6. mar. 2009

Jeg har ikke tid til å tenke selv

JA, nå kan jeg endelig bruke dere til noe!
Under hele min oppvekst, på hvert eneste karneval, har jeg vært ei ku. Jepp.
Nå har det seg sånn at den idiotiske idéen om bokstavparty dukket opp som helgens partytema.
..Det var riktig nok min idé, men nå må jeg være noe på min egen bokstav! Altså en L. Ergo, jeg KAN ikke være ku! Dette er jo drømmeoppgaven for dere!


Det jeg har tenkt på er:
Lommemannen

Laks

Men jeg føler det er så oppbrukt, på en måte.
Jeg skulle ønske jeg begynte på M, så jeg kunne ha vært muslim. Eller kanskje T, Torsk er jo relativt mye hyggeligere enn laks.

Nå blir jeg dessverre ikke sponset av verken illusion.no eller shadowtans, men beste forslag får en gave fra min lokale Bunnpris! Og et russerkort. Oh, you lucky guys...

190 kommentarer:

Ida sa...

Lampe, lege, løve,larve, lapdancer, lesbe. Det eg kom på i farta. Dårlege forslag eigentleg, men eg har dessverre ein ræva fantasi..

Lykke til Linnéa! :)

Susann sa...

Det var noen som kledde seg ut som en lampe på utkledningsparty her engang, hadde en lampeskjerm på hode, gul i ansiktet (pæra) og resten av kroppen var svart, hadde også festet en ledning på genseren. Det var kjempekult :)

Christina sa...

Linselus ;D haha!

Elin Rebecca sa...

Du kan da vel kle deg ut som Linnea Borealis, en blomster eller en busk! Supert forslag, mener jeg!

Merete sa...

Linselus, likte jeg!

Men hvis du vil være en ku, hva med Litago-ku?

emilia sa...

lyktestolpe :D

Siri sa...

løve, langbein, larve, lastebil, lilo

Kristine sa...

hahahaha. du MÅ være lommemannen!

Hanne MO sa...

Du kan være loooser og ikke kle deg ut! Eller liksom-ku. Eller luftballong.

Men personlig blir jeg veldig imponert hvis du kler deg ut som laktoseintolerant :)

Maia Kristine sa...

Princess Leia! :D Fra star wars ;P

se disse bildene:

http://montaraventures.com/pix/leia.jpg

For å fikse håret hennes, kan du bruke sånne runde skillingsboller:
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/10_01/leiahair0410_468x638.jpg

Haha :D

karenjo sa...

legomann, lik, leksenerd, luksuriøs, labbetussemann..øh, kreativt?

lykke til :D

Cam sa...

Lutefisk! en enda hyggeligere fisk en torsken. Lappeteppe? Lus-fattig? Luft? Lystig (enkelt, bare å vorse for deg selv først)? lompe? Lompen? legokloss? Lektor? Lava(lampe)? Lat?

helene sa...

luksushore! :)

Karl sa...

Liksomfjortis :-D
Eller en lavalampe.

Elines verden sa...

Loser eller lekkerbisken:-)

ingunn sa...

likanes, lesbe, loppe, lampe, lion king. Knallforslag!

Linn sa...

kle deg ut som en lefse!
haha : )

Anonym sa...

lars sponheim
lege
løk
lolita
ludder
lærer

hvorfor i helvete skulle du ønske at du kunne kle deg ut som en muslim, beinrangel? du kan jo ta på deg et skjelettkostyme og rett og slett kle deg ut som linnéa:D

Anonym sa...

Lommemannen <3
Eller lommelerke, Lipsyl, Lårbeinsbrudd eller luksushore.

Personlig synes jeg lommemannen er helt deg.

Ida Katrine sa...

Lille my, Little miss red riding hood, lillefot osv.

Anonym sa...

leopard ! ha på deg en fin leopardmønstret kjole

Stine Veronica Friis Hals sa...

hva med en lama? :)

Julie B sa...

Lars Tangen?

iselin tara sa...

Hvorfor er du ikke bare deg selv?

Christine sa...

Du kan være et land, en Labrador, Leder (aka hitler), Lege, Leopard, Lasange, Lagdommer, Laken, Lekestativ, Landstyrkeren, Lastebil sjåfør, Latin-amerikaner,lottomillionær! LYKKE TIL!

Ida Elise sa...

Legolas, legokloss, lambi- lam, lindsay lohan (haha! uff...), luigi (fra Mario), lama, loch ness monsteret :p
Jeg er tom...

