24. feb. 2009

Tenk om dere visste alt om meg!

Etter at jeg ble syk for et par år siden stengte jeg meg selv i en liten Linnéa-boble. Ingen kom inn med mindre de faktisk ville. Alle vennene mine ga opp på å prøve å komme inn, bortsett i fra Mia. Mia er med dette den eldste vennen jeg har. Jeg skylder henne så utrolig mye, og jeg rotet det bort for ett år siden. Nå har Mia vært på besøk her for omtrent første gang siden jeg flytta, så kanskje ikke resten av vinteren blir så tung likevel.

Dagens pekefinger er derfor: pass på det som er verdifullt.
Altså: Herr Dell med alle de fine bildene mine.

Nå fikk jeg litt lyst til å jogge. Det gjør jeg!

43 kommentarer:

Hilde sa...

Ja til flere sånne bilder. Gøy å se.

KamillaK sa...

Vet vi ikke alt om deg? Føler meg lurt.

Anonym sa...

jeg anbefaler deg å jogge,
ekstra langt!

Anonym sa...

hun skylder deg så mye?
kanskje omvendt...

Anonym sa...

Der var du utrolig tynn :/

Anonym sa...

Nice antrekk, husker da jeg selv vandret rundt i tights og tunika (+midjebelte). Husker jeg følte meg veldig tilfreds!

Mia virker som en utrolig god venninne :)

Espen sa...

Smart!

Run Linnea, Ruuuuuun!!

Silje sa...

Mia virker bra.

Mia sa...

Viktig å ha gode venner ja! Det er noe med den navnet gitt..

Jon sa...

Mia er SÅ herlig :-)

tanorexic sa...

Real friends walks in,when it seems like the whole world walks out:)

Mira sa...

Så fint, at dere begynner å nærme hverandre igjen. :)

Per sa...

Nawh, Mia virke artig!!! Ho lovte at ho skulle ta bilde av dg sist gang du skulle drikke, men d gjor ho ikkje.. e ho utilregnelig? hih..

Per sa...

Nawh, Mia virke artig!!! Ho lovte at ho skulle ta bilde av dg sist gang du skulle drikke, men d gjor ho ikkje.. e ho utilregnelig? hih..

Anonym sa...

Aww, jeg har faktisk lurt på hvor det ble av Mia, men jeg tenkte bare at siden du en gang sa at hun ikke likte å bli avbildet på bloggen din at du bare droppet å poste bilder av henne...Men godt dere er venner igjen da, hun virker som ei søt jente =)

Leni sa...

You gave herpes to her boyfriend and she stopped talking to you???? No wait thats my story... anyway that comment you left on my blog yesterday <<<<33333

Bloc Party was fab. :)

Arma sa...

åå. mia. og deg. superfine

Maria sa...

:) :) :)

huilei sa...

Aw, fine venner gjør livet herlig.

Anonym sa...

jeg var på samme gullsmeden, samme stedet, samme året. scary.

ceciliek. sa...

Jeg vil vite alt!:D

Ellers, hva het hotellet dere bodde på i Køben? Ser akkurat ut som det jeg bodde på sist- vinduer, utsikt og alt!

JANNEKAKE.COM sa...

Skjønner ikke at det går an å ha lyst til å jogge. Skulle ønske det var meg.. ^^

Anonym sa...

jeez linnÉa, lese igjennom bloggen din og bare ROFL lixzzom, og d e ein av di fjortis forkortelsene eg spare te spesielle anledninger for å sei d sånn. digge deg!!

Mia sa...

Slike venninner forsvinner ALDRI.

Elin Rebecca sa...

Du her herlig, Linnea!

Mariel sa...

for et utrolig koselig(?) innlegg. veldig sant det du skriver, linnéa!

Ida Elise sa...

Det er godt å ha en slik venn!

Btw, er bildet tatt på Kreta? Jeg er jo selve Kreta-eksperten, så det skulle være en smule rart om jeg ikke klarte å gjenkjenne øya. Right.

Ingeborg... sa...

Hærlig

Kulekamilla sa...

ekte venner er bra å ha! men jogging klarer jeg meg fint uten :)

karoline sa...

hva var det du gjorde for å rote det vekk ?

Elise sa...

Der var du utrolig tynn, slaker du deg?

Anonym sa...

Så mye friskere og flottere du ser ut nå!:) EEElsker bloggen din

iszting sa...

men var dere ikke sammen paa hovefestivalen for et halvt aar siden?

MARTHA I FARTHA sa...

Jogge når du er syk?

Monique Lund sa...

Ja, det er viktig å passe på det som er dyrebart og det som virkelig betyr noe her i livet - hva nå enn det måtte være for deg.
Det kommer en dag der vi trenger det som mest, og da er det kjipt hvis man har støtt bort alt og alle - bevisst eller ubevisst...

Sunniva sa...

Du er så sterk Linnéa... Du er beundringsverdig som få.. Husk det!

JUNE S sa...

Så godt å ha slike venner! Utrolig bra at dere har funnet kontakten igjen da. Håper det går bedre med deg nå Linnéa, du må vite at det er mange som ser på deg som en kjempejente! Er jeg sikker på at du er også :)

Anonym sa...

Jeg tar så godt vare på ting som mulig, for det er så forbanna sårt om man mister noe/noen... Du er heldig som har ei så god venninne :))

silje sa...

du er heldig som har en slik venn:)
og mange syns nokk hun er heldig som har deg til venn:)

Silje sa...

enig i det du skriver. var et fint (?) innlegg : )

Annika sa...

enig med det du skriver!=) liker bloggen din:P

Lene sa...

Koselig at dere har vært sammen igjen da! Viktig å huske på vennene sine.

Karine sa...

Hallo!

For en knall blogg du! Jeg har aldri giddi å lest blogger, men så kom jeg over din i avisa, og det må jeg si, den ekke værst! Ble sittende (på jobb)å lese i den. Å da må det sies at du har gjort en god jobb, siden det er så mye annet jeg kan kaste bort tiden på jobb med. Og siden du oppfordrer leserene dine til å legge igjen en kommentar -gjør jeg, som en leser, nettop det! Så du fikk nå æren av å få min første og ganske sikkert siste "bloggkommentar"! HURRA for innleggene dine - de er akkurat slik de burde være!