1. mar. 2009

Happy times

JAA! Enda en fantastisk søndag! Det eneste som kunne ha toppet dette, hadde vært å våkne sammen med en polakk som snubler i trebeinet sitt på vei ut soveromsdøra. Men, våknet heldigvis bare sammen med Herr Dell, en epleskrott og størknet Pepsi Max over hele gulvet.

Jeg mener det burde ha vært en menneskerett å ha en data med internett på slike dager. Første verdenskrig skulle aldri ha funnet sted, så jeg hadde SLUPPET å lese om det. Jeg vil bare sitte her i den lilla badekåpa mi med kyllingost klint oppover begge ermene og surfe meg gjennom livet. Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal late som at de har det så jævla fint hele tiden. Kan ikke alle bare være litt sånn som meg, tenk for en fin verden det hadde blitt!



Å ja!! I går vasket vi kattene! Det hørtes ikke ut som om de likte det, jeg tror man kunne høre brølene helt til...Bodø. Og så, i går natt satt vi og så på Animal Planet hvor det var en isbjørn som ble KASTET nedover en bergskrent, og det var mildt sagt brutalt! For en verden vi lever i karer!
Herregud, hvorfor forteller jeg dere dette?

Jaja. I alle fall, så driver mor og frister meg med Gran Canaria-tur i påsken på hennes regning. Jeg har satt det til vurdering ettersom jeg må ta TO dager fri! Jeg har vel type 6 dager til sammen på 3 år, likevel er jeg livredd for fravær. Kan ikke dere fortelle meg om hvor mye dere har, så kan jeg sammenligne og bestemme meg om jeg blir med eller ikke? Jeg elsker det faktum at mennesker er dårligere enn meg.

139 kommentarer:

Anonym sa...

Har hatt opptil 30 dager frevær, alikevell sto jeg i alle fag og gjorde det helt ok:-P

Ellenpellen sa...

haha, dra! To dager fravær er da ingenting :-)

Da jeg gikk ut av videregående tror jeg jeg hadde godt og vel 30 dager og sikkert like mange timer fravær. No stress! :-)
Tenk så mye mer behagelig å ha sol og varme og strand og kos, istedetfor sikkert regn og påskeegg? :)

Camilla. sa...

Jeg kan fortelle deg at jeg har 9dager og 50 timer :D
Så tror ikke du skal bekymre deg over fraværet ditt.
Hadde sagt ja til en syden tur på sekundet!

Lise sa...

Dra! Har 6 dager og går i 1.

Janne sa...

Dra!!!

Jeg har 4 dagen og 20 enkelttimer bare sist halvår :)

Annemarie sa...

Jeg starta med veldig lite fravær i 1. klasse på vgs; 1 dag og 2 timer eller no. Men totalt etter 3 år var jeg oppe i *henter vitnemålet og sjekker for din skyld* 9 dager og 26 timer. Så syns du skal ta deg fri de to dagene og dra til syden jeg. Hvertfall når moren din spanderer!

Andrèa Krovoll sa...

Jeg er sikkert 30 dager på den nye terminen som akkurat startet! 2 dager er jo ingenting!

Berit sa...

Hah!..try me. (fravær e som sagt, men som ingen ser ut til å forstå.. fritima man kan velge å benytte se av eller ikke)

kan meddele at etter litt fixing til min fordel hadde 30 daga og 30 tima forrige halvår..it's nize

veronika sa...

du kan trygt dra. jeg har 8 dager og 15 timer og går i 1. klasse. nå skal det også sies at alt er gyldig fravær ;D

Tonje Holm sa...

Jeg har 7 timer :P hehe

KA sa...

Haha morsomt innlegg! For så vidt veldig enig med deg når det gjelder første delen... Fint at folk har det bra, for all del, men når man selv ikke har det så bra er det liksom det siste man vil lese om :P

Hadde garantert dratt, du har jo nesten ikke noe fravær ;)

Kul header btw ^^

Anonym sa...

hadde det vært meg hadde det ikke vært noen tvil. gratis sydentur? jeg ville pakket baggen å dratt!

skole er jo ikke det viktigste her i livet. dra på ferie å kos deg du, så kan resten av folkene i klassen din sitte buret inne på klasserommet å jobbe ræva av seg :D

og btw så har du mindre fravær enn både meg og de fleste andre jeg vet om. forje halvår hadde jeg 27 dager og mange timesfravær i tillegg.

Fraværsjenta sa...