L sa...

Lene Alexandra eller Lauren Conrad :)

Silje Larsen sa...

siden du ikke kan være en ku kan du jo være noe som ligner; litago ku! hurra! problemet er løst!

Nanna Charlotte.. sa...

Linselus (ta med deg et kamera over alt og poser) eller løve syns nå jeg :D hadde vert tøfft med sånn innmari svær manke!

Amalie sa...

Du kan jo være litagokua :)

Julie Victoria Ulven sa...

Lego mann, Laban-seigdame, Prinsesse Leah i Starwars...
Nå bladde jeg nedover å fant ut at noen av disse var tatt allerede.. Og det er jo masse forslag nedover... Loppe eller lus er litt morsomt da, du kan bare gå i en grønn kjole og ha på grønne antenner på hodet :)

Du blir sikkert morsom uanssett! ;D

Helene Færaas sa...

Lam (dyret eller å være lam)
Leiemorder
Livvakt
Løper
Løve
Lars tangen
Et lik
lyktestolpe
.. eller rett og slett bare lykkelige Linnéa? :-D

Anonym sa...

lakris, lasagne, lovehearts, lam,

Anonym sa...

Lano-unge!!! vått og bustete hår, skikkelig "sparkeling"øyne, og en lanoflaske rundt kroppen (som du sikkert kan lage av en bunnpris-kasse?

Eller ha på det helt ensfargede klær, og en Lærekjøre-L på deg?

Linjal
Larve
kle deg ut som en venn/veninne som begynner på L?

Anonym sa...

du kan være lam, altså at du ikke kan bevege deg :p

Are sa...

Løs, loppe, lensmann, little chiken/lille kylling! Lilo.

Are sa...

omg, skrev feil link. jeg skrev det over.

Anonym sa...

Lady Gaga! HE-HE. Larve, lærer, Lara Croft, lokomotiv(fører), lik, en leke, lastebilsjåfør, lampe:
http://farm3.static.flickr.com/2270/2225251674_38563dd5a8.jpg?v=0
eventuelt:
http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/brandsonsale-store_2040_364192515.jpg

Henriette sa...

LARS TANGEN!!

Anonym sa...

^
http://www3.pictures.gi.zimbio.com/MTV+TRL+Presents+Jonas+Brothers+T+Lady+GaGa+Tph-_ype5G9l.jpg

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

"litagomaskoten", da kan du fortsatt være ku... ville vært synd å måtte bryte slik en fin tradisjon.

IneCharlotte sa...

Leopard, luksushore eller Lara Croft! Alle kan dras litt langt og bli utfordrende.. ;) Lara Croft er bare sexy (Angelina Jolie spilte henne i Tomb Rider)!

Silje/blee sa...

Litagokua? ;O

Lassie, lassokaster (cobwoman, for å fange kjekke kveg og den slags), Lisa som gikk til skolen, lebestift, laken (om ikke det beste, så er det hvertfall det enkleste alternativet.)

Angrer sterkt på at jeg leste de andre svarene først!

Jeg sa...

lort

MartineM sa...

Litago ku, lyspære, lilje, liggerunderlag, langbein, laban, lakris, et lam, larve, en som er lubben, lyn, løk eller løvetann ;)

Mira sa...

Lo? Du vet.. lo som er på klærne dine, samler seg i navlen og mellom tærne.

Anonym sa...

LARS MONSEN?!:D

Kulekamilla sa...

Liggesår, louis vuitton, limewire, las vegas, lil wayne.

ostertag sa...

Haha, lykke til! Lommemannen hadde sikkert blitt en suksess!

Anonym sa...

Hva med Lilli Meister? :) Du kan bare stappe BH`n full med bomull og inhalere helium før du drar på fest!

Line sa...

Du kan være Litago-ku;)

Christina sa...

Lastebilsjåfør, lærer, lam (dyret), leiemorder, livvakt..

Anonym sa...

Jeg ville helt klart ha kledd meg ut som en lever (som i leverpostei). Bare så synd at navnet mitt starter på I. Må nøye meg med igle eller inuitt eller noe sånt... Jævla kjedelig.

tanorexic sa...

Hva med:
Linni Meister?? :D
Stapp bhen og ta på lipliner;)

LISA sa...

Du kan være Lars Tangen!!! :D Genialt forslag om jeg må si det selv.

henke sa...

syns du kan være lars, som i lars tangen. det er jo relativt lett, og ganske fun.

