30. mar. 2009

God kvell i stuggo

Dagen er ødelagt. Jeg sto opp en halv time for sent, så jeg ikke rakk å tine helt før jeg måtte på skolen, økonomiprøva fra helvete har limt seg fast på foten min, og katten vår er på baksiden av avisa som en form for rikskjendis.

Mens jeg er på jobb og smiler til den fine verdenen vi lever i, tenkte jeg at dere kunne få se hva jeg har i MINE MOTTATTE FILER! Jepp, rimelig kreativt...

Dette er altså meg as a spaceman, og den i mine øyne er det en potensiell header.

Såå.. bildet fra julebordet. Et blinkskudd!

Meg og farfar før han døde. Selv om det faktisk er jeg som ser eldst ut! Jaja.

Så har Lise vært så snill at hun har scannet inn mange bilder. Jepp, jeg og eksen.

Joakim driver og sender meg bilder av Aleksander HELE tiden.


Flott.

13 år.

Lise og Linnéa på Øya i fjor. Nei, året før der.

Huset til broren min

Les dette.


Sånn, kjenner at det var mitt forsøk på å underholde dere i dag. Var egentlig relativt emo, og hadde planer om å skrive om hvor synd det det var på meg. Men dere slapp unna det i dag.

63 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAH, det brevet :-D

Mira sa...

Jeg syns det er et fantastisk brev og håper du har rammet det inn og har det på veggen.

maren sa...

hahahaha, beste brevet jeg har kommet over i dag!

Anonym sa...

haha, jeg likte det =D

hadde du hairextensions på det bildet med hun andre blondie? For du har jo ikke så tykt hår. Hvordan extension brukte du?

Johanne sa...

Hahahahah!

blOmp sa...

genialt brev! :D

Cam sa...

hahahaha beste brevet jeg noensinne har lest!

Marianne sa...

Glimrende service!! ;)

kari sa...

Det var det beste brevet da:D
Hahah!

Karoline sa...

hahaha, jeg ler. beste brevet jeg har lest :p

Åse Marie sa...

Herlig brev! Nytter ikke å være emo når du har lest det :-)

Kristin Vicious sa...

HAHA! Sopphuset! Jeg bodde på den studentbyen inntil for to måneder siden, og jeg var like fascinert av den derre soppen hver gang jeg så på den.

Marte Amanda Riise sa...

Hahahaha, det TINE-brevet tar virkelig kaka, altså :D

tine sa...

Åh, brevet minnet meg om shopoholikerbøkene! Gjett om jeg skal på kino

ostertag sa...

Hahaha, herlig brev!

Thea sa...

hahahaha, takk for underholdningen :)

tanorexic sa...

Hehe,fine bilder;)

Når jeg leser det om han med litago'en så føler jeg meg igrunn utrolig smart:D

emilia sa...

hahaa :'-D sykt genialt det brevet

www.moniicaa.com sa...

http://www.vipwallpaper.com/data/media/1148/Evan_Rachel_Wood.jpg

Det er en eller annen du minner om på det bildet av deg og eksen. Tror kanskje du av og til ligner på Evan Rachel Wood. Hmm

Tasha sa...

Herlig bra brev, kan jo nesten ikke være seriøst!

Christine sa...

Hahaha! Jeg klarer ikke forestille meg klagen du sendte til Tine engang! Underholdning på det beste!

Stine sa...

du er rå som spaceman:D ny header right up! brevert var fantastisk!hahah

Elise Bahía sa...

ELSKer spaceman-Linnéa. hahahaha

Camilla sa...

Hahahahahaaa.. jeg holdt på å le meg i hjel av brevet :D

Monkey sa...

GENIALT brev.

Anonym sa...

Haha! du e så arti!

whitechick sa...

Hahaha! Sæære sæære deg! Du klarer alltid å underholde meg! ;) Ha en fin kveld!

dina & andrea sa...

AHAHAHAHAHAHA. TINE.

kristinebakkevig sa...

For en dust som åpnet melka si opp ned :O Han MÅ jo bare ha gjort det med vilje, for å se om han fikk en reaksjon..

huilei sa...

