3. feb. 2009

Nytt hode

Hvis det måtte være av interesse, så sitter jeg altså nå på dolokket og blogger. Jeg merker at det eneste jeg har lyst til for tiden er å ligge i skje med meg selv og høre på musikk. Ganske praktisk når skolearbeidet flyter over. Jeg kom inn på skolen jeg søkte på osv, men nå vet jeg ikke om jeg orker engang. I går satt jeg og vurderte om jeg burde bli i Molde ett år til. Men da måtte jeg bare legge meg, tenk i det hele tatt å vurdere noe sånt! Jeg skulle ha vært hengt!

Det var ønsker om å se noen av bidragene jeg har fått i mail, og det kan dere jo alltids. Jeg har eliminert samtlige med streken over e'en feil vei, jeg heter ærlig talt Linnéa.
Husk at det ikke er for sent ennå, headere er som brudekjoler - man vet når man finner den rette! Akkurat nå har jeg en mer eller mindre skitten og usammensatt brudekjole.

#1

#2

#3

#4 Denne er PRICELESS.

#5

#6

For all del, bare del deres synspunkter. Her sparer vi ikke på meningene våre.

149 kommentarer:

idd sa...

:D ta en hvor du smiler.

Eliisa sa...

Haha. Nr 4 var jo helt genial da!

ostertag sa...

3 og 5 var fine :)

Anonym sa...

3 :)

Ellen Marite sa...

Nr. 4 hahahah!! Men nr 3 og 6 var fine :)

ailina sa...

nr 3,5 og 6 :))

nå har du ingen unnskyldning for å ikke bytte header ;p hehe :))

ingrid sa...

INGEN av dem! nr 6 hadde jo skrevet bloggen feil. nei, ta den nr 2 på det forrige innlegget ! eller make one urself : D

Helene sa...

Nr 4 :) Lett.

Anonym sa...

Nr 3 og 6 var orginale og kule :)

Du er IKKE perfekt sa...

3 eller 6 ! :D

turid alex sa...

Hvorfor tok du ikke med min fine?

Anonym sa...

3 eller 5 eller 6 :D

VEDIS OG KLAUS sa...

1 eller 5 :D

June sa...

Likte nummer tre og seks best, jeg. :-)

SILJEIS sa...

Helt seriøst, Linnéa, nr 4. Den er hysterisk. Hvem har laget den?

Ellers er nr. 6 finest.

Jannekake sa...

Hahahahahaha, du må seriøst bruke bildet på nummer 4. Headeren i seg selv var helt ok, men om du får laget en ny en med det bildet på.. Fantastisk. ^^

Ellers var nummer 3 utrolig søt.

Pernille sa...

#1 og 4! :D

stefan sa...

http://www.ringerike.fhs.no/

Anonym sa...

nr 4!! :D

Linn sa...

Likte best nr.1. Nr 4 var som du skrev, priceless!:)

Marthe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marthe sa...

#3 og #6 var fine (når du ser bort fra at bloggadressen er stavet feil).

Natalia sa...

Nummer 4 var helt fantastisk, absolutt!!:D Hahahhaha!
Ellers var 5 og 6 fine, men jeg likte nummer 2 fra forrige innlegg utrolig godt..

Jeg stemmer på nummer 4 her, og nummer 2 fra forrige innlegg;)

Camilla sa...

likte 3 og 6 best :)

silje sa...

nr 4 var morsom da, men stemmer på nr 1:)

Hedda sa...

11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111! HELT KLART! Enkelt, men fint:D

heidi sa...

Nr 1!! :) Bare fordi den viser hvor pen du er.

Therese sa...

Nr. 3 var kjempe søt ^^

Nina sa...

Hahaha, ta nummer fire! (:

Anonym sa...

ta 6! den var definitivt finest! noen av de andre var litt sånn fjortiss-blogg overdose.

Anonym sa...

nr 4 var jo bare helt rå!
nr 6 funker oxå.
syns ikke du skal velge de andre. de så så glam ut!

Anonym sa...

6 var kjempe fin :)

Anonym sa...

3!! var üBERSØTT!
4. var som sagt priceless.

julie :) sa...

hvis det skal være noen av de må det bli nr 3, herlig bilde av deg!

Silje sa...

Det første bilde av deg var nydelig

Kristine sa...

#3
var finest

auroracornelia sa...

likte 3'ern veldig godt :D

Caa sa...

1 eller 5 var finest :D

huilei sa...

Nr. 1 var veldig fin, bortsett fra at fargen(e) var litt for skarp. Favoritten er nok nr. 3

Anonym sa...