Anonym sa...

du kan være en.... LAMA!!! det er jo ikke så langt fra kugalskap. Eller så kan du jo være looser. Eller lubben!

huilei sa...

Lakserende olje, lekkerbisken, latensperiode, lommerusk, Leon (, Kings of).

marianne sa...

Kle deg ut som en lampe. Enkelt og greit. Bare til å ha på seg noe ensfarget på kroppen, og en lampeskjerm på Hodet =D
marianneibergen.blogg.no

Anonym sa...

Linedanser

Anonym sa...

Langbein!

Sunniva sa...

Et lik, en larve, en leopard, en lasaron :-)
Kos deg på party, håper på russekort =)

Nora sa...

løvetann :) haha..

Anonym sa...

lars tangen!

Caroline sa...

Laban, lampe, lærer, lege, LL Cool J, Lloyd Banks, Louis Armstrong, løve, lubben? :D

Christine sa...

hahahahahaha.
men jo. du kan være lars tangen?
ene kompisen min er prikklik lommemannen, i en litt yngre utgave.

ilu.

Arma sa...

luftmadrass

Sara üÜ sa...

LOSER, da trenger du ikke kle deg ut. God I crack myself up.

Hva med et lykketroll? :)

Ingvild sa...

Lampe, Løve, Lars Tangen, Langstrømpe, Lakris, Laban seigmann, Bin Laden - han er jo muslim ?

Martha sa...

Løk, Lady Gaga, Lyspære :)

Kjersti sa...

Du kan være Litago-ku, så klart!:))

Tineogmarita sa...

Jeg mener Lommemannen kommer til å slå ann som bare det!

Anonym sa...

Luremus

KamillaK sa...

Lise (som i din "søster"), limbodanser, lastebil...

Hanna sa...

Lena (Døden på Oslo S), luser?, lompe, lastebil, lokomotiv, lus, lam, land, laken(mannen), lars sponheim, lord, leketøy, lemen, lerke, Lenin... ja..Må være innen desse alternativene Linnéa. ;*
You pick!!

-Kjersti sa...

Laban seigdame eller eventuellt mann hvis du føler for det.

Ch sa...

lighter, lightstick(sånne som lyser i neon), lightsabor(sånn starwarssverd), lik, (my) litttle pony, link, lava osv osv osv

Mia sa...

lighter, larve, legomann, limstift

:)

Ulrikke sa...

Lille my, lykketroll, lyng, lubben emo, lyktestolpe (med bare grå klær, en grå caps og være gul i fjeset) :D

Anonym sa...

Legoklosse. Hva ellers? :)

Weronica sa...

Du kan være en litago ku :D

Gine sa...

Lastebilsjåfør ville vel vært en kledelig look for et slikt lystig lag? :)

Anonym sa...

LAMPESKJERM !!
eller lubben

Ina sa...

Lakrislisse, eller Loppe, lapskaus(Kan forfeksles med spy,litt skummel)
lo, labanseigmann(eller dame)
en Lathans, loser, lappe (same)
Eller du kan være Laus???

grUS sa...

LUBBEN

Mari sa...

Siden du ikke kan være ku kan du være et lam! Hurra

Christina sa...

Kom som Lat! Joggiser og kosebukse ;>

Anonym sa...

Må si jeg lo godt av å lese gjennom disse kommenatrene (dårlig humor kanskje, haha ;p)

Disse forslagene likte jeg: Lyktestolte, lampe, litago (ku), luftballong, lommemannen, laks (dine forslag var jo ok:), linjal, lommerusk, langstrømte.

Mine forslag er: lus, laken, lilje (blomst)/liljekonvall, lurv, lue, lapsgaus, lavpris (i stede for bunnpris?)/lavpris ekspressen, lasagne (siden du spiser det så ofte virker det som), luft, lærer, loser, loppe, lompe.

Anonym sa...

Du kan være Luremus

silje sa...

du kan være lille petter edderkopp!

Anonym sa...

Lausunge, lasaron, løvetannbarn, lavtlønnet

Sigrid sa...

Sikkert noen andre som har sagt det allerede, men LITAGO. Så kan du være ku:)

Anonym sa...

leopard, lykketroll, lady eller landstrykeren,lege, logoped, larve, lollipop, laken, lisa gikk til skolen, you name it,,, hva ble det? =)

Katrine sa...

Du kan være... luremus, lego, lusekofte, lakris, langer, ljå, lassie, lam (både dyret og tilstanden), latino, lapskaus, lokomotiv, loppe, lakk-kledt..

Caroline sa...

