9. mar. 2009

Oppfordring og crazy happening!

Bloody Mary! Jeg har helt glemt å fortelle dere om hva krykkemannen gjorde på lørdag! Dere vet han grådige jævelen som alltid kommer klokken fem på stengetid for å spørre om brød. Han kommer jo daglig bort for å spørre om jeg "ikkje he litt mær h-mjølk", men i helga tok han virkelig kaka. I lett jogg inn på lageret ser jeg den helvetes krykkejævelen stå ved salatbaren. Han ser seg til begge sider, for så å GRAVE i crabsticksen! Jeg ble mildt sagt sjokkert! Hva skjedde med uttrykket "ungdommen nå til dags"? Det er en ærlig sak at jeg annenhver lørdag smaker på en yoghurtnøtt på Kiwi, jeg er i det minste ren! Og det er på Kiwi! I dette tilfellet snakker vi om en eldre herre som ikke har vaska seg på 4 år, og på Bunnpris!

Nei, ikke mer brød på denne mannen klokka fem på stengetid. Om jeg så må lage hull i brødene og bruke de som sko på vei hjem fra jobb!

Nei... Det er en vanskelig verden vi lever i. Apropos det, alle russ skal visst gå med bøsser i dag. Eller børser som jeg fortsatt står fast på at det heter. Alle russ unntatt...meg selvfølgelig. Oppfordrer derfor alle leserne mine til å gi noen kroner ekstra, så jeg kan legge meg med god samvittighet. Flott! Takk skal dere ha!

Siste ting på plakaten er; musikkfestivaler. Nå har jeg meldt meg på som frivillig på Øya i kategorien...dekor. Den eneste grunnen til at jeg ikke strøk i Kunst og Hånverk, var fordi jeg lagde et killer-album med bilder av meg selv i 10. klasse, som jeg fikk 6 på. Alt annet jeg laget, holdt lærerne feil vei da de skulle se på det. Så, hvis jeg ender opp som Øya-dekoratør: gled dere!

POENGET! Jeg dropper alle utenlandsturer i sommer og kjører festival. Hove, Øya og kanskje Quart. Festivalsommer er det beste rådet jeg kan komme med til dere, bli med alle sammen!
Er det noen som har tenkt seg i år?


78 kommentarer:

Christina sa...

Har også meldt meg på som frivillig til Øya. Tror jeg søkte på bartender, haha. Det kan bli kult med tanke på at jeg antakeligvis er den som søler mest av ALLE jeg kjenner! Vurderte Hove, da jeg har vært på den festivalen i alle årene den har levd, men ærlig talt.. ikke særlig gripende program på plakaten i år, Hove. Quart er en snørrefestival. Dessuten er den altfor close to home. Nei takk.

julie sa...

jeg skal på hove og øya! to av favorittbandene mine spiller jo i norg ei år. arctic monkeys og the killers ;>

Sara sa...

Jeg har også søkt som frivillig på Øya:)

Ada Emilie sa...

Jeg skal på Storåsfestivalen. Den er digg!! Også skal jeg kanskje på Hove :)

Storås er vel ikke så langt å dra til fra Molde?

Ida K sa...

Æsj, skulle ønske det ble festival på meg og! Ihvertfall Hove og Quart, jeg har igrunnen blitt fast inventar der. Men neida, må spare til USA tur...

Arma sa...

Du och jag på øya

Dvergpingvin sa...

Skal på hove + en dag på quart! Gleder meg til sommer og festival. ^^

Anonym sa...

krsander her, så blir hove og quart for min del! og drop innom dyreparken en dag også, for der står nemmelig jeg i tvangsdrakt for å glede folk som.. deg. 16 og desperat, here i am. blotter og vrenger frem et smil for deg, så kom!

Ingrid sa...

Skulle gjerne hatt festivalsommer, men blir nok london- og hyttetur på meg, så resten av sommeren må være forbeholdt herrrrrlig jobbing.
Krykkemannen overgår seg selv. Noen gamle folk må ta et (krykkete) skritt tilbake og oppdage uttrykket "eldre nå til dags". Alt for mange er freaks.

Maiken sa...

Haha, han krykkemannen høres ut som litt av en type!

Jeg skal på Stavernfestivalen og Hove :)

benedikte sa...

Hove og Øya på meg i år (Y)

Anonym sa...

skal du ikke på raumarock :o ?

Rikke Aurora sa...