Jeg hadde 82 timer og bare en * på antall dager, 1vgs ;)

Jeg sto i alle fag,fikk 6 på muntlig eksamen, og gikk ut med et snitt over 5 :)

Anonym sa...

var det ikke Herr meiDell du våknet sammen med?

Trine sa...

Synes helt klart du skal dra. Jeg går tredjeåret nå, og har kanskje 4/5 dager og et par timer.

Belinda sa...

siste året hadde jeg 34 dager og 57 timer.

MEN! jeg har hatt 6/A på absolutt alle eksamener jeg noen gang har hatt ;)

Slå den du!

mathea sa...

ååå, nydelig header ;)
Jeg hadde litt for mye fravær.. 24 dager eller noe.

Andrea sa...

Jeg har 4 dager og 4 timer fravær iløpet av 3 år, og er vel litt som deg, fikk halvpanikk når det så ut som jeg skulle få 6 dager fravær i forbindelse med påskeferien, "heldigvis" slapp jeg med skrekken, men synes du skal benytte sjansen og dra! :)

julie sa...

jeg har allerede 6 dager og 8 timer på nye terminen, så tror du lett kan dra! :)

Emma sa...

er ikke dagene som er dumt å ha fravær, timene teller vel mest? hadde sløveåret mitt i tredjeklasse med bare 11 dager, men tror det var 60 timer eller noe. du er bedre enn meg:)

Kim Karlsen sa...

Hva kommer du til å sette mest pris på når året er omme?
En sydentur eller to fraværsdager mindre?

Anonym sa...

Jeg har 7 faktisk. Oj, trodde jeg hadde 15, minst!

En i klassen min hadde 55 dager i fjor, og sto merkelig nok.

martine sa...

jeg har 3 dager og 7 timer fravær bare i februar.. : p

Elise Bahía sa...

Jeg hadde 40 dager fravær siste året på videregående. Ikke bekymre deg, du:)

IneCharlotte sa...

I år har jeg 8 dager. 1 stk Londontur, og en stk influensa:) REIS!

Hanna sa...

1 dags fravær på hele vidregående (og det var en begravelse). Nå skal det sies at jeg går førsteåret. Men jeg er desperat etter å bli syk, jeg har ett uvær av et immunforsvar!

Hanna sa...

1 dags fravær på hele vidregående (og det var en begravelse). Nå skal det sies at jeg går førsteåret. Men jeg er desperat etter å bli syk, jeg har ett uvær av et immunforsvar!

huilei sa...

Ehm. Jeg skulket en dag det siste året mitt på videregående! Fordi jeg er så hardcore og boikottet trafikksikkerhetsdagen til fordel for å lese til eksamen. Yesh. Det var vel det fraværet jeg hadde på videregående.

Har også gått glipp av en forelesning i år fordi jeg forsov meg. Hørte på podcasten etterpå, men det teller ikke, for jeg var borte! (sånn bortsett fra at fravær ikke tas)

(Poenget med dette er at du skal prise deg lykkelig for at du ikke er like geek som meg)

Elise Bahía sa...

Skulle ønske jeg så ut som DEG, så det!:)

Lisa sa...

Jeg har hatt 2 dager fravær på mine tre år allmenn :-) Men nå må jeg jo si at immunforsvaret mitt er sterkt som pokker!

Nina is Norwegian sa...

Vel, jeg var ikke mye borte men var jeg borte puttet jeg det bare på idrettsfravær. Funket Fett!!

Å være som deg kan være nyttårforsettet mitt neste år. I år skal jeg nemlig være mer som Gro Harlem Bruntland!!

Anonym sa...

Allerede i denne terminen (som for oss startet 16.jan) har jeg fått 5 dager og 23,7 timer. Jeg har 17 % fravær i gym, 16 % i engelsk og 10 % i norsk. På grensen til ikke grunnlag allerede.
Men så lenge du er aktiv i de timene du er i, tar alle prøver og gjør det arbeidet du skal - har fraværet virkelig nada å si :-)

KK sa...

jeg har 7 dager allerede - i første halvår av vgs.. uff og uff

KamillaK sa...

Herregud, så vanvittig pen du er, Linnéa! Mener det virkelig.

Hilde sa...