Lillebroren min mener du bør være Langbein

Emely sa...

lyktestolpe, lompe, lommemannen.

haha! Lars Tangen ja! vær han:)

Caroline sa...

Løvetann, et lik, Linea om 10 år, Lilo i "lilo og stich(?)" eller Lilly i Lillys butikk.

Anonym sa...

hva med lars tangen?

Inghild sa...

Selvfølgelig kan du være ku!! Du kan være Litagoku;)

Kim Karlsen sa...

Kaban nakne seigdamer

Karoline Susanne Opdal(korka) sa...

Litago-ku? :))

Tea sa...

Landet Lisboa

Sunniva sa...

Løve :)

Karoline Susanne Opdal(Korka) sa...

Off, glem kommentaren min, va visst hundre av den samme fra før, weehoo! Men ka med; Laks,lespe,likkiste,lilla,lege(kjedelig)
løk(stygt),Lady gaga,lincoln,lire...Hmm jaa :)

Annemarie sa...

Lars Monsen!

Siff sa...

Du kan være en "limpinne" så passer du på å stå i veia for folk som går så de krasjer inn i deg.. så sier du kveldens catch-phrase: "håhå, der jikk du rett på limpinnen jah!"

Anonym sa...

Lem

Anonym sa...

LARS TANGEN

Sofie sa...

Vær en... lakris ;)

Sigrid sa...

Lykketroll,løvetann eller rett og slett Lars Monsen:-)

Anonym sa...

Lausunge, Lille petter edderkopp, Lisa gikk til skolen (trippe-trippe saaa, i sin nye kjole, trippet hun så glaaaad) haha

Sally sa...

du kan være lady eller landstrykern (det kan jo minne litt om en ku,hvis du legger godviljen til ; ) ) også kan du ha med spagetti og kjøttboller på festen : D
eller du kan kle deg ut som lensmannen i Molde : D
lauren conrad
lady gaga
lucia (you know,hvitkledd og lys i hår)

Sukkersøtt sa...

Laban seigdame. latrine. eit LAKEN! Du dør sikkert av kommentarar med forslag, bådegode og dårlege :)

Martine Elise sa...

Du kan være en larve? eller lavalampe, lakrislisse, lærke? bare fint

Dina sa...

Du kan jo kle deg ut som Linnéa! :)

r sa...

lærer? (slutty!)

kristine sa...

Du kan jo alltids være lam :)

Vilde sa...

Haha, laks! Go for it:D

Jeg synes du kan være en lilje eller noe sånt, de er så pene:)

Rikke sa...

Lensmann ? :)

Benedikte sa...

L? Linnéa?:P Neida, jeg tenker "Lille My", "Linn Skåber" eller "Lars Tangen"? Hoho:)

Marie sine ord, lest av deg. sa...

Lakserende pastill. F.eks läkerol.

Lisa sa...

Lort, løve (med DEN manken), lapp (same), lus, ludder, lara croft, (cowboy)-Laila (da kan du si - my name is Laila, Cowboy-Laila :-D haha, så gøy jeg har det.

Lykke til :-)

Anonym sa...

lunte ?

Anonym sa...

Luzifer (altså jevelen)

Trine sa...

jeg synes du kan være Lat, eller Lurvete. noe annet ville egentlig blitt litt dumt..

Hvis jeg skulle dratt på bokstavfest så måtte jeg ha vært noe på T, og jeg ville definitivt vært Toskete. Hvem er det som ikke kler det liksom?! Eller Tufs.. eller begge deler:)

Sol sa...

Lam?
På den måten du selv vil tolke det. Kanskje i dobbel forstand? Lamt lam?

kristinakh.com sa...

laken, lik, loff, lottomillionær, lynavleder, lærer, Leonora (Sesam Stasjon)...

Maria Rolstad Jordal sa...

Lampe, lefse, lapskaus, lomme, lillebror/søster..ehem.. hva med løve ? :P

Ida K sa...

Leverpostei. Ehe

karoline :) sa...

Du kan være; LINNEA :D Deg selv. Trenger ikke kle deg ut! :)

mariellekatarina sa...

En blanding av Linni Meister og Lommemannen? Lomme-Linni? Den tror jeg vil slå an!

tonje marie sa...

lat ku!

Vilde sa...

SV: Hihi, det var kjempekoselig!

Oi, skummelt. Du har vært på blogknollen min lenge du;)

e.m. sa...

Men herregud da jente ! Har du helt glemt at du også heter Myhre.
Saken er biff. Muslim går fint.
Ned på asylmottaket og lån klær der - en kaftan kanskje, bare for å få folk til å lure litt på deg.