Brevet made me giggle! Men seriously, though - det kan misforstås.

Alvilde sa...

Hahahaha, det siste brevet der var helt sykt. Ah, gud så morsomt!

sofielouise sa...

HAHAH, måtte le litt av det brevet :-D

Anonym sa...

herregud som jeg lo av brevet!
;D

Bandwagon sa...

Du og du, her var det mange fine bilder.

Selv ser jeg headermateriale i både spacemanbildet og julebordbildet :)

Sunniva sa...

Haha, du har vært sammen med Lasse! Dere var jo bare såå søte ilag :D

Anonym sa...

funneh;)

Maja sa...

hahaha, dritbra brev!

Maria RJ sa...

Haha, genialt =)

TK sa...

Hadde bloggen din vært en person, hadde jeg giftet meg med han/hun... det er egentlig litt trist, for jeg tror ikke vi finner personer i dag som kan være like morsom som noen skrive... men over til poenge... du er driiit tidi :)

Ingrid sa...

Haaha, det brevet husker jeg folk drev og sendte rundt før. Vittiiiig på høyt nivå. Kunne funnet på å lage sånne henvendelser selv.. Eller vent, det har jeg. Mange ganger.

Anonym sa...

hahahahahhaha, har hatt latterkrampe i fem minutter nå takket være det brevet! :D

Sara sa...

Noen tror faktisk at det er du som har sendt inn brevet ^^

Anonym sa...

Herlig brev ;D

Anonym sa...

hahaha, nå ble jeg og litt mindre emo

protip: det er ikke linnéa som har skrevet brevet. med mindre linnéa egentlig heter adrian. noen folk ALTSÅ.

Gunnhild sa...

HAHA, råbra brev ! ^^

Prinsesse Iselin sa...

:>->-< <--- en fågel til deg :)

Vibece sa...

Hahahaha....det brevet hjalp virkelig på en kjipt snøfull tirsdagsmorgen :)

Anonym sa...

Hahah! Evig bra!

kristin sa...

haha nice brev !

Ida Kornelia sa...

haha, du asså:)

Nina sa...

Brevet var fantastisk :)

Linnéa sa...

Kristin: vil tro det er lett å legge merke til det, ja. Broren min er litt rar av og til.

TK: Hvorfor ikke bare ta meg?

Og nei, det er ikke jeg som har skrevet brevet.

Monica: før jeg så bildet tenkte jeg - Evan? en mann? Men så var det en dame, ja. Hun var helt ok.

Anonym sa...

Haha, jeg har gått på skole med han som brevet er adressert til!!
Og han er ikke dum, han har bare utrolig bra humor ;)

Anonym sa...

Er du emo fordi aleksander har dame? :(

Linnéa sa...

Hahaha, å jaaa. Hadde det vært så lett :)

Mie sa...

Haha, herlig brev! :D Jeg ler så jeg griner :D TAKK!

Anonym sa...

Haha, da har jeg snakket med broren din på fest :) Bodde på Steinan i over et år.

Anonym sa...

Hva f?!
Relativt emo? Vet du hva emo ER?
Emo er en musikk sjanger for søren.

Hilsen EMO -_-

Oda sa...

HAHA! For et vanvittig brev!

line aurora sa...

enda et fint litagobrev:
http://tragisk.com/brev004.php

å, det er så gøy, det med øya og oslo og dere to. tenk at av alle menneskene som gikk på aker brygge den dagen (og jeg hang rundt der lenge, altså) huska jeg akkurat dere, og plutselig dukker du opp med blogg og alt mulig.

Signe^^ sa...

veldig naijs det brevet; rett og slett naijs praijs:P
og enda mer gøy var det da jeg leste feil på bildeteksten og trodde at bildeteksten som hørte til bilde med farfaren din hørte til bilde over, altså julebordsbilde:P
haha

Ingrid Elisabeth sa...

For et fantastisk brev. Jeg må bare legge det på bloggen min (med lenken til bloggen din så klart...)
Den kan få en hver til å trekke på smilebåndene :-)

Madeleine sa...

Jeg må si jeg lo godt av det brevet!