15. mar. 2009

Randowns

Jeg skulle egentlig bare se på bildet på bankkortet hans jeg, da jeg tilfeldigvis observerte at han var født i 1973. Jeg prøvde å regne på det, men konkluderte med at jeg aldri kom til finne ut hvor gammel han var. Da han smelte hodet mitt i dansegulvet ble jeg egentlig så forbanna at jeg kunne ha slått han, men man slår vel ikke 73-modeller. VENT LITT, stefaren min er født i 73! Linnéa! Han var naturligvis polsk, og het noe sånt som Pjotrjitri, men jeg skal love dere at jeg aldri har løpt så fort i høyhælte sko før. Jeg burde ha hatt barnesikring!




Så fant jeg en blokkfløyte! Som barneskole-elev var jeg så suveren på blokkfløyte at jeg faktisk vurderte å gå videre med det. Apropos instrumenter; jeg har spilt tverrfløyte i korps også! Herregud, jeg skulle ha vært skutt i nakken!
Korps-mennesker gjør verden til en enda verre plass å bo i, det er faen ikke rart det er krig!

Neeeeeeeei. Kjenner at jeg burde ha løpt meg en tur og sånt. Men er det ikke sånn at trening dagen derpå ikke har effekt? Jeg har mye heller lyst til å sove til sjøen tar meg!

Nei, det går vel bra til slutt.

51 kommentarer:

Siri sa...

hahah, dåkker e søte :D

Åse Marie sa...

Bare en ting er verre enn korps, og det er trekkspill. Jeg var klassens beste i blokkfløyte, kanskje vi skulle ha startet band.Men uansett, dagen derpå er det best å ta det helt med ro! :)

Charlene sa...

Halaaa. la.

hvor til grand canaria er det du skal?

trine sa...

hahahha, jeg har også spillt tverrfløyte, bare ikke i korps.
Jeg gikk i 4-5 år på sånnd er privat musikk skole som kosta flesk!
Lærte ingenting fordi jeg ikke gadda å øve, så mamma meltde meg ut uten å spør ;P
HEldigvis for meg, for jeg hadde ikke samvittighet til å si at jeg ikke ville gå mer :P

Guro sa...

Hahaha, så søt du er :p

gabrielle sa...

hahahaha, yngvild!

Anonym sa...

syns du skal finne ut hvor den blå kjolen er fra! selv om den mest sannsynlig er fra bestemors klesskap. vi vil vite dette!

Hans sa...

å herregud, nå har jeg hørt alt. Teit å hevde at korpsmennesker ødelegger verden når du faktisk kjenner minst en som blant annet gir suksess et ansikt og i tillegg har spilt sykt lenge i korps! Tilfeldighet? Neppe.

Ang. trening dagen derpå så har det kanskje ikke så mye å si for kondisen din, men en rolig joggetur dagen derpå gjør at du føler deg mye piggere. garantert!

Line sa...

Ser ut til at dere hadde det morsomt :)

Nina sa...

Haha, jeg spilte også tverrfløyte i korps. Woho

Sunniva sa...

Har også spilt tverrfløyte. Men slutta etter 1 år eller noe,når jeg fikk høre at jeg måtte spille i korps. Orka ikke drite meg ut.

Mira sa...

Du er så pen :)

Leni sa...

His name was Piotr... i'm sure that he was ugly as well... most of the people from poland are ugly.... I have been so freaking lucky!

Juliana sa...

hehe. Så morsomt innlegg. Det var egentlig bare å løpe da..

Mor sa...

Linnéa - du har ALDRI spilt fløyte i korps. Det var meg, det.

Hilde sa...

Så deg faktisk på Dockside/Dock Side eller hvordan det enn skrives, Linnèa. Moldeturen min ble derfor komplett, selv om jeg dessverre ikke ble kjent med noen polakker.

Ella sa...

Det nederste bildet var prisløst!!

Natalie sa...

Hei:) Kan ikke du lage en videoblogg snart?

Natalie sa...

Hei:) Kan ikke du lage en videoblogg snart?

Mette sa...

Du må snart lage videoblogg igjen!:)

S sa...

Hahahah!

Jeg har også hørt at trening dagen derpå ikke hjelper, så derfor brukes dagen til å proppe i seg enda mer møkk i stedet. Hvem gidder vel å trene om det ikke er godt for noe?

Xtina sa...

JEG trente i dag^^ du kan se hvordan det gikk på bloggen min:) smask

huilei sa...

Haha, jeg var en amazing blokkfløytespiller på barneskolen også.

Talkie Walkie sa...

Sv: Jeg velger å ta det som et kompliment og sier: "jøss, tusen takk".

Anonym sa...

hva mener du med at han smelte hodet ditt i dansegulvet?? skjønte ikke helt det der:P korpsmennesker er egentlig de villeste, ser jo bare på band camps! tar av. ikke døm de du ikke kjenner a ;)

kinehelene sa...