Gudd løkk. Have fun.

PS/ Et bilde av deg forkledd som ku ville ha vært helt topp /DS

Anonym sa...

Nå er ikke kaftan et muslimsk plagg da e.m. Bare så det er sagt, ikke gå med kaftan Linnèa..

Janne sa...

LARS MONSEN

e.m. sa...

Det er i alle fall en orientalsk sid overkledning for menn - også brukt av muslimer.

Anonym sa...

Faktisk er kaftan et plagg som er vanlig blant tyrkere, mongoler, ortodokse jøder og tartarer.

Anonym sa...

Blant flere, såklart også muslimer.. Men de er ikke akkurat i flertall her.

e.m. sa...

Det vet jeg utrolig nok.
Svært så lærde vi plutselig ble, tatt i betraktning at dette egentlig handler om karneval...

pørni sa...

lama.

kristin sa...

Latex-konge ! :D

emma sa...

Loner! Så kan du være emo for kvelden.

Emma sa...

Evt kan du jo være latina. Dekke deg med skokrem og gå rundt i en litt for kort rød kjole og knipse hele kvelden. Oh no you didnt!

Sofie Frøysaa sa...

Kan vi bli bestevenner?

Du skjønner, jeg liker å gå rett på sak :)

Gå for Latsabb. Eller, nei, hva med Lanoungen? Hmm, nei, jeg har det - Gjør det enkelt, og vær Lars Tangen!

Sofie Frøysaa sa...

Æsj, nå så jeg at folk hadde foreslått det samme som meg over her :'( Jeg er ikke av typen som leser gjennom andres kommentarer, før jeg leser. Nå har jeg gått inn i meg selv. Skal ikke gjenta seg heretter. Sukk.

Men jeg syns fremdeles vi kan bli bestevenner. Og bare fordi du er en av Norges HiPpEsTe bloggere, lzm, syns jeg ikke det gir deg grunn til ikke å svare meg. Hmf!

Sofie Frøysaa sa...

Øh. Før jeg kommenterer ja. Det var det som skulle stå. Jeg bare driter meg ut. FAEN.

Omg.

Sofie Frøysaa sa...

Her er flere forslag:

- Littauer
- Legokloss
- LAN-party
- Lille My
- Loopen på Tusenfryd
- Larve
- Lakris
- Lus
- Lukrativ
- Landstryker
- Landslaget

Hallgjerd sa...

Lara Croft

Anonym sa...

lady gaga

Anonym sa...

Hva med litago ku da? :D Det er jo perfekt, eller en leopard, langbein, linselus, løve.

- hadde jeg arrangert party villet jeg hatt p-partyy :D det er digg

Anonym sa...

Lars monsen

Linn sa...

Lunge.
Låve.
Lasersverd (fra star wars..).
Leppe.
Linn (meg).
Lapp (som i same, nesten like bra som muslim?).
Larve.
Lekser.
Langbrygge.

Jeg har for mye fritid.

marte sa...

limstift :P

Åshild H sa...

Litago ku :-D Da er du en ku, men holder en litago eller noe i hånda. fyfan, beste ideee! ..
Ellers kan du være:
Lene Alexandra, Linni Meister, lampe, looser, løve, lovehearts(godteriet..) jaaa

:-)

Christina sa...

Du kan jo være en kjendis som begynner på L! Lindsay Lohan? ehe, ellers er jo lege et alternativ.

Thea sa...

Leksegeek, Linni Meister, Lottomillionær, Lady GaGa :-D

Marita sa...

Legomann, lik, larve, lam (sau), comwboy-laila (selv om det begynner eegentlig på c)

Ellers kunne du alltids vært Lars tangen, det hadde vært døds kult, og ganske lett. Ta på deg en boks med brunkrem, stram t skjorte og stramme bukser :)

Anonym sa...

Lars Tangen

magdalena sa...

vær deg selv på l-partyet, du heter jo tross alt Linnea. haha!
eller du kan være lilla, liten, limbodanser,lutheransk, lakk, lakris, leverpostei, lyspære.
men du kan jo være ei ku denne gangen å om du vil; litago ku! eller ei liksomku

Mari sa...

- Lorraine fra MadTV
- laptop
- loca (gal)
- en labb
- labbetuss (han fra barne tv)
- lysende
- linjal

det var alt jog kom på i farten..

FRIEND OF LAGERFELD sa...

syns du kan gå som linnéa jeg. eller linnéa som et lik.