Jeg har fem dager fravær i år, og det var fordi jeg var på akkurat Gran Canaria. MEN, jeg fikk to studiedager fordi jeg og venninnene jeg reiste med sa vi skulle besøke en norsk videregående skole som ligger i Puerto Rico. Vi gjorde det selvfølgelig ikke, men det funket. Skriv en søknad der du sier du er interessert i å gå der neste år, og at den billigste muligheten er at du reiser akkurat i det tidspunktet du skal, og derfor blir du borte to dager fra skolen. Håper det funker!

Susanne sa...

jeg går 1 året på vgs nå, og har tilsammen 6 dager og 7 timer fravær.
Jeg stemmer for at du drar;)

tanorexic sa...

Gran Canaria,hallo, det kan du ikke si nei til! Og på hennes regning :) 2 dager fravær er ingenting. Come on,have some fun:)

Karoline Louise sa...

Jeg hadde 45 dager og 80ognoe timer fravær 07/08. Så.. to dager er ingenting.

Maria Isabell sa...

En i klassen min har åver 30 dager på et år da :P Så jeg tror du kan ta det med ro :P

Pia sa...

jeg hadde 14 dager og 222 timer et år på vidregående..

Slå deg løs og ta 2 dager:) tenk så deilig med litt sol og ingen bekymringer..

PS: til mitt forsvar så var jeg syk altås...

Christina sa...

1. Jeg digger den nye headeren din:D
2. Jeg hadde 25 dager og 29 enkelttimer da jeg gikk ut av VGS.. Noe jeg regna ut bare for din skyld ;) hehe! Så du har nok ikke noe å bekymre deg over...

Trine sa...

jeg hadde 2 uker fravær i fjord :)

Johanne sa...

Så langt dette året har jeg èn dag.

Christine sa...

De to årene på VGS har jeg nok 30 dager og 70 timer eller noe. Er forresten ikke ferdig med 2 året enda :-) Syns du skal reise jeg :-D

Sara üÜ sa...

Hadde 6 dager hele vgs:)

Lise sa...

Hm, 60 dager =)

ostertag sa...

Jeg hadde 33 dager fravær i fjor. Etter jul har jeg vært på skolen til sammen 1 og en halv dag. Så du kan jo tenke deg at fraværet er ganske så høyt. Men så er jeg syk da.. Syns du skal reise jeg :)

HANNE.SK sa...

6 dager og to timer i første termin av videregående. Lover dårlig, når man har et sinnsykt dårlig imunforsvar som ikke ligner grisen.

Ingeborg... sa...

2 dager er ingenting. Jeg hadde 9 dager og ca 20 timer. Du kan godt unne deg to dager fri, husk du lever bare en gang. Jeg tror ikke noen bryr seg om du har 8 dager fravær, ærligtalt, det er viktigere ting å bry seg om i verden enn hvor mye fravær folk har....

Petter sa...

Du virker falsk og utrolig teit

Ina sa...

24 dager og 17 timer på tre år. Du har ingenting frykte!

Ina sa...

24 dager og 17 timer på tre år. Du har ingenting frykte!

cinne sa...

Elsker bloggen din, du er så morsom at jeg ler høyt når jeg leser nye innlegg. Virker bare LITT retard :P Fin ny header!

Marlene sa...

Kan ikke du selge noen av de klærne du ikke bruker? Jaffal skoene?:D

Veronica M sa...

Mitt fravær er 3 dager og 18 timer bare i år. Altså på 2 måneder XD

Anonym sa...

Er det egentlig så ille å få fravær? Hva kan skje? Fravær er bare for å skremme oss :) elns.

Mette sa...

6 dager fravær er vel mindre enn hva jeg har på én termin. Og to dager til for en tur til Gran Canaria hadde jeg tatt med glede.

Siri sa...

Seff skal du dra. også kan du kjøpe fine veska til me på markedet på gran canaria? :D PLEASE

Morbeline sa...

DRA! Du blir brun - gratis?

Dritkul stripete genser (og herregud så mange sko?!)

Anonym sa...

Haha, jeg har så mye fravær at jeg må mote meg opp med litt mer enn ett par pils før jeg går inn på iskole, for å si det slik. Og da husker jeg det jo ikke etterpå uansett, så er kanskje like greit!

Mariann sa...

Jeg har 12 dager og 37 timer så langt dette skoleåret, og mer blir det nok.

Dea sa...

Jeg hadde 32 dager og 21 timer siste år. Noe det samme andreåret også. Og jeg sto med glans. Kjøra på med de to dagene, du. Det ville i hvert fall jeg ha gjort!

Dreo sa...