Nr 4 var bare helt genial! bedre header har jeg seriøst aldri sett! Men velg nr 2 eller 3 :) du er alltid nydelig du!

Nina sa...

Nr 4 - lett!

Eller nr 1 :)

Are sa...

Njæ,

1. Kul.

2. Nei.

3. Ble liksom litt kjedelig.

4. Sier seg selv..

5. Litt for rotete.

6. Denne var best syns jeg, go for pro.

1 eller 6 ;)

Frida :-D sa...

1 of 4

maria sa...

Nr. 3 var zøt.

pernille sa...

Du er så pen Linnéa! Jeg likte dem alle sammen

Benedikte sa...

Helt klart nummer to på forrige innlegg! Synes den hevet seg laangt over alle andre.

skypus sa...

jeg likte nummer 1 og 3 best. bildet av deg på nummer 3 var veeldig søtt :)

Mia sa...

nr 3, dritskjønt bilde :)

Martha sa...

Nr. 2 på det forrige innlegget var best, spør du meg. Nr. 3 av disse funker også.

Martha sa...

Nr. 2 på det forrige innlegget var best, spør du meg. Nr. 3 av disse funker også.

Eiivind sa...

1 !!

Anonym sa...

#1 var utrolig fresh!

Siri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Siri sa...

Nr 3 var utrolig kul linnea!

Sunniva sa...

Jeg synes ingen av disse.. Eller.. Nr 6 var OK!

Anonym sa...

Burde ikke være tvil en gang. Klippedama/mannen 4 prez!

Ingvild sa...

Mehehe, nummer 4 selvfølgelig! Med tanke på at jeg har laget den :)

Reidun Beate sa...

En av de tre øverste.. Jeg likte nr 1 best. :)

Anonym sa...

3, 4 og 6 :D

Krisitina K. sa...

den siste, nr 6 den e skikkeli sommar og det er jo så godt som vår, sant? :P

ingvild sa...

Header nr 4!!!! :D:D:D

Anonym sa...

Den første var fin!

Anonym sa...

3 var fin, men jeg ville utvilsomt valgt 4!!!!!!!!!!!!!!! :D

Anonym sa...

1

Anonym sa...

1,3 eller 5!!

Anonym sa...

3 :D

Annemarie sa...

nr 5 var stilig!

DEILIG sa...

Number 1 bby ;-D

Mette Marie sa...

seriøst, nr 3 var sinnsykt søt!!

Lulla sa...

den øverste var nydelig!

Anonym sa...

nr 4!

Elise sa...

3 og 5!! Og 4 ja, ikke minst ;-D

shebop sa...

jeg likte nr 3!

Karoline sa...

Likte best 3 og 6!:D

Iselin sa...

Nr. 3 var veldig fin:)

Anonym sa...

3 var så skjønn , men 4 kicked ass !! ;)

maren sa...

3 var så skjønn, men 4 kicked ass !! ;)

Ida sa...

Nr 3 er favoritt!
Kva slags skule du har søkt på? :)

ingunn sa...

2 eller 3

Isabella sa...

Jeg synes du bør gå for nr. 1 eller 5, de var kjempefine! :)

tanorexic sa...

Nr 4 var best,haha:D

Silje/blee sa...

#3 og #6 så veldig fine ut :-)) I tillegg synes jeg den første i forrige post er fin.

Johanne sa...

Nr 5!

Rikke sa...

synest at den første var finest, jeg ;)

Ingvild sa...

Hvis du er på leit etter noe forholdsvis seriøst, stemmer jeg på #2 fra forrige innlegg, og #3 nå :-)

Fortsatt: #4 LIKER VI!! *brølestemme*

Nygård sa...

Like nr 1 jeg =)

Vilde sa...

Nummer 3 var herlig!

Anette sa...

Oi, kan man bare bestill heder fra www, og så strømmer de inn? Praktisk, så lenge www har smak.

Anonym sa...

Du kan ta et bilde hvor du står med øynene lukket og løfter ansiktet mot himlen. I rundt deg er det masse grønne epler og pepsi max regner ned på deg.
Kanskje iført bunnpris-uniformen?

Skulle gjerne laget et bidrag selv, men jeg har ingen erfaring med å redigere bilder.

Ingvild

LISA sa...

Synes faktisk ingen av disse var noe spesielt bra. Jeg stemmer for nr 2 på det forrige innlegget ;)

Marianne sa...

