22. mar. 2009

Off

Jeg bruker som regel et halvt år på å lese bøker, rett og slett fordi jeg ikke...liker lesing. Men i vinterferien så jeg på livet som tomt, og tenkte at jeg skulle lese litt. Jeg leste "Bienes hemmelige liv" på 3 dager, og var i ekstase da jeg fant ut at den kom på kino uka etter! ..I Oslo.
Spørsmålet er...har jeg fortalt dere om dette før? Ettersom jeg fikk filmen i posten av en anonym? Hvem er denne anonyme? Jeg gifter meg med vedkommende uansett kjønn.

Ellers har jeg stjålet en SOLO-genser fra jobb. Til tross for at jeg er en brus-med-sukker-motstander og ikke har drukket noe annet enn light-brus på 4 år, fant jeg denne relativt tøff.

Ellers...skal jeg gå til fotballkamp akkurat nå, for å se på MFK som jeg avskyr.
Og det er så fint vær!

Og ja, jeg har fortsatt julegardiner. Jeg har jo aldri besøk.
Nei, god søndag.

36 kommentarer:

huilei sa...

Jeg digger SOLO-genseren. SOLO i seg selv - not so much.

Sunniva sa...

Så omtenksomt gjort av Anonym :)
Hadde det vært bedre vær, hadde jeg kanskje dratt på kamp selv. Hva annet er det å finne på en søndag i Molde?

Ingrid sa...

Oh, om en som ikke liker å lese likevel elsker den boken, så føler jeg litt for å teste den ut selv.. Jeg har jo faktisk boken og, såh.. Will do.
Sologenseren var over gjennomsnittlig kul. Og jeg liker ikke noen form for brus en gang..

KamillaK sa...

Åh, den er søt. Så den på flyet til NewYork. Du har i hvert fall skrevet om en film som du ville se som bare var i Oslo så det er nok noen som har notert seg det.

Unrealized Fish sa...

damnit, du har ikke flere solo-genesere på lager? haha, den var jo dritrå.

Anette sa...

haha digg genser:p

Andrea sa...

liker at du skriver "til" og ikke "på" kamp. det underskreker liksom budskapet. bra det.

Anonym sa...

MFK tzzz. bare jåss det. Glimt slår dem lett

Anonym sa...

det fins jo solo-super......

karrie sa...

sånn genser vil jeg også stjele fra jobb!

Danjel sa...

Foretrekker Pepsi-genser jeg.

:) sa...

Jeg fikk den boken til jul, den er dødsbra. Har enda ikke sett den på kino, så får vel gjøre det snart, jeg.

Solo-genseren var fin :)

Jeg har alltid lett etter slike gensere med anderledes farger på ermene og oppover halsen enn resten av genseren. Men finner jeg det ? Nei.

pernille sa...

Småcreepy det med filmen.. Herlig genser!

Anonym sa...

Jeg hater å lese bøker, men bienes hemmelige liv er kjempefin! Jeg har hørt at filmen er dårlig da, men må se den likevel.

Silje sa...

Kul genser.

Veslemøy sa...

Hvor mye skal du ha for genseren? Seriøst???!!! (Jeg elsker Solo!!) Dette tok ijeg i parantes fordi jeg faktisk er villig til å by på genseren og ikke fordi jeg seriøst elsker solo! ;) Mail: v.senstad@hotmail.com =D

Arma sa...

Det var MEG!
kødda. Ville aldri brukt så mye penger på deg:)

Random-Charlene sa...

Siden det er så vannvittig pågående trafikk angående den sologenseren, kan du ikke foreta en auksjon eller noe i den duren?

Anonym sa...

Lightbrus er full av aspartam. For høyt inntak av aspartam kan være skadelig for hjernen. Vær forsiktig, we don't want to loose a brilliant mind like yours;)

emilija sa...

ql tee!

LineL sa...

Er det du som spiller i reklamen om Grasrotandelen til Norsk Tipping ? :- )

kristin sa...

For en fantastisk kul solo-genser !

Anonym sa...

MFK vant jo 3-1 : D

Maria sa...

Jeg vil også få fine gaver av random folk! <3

skypus sa...

åh, bienes hemmelige liv er fantastisk! én av mine to yndlingsbøker.

SandraJeanette sa...

Stjel en sånn solo genser til meg og da? =)

whitechick sa...

hahahha! Solo gensern eier! Lol! Hadde vært enda bedre om det sto super under! =D

maren sa...

faen så fin genser! og å stjele ting fra jobb eier. jeg har nå 30% rabatt på kafe opus, la baguette og random kafé for resten av livet. pluss 10% på fridays og jeg sier opp jobben min hvis ikke det gjelder øl

Martine Elise sa...

Hah, digger deg!
Det jeg stjelte mest når jeg jobbet i matbutikk var mat, men jeg sluttet. Det var ikke særlig lønnsomt

Benjamin sa...

Avsky MFK :O Beste laget i Norge jo ;) 3-1 idag og toppen av tabellen! Woho..

Mira sa...

Utrolig tøff genser.

tanorexic sa...

Jeg er mest glad i light brus jeg også:) Solo uten sukker er faktisk god:)

Anonym sa...

Jeg har en grandiosa genser, om det skulle være noe interesse.

Julie sa...

Å HERREGUD JEG ELSKER DEN SOLO-GENSEREN!

hvor i all verden kan jeg få tak i en sånn?!

Vær så snill å send meg en mail: julieland1@hotmail.com

DESPERAT ETTER SOLO GENSER'N

Qtie sa...

Filmen var bra altså?
Jeg vil gjerne se den!

Elisabeth sa...

Den boka er fiin! :D Har ikke fått sett filmen enda. Var den bra? :D

Kjempefin blogg!

-Elisabeth