8. mar. 2009

Kvinnedagen kan ta seg i ræva

Så jævla ironisk at det skal være sol på kvinnedagen i år OGSÅ.
Det er en grunn til at kravet for menn er strengere når det kommer til coopern, kasting av diverse gjenstander og andre gymrelaterte ting: menn er tøffere. Dette er riktig nok den eneste grunnen til at jeg priser meg selv som kvinne, at jeg kan løpe litt saktere på coopern. Resten av de kvinnelige fordelene kunne jeg godt ha kastet til løvene.

Er det bare jeg som skulle ønske jeg var en mann?
Hvorfor har vi ikke en herredag? Jeg ville heller ha feiret den!

Jaja, her har vi fjorårets kvinnedag-bilde. Jeg merker at jeg hater meg selv for ett år siden.

Så har vi årets kvinnedag-bilde, ca.

Jeg skulle jo egentlig på skitur med en mann i dag, men dere vet...menn. De kan gjøre som de vil.
Like greit, den eneste veien jeg kan gå på ski er bakover. Heeeeeeeh.

Her er forresten litt av resultatet fra karnevalet i går! Noen som vil tippe?

Nei, nå skal jeg fly på fjellet alene. Det er det som er så bra med meg, jeg er både mann og kvinne. Ergo, jeg kan være singel for resten av livet.
Jeg er relativt fantastisk.

69 kommentarer:

Cam sa...

jammen... mann-dag er en gang i uka!

oi der siterte jeg erik & kriss... det er faktisk litt for ille...

caroline sa...

legolas? haha

Jorunn sa...

Elsket melkekartong kostymet... Genialt!

Jeg har også lurt på hvorfor vi ikke har en herredag. Det er helt ulogisk! Syns jeg har det bra som jeg har det, og har ingen planer om å feire dagen! Vi kvinner er egentlig litt bortskjemt som får en egen dag, vi som egentlig har kontrollen alle andre dager i året.

Nina is Norwegian sa...

Legolas... what a man!1

huilei sa...

Haha, jeg synes du gikk for et veldig bra L-tema.

tanorexic sa...

Her har det regna sålangt idag:( Blir bedre nå da ser det ut som:)

Kvinnedagen er bullshit, skulle ønske jeg var mannfolk:P

tine sa...

Hvorfor har hun til venstre kledd ut som meg?

ingrid sa...

ahahaa, legolas!

Anonym sa...

skal hun til høyre være emo? må være det dårligste forsøket noensinne.

Trude sa...

søte kostymer! :-)

Anonym sa...

det finnes faktisk en mannsdag. Mener det er 7. oktober :P

Vilde sa...

Haha, jævli bra:D

Jeg hadde også tenkt meg på skitur i dag! Hadde tilogmed fått min egen ski-mate... Men så kom jeg på at jeg må skrive laang søknad.

enola sa...

DU VAR LEGOLAS!
Tipper det allerede har blitt avslørt, men jeg gadd ikke sjekke..
Uansett, du var meeget kjekk! Selv om jeg håpet du skulle gå for Lommemannen!

Ella sa...

Legolas, så flink du var! Oppfinsom! Jeg merket meg en ting, i går var det gratis inngang for menn på et utested, når klokken passerte tolv var det gratis for oss, siden det var kvinnedagen. Hver dag er visst mannedagen!

Anonym sa...

Ha, vi har da en mannedag, og den er rett rundt hjørnet:

http://www.steakandbjday.com/

Anonym sa...

aw, så søt hun med melkekartong var :)

Kjersti sa...

Enig, enig!
Kvinnedagen bryr meg midt i ryggen.
Liker forskjellsbehandling i gym! Det gjør mine gymtimer litt bedre.

Du ser forresten svært bra ut som Legolas - Liker'e!

Ingrid sa...

Melkekartongdamen var sannelig gjennomført.
Må si Legolas er betraktelig bedre enn Lommemannen. Braa valg.
Kvinnedagen kan forbigå i stillhet.

Nathalie sa...

Det er en kvinnedag i året, og 364 dager hvor vi priser mennene!

JANNEKAKE.COM sa...

Mannsdagen er 7. oktober.

magnill sa...

Hehehehe:))
Visste ikke at det var kvinnedagen i dag jeg..=/

Anonym sa...

greit at vi kvinner har det greit i Norge, men det er faktisk den internasjonale kvinnedagen. Ikke alle kvinner rundt om i verden som har det like bra som oss.

Victoria sa...

Hah - Jeg føler nøyaktig slik som deg ang kvinnedagen. Og ja - menn er bedre, og igjen slik som deg hadde også jeg foretrekt og være mann!

Anonym sa...

mannsdagen er 7.oktober!
kan du lage en video blogg? :-)

Prinsesse Iselin sa...

Hey! En søt liten legolas<3

Prinsæsse Kristin sa...

mannsdagen merkes av same prinsipper som kvinnedagen, og finner sted 7 oktober. Så det er ikke bare kvinete kvinnfolk som har hylt seg til en dag. Menn har det også.

zathx sa...

Hah, melkekartong kostymet var digg!

Kristin Vicious sa...

HAAAHA Legolas! Cute :)

Vilde sa...

Nei, utroolignok!
Jaa, det skulla vi. Vi to på fjellet hadde vertfal tatt seg bra ut;*
Du blir vel med på ski en annen gang!?

Anonym sa...

søøta, hvor er skjørtet ditt fra? det sorte du brukte i dag??

