11. mar. 2009

Kall meg Bjørn Dæhli

Jeg kan nå skryte på meg det Sykeste døgnet i manns minne! På 27 timer har jeg nemlig rukket å både stå på ski OG hatt nynorsktentamen! Skiene mine er en halv meter kortere enn de burde, og stavene tror jeg ikke engang er like lange. Det skal sies at den éneste grunnen til at jeg kom opp, var fordi Plant som vi kaller ham, utvekslingseleven fra Japan/Kina(same shit) gikk et stykke bak oss. Og jeg kan tross alt ikke la en utvekslingsstudent komme FØR meg opp! Halvveis var jeg så svett at jeg måtte legge igjen boblebuksa. Det er det som er så greit med Molde, ingen stjeler noe som helst! Jaja.. Vil dere se bilde av meg på ski da?

Såå...nynorsk. Herregud. Dykk?Dykkar? Dokkor? Dykkan?

Så, etter å ha forvekslet lysløypa hvor vi skulle fortsette turen med stien hjem, havnet jeg tilfeldigvis hjemme i sofaen hvor jeg sov straka vegen i 7 timer. Noe sier meg at jeg IKKE er laget for fysisk aktivitet.

Men såå..våknet jeg tilfeldigvis opp til Paradise Hotel, da. Jepp, skyt meg på åpen gate! Jeg så på!

Apropos reality. Jeg meldte meg på et sånt derre show jeg. Hvilket ville dere ha vært med i om dere fikk velge? Og hvilket tror dere jeg har meldt meg på?
Hadde vært krise om jeg faktisk kom med.

57 kommentarer:

Troika sa...

Jo, enkelte stjeler i Molde også, jeg fikk frastjålet en splitter ny MP3-spiller på biblioteket...
Haha, tenk om du har meldt deg på Farmen? :)

Troika sa...

OK, da, det går kanskje ikke inn under kategorien "show", så da vet jeg nok ikke helt. :)

ida susanne sa...

Tror jeg hadde meldt meg på 71 grader nord :p Hadde ikke hatt sjangs i havet men.

Du har kanskje meldt deg på "sannhetens time" hvis det kan gå under show, eller kanskje Big Brother?! ;)

Åshild sa...

Kanskje du meldte deg på x-factor? :P

sara sa...

Charterfeber? hehe:)

pernille sa...

Jeg ville vært med på paradise! Hadde vært deilig. Tipper du har meldt deg på den derre Hotel Cæsar-greia (haha).

Ingvild sa...

Du har meldt deg på Robinson! Jeg er overbevist. Siden det er så mye fysisk aktivitet der, mener jeg.

Hilde sa...

Død over både nynorsk og ski.

huilei sa...

Dette innlegget minner meg om at jeg alltid var den der kineseren som alltid gikk helt sist på skitur. Den tiden er heldigvis over (da jeg ikke lenger rører ski).

Jeg ser for meg deg spise giftige larvetestikler mens du balanserer på en sytråd over et basseng fullt av haier. Fear Factor, med andre ord.

Theresa sa...

Slenger meg på sannhetens øyeblikk. Hadde uten tvil sett på.

Camilla sa...

x-faktor tror jeg du har meldt deg på.

Marthe Sofie sa...

du har meldt deg på wipeout! :D

Anne sa...

DØYNET? Linnéa, da. Det heter faktisk døgnet.

Are sa...

Skulle virkelig ønske du meldte deg på Wipeout, å se deg der hadde bare hatt vært så morsomt. Men tror du meldte deg på en av følgende 3 program: Sannhetens øyeblikk, farmen eller robinson!

pørni sa...

Jeg vil på robinson, bare uten alt det fysiske arbeidet.


Big Brother, har du meldt deg på Big Brother?

Ingeborg... sa...

Nydelig!

Christina sa...

Tror ikke jeg hadde vært med på noe...Hadde blitt paranoid av kameraene! Men har du meldt deg på 71 grader nord?

Lise sa...

Flink!

Guro sa...

Tipper du meldte deg på Farmen. Jeg ville foretrukket Farmen, egentlig. I hvertfall foran Paradise og Big Brother

KamillaK sa...

Jakten på kjærligheten. Misunner deg om du blir med der, virker jo jævlig ålreit å bo på gård. Mø.

Nora sa...

du har meldt deg på robinson! bombesikker

tanorexic sa...

Har du meldt deg på det ærlighetsprogrammet?:P

Fint skibilde,hehe.

Jeg kunne gjerne vært med på Charterfeber:)

rebbjo sa...

Sannhetens øyeblikk eller wipeout kanskje? :D:D

v&m sa...

Tror du meldte deg på Whipe Out! Eller Sannhetens Øyeblikk! Ville vært med på Paradise, hehe:D

Anonym sa...

jeg tror du har menldt deg på sannhetens øyeblikk!! da hadde jeg sittet klistret til skjermen, hehe.. men du må si ifra hvis du kommer med på det programet du har meldt deg på da!

MARTHA I FARTHA sa...

Den store reisen har reklamer for ny runde nå, men det kan ikke være dét du har meldt deg på. Har ikke peiling, jeg. Håper du kommer med uansett hvilket program du valgte. :-D

kinehelene sa...

