17. mar. 2009

Happy days

Da jeg var på vei ut døra i dag tidlig, var det noe som ropte til meg: "Linnéa! Klor deg fast i dørkarmen, skrik etter hjelp, du trenger søvn!" Og det var akkurat det jeg hadde lyst til å gjøre, løpe opp og sove til reven tok meg. Men, det onde seiret - og jeg dro både i gym- og økonomitimen. Der så vi smeltet kobber bli helt over i en propell-form. Når ble DET økonomi? Herregud, dere som har valgt økonomi og BI må jo være skutt hele gjengen, tenk å betale for å lære om deknings-analyser og punkt. Jeg vil mye heller bli Pokémon-trener!

Jaja, apropos økonomi. Her har vi den typiske Linnéa-regningen. Jeg handler kún på Bunnpris, siden stefar betaler da. Men i dag måtte jeg ty til en flaske vann på Meny, og jeg kjente at jeg ble fattig med én gang!

Og så, apropos LAPPER! Denne fant jeg klistret på døra til Lekeriet her en kveld. Kan ikke bare ALLE være så snille og sende ham en mail?


Jaja. Siden jeg fikk tvunget meg selv ut døra i dag, ble jeg overraskende nok u-trøtt. Så jeg jogget! Skakke værra mulig! Og det verste er jo at jeg jeg kjenner litt forskjell siden første gang jeg begynte også, det skal i alle fall ikke værra mulig! Nesten slik at jeg må begynne å passe på fartsgrensa!


Å guuuud, kjenner at jeg har vært litt for mye alene.

Fant forresten et Kjempeartig bilde av to Linnéaer, med cirkus 3 års mellomrom.
På det til venstre synes jeg faktisk at det var festlig å ta slike bilder, mens på det til høyre var det egentlig bare et eksperiment på å se om jeg så annerledes ut! Men vinkelen på flaska er jo helt feil...

Nei, herregud - nå setter mamma på lydboka si. Jeg får vel gå og slå på en hekk med en pinne eller noe.

33 kommentarer:

Sukkersøtt sa...

Følar meg frista til å sende mannen på lappen en svært forpliktende flørtemail. leggar sjølvsagt ved http://media.photobucket.com/image/ugly%2Bwoman/rabbturner/ugly_woman.jpg og håpar at it will seal the deal :]

Marte sa...

haha, LITT forandring

Danjel sa...

Jogging? Æsj ;/

Cam sa...

Hvem vil ikke bli pokémon trener? :S

Linn :) sa...

SV: burde jo visst at plast og ovn ikkje fungere sammen etter snart 21 år på bakken, men den gang ei! men, går på BI då, så har kansje litt sammenheng med det. Noe "smart" går inn i hodet men pga liten plass må någe ut igjen.. Rare økonomitimer du har forresten..

Sende forresten mail t han mannen eg.. Hørtes interresant ut!

karenjo sa...

haha, du skriver så hysterisk morsomt! jeg har også en hemmelig drøm om å bli pokemón trener..

Anonym sa...

Hei, jeg lurer på om du ville ha vært interessert i meg, jeg er 30 år gammel. Bør jeg glemme det?

pernille sa...

Hahaha. Det verste er at jeg har et helt likt bilde av meg selv på dataen. Du kan tro vennene mine lo da de fant det.

Anonym sa...

30 kilo lettere nå hvert fall..

Mor sa...

Linnéa, max 24 år, husk den magiske 5-årsgrensen.
Hold deg unna 30-åringen!

Ida K sa...

Du er så morsom når du skriver!

Ela sa...

høy flaskeføring...
Det kommer med årene

Marte sa...

Jeg skjønner nå at det er blitt kult å poste innlegg med bilder av kvitteringer. Trodde jeg var en freak som gjorde det i går, men nå skjønner jeg jo at det faktisk er trendy. Du har en ålreit blogg.

Silje/blee sa...

Fantastisk, du er fantastisk!

Ella sa...

Du burde nesten begynt å løpe på motorveien!!

Vilde sa...

Haha! Ooi, du har forandrett deg gitt:D

CHRISTL sa...

Jeg utfordrer deg:

Utfordringen:
1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den 6 mappen
3. Finn det 6 bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Utforde 6 nye, link og gi dem beskjed

Tar du utfordringen?:)

kristin sa...

Seriøst, er det deg på det første bildet :o ?

huilei sa...

Hihi, jeg skal sende ham en mail og spørre om han kan komme til Russell Square en liten tur.

ole-wombat sa...

hahahhaehhea mamma med lydbok-fenomenet er tydeligvis noe flere lider av

Arma sa...

ah, mora di. love her.

Bandwagon sa...

Nå har jeg lest alle innleggene dine!!! Tror jeg. Jeg har ihvertfall lest hele arkivet, altså tilbake til januar 2008. Jeg elsket det:)

Ellers har jeg en HELT fantastisk konkurranse på min blogg, nemlig "Bli den første utenom meg selv som er innpå bloggen min!!"

Vinneren får en rosinpakke, type sånn man alltid fikk i godteposen på juletrefester. Jeg slenger med en ekstra pakke til den første som kommenterer :):)

Neida, så.....

Talkie Walkie sa...

Nå fikk jeg ufattelig lyst til å sende han mannen en mail!

Sv: Å herre! Det hadde jeg aldri klart. Rått kjøtt!? Og ikke ADHD, bare mye energi:)

Bandwagon sa...

Siden jeg er fersking, så kan jeg INGENTING. Skal jeg svare her eller på min egen blogg?

Jeg kjører dobbelt for now.


Klart du vant! Men hvis du ikke liker rosiner kan du få noe annet. Bare rop ut.

Dette er et skikkelig random spørsmål, men har du bestemt deg for hva du skal gjøre neste år?

Anette sa...

Likte sveisen på det gamle bildet! Ga deg et interessant uttrykk fra siden hvertfall. Og uforpliktende flørt med moldenser er jo umulig å avstå fra.

Sigrid. sa...

Haha :) Du har jo vært kjempeflink jo! :D

Natalie sa...

Tommel opp for jogging!:)
Off, føler meg lat. Men har ikke tenkt å gjøre noe med den følelsen!

Natalie sa...

Haha, forandring fryder! Du passer definitivt blondt hår best. ¨,

Christine sa...

du er fin!
håper jeg ser deg under jazzen til sommeren.
<3

Anonym sa...

Du lignet så ikke på deg selv :p Kul rekonstruksjon:)

Linnéa sa...

Sukkersøtt: do it!

Anonym på 30: Så lenge du er over gjennomsnittet kjekk er det helt i orden.

Mor: Spar meg.

Bandwagon: det går bra, men jeg kan jo ta en pakke lakerol... NEI, ikke gi meg. Jeg TROR jeg skal på FHS :)

Anonym sa...

OK, da forsøker jeg med litt forsiktig flørt på Bunnpris neste gang så ser jeg tilbakemeldingen. :) Mvh anonym på 30 år

Anonym sa...

Haha, du er så herlig! Kult at folk har selvironi på den måten du har ;)
Kan ikke du lage et like innlegg med gamle bilder av deg, som du gjorde med "mote-bildene" dine? x)
-Hilsen Pia