Elisabet sa...

jeg digger den du var for et år siden! haha..post fler gamle bilder!! : D

Anonym sa...

Haha! Digger kostymet til Marthe :-)

cissi sa...

Varför är du så cool?

Thea sa...

LEGOLArrrrrrrS :-D

Hans sa...

haha! wub at marthes kostyme!

herlig at det faktisk er noen som ser at selv om kvinner i norge kanskje har en relativt likestilt rolle i samfunnet vårt i dag, så er det mye å ta tak i i resten av verden.

Christina sa...

du er den fineste legolasen jeg har sett. no shit!

Rebecca sa...

herredag/mann elns er 7.okt da. (:

martine sa...

Åh, hvorfor er det ikke noe snø i Molde? :O
I Oslo snør det døgnet rundt..

Berit sa...

hah, tards<3 melk, blitzer, legolas, og got to love sprøytenarkoman

Leni sa...

My face?

Skippern, Matrosen og Gallionsfiguren sa...

Er "Kvinnedagen kan ta seg i ræva" lov å si?

Sofie Frøysaa sa...

SV: Jeej, this is my lucky day! :D (!) Anyways. Jeg ble faktisk bedt i et L-party i går, jeg også. Nå har jeg samme problemet som deg :O

Elise Bahía sa...

Haha, Linnéa!
Du er en vakker Legolas:-)

LISA sa...

Digger deg for et år siden jeg. Det bildet er faktisk like kult som antrekket i seg selv - rått! :D

Anonym sa...

Mannsdagen er 7. oktober. Så det så!

Anonym sa...

det er ingen tvil på at det er en fysisk forskjell på oss, men jeg vil fortsatt ha samme muligheter og være like mye verdt som en mann. skjønner?

ikke trakk på ditt eget intellekt på den måten. du vet bedre.

JUNE S sa...

jeg tørr ikke tippe hva du var, men let tå tippe at kostymet var tine lett melk på hun til venstre. søtt da!

Ida sa...

Legolas! Fabelaktig!

Linnéa, du må sjekke ut denne gruppa på facebook. Du gir sikkert f, men føler at om du blir med hiver mange seg på. :p

http://www.facebook.com/group.php?gid=57024064449

Gi meg ei tilbakemelding, kan bli morosamt.

Ida Juklis.

henke sa...

merker jeg elsker deg selv for et år siden. spesielt kåpa

Silje sa...

ofte virker det mye enklere å være mann ja. Likte kostyme ditt!

Facebook sa...

Hurra, du har fått fanside på facebook.

http://www.facebook.com/pages/Linniiiecom/59885760058

Monique Lund sa...

Du ER fantastisk Linnea! :)

Jeg virkelig elsker den melkekartogoutfiten - helt genialt! :D

Lene sa...

Herlig kostyme, Linnea! :P Og melkekartogen var ikke så verst den heller... ;)

Christine sa...

Hehe, menn har faktisk sin egen dag de også, den er i oktober tror jeg :)

Anonym sa...

Syns det e ganske gape å skrive sann om kvinnedagen.. når du heilt sikkert ikkje he nokke spesiell meining om den. Så kan du nå lese litt om ka kvinnedagen står for da før du kritisera.

Larstangen sa...

http://www.side2.no/livsstil/article2567218.ece


De la ut bilde av deg der.

V&M sa...

Veldig kjekk Legolas ;)

Anonym sa...

Eyy! Stopp hen halv, eller hel om du vil.

Mannfolk har to dager hver uke, bare så det er sagt.
Både Man(n)dag og Søn(n)dag.
(jaja, vet at dette fabelaktige ordspillet ikke gjør seg like godt skriftlig som muntlig, men fuck it)

Paul Joakim sa...

Dette innlegget var det neste litt politikk over...hva skjer?

Linnéa sa...

Oh Yes, Legolas! Utrolig at dere greide å gjette det, brukte 4 minutter på kostyma.

...i motsetning til marthe som satt av hele lørdagen.

Siri er sprøytenarkoman, herregud.

Vilde: VEL, ok da.

Takk for opplysningen ang. herredag. I like!

Skippern osv: Nei... Tar det på min kappe, det også.

Skjørtet er fra HM i DK.

Kritisk anonym: Jeg vet da hva kvinnedagen står for, jeg mener bare at den er overflødig. Dette er min subjektive mening, ikke noe som skal stå i leksikon. Kvinner i Norge har det jævla bra i forhold til i andre muslimske land feks, så jeg skjønner ikke hvorfor VI klager fordi vi får 14 kr mindre lønn enn menn. De kan faktisk løfte tyngere enn oss.

Lars: ååh, favorittbildet jo! ...Side 2 kan dette med å velge bilder :)

Manndag, sønndag. Flaks for meg at jeg hater begge dagene!

Linnéa sa...

Paul: Nei, det er feil! All politikk skal avskaffes!

Ine sa...

Vi har en mandag, i uken...hehee.

Anonym sa...

hvordan lager man en sånn melkekartong?!

Oda sa...

Det er en mannedag da, den er 7 oktober:)

Marthe Torset sa...

Sånn går d når man har fri-lørdag :)

Utrolia sa...

det er faktisk en herredag.. i oktober en gang tror jeg..

tonje marie sa...

hahaha, for en fin melkekartong! :'D

hcaracola sa...

det finnes mannedag ;) ein gong om høsten trur eg :)

siljeass sa...

Det finnes en herredag. 7 oktober.
Jeg er utrolig stolt over kjønnet mitt, og skulle ikke ønske noe annet.