Jeg har fem dager på tre år, og det på grunn av oppkjøring :-)

Men jeg hadde garantert blitt med til syden, til tross for to dager fravær !

Anonym sa...

hadde 11 dager fraver og 30 timer.... og dette var etter et halvt år på vgs:P men jeg sto i alle fag.

Anonym sa...

Ferdig med vgs til sommern, så langt har jeg 7 dager og 15 timer ca :)

DRAAA :D

http://vildesworld.ipublish.no sa...

Så heldig du er!

Jeg har 1 dag og 7 timer siden etter jul. Før jul hadde jeg 5 dager og 13 timer.

Jørgen sa...

jeg hadde 1 dag og 6 timer på litt over to år=)

Lisa sa...

1 dag og 10 timer på halvannet år. Oh Yes.

Victoria sa...

Hah - jeg har tre dag og 14 timer allerede i dette terminet (eller er det semestret?) hvertfall det nye skolehalvåret. HE HE

Anonym sa...

9 dager og 4 timer første halvår...gooo mee

Mari sa...

altså.. jeg har hittil denne terminen 3 dager og 10 timer fravær. forrige termin hadde jeg vel 28 timer og 1 dag ellernoe sånt.. ikke noe problem, alt er jo gyldig.

ida sa...

DRA! jeg har 5 dager fravær bare denne terminen

Therese sa...

Jeg hadde kyssesyken da jeg gikk på vgs, så jeg har vel noen mnder fravær... Har fast jobb likevel, og det er ingen som har spurt om fraværet mitt :)

Prinsesse Iselin sa...

vesle fredsdue<3 :)

Malene sa...

Jeg rødmer når du forteller om seks dager på tre år. Her kan man ikke lenger telle dagene på èn hånd..

Mikael sa...

Jeg hadde ihvertfall ikke noe fravær etter første dag på videregående...

Linnéa sa...

Dere trenger ikke å si det hvis dere har MINDRE fravær enn meg da! Det var ikke meningen!

Men herregud....hvordan GJØR dere det? Hva gjør dere hjemme?

Huilei: Gå og gjem deg!

Fravær er ille fordi man går glipp av kunnskapene man kanskje trenger for å komme seg videre! Ikke at jeg kan å bruke kunnskapene mine, men likevel...

Petter: Det er helt korrekt

Marlene: Kom og forsyn deg i stedet!

Siri: nei, bare flip flops.

Morbeline: Det er en KJOLE da!

Men takk for at dere deler det med meg! Gjør det lettere å bestemme seg.

mariellekatarina sa...

Jeg har 106 timer på et semester. Dagene ble gjort om til timer. Jeg har migrene da, det er min unnskyldning. hoho
Jeg fikk 4 i snitt!

Marte sa...

Jeg har ikke så mye fravær, men vet jeg ville angret på å ikke bli med til syden!

Sunniva sa...

1 året hadde jeg 2 timer eller noe og 2 året hadde jeg 18 timer. Men du får aldri vite hvor mye fravær jeg har nå!

maria sa...

Sånn ca... tusen. Ta i mot penga og REIS! Flott header:)

Anonym sa...

101 timer og 11 dager bare i år jeg..Og snittet mitt ligget på ca 4,6 så klager ikke.. lurer på hvorfor i allverden du er stresset? dra på ferie, og kos deg.

Elise sa...

Skal vi se.. Jeg hadde 8 dager første året, 7 dager andre året og 10 dager tredje året. Det gikk helt fint. Seks dager på tre år er jo ikke mye da!

Lisa sa...

Jeg har 0 dager og 0 timer hittil i HELE år...
I fjor hadde jeg 4 timer, og året før en dag og to timer.
Så det så!

Dvergpingvin sa...

Har en `HAUG med fravær! Reis på ferie, du.

Hanna sa...

Reis!! i den sexy kjolen. kjøp en Macbook, bruk iChat og følg med undervisingen :) hihi kos

Ida sa...

2 dagar er ingenting:P Eg har 3 dagar fravær og får strøke 4 i løpet av året på grunn av studiedagar. Herlich. Eg og er livredd fravær, kanskje ein god eigenskap? :P

Anonym sa...

5 dager og 4 timer på tre år ;}

Anink sa...

Veldig morsomt at du liker at folk er dårligere en deg. Tror de fleste føler det, men digger at du sa det :P
Jeg hadde max mer fravært enn det du har!

Nugget sa...

så fin du var på håret på det øverste bildet :)

Kamilla sa...