Nr 3 ovenfra var søt og sjarmerende ;P

Maria Festli sa...

nummer tre var herlig :)

Wella sa...

ta nr 1! btw, har jeg et høyt/stort/whatever ønske om en "tilbakeblikk i bilder"-post : P

ida sa...

3 :))))))))))

Mart sa...

Hvilken skole har du kommet inn på?

christina K sa...

3, 4 og 6 var vell best!

STEMMER FOR ET INNLEGG TIL OM DAGEN! :)

Anonym sa...

JEG BESTEMMER AT DU VELGER: 3!

julie Victoria Ulven sa...

5 eller 6 synes jeg ^^

Veronica M sa...

Jeg synes #1 var kjempe fin!
:)

Irene sa...

Nr. 4 var for genial! Den hadde hvert sykt kul egentlig.
Haha, det bildet er genialt i seg selv.

Jente, 18 år sa...

Åååw, så søt du var på nr. 3! =)

Mange veldig gode her, og mange som får frem personligheten din. Kjekt!

Ellers lurer jeg på en ting, og det er hva du syns er dine beste og verste egenskaper?

Takk for en underholdende blogg=)

Veronica sa...

1 eller 3 :D

Julie sa...

Hadde valgt 1 eller 5 jeg ;)

Mira sa...

4 er jo virkelig priceless.

Kristine sa...

Nr 4! Fantastisk. Du viser stor humor om du bruker den!:)

Anonym sa...

ok greit, nå bytter vi vel tema snart hva?

Stina Valentina sa...

Ta den prisløse!

Linnéa sa...

jeh

Christine sa...

nummer 3 var fantastisk fin!

Anonym sa...

1

Ida Sanden sa...

Nummer 4 ruler :D

Anonym sa...

Nr. 4 var jo bare perfect!
Ellers var jo nr. 6 ganske bra også ;-)

Christina sa...

Jeg likte 3 og 5 best, men nr 4 var ikke så værst den heller da :)

ERIKA sa...

Den hvor du smiler! Eller den øverste, nr 1!

Jeg liker bloggen din veldig godt Linnéa, du skriver så morsomt og bra.
Hjernen min tvinger meg til å klikke innom bloggen din hver dag ;D

www.erikakristine.blogg.no

Gro sa...

Nummer 3 eller 4 ;-) Likte best nummer 4! Lovely

Anonym sa...

nr 4 eller 5 :) kan du ikke videoblogge snart? du er så utrolig morsom

Silje sa...

Nr 3 og den siste var tøffest

ingrid sa...

6! :D
Fikk kind og sommerfølelse av den :D

Akkedina sa...

# 3
# 4

:D

Hedda-Lone sa...

den nederste fra forrige innlegg er fortsatt den kuleste synes jeg. Eller den headeren du allerede har ;)

LORRAINE sa...

Nummer fire nedenfra :)

Isabel sa...

Hahaha, nummer fire var fin :)
Jeg syns at nummer seks var best, men at du skulle venta med den til sommeren! :p Ellers var en og tre kule :)

stylebym sa...

Nr.3 var fin=)

Anonym sa...

nr 1 va kjempefin:)

Anonym sa...

2 og 5 var finest ;-D

Anonym sa...

1, 5 og 6

Anonym sa...

Nr. 5, den var stilig!

Mille sa...

Syntes nr 5 var fet! ;-P

Anonym sa...

3 !!!

Jeanette sa...

1 eller 6.

Anonym sa...

Nr. 5 var litt utenom det vanlige, de andre var bare det vanlige, altså et bilde og adressen.. Var den for fjortis går det vel an å skifte vekk fargene? :)

Anniken sa...

3 eller 6 (:

toi.blogg.no sa...

4'ern var EPIC :)

Bettina K sa...

Den første var fin! Selv om den typen er ganske vanlige, men var et fint bilde av deg og en ganske nøytral bakgrunn :)

Anonym sa...

nr 5 :-)

AnonymtFashion sa...

Likte nr.3 ganske godt

sara sa...

Nr 1 og 3 var finest :)

Belinda sa...

nr 3 fra toppen :) nydelig.

Anonym sa...

Bruk nummer 1; for den var kjempefin! :-)

Anonym sa...

Nummer 5 va kjempefin...

Anonym sa...

6

Ida Bianca sa...

Nummer 4! herregud! Ellers var 6 fin!

lundstein sa...

#6.
Fresht og stilfullt.

Anne sa...

nummer 3 : )

Anonym sa...

#4, den beste da :D

pernille sa...

3 !

Anonym sa...

jeg syns nummer 5 var finest :D

ann kristin sa...

2,3 eller 6 :)

Anonym sa...

3