12. mar. 2009

lol

HEI. Det virker som om jeg allerede har begynt på folkehøyskole, for nå er jeg så kulturell at begeret renner over. I går var jeg på Anne Kat-stand up, og i kveld skal jeg på TEATER! Dette Kan bare ikke fortsette.

I dag har vi hatt surprise party for Siri, og hun ble like overrasket i år også! Jeg holdt febrilsk for døra mens de andre lette desperat etter riktig spor på CDen så vi kunne sette på Poker Face idet hun entret.


Så, her har vi den gladkristne vennegjengen min.

En av de gladkristne idiotene hadde bakt til sammen 7 muffins. Logisk antall muffins.

Men dere vet jo, jeg skal til Gran Canaria, så jeg går for eplene. Jeg har én fordel som ansatt på Bunnpris, og det er at jeg kan spasere inn på fruktrommet og hente kalde epler i tide og utide. Derfor tipper jeg fruktdamen begynner å bli lettere provosert ettersom jeg kan spise en kasse epler på en uke.

Etter skolen dro Hans meg ut på joggetur igjen... Jeg føler meg mer eller mindre som en ball i bånd på slep etter Hans, som for øvrig var ikledd treningstights i dag. Hans med treningstights har forresten en tendens til å vise sine edlere deler! Men det er jo ikke noe jeg ikke har sett før, for å si det sånn! HEHE!

Neida, nå tenker jeg jeg gir meg, jeg. Siden dette var kanskje det mest givende noensinne.
Kan jo avslutte med at jeg har fått en ny funksjon i redigeringsprogrammet mitt! Nå kan alle bli like pene som meg!

46 kommentarer:

Cam sa...

syv er generelt sett maxgrensen for mufffins har jeg hørt. Bortsett fra den ene gangen jeg 38 muffins bakt spesielt og bare til meg. Men det var spesial tilfelle, og det var tross alt ikke til deling!

KamillaK sa...

Tar gjerne imot tips til hvordan man får stearinlys på puppen :)

Anonym sa...

Muffin har jeg aldri hatt noe lyst på, men den der må jeg innrømme så god ut :D

Camilla sa...

hvem er hunken på bildet tre?

marnaa sa...

Skal du gå fskole neste år? isåfall, hvor?:)

ceciliemj sa...

Veldig bra funksjon må jeg si! Jeg ble nesten lamslått :D:D

Nina is Norwegian sa...

En ting jeg ikke skjønner at du ikke klager over at du har vondt i magen av å spise alle disse eplene. hmmmm.......

Siri sa...

Linnéa mi. Du e så god <3

maja sa...

hahah :P

tanorexic sa...

Hallo,du må spise epler istede for muffins? Du kan spise 100 kg muffins og fortsatt være like fin;)

Danjel sa...

4021 !!!

Sunniva sa...

Endelig!

Anonym sa...

picasa? :D

Mira sa...

7 muffins, merkelig antall ;)

Ida sa...

Haha, elsker Mia på gladkristenbilde!

Anonym sa...

du har en kropp å døøøø for! :-)

huilei sa...

Det gladkristne bildet ser genuint gladkristent ut også.

Louise sa...

jeg skal gå på folkehøyskole selv jeg, i københavn :-) gleder meg så vanvittig mye!!!!

Siri sa...

haha, sjekk mia forresten. e bare ei mia <3

zathx sa...

HAHA, så fin han/hun ble!

pernille sa...

HAHAHAHA, morsomste innlegget noensinne. Særlig siste bildet, latterkrampe.

Elise Bahía sa...

Haha, nå ler jeg høyt! Dere ser virkelig gladkristne ut!
Og det nederste bildet! LOL

emilija sa...

hahahah!!
lol var en bra overskrift, for jeg sitter faktisk og ler høyt nå!
:D

sara sa...

haha, du er så morsom :D

Kristine sa...

fin blogg! =)

Aurora Sødahl sa...

hvilken folkehøgskole skal du gå på? :)

Prinsesse Iselin sa...

Hahha, ja han var på en prikk like fin::))

Sunniva sa...

"Trond 19" Det er jo faktisk 1 mnd siden, akkurat. Fikk ikke Siri egen hatt?

Marte sa...

hahah, jeg dør litt. du er så morsom!

Elisabeth sa...

Hun så veldig overassket ut, og ikke minst fornøyd! De eplene ser, fantastisk gode ut. Kunne ønske jeg og hadde ubegrenset tilgang.

Hans sa...

så ut som en koselig bursdag!

her er stætsa fra i dag: http://loading.no/2009/03/halvveis-til-kringstadbukta-og-tilbake-igjen/

Mart sa...

Hvilken folkehøgskole skal du gå på, og hvilken linje skal du gå? : )

henke sa...

kan du redigere et bilde av meg og? jeg vil også bli pen

JUNE S sa...

Så snille dere er som lager surprise-party da!

kay sa...

åååååhhh..... SMASH....!!!

Kjersti sa...

Vedkomne som bakte muffins hadde helt sikkert bakt 20-25, men spist mesteparten selv. Det synes jeg virker logisk!

Anonym sa...

Fine lys du har redigert inn rundt armene og omegn <3333
som et lys i mørket, HEHE.

Pinton sa...

Ey! tok du bort det innlegget nå da.. jeg som skrev på siden min at jeg ble inspirert av deg og greier.. faen!

Siri sa...

HEY, jeg heter også Siri. Kan ikke jeg og få overraskelse med syv muffins?
www.taxitaxi.blogg.no

ole-wombat sa...

HAHAHAHAHA jammen var han kjekk

henke sa...

trodde jeg var perfekt jeg...

Linnéa sa...

Hunken på bilde tre er trond! Min selvfølgelig.

Jeg skal gå fhs neste år, ja. Men røper ikke hvor helt ennå :)

DAniel: <3

Siri, mia e priceless.

Siri2: klart det, anytime!

Yngvild, frøken kakebaker sa...

Hey there! "En av de gladkristne idiotene hadde laget 7 muffins"
HALLO, det bare ble sånn, og du vet hvorfor: Jeg brukte all min energi på at muffinsene skulle bli FINE, antallet (og smaken) ble nedprioritert. Og de ble jo sabla fine, da! Dessuten så funka det jo fett å dele dem i to.
Men ok, vi ser faktisk jævlig gladkristne ut på det gruppebildet vårt der, du har helt rett. Neste gang blir det pannekaker, og da tar du med kamera. Har jo ikke fått tatt PKKK-gruppebilde enda! Skandale.

Anonym sa...

Hallo Linnéa!:-) Kan du spørre Siri om hun fant en flaskepost fra Borghild i sine yngre dager?:p høhø;)

jotto sa...

clonebrush?

SindreV sa...

Oi, vil gjerne se mer av Hansa i treningstight...grr!