åh for et dårlig triks for kommentarsanking! Men uansett: hadebraaaa takk for at du så på ":):):):)"

ska me kjære traktor?

Nina sa...

aldri opplevd å ha så(tilsynelatende)mykkje tilfelles me en blogger,trudde det va bare me som hadde en så bitter innstilling til livet i.humøret mitt stig alltid et par hakk eller ti når i læs bloggen din^^

Maria sa...

Dra, dra, dra!

Hvis det er superkrise for deg, kan du jo ta ut 2 studiedager, skrive en liten oppgave for å vise at du har lest istdenfor å få fravær?

Jeg hadde så kvalmende høyt fravær at jeg ikke tør skrive det på nettet engang. Gyldig, but still.

Hanne Katrine sa...

Jeg hadde 3 dager og 4 timer fravær i løpet av mine tre år på videregående :p

Dina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Dina sa...

Du MÅ dra til Gran Canaria! Kjipt hvis du angrer ... :)

Og ... jeg har 2 dager fravær, men X antall anmerkninger. ")

Anonym sa...

Selvfølgelig må du dra på tur! Tenk å sitte på hotellrommet om kvelden etter en eviglang dag med soling og drinker å blogge til oss? :D bedre kan det vel strengt tatt ikke bli??
Fravær.. hva slags fravær? du har jo ikke fravær ^^

Anonym sa...

Hei. Jeg skal bestille den buksa du hadde på forrige header fra GT, men er usikker på str og håper at du kan hjelpe meg! Hvordan er den i str? Hvilken str har du den i?

Anonym sa...

Ikke så mange dager, men godt over 60 timer på to månder nå.

Silje Greger sa...

Dra du! Syden høres herlig ut! ;D

Linnéa sa...

Nina: Så bra! Finnes ikke mange som oss. Heldigvis.

kamilla: Jeg er allergisk mot traktorer.

Buksa fra GT er i XS. Jeg bruker 26 til vanlig, så..

Anonym sa...

Takk for raskt svar! :)

kristin sa...

Jeg har en dag og to timer fravær dette skoleåret, men alle andre har mye mer :)

Synne-Marie sa...

1 dag og 2 timer..første året :)

Tone Eline sa...

Bare å dra... ! 6 dager er ingenting.. Det første året mitt hadde jeg 60 timer og 5-6 dager, og det var KUN det første året mitt!!!

therese sa...

jeg går 1.vgs og har til nå samlet 10 dager + en masse timer... men nesten ingenting er skulking

FRIEND OF LAGERFELD sa...

synes du ikke kyllingosten får en rar konsistens straks den har tørket? den minner meg om noe annet da....

Maria Reite Nilsen sa...

32 dager første år vgs :) haha

randi sa...

på ungdomsskolen hadde jeg vel nesten en hel måneds fravær til sammen. Og det var bare i 10ende. På vidregående slutta jeg før juleferien. Så ta deg to dager fri med god samvittighet :D

Anonym sa...

3 dager og 30 t! :o Men er noen timer som skulle vært dagsfravær.

Søk studiedag så slipper du fravær i det heletatt? ;p

maria sa...

16 dager og 147 timer :)

MARTHA I FARTHA sa...

4 dager på to år, tror jeg.

Malin sa...

jeg hadde 1 dag og 4 timer :)

Mariel sa...

har akkurat skrevet et innlegg om deg i bloggen min, hvor jeg anbefaler deg som blogger!
hope you like it...

hedda sa...

random question(!): hvordan finner du ut hva folk søker på på google for å komme på bloggen din?

Anonym sa...

Bare dra! Jeg har 10 dager og 10 timer fravær dette året.

e.m. sa...

En liten krig startet fordi et par fettere og kusiner ble uvenner med tantene og onklene sine i 1914 og derfor sendte soldatene sine mot hverandre. Litt orden og disiplin må det jo være, ellers kunne ikke denne datidens kjendiselite ha kommet i historiebøkene. Et land er nødt til å gå i krig en gang iblant slik at andre kan se at en fremdeles er i fin form. Hvordan skulle det gå hvis hver eneste soldat kort og godt ga blaffen i nasjonens store øyeblikk og dro sin kos etter den første krigsdagen? Det kunne da verken keisere, konger eller politikere gå med på. Tenk på alt strevet de hadde hatt med å arrangere det hele. Krig er jaggu en en alvorlig affære det, tro ikke noe annet.
Videre: Da uvennene var blitt venner igjen i 1918 tok familiefeiden slutt, men i løpet av disse fire årene hadde småkrigen vokst til å bli en stor krig hvor 20 millioner mennesker ble drept og like mange skadet, alt uten at noen av onklene og nevøene hadde greid å komme verken frem eller tilbake.
Derfor er denne familiekrangelen etterpå blitt døpt til å hete Den første verdenskrig.