Anonym sa...

Nå har jeg ikke lest alle innleggene så dette forslaget har sikkert kommet opp allerede, men det opplagte er selvfølgelig; Ei LITAGOKU :D dæven så bra haha

Anonym sa...

for da kan du jo bare bruke kukostymet ditt! ^^

magnill sa...

Lompe!
:))

hege anita sa...

En lodott.

Prinsesse Iselin sa...

lommemannen; LETT!! hehe! Landkrabbe, leverpostei, løve, løk, larve, latex, lik, lærke kos deeg ::))

Sara sa...

-løyner
-lykketroll
-levende organisme
-en lås
-leksikon
-lyskaster
-lørdag
-likpose
-lucky Luke ;)
-loka i hue
-lynnedslag

Anonym sa...

Kle deg bare ut som Lars Monsen :) Det ville passet deg ypperlig

Anonym sa...

Libaneser (dra den til terrorist?)
Lucifer(djevel)
Luremus
Lytter
Løk
Läcerol(du er jo glad i det?)
Laila(cowboy-Laila?)
Lysestake
Livlig -ettellerannet-
Livsglad pensjonist
Lommetyv
Lønningsbedrager
Lammekotelett
Liksomstjerne
Lungebetennelse/Laktose-intoleranse/Leddgikt/Løs mage
Leder i et eller annet
Landets dronning
Langrennsutøver
Lat
Lynsupporter
Lam
Limosinsjåfør
Lett
Lærer
Løs
Låsesmed
Luftballongselger
Langballe
Leif
Leke (type leketøy?)
Lasso
Lampe
Løfter
Langtidsreisende
Lottomillionær(er ikke som andre millionærer vettu :D)
Likeglad Muslim (HAHA - DEN TAR DU!)

ellers så er det sikkert mye annet hjernen min har gått glipp av. bunnpris <3

Frida :-D sa...

du kan jo være en LØVE,

Inger-Cathrine sa...

Siden innholdet i livet mitt er begrenset, så har jeg nå lagt min sjel i denne oppgaven :) Jeg har delt opp mine forslag i noen kategorier for å gjøre det enkelt og forstålig.

Sykdommer og kroppsdeler:
Lungebetennelse, lårmuskel, leddgikt, lever og livmor.

Yrker og sportsutøvere:
Langrennsløper, lengehopper, linedanser, logoped, lokomotivfører, lærer og loddselger.

Alt mulig annet:
Langbein, lastebil, lauvtre, lettmelk, lommelykt, loppe, lykkepille, løk, løsbikkje eller et ludobrett.

Martine sa...

Du kan være Lars Tangen. mørk parykk, mye brunkrem og solpudder.
KJEKT! Så kan han kle seg ut som Deg:)

Tina Strømsvik sa...

Du kan være en lus, leopard, Lotta (du vet den svenske lille jenta), lakris, eller rett og slett bare Linnéa! : )

Tina Strømsvik sa...

Eller vent Lars Tangen kanskje...? : )

Anonym sa...

Du kan være et ludobrett!

Irene sa...

Lyspære, lampeskjerm, litagokartongsak,

Vibece sa...

LABAN :)

AlexandraE sa...

Bunnpris ansatt enkelt og greit

Anonym sa...

linnea e dum

Anonym sa...

linnéa e smart

marielle sa...

Hahaha, klem deg ut som laktoseintolerant!! Det ville vært fantastisk!

Dina sa...

Haha! Nå har jeg tatt en quiz som het "Hvilken blogger ligner du mest på". Resultatet: DU LIGNER MEST PÅ LINNÉA! Med streken over Een feil vei. ;)

e.m. sa...

Jeg gir meg ikke SÅ lett:
- Lawrence of Arabia.
Transportmiddel får du fra firmaet mitt: "Stavanger Kamelutleie".
Garantert suksess for deg dersom du ikke er særlig begeistret for de andre festdeltakerne...

Linda sa...

Tenkte jeg skulle være genial å foreslå Litago Ku, men ser at jeg ikke er så genial alikevel..
Hva med laban???

Åse Marie sa...

Hva med LitagoKU?

Ida sa...

Leather (lær) woman :D eller latex woman, latex-cat woman. Dt hadde vært super kult

Ida sa...

Lesbe! En ordentlig traktorlesbe
Louis Armstrong
Luremus
Lesehest

Sigrid sa...

Hallooo, Litagoku? Ganske opplagt spør du meg!

Jeanett.geek sa...

kle deg ut som linni maister!