Jeg har også meldt meg på Øyafestivalen som frivillig, men er nok litt gjerrig/desperat/fattig ettersom at jeg har meldt meg på nesten alle kategoriene som går for de under 18.. haha.

Lise sa...

er jo så dårlige line-ups, spesielt i norge.

Anonym sa...

kom på storås..
blir helt rått i år.

Leni sa...

No, no, no...

v&M sa...

Nå som du skal være dekoratør må vi jo ta en tur innom! :D

Marte sa...

Blir Hove, Norway rock og Storås på meg ;)

ingrid sa...

Hoveeee !

Karoline Susanne sa...

Jeg har bare et spørsmål å komme med:
Hvordan overlever du med Mama Mia CD'en konstant på repeat fra nabobutikken til Bunnpris,nemlig o'hellige Mia Bao med en blaning av sydenklær og annet fint? JEG LURER!

Nina sa...

Jeg skal på Quarten, usikker på Hove, er sykt keen på Øya!

kari sa...

Jeg skal som frivillig på øya! :D

marnaa sa...

jeg skal på Hooove :D

KjerstiCathrine sa...

Garantert Hove, og forhåpentligvis frivillig på Øya foreløpig. Antakeligvis endagspass til Quart.
Jeg tror forresten jeg satt ved siden av deg i skråningen utenfor teltet når Wombats spilte ifjor. Hæhæ.

huilei sa...

Jeg har lyst til å være tradisjonen tro og dra på Roskilde igjen, men så langt er det ikke mye bra på bandlista. Quart, derimot - Brian Molko, ilu.

Mira sa...

Hihi, for en mann..

Vilde sa...

Jeg har også lyst på masse festivaler! Men så spørs det om jeg må jobbe da.. Siden jeg skal til USA!
Moldejazz blir det vertfal. Jippiii! :D

lundstein sa...

I år blir det nok bare Øya, men det skal nok bli sick fett! Klarer meg ikke utenlandsturer tho.. Sees på Øya!

Line sa...

Ikke så dumt med festival-sommer. Jeg har lyst å dra til syden :)

Ida Sanden sa...

Jeg skal på Hove hvertfall:)

Marlene sa...

Øya og Hove hadde jeg tenkt :)

Anonym sa...

KOM PÅ STORÅS LINNEA!

Anonym sa...

VENNER: Lars har funnet mye støtte i bloggmiljøet. Her sammen med bloggeren Linnea bak Linniiie.com

Sunniva sa...

Hove for ALLE penga!

Simen sa...

Blir sikkert kult! :D

Elisabeth sa...

Jeg skal på Hove og Quart. Uten noe reisefølge! Great success!

Julie Victoria Ulven sa...

ah, så gøy med festivaler.. flytter til spania tidlig i sommerferien jeg, så må nok heller få med meg "festivaler" der, selvom det er heeelt noe annet :P Ikke noe drita norsk ungdom der, desverre. Det er jo litt gøy selvom det er blod-harry :)

Eirin sa...

Hove og øya! LETT. Øya kun for dekoren selvfølgelig, hvis arma i tillegg får jobben.

FRIEND OF LAGERFELD sa...

åh, kom til Storås også L!

Danjel sa...

Tahiti ;)

Marianne sa...

Jeg har desverre ikke tid til noen av fastivalene..

Prinsesse Iselin sa...

Hahha, er så RÅTT d indianerbildet asså! :)

Ida sa...

Diggar indianarbilde!

Hovefestivalen her og ei veke til syden. Herlich.

Ann-Helen sa...

Vi hadde tenkt oss på Roskilde i år. Men nå viser det seg at mannen ikke blir hjemme likevel. Så vi får vel hive oss på det som frister i juni. Hvilke datoer er Hove/Øya?

zathx sa...

Quart væh! :)

skypus sa...

jeg skal på rrrroskilde, det er jo tross alt den beste festivalen i hele skandinavia.

ole-wombat sa...

frivillig på øya og så skal jeg jo på hove og danse naken, regner med at du blir med?

Sofsen sa...

Takk, Linnea :D Okei, next week?

Jeg skal på Hove :)

Sunniva sa...

Æsj. Jeg skal aldri handle salat på bunnpris igjen!

Anonym sa...

Hoveeeeee ..ofc :)

Mari sa...

jeg har aldri vært noe festivalmenneske, men har litt lyst på roskilde!

Elisabeth sa...

Det blire Hove og Slottsfjell på meg!

Det blir KONGE!

Ingvild sa...