Så, det burde holde. Nå kan du trygt reise med mor til Kanariøyene, Linnéa - dersom da ikke historielæreren din leser dette og gir deg stryk for å ha skrevet av og dermed jukset.

God tur.

Hege Anita sa...

Ess, en ferie skader vel ikke ;)

Har vel 5 dager og 7 timer nå.

Leni sa...

So many clothes biatch! think about those poor emo kids in africa next time when you are buying something! Jeg er så skuffet!!!!!

Isabel sa...

Det øverste bildet var jævlig fint! Den stilen kler du :)
Og helt ærlig, dra for alle oss som ikke får dratt. Gratis sydentur midt i skoleåret er som en liten bit av himmelen midt i værste helvete! Dessuten har du nesten ikke noe fravær i det hele tatt..

Are sa...

Tror jeg hadde omtrent like mye som deg sammenlagt på tre år. Pluss noen timer her og der. Var i alle fall det som ble ført opp ;)

Her kan du forresten kose deg med Moldes store sønn

http://www.youtube.com/watch?v=GCe4mMVRLwI

Paul Joakim sa...

Har du så lite fravær? Trodde du var mer 2 cool 4 school enn det. Jeg hadde masse masse fravær. Det gikk bra. Dra!

Anonym sa...

Søk studiedag da ^^
Da får du ikke fravær.

Linnéa sa...

Studiedag i Gran Canaria? de som flytter dit etter VGS skulle ha hatt deng.

Takk for undervisningen Ernst! Og grattis med navnedagen som var i går.

Hedda: statcounter.com

Leni: Those clothes are just my jeans, honey.

Paul: Jeg begynner dessverre å bli det nå... Feil år!

Anonym sa...

jasså.. du er ute å jogger istedenfor å blogge? >:(

trondheimstreetstyle sa...

Skvetter litt hver gang du snakker om Herr Dell. Av en eller annen grunn forbinder jeg det med en vibrator.
Sier kanskje mer om meg.

Jadda, ellers er livet bra.

Kitiinee sa...

17 dager første halv året.

Helene sa...

Til nå i år har jeg 19 dager og like mange timer, og det er bare i år! Men sant skal sies, det er gyldig fravær :)

Så DRA!

Birgitte sa...

Tilsammen ca 90 dager fravær. Oj det var jo en hel termin det:O

e.m. sa...

Navnedag ??? Du store...alt det rare de finner på. Men takk aligavel då. Hyggelig.

Forresten....duuuu, Linnéa. Jeg har sjekket litt bakover i loggboka di, og det viser seg dessverre at jeg likevel ikke er "besatt" av deg, bare noe så tamt som "sykelig opptatt".
Håper at dette ikke går altfor mye inn på deg, ødelegger påskeferien din eller noe sånt.
Men en sterk pike som deg kommer helt sikkert over dette.

hilsen din Ernst

marieols sa...

siden terminstart 5.januar så har jeg 3 dager og 10 timer tror jeg. personlig synes ikke det er så mye.
feel better?
ta deg en ferie, kos deg og nyt en varm uke borte fra slaps, minusgrader og drittnorge.

Anonym sa...

Jeg hadde vel.. 15 dager fravær + noen timer første halvår i år.
Jeg hadde tatt meg de to dagene fri, lett!

Anonym sa...

jeg går i 1. og har 2 dager og 1 time :-D

maria sa...

haha..

nå i 2. termin har jeg 3 dager og 30 timer.. føler du deg bedre nå ?

ah, jeg føler meg luusen !

Anonym sa...

jeg har 7 dager og 17 timer ;)

Anonym sa...

jeg har 29 fraværsdager siden 17. januar. selvom det er pga sykdom da : p

Marthe sa...

hmmm. i løpet av ett havt skole år, så ble det 27 dager og 113 timer.. men stod da fortsatt i alle fag, utrolig nok..

dorthe sa...

24 dager og 6-7 timer =)hørte foressten ingen kattbrøl i bodø....

Ronja sa...

Jeg har 10 dager og 24 timer ; p