Det nederste bilde var jo skikkelig stemningsbilde! Morsomt.

hege anita sa...

Haha, off.

ragga sa...

...tror jeg vet hvem den polakken er. Jeg mener det dønn seriøst om du ikke kødder med det navnet. Kremt.

Talkie Walkie sa...

Sv: Nei, beklager. Er nok ikke bunnpris på meg også. Jeg jobber i Ark.

Margrethe sa...

Når kommer det videoblogg fra deg?

ragga sa...

Og siden folk tror den forrige kommentaren min var en drapstrussel.... nei, det er det ikke. Om den personen har et navn som ligner på det navnet du skrev, og er født i 73 (+-), og er polakk - så vet jeg kanskje hvem det er, og siden jeg kanskje vet hvem det er så synes jeg det er hysterisk at den personen lever partylivet i Molde. Geez.

vilde sa...

Haha, jeg haater korps! Blokkfløyte derimot.. x'D

Marie sa...

Åh, du skriver så bra!! :D

Linnéa sa...

Charlene: Eh, puerto rico?

Den blå kjolen til Yngvild har hun kjøpt på Fretex i str. 55 og sydd om selv! Så da vet du det.

Mor: HERREGUD? Har du virkelig begynt å glemme også nå? Jeg gikk ett år som aspirant, fordi du tvingte meg.

Hilde: Woho! Dockside, flott sted eller hva?

Ragga: For å være ærlig husker jeg verken navn eller land, han snakka bare dårlig engelsk og hadde et eller annet utrolig unødvendig yrke.

Han mistet meg i bakken da jeg tok den relativt tøffe snurren min på dansegulvet, så nå har jeg en stor kul i bakhodet.

Neiiiiiiiiiiiiiii, ikke videoblogg.

hege anita sa...

sv: ja, det ble "noen" drammer for mye. høhø.

Arma sa...

kunne nesten hatt deg som bakgrunn på pcen vettu

kverulant paranoia sa...

Det heter tvang, Linnéa. Ikke tvingte! Randowns, ass.

Anonym sa...

Bra blogg!
Men slutt å døm korpsfolk da.. Det er ikke noe mer gale med dem, enn med deg! Alle er like gode, på hver sin måte.

Anonym sa...

puerto rico er vel grand canarias absolutt dølleste og fæleste plass, om ikke det værste stedet i verden? du kan glede deg til en uke?? i helvete. god tur sier jeg bare

trust me

Siri sa...

Haha!

Fine bilder da.

wwww.taxitaxi.blogg.no

Anonym sa...

Hehe, heisann :)

Ville bare si at bloggen din er genialt bra! Har følgt med så lenge jeg kan huske (dvs. ikke så alt for lenge), men bare lurte på en ting.. Hvordan fårger du håret ditt, hvilken hårfarge bruker du? :S
er også opprinnelig brunette, og det er faen meg et jævla mas :S

Linnéa sa...

kverrulant: Moldedialekta holder meg igjen av og til. Sorry. Men det var i alle fall bare i kommentaren, ikke i innlegget.

Korps er ut.

Jeg tror vi får det temmelig bra med all inclusive, spa etc. til 10 000 per person jeg. Bare gi meg sol og varme, jeg er fornøyd.

Jeg farger håret med nutrisse hårfarge nr. 10

SOFSEN, you sa...

Jeg syns DU er søt, jeg!!!

SOFSEN sa...

Øhm, det skulle stå:

Sofsen, you're new bff :)

Mor sa...

Til "Gran Canaria-eksperten":
Det heter ikke GRAND Canaria.
Vi skal bo på et 5-stjerners spahotell med All inclusive i Amadores, så du er helt sikkert kun misunnelig.

http://www.youtube.com/watch?v=8u7pQArd0oc

Malene sa...

Haha jeg har også spilt tverrfløyte i korps, så skjønner hva du snakker om, hehe :P

kristinebakkevig sa...

Det nederste bildet fikk meg så sykt til å le! Takk for at du gjorde dagen min litt bedre :)

Hans sa...

du er bare misunnelig på arnt.

Alle vet at http://lydveggen.blogspot.com er mye bedre. jepp. boikott!

Linnéa sa...

Poenget er selvfølgelig å skryte mest mulig av hvor mye det koster! Men også understreke at det ikke er en hopp-på-tur til 1500 kr. Mor har vært der før, og tror neppe hun ville ha dratt meg med om det ikke var et ok sted.

Vi har kjelleren full av slaver som jobber for oss, det er der vi får inntektene våre fra.

Hans: kill yourself.

Thea Normann sa...

Du er morsom, Linnéa! Håper du kommer med en videoblogg snart:)

Ban sa...

Spiller fløyte i korps og hvis du faktisk hadde giddi å prøve så hsdde du kanske forstått att korpsfolkene er mye bedre en deg :)