Du må ta bilde av krykkemannen en gang. Sånn snikebilde mens du er på lageret eller noe. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal se for meg når du sier at han stikker de ekle 60årpluss fingrene sine ned i salaten. Men igjen, vil jeg egentlig ha et bilde av han? Haha. Tviler på at Bunnpris Namsos er like innholdsrikt. Den drives av russisk mafia.

Maria sa...

Åh, det er så koselig å jobbe på Øya. Skal garantert dit i år, samt på Norwegian Wood (Neil Young og Nick Cave kommer!), og enten Storås, Hove eller Quarten.

sara sa...

har du sett dette?
http://www.side2.no/livsstil/article2567218.ece

VENNER: Lars har funnet mye støtte i bloggmiljøet. Her sammen med bloggeren Linnea bak Linniiie.com

er dere venner?

Maria Johansen sa...

Jeg skal på Hove!:)

Anonym sa...

STORÅSFESTIVALEN ER DEN BESTE FESTIVALEN EVVVVER!

Anonym sa...

Er du venn med Lars Tangen ??

Caroline sa...

I år blir det Kongsberg Jazzfestival, Slottsfjellfestivalen og Øya! Jeg gleder meg som en gal allerede. :)

Pernille sa...

HOVE!

Ina sa...

Haha, jeg har sett lignende hendelser forekomme i smågodthyllene, men salatbaren - det tar kaka!

Ida sa...

Hove så klart, The Killers kommer jo ;)

emilija sa...

jeg skal kanskje kanskje kanskje på hove :D

Julie sa...

Konkurranse på bloggen min : - )

Elise Bahía sa...

Haha! Må le av krykkemannen!:)

Husker da jeg jobbet på Sparkjøp. Hadde også en "krykkemann" som kom to sek før vi stengte og skulle se på alle garnnøstene vi hadde.

Hilde sa...

Skal på Hove og på Moldejazzen :)

Henrikke sa...

Quart såklart. og hove!!

Linnéa sa...

Haha, du som så meg i skråninga ved The Wombats: det stemmer! Fikk ikke komme inn fordi det var så jævla fullt, og jeg er sikker på at jeg kunne ha drept venninnene mine for at de var der UTEN meg. Pluss at jeg frøys som et uvær. Gikk på Panic!, og det sier litt.

Skal IKKE på storås :)

Raumarock? Næææ, får se hvem som signer. Må være veldig bra i alle fall, og jeg må ha en private jet.

henke sa...

hallo hove og øya in my <3

Anonym sa...

jeg skal på hove :D hvis jeg ser deg skal jeg hilse på deg

Anonym sa...

Jeg ler ofte av bloggen din, men at du skriver åpenlyst om kunder som leserne dine kan gjenkjenne, er vel å bryte taushetsplikta(?)Greit nok at du beholder din sarkasme over bloggen din, fordi det er jo det som kjennetegner den, men du som har en så profesjonell blogg, bør vel tenke deg litt bedre om hvor grensen burde gå. Ment som konstruktiv kritikk:)

Anonym sa...

Du må ta deg en tur på Malakoff rockefestival! Nordfjordeid - kåra til norges beste rockefestival!:D

Linnéa sa...

Så vidt jeg vet har jeg ikke skrevet under på noen taushetsplikt på Bunnpris, annet enn i Posten. Jeg kunne ha hengt ut en hel del, men utnytter de som er eldre og garantert IKKE har internett (eller familie.) Jeg kunne ha gitt enda bedre skildringer om vedkommende, men jeg passer meg litt - det skal jeg innrømme. Men takk for omtanken!

Kristi sa...

Eg skal på Hove. Vurdere Øya sidan eit av verdas beste band kjem på visitt (Band of Horses). Lykkepiller foR kropp og sjel! Eg skulle ha svaia i takt til "The funeral", og jodla til "Is the a ghost?" lykkerus!

Anette...<3 sa...

Vis det blir festival på meg blir det definitivt Hove! Har vært på Hove begge årene det har vært arrangert, så det har nesten blitt tradisjon for meg å venninne mi <3

Anonym sa...

Hvis du ikke har skrevet under på noe taushetspliktavtale,så har du vel ingenting å frykte:) Arbeidskollegaene dine er vel ikke de som leser bloggen din mest heller. Stå på Linnea!

Mille sa...

Skal nok prøve å komme på Øya i år ja =DD (Har litt lyst være frivillig!)

disa sa...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