15. feb. 2009

Shit.

JESUS! Jeg minnes at jeg sto på Rockefeller med armene mot Gud og følte at jeg var i Nirvana. Nevnte jeg at det var DDE som spilte? Det sier litt om promillen min. Jeg fikk for meg at jeg skulle opp på scenen for å ta på Bjarne Brøn(d?)bo. Tror ikke jeg gjorde det, jeg bare gikk ut og la meg for å sove på gata i stedet. I 20 minusgrader.


Dette er meg og Agnes, vi skal gå i klasse på folkehøyskolen! Føler at hun kommer til å være den eneste jeg snakker med.
Men satan, flyet går en time før jeg trodde. Nå må jeg faktisk bare spurte. Vi tar en Danmark-oppsummering i kveld, jeg greier det ikke uten Herr Dell.

32 kommentarer:

huilei sa...

DDE sier en god del om promillen din. Åfysjameg.

Anonym sa...

hahahahahahah!
Dde <33333333333

Mor sa...

Jælp.

Anonym sa...

DDE?! Stakkars, STAKKARS deg! :)

Maren Melstveit sa...

haha genialt bilde!

ceciliek. sa...

DDE er aldri feil :D
Jadda, så lenge man har det moro - peeeis på!

Maren sa...

Med DDE vil jeg tro promillen må ha vært rimelig høy ja. Men skal jo være sånn innimellom eller hva?

Urgu Eddie sa...

Great!

Hvilken folkehøgskole skal du(dere) gå på? ^^

e.m. sa...

Pøh ! For en gjeng med amatører og barnerumper. Tåler ingenting før safta renner ut av øynene deres. Sist jeg var i Køben kunne de ha helt meg ombord på flyet, men jeg fant da veien tilbake til Oslo lell...

Prinsesse Iselin sa...

du er så søøt ::))

Eline sa...

Herlig bilde!

MARTHA I FARTHA sa...

DDE av alle ting. hoho!
God tur hjem :-)

stylebym sa...

hahaha du er herlig!=)

Mikael sa...

neinei. ikke folkehogskole...

Leni sa...

:( I can't believe that you ditched FISK OG VILT for that!!!! And my amazing vors at GRØNLAND!

Malene Kleive sa...

Deilig bilde av deg!
Du, hvor skal du gå folkehøgskole? Og hvilken linje? Gled deg uansett.

tanorexic sa...

Haha:D Så søt på bilde:)

Linnéa sa...

Leni: Me neighter! But I was standing asleep inside, people came asked what the fuck my problem was. Soo, not a good day to meet wonderful Linnéa!

Hvilken folkehøyskole jeg skal gå på er hemmelig inntil videre :)

Ingrid sa...

Uansett hvilken fhs du skal gå på så kan du glede deg. Et år på folkehøgskole er helt fantastisk :) Bortsett fra den siste dagen, som er helt grusom om alt har gått som det skal :P
Gleder meg til å lese om livet ditt der til høsten!

Anonym sa...

Haha, morsomt. Så deg på Mote.no i vinnertråden på ukens antrekk, visste ikke at du var slik en poser ;) søtt

Linnéa sa...

For 2-3 år siden, jepp

ida helene sa...

haha, det tar som regel ganske heftig av på DDE konserter da, så er jo forståelig:)

siri sa...

å fy faen du ser bare helt herlig jævlig ut! hahahhahah

Anonym sa...

Ikke si hvilken skole du skal starte på før fristen for å søke er ute. Du har nok av gale fans som gjør sitt for å møte deg;)

Jojoo sa...

haha jeg vet ikk om du er ironisk eler ikke, men DDE?!
Hvilken folkehøgskole skal du gå på? Håper du er litt heldigere enn meg når det kommer til kjønsskvoteringen... 110 elever, 10 av de gutter, en homo.

Anonym sa...

Jobber du på samme Bunnpris som han slasken som lager Arild?

Jojoo sa...

Og der så jeg gjennom kommentarene og så at jeg var sånn ca attende person som lurer på hvilken skole du skal gå på. Note to self: les kommentarer først.

Linnéa sa...

Haha, au! Hvilken skole er det? Da skal jeg i såfall melde meg av om det er den.

Anonym: Og den slasken er vel deg?

Per sa...

Haha :) Bombe at Eirik skriv her da :) Hyggelig type.....

Eirik Andreas (slasken) sa...

Tjohei, jeg er en slask! Ikke verst, og jeg kan ikke si at jeg ikke er enig heller.

Det er ikke jeg som er den anonyme personen, men jeg regner med at det må være noen jeg kjenner på et eller annet vis ettersom han/hun i det hele tatt vet at Arild-slasken henger (les: jobber) på Bunnpris. Arild-slasken kan ikke huske å ha vært veldig offisiell om jobben sin i noen Arild-relatert sammenheng, Bunnpris har for det meste vært nevnt bare i private samtaler, på tryneboka og i min egen, sugne blogg.

Ekstraargumenter for at Eirik ikke er anonym: Eirik har en tendens til å skrive ganske mye når han egentlig skal formidle lite (bare sjekk denne kommentarens lengde i forhold til anonym sin), og så skjuler han heller aldri sin identitet. Eirik står for det han skriver.

maren malkovich sa...

Bjarne Brøndbo er naboen min.. :p

e.m. sa...

...og jeg har flere ganger vært på fylla med en dengang ung kavaleri-rittmester som bare har fornavn, men intet etternavn... =D) ~ ~ ~