Det første jeg tenkte var Farmen, men tror ikke du hadde meldt deg på det :) Hadde vært morsomt om du kom med, ser for meg at du kunne laga ordentlig liv og skikkelig underholdning ;D Jeg tror egentlig ikke jeg kunne vært med på noen slags realityprogram, er ikke laga for slikt!

Randi sa...

Jeg tror du er en person som liker sol og varme, så da tenker jeg helst Charterfeber, eller evnt Paradise Hotel:)

Jeg kunne ha tenkt meg å vært med på Farmen (blitt den neste vinneren som sier "i" i stedet for "jeg", eller Robinson :)

Theass sa...

Hvis jeg hadde hatt noe slags form for talent ville jeg nok meldt meg på X-faktor. Kanskje like greit.

Du har kanskje meldt deg på Gi Jernet?

Leni sa...

Hahaha I'm watching Paradise hotel as well... Rune was dating a friend of mine.... just after he broke up with Ida.... so much drama!!! And tonite Vegard is coming to the Paradise Hotel... I remember when a friend of mine almost broke his nose.... good times!!!! :)

will you be a part of Top Models??? :)

Sunniva sa...

Ser for meg deg på Wipeout!
Eller hva med SANNHETENS TIME?

Maria Reite Nilsen sa...

tror du har meldt deg på jakten på kjærligheten ;)

kay sa...

hvis du var en eventyrsjokolade hadde jeg spist deg. tror ikke du er så langt unna. dette ble egentlig litt ekkelt. jeg driver da ikke å spiser mennesker/sjokolade.

egentlig skulle jeg si at du er den eneste (jeg juger. en av to) blogger jeg faktisk har som startside. ekkelt.

jeg tror dette er ment som et kompliment.

Prinsesse Iselin sa...

hmm... la meg se... ikke farmen vel? Tipper på Robinson :))

Anonym sa...

http://www.mote.no/showthread.php?t=20544

Pia sa...

Japansk gameshow???

Anonym sa...

The City sortof thing;)

Ella sa...

Kanskje du har meldt deg på robinson ekspedisjonen? Norges styggeste rom? Farmen? Top model? Frøken Norge? Ja? Jeg ville helst vært med på top model, kun for å bli pyntet 24 timer i døgnet.

Elise sa...

hmm, klisterhjerne?

Linnéa sa...

Whipeout. Herregud, jeg hadde heller stengt meg inne i et fuglebur for resten av livet. Det er latterlig.

Klisterhjerne!!!! HAHAHA. ÅÅåh, hadde det vært så vel :)

Japans gameshow hadde vært stort. Det må jeg nesten melde meg på!

Hvorfor limer anonym inn mote.no-link som ikke omhandler meg?

Nina is Norwegian sa...

hva med det derre sannhetsprogrammet på TV norge eller kvitt eller dobbelt?
Noe spesielt du kan usedvanlig mye om??

Paul Joakim Sandøy sa...

Tangerudbakken borettslag :)

Sunniva sa...

Ser lett for meg deg flygende i lufta på wipeout. Hadde vært underholdning til tusen! ;)

Hans sa...

vedder på at du har meldt deg på noe så sykt harry som du av en eller anna grunn syns er litt kult, helt til du kommer med og da innser du at det her er så sykt syre teit og får kalde(og blå) føtter. mark my words!

Anonym sa...

Tipper den 6 sans, så du kan fordømme fremtia til alle rundt deg.

kari sa...

Man kunne nok aldri ha lagt igjen boblbuksa i Oslos gater. Den hadde vært borte før du hadde tatt ti skritt....

Daniella sa...

Bli ny - mor og datter.

Ingeborg Holden sa...

Jeg tror du har meldt deg på Robinson :) Jeg har vurdert å melde meg på, men som du sier; det hadde vært krise om jeg kom med!

Marianne sa...

Den store reisen! Det hadde blitt råbra ;)

Siri sa...

Hahahaha! Jeg ler.
Jeg hadde meldt meg på "Hjelp, jeg er med i et japansk gameshow!. Har aldri sett det, men det høres jo relativt eksotisk ut.
Etter å ha lest dette innlegget, er jeg overbevist om at du har sendt en søknad til Bjørn Dæhli og co om å få startet en ny runde med "Gutta på tur...med Linnea"

Marianne sa...

Jeg hadde veldig lyst å være med på Muldvarpen som gikk på tvNorge for endel år siden. Man fikk reise masse og 'leke spion', hoppe fallskjerm osv.

Trine sa...

Alle må begynne en plass.. Hehe:P

Anonym sa...

" hjelp, jeg er med i et japanask gameshow! " haha ;p

Linn :) sa...

Sannhetens øyeblikk :) uten tvil! ;)
men e enige me di andre som meine at du hadde passt perfekt på wipeout, uansett kor teit programmet e! :)

Marianne sa...

Ski er toppen;)

iselin tara sa...

tror ikke jeg hadde klart å være med i et realityprogram.
Kanskje du har meldt deg på.. jeg husker ikke hva det heter, men det er noe med "birkebeinerne", eller noe.

Linnéa sa...

Birkebeinerne? Er ikke det utlendingene som skal lære å gå på ski? Jeg er da norsk...

Huilei: Stakkar!

Daniella: frekt..

Hans: du kommer til å bli dritsjalu. Bare vent.