14. mar. 2009

Hvorfor jeg ikke har en moteblogg?

Det skal jeg satan meg vise dere. Jeg har nemlig drevet med mye rart. Her om dagen kom jeg over en hel haug med bilder av meg selv på mote.no, hvor jeg har laget festlige kollasjer av meg selv og delt alt med the World Wide Web. Det skulle ha vært forbudt å gi både kamera, mobil og data til mindreårige.

Dette er kanskje ikke noe man viser fram, men go ahead: skyt meg i nakkekoteletten!




Personlig synes jeg dette er toppen av kransekaka


Og dette er vel strengt talt ikke noe antrekk, men joda! Ut på mote.no med det!!


Faen, jeg som trodde jeg skulle bli flau. Men, fortsatt ønsker om at jeg skal starte moteblogg?

Dette var forresten forbildet mitt. Når jeg tenker meg om har jeg bilder av henne over senga ennå! Tror jeg skal erstatte de med bilder av meg selv snart, man bør heller ha seg selv til forbilde.

48 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det skjønner jeg. Det var en smule harry

Leni sa...

It's so strange to see you in outfits like that and so damn skinny... I am really happy that you are healthy now and that you have better taste:))))

Sandra sa...

Haha, rått!

Anonym sa...

you are a FREAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OH MY GOD

www.moniicaa.com sa...

Husker jeg digget stilen din på mote.no back in the days! Haha. Nå kler du deg jo kjempefint, Linnéa :-)

huilei sa...

Tipper du var ca. 16 på de bildene? Da jeg var 16 så jeg ut som en katastrofemisfoster med ett ben i barneavdelingen og det andre i ungdomsavdelingen.

Guldhav sa...

Haha så vakkert. JA! Jeg vil gjerne at du skal ha moteblogg. Av den enkle grunn at jeg vet at du hadde laget en annderledes moteblogg. Og det er bra.

Nina is Norwegian sa...

kunne godt tenkte meg å bruke de englevingene jeg, spesielt på byen en dag..

SandraJeanette sa...

Vi trenger ikke fler moteblogger, så keep up what you're doing! :)

Synes forresten det bildet fra prøverommet med shortsen var skikkelig søtt x]
Og damn, du er skinny! <3

Elise Bahía sa...

Haha, du er herlig, Linnéa!:)

Men cowboyhatt var jo faktisk, urolig nok, hipt på den tida...

Madeleine sa...

Du var alt for tynn... du ser mye bedre ut nå!

Anonym sa...

shit, der fikk jeg vondt av den anorektiske kroppen din..
Meen nå ser du stunning ut :)

xoxo sa...

Var ikke SÅ grusomt, da, kunne vært mye verre ;P

Malin sa...

Vil du lage en moterepotasje i russeavisa?

Anonym sa...

Det er ikke sikkert det er så ille som du tror, på den tiden var det tross alt mote :)(litt hvertfall). Du kler deg hvertfall fint nå, og du trenger IKKE ha en moteblogg for å være inspirerende. Jeg synes alt for mange moteblogger er latterlige og fordummende. Du er den eneste bloggen jeg leser fast, har fulgt med i nesten to år nå *blush*

auroracornelia sa...

haha wow. Utrolig tøft at du legger ut bildene, ikke at det egentlig var så grusomt... jeg mener kledde ikke vi alle oss omtrent slik for noen år tilbake!? :)

auroracornelia sa...

og forresten, fortsett å blogge sånn som du gjør!! Utrolig bra :) En lusen moteblogg kan ikke måle seg med dette!

Mira sa...

Dette var et fint innlegg, jeg smiler litt jeg :P Hatten tok kaka for min del!

Nina sa...

go mote.no! øh..

du er fin uansett du *hjertehjertehjerte*

Sunniva sa...

Du kledde godt å ha pannelugg!

Anonym sa...

du er bedre ut UTEN pannelugg! og du var stygt tynn i den perioden der. Hold deg til hvordan du er nå,du ; ) You look great!

Anonym sa...

"Jeg har revet Gaute ormåsen i arm-hårene og hylt som en stukket gris inn i øret hans."

her kommet sannheten frem, eller hva? :D hehehehehehe.

Mia sa...

haha, det første fikk meg til å le :) Søt var du da :)

hedda sa...

du er fantastisk!
forresten, tidligere spurte jeg deg hvordan du fant ut hva folk søkte på for å komme inn på bloggen din. "statcounter.com" sa du. men jeg er så jævla noob at jeg ikke skjønner en dritt innpå der, hva trykker du på ?

Anonym sa...

bilde nr 1: hvordan viste du det? tusen takk ;)

kari sa...

hahaha. sinnsykt bra bilder..
jeg synes det er altfor mange mote blogger. hold deg til det vanlige du skriver om du:D

Prinsesse Iselin sa...

smack-smack vesle små spårv ::))

Malene sa...

For all del, behold bloggen din som den er. Thanks!

Stina Valentina sa...

Hun der tynne damen hadde ekstremt forvokste føtter

Anonym sa...

Så utrlig tynn du var før linnea!! og du som er sååå tynn fra før av!

Siri sa...

Hahaha!
Ikke så pent nei.
Men du må jo ha syns at disse antrekkene så ganske kule ut når du hadde de på. Ellers hadde du vel neppe tatt bilder.
www.taxitaxi.blogg.no

Vilde sa...

Haha, herlig:D Men det der var jo føør linnéa! Jeg har også hatt på meg en del helt forferdelige ting... Så du har stilen til å kunne hatt en moteblogg!

Men jeg liker bloggen din som den er:D

Sofie sa...

Hei. Jeg har laget en ny blogg. Fra nå av er astrangersplace.blogg.no så og si død, mens det er blåst liv i http://nordengens.blogg.no/
Leg den gjerne til på bloglovin

maria sa...

Likte godt den siste setningen "..det beste er å ha seg selv til forbilde" :)

Dina sa...

Veeldig fjortis. Hadde en skikelig fjortisblogg hvor jeg bare la ut bilder av antrekkene mine - i tillegg til at jeg som regel stod med trutmunn. Gode tider, gode tider ...

Anonym sa...

Hahaha diggeræ

henke sa...

start moteblogg da! pleease!

Mine ord, mine meninger sa...

Behold bloggen din som den er, den er fantastisk.

Vibece sa...

Enig med en del andre her....altfor mange moteblogger...og ikke minst blogger med dagens outfit..hvem bryr seg vel om å se hva hver enkelt blogger har på seg i dag?
Kan være gøy en og annen gang, men når det går igjen på hver j#¤%a blogg blir det bare kjedelig..

Gry sa...

Mye av det der var jo ikke så ille da.

Anonym sa...

skummelt å se hvor skinny du var

Linn sa...

Du hadde fortjent en slags pris for det innlegget. Når det har sagt ser jeg intet annet enn en kreativ jente :)

Anonym sa...

hahah, jeg ler.
belte oppå t-skjorten.. så sykt 2006 vero moda.. haha, det er jo lenge siden da. Jeg liker veldig, veldig godt stilen du har nå jeg:D selvom du ikke har moteblogg, så hadde du garantert lykkes med det..og musikk smaken din er braaa!

Christina sa...

du er genial!

Christina sa...

du er genial!

Maria sa...

the good old days

It's Aggy bitch! sa...

bra sagt at man må heller ta seg selv til forbilde :) ikke dumt ikke dumt!

var mye fint der da men mye som jeg ikke ville ha gått med og :P

Anonym sa...

Moteblogg virker ikke å være helt deg... Don't do it!