29. mar. 2009

Hallo

Skyt meg skyt meg skyt meg skyt meg SKYT MEG!
skyt meg på åpen gate og kall meg Britt!
Neida. Ikke morsomt.

Forrige lørdag hadde jeg en weekend off, hvor jeg faktisk JOGGET ved midnatt. I går ved midnatt sto jeg ca. på et bord på et utested og sang Poker Face. Akkurat nå sitter jeg og ser på gulesider for å finne ut hvor den snille mannen som har funnet telefonen min bor. Hvis dere noen gang tenker at dere har et dårlig minne fra gårsdagen, bare tenk på meg. Noen er verre enn dere.


Vi skulle jo egentlig bare lage taco, vi. Jeg kjenner at jeg ikke orker å klippe bort rotet, jeg er tross alt bare et menneske. Det skinner ikke til enhver tid hjemme hos oss heller.

Sett meg inn dansende slik sammen med en polakk på et bord, så har dere bildet av meg ved midnatt.

Min bedre halvdel.
'

Greit, ikke mer syting. Jeg må ut og lete etter telefon-mannen. Jeg tror jeg kjører, han bor tross alt to gater lenger ned enn meg.

Men så, det er søndag - den verste dagen i uka. Jeg har en anbefaling å fylle dagen med! Nei, TO!
Jeg var jo på kino på fredag, en once in a life time experiment. Jeg så "en shopoholikers bekjennelser", og i dette tilfellet er filmen hundre ganger bedre enn boka! Bøkene er faktisk dritkjedelige, jeg skjønner ikke hvorfor jeg har lest alle sammen. På slutten av filmen gråt jeg faktisk fordi mannen i filmen var så kjekk. Noen andre som deler samme erfaring?

Anbefaling nr. 2! Skins sesong 3! Det er det jeg har kastet bort tiden min med hele forrige uke. Se det på youtube, selv om hver episode er delt opp i 5 deler. Husk at du må ha over 50 i IQ for å kunne forstå det.

Ha en flott søndag, den kan bli bra med mine anbefalinger!
HER ER JEG:

Ja, jeg er litt full ennå.

27 kommentarer:

Mia sa...

Shopaholic skal jeg se neste helg! :D

Anonym sa...

HVA! det er ikke snø ute der! :o
din heldiggris!!

KamillaK sa...

Haha, geniale menneske.

Siri sa...

mia&linnea <3 No har i rydda rommet til du kommer, haha :)

whitechick sa...

hahahaha!!! eid!!! hater den sangen!! ha en fin dag fyllesvin!

Anonym sa...

I feel your pain. Å våkne opp dagen derpå og komme på alt som skjedde kvelden før er det vææærste..!

Jon sa...

Mia ringte meg kl 4.30 i natt... HAR DU SETT LINNÉA? DET ER KALDT UTE; HUN KOMMER TIL Å DØØØØ!

aw

Mira sa...

Jeg hater dagen derpå, verste som finnes.

Sara sa...

Jeg så ferdig Skins sesong 3 for et par dager siden. Tips til hva jeg kan gjøre nå?

Anonym sa...

Hehe.. Du er herlig, herlig! Digger deg. Tenkt å se filmen, selv hvor dårlig det sies den skal være. ;)

tanorexic sa...

Hehe,får du ofte blackout?;)
Kan skje den beste,hehe.
Denne søndagen skal brukes til å kurere fyllesyken for min del.

henke sa...

liker shortsen din.

Anonym sa...

har du sett skins sesong 1 og 2 da? my bedre..

Elise Bahía sa...

Haha, nå må du ikke bli tatt for fyllakjøring:) Du er fin.

Lina sa...

"En shopoholikers bekjennelser" er kjempesøt! Jeg så den da jeg var i London for noen uker siden, og har store planer om å se den igjen i Norge også. Spesielt pga kjekkasen, haha

SandraJeanette sa...

Jeg mister nesten alltid telefonen min når jeg er ute. Og glemmer til stadig at jeg har putta bankkortet i bhn for å ikke miste det i løpe av kvelden. MEN NÅ ER DET SLUTT! Min kjæreste må passe på mine eiendeler hele kvelden, just in case.

Sunniva sa...

Ja, jeg reagerte på at du tok helt av til Pokerface sangen på dansegulvet også. Trodde du hata den sangen jeg.

Leni sa...

I went to bed at 22:30 yesterday.... you shoot me!!!!

maren sa...

www.surfthechannel.com!

sesong 1 og 2 er btw enda bedre enn 3ern, lover.

e.m. sa...

Boogity. Boogity ?? Eller er det litt for kaldt til det ennå ?

e.m. sa...

YouTube: Ray Stevens The streak, om du skulle ha glemt det....

Anonym sa...

Ja, bøkene suger!

Leni sa...

<3

Siw&True sa...

Ah, skins eier! Gleder oss til neste sesong!

Ida sa...

Haha, love you man!

søndag i dag var mat. Sjekk ut kva eg kledde meg ut som Linnéa, kom på 3 plass! :(

Anonym sa...

trodde du boikottet sesosng 3! hehe, er drittbra :D flytter til england til høsten og får sett sesong 4 der. det blir braa

Anonym sa...

åhhh, peeen ho veninna di var!


93460306, call me!

anders