3. mar. 2009

Russer til Gran Canaria

"HÆ, nei! Ikke rør meg! Hvem er dere?!" Akkurat dét sa jeg da jeg våknet i går, halv 7, etter 10 dager fri. I de neste følgende 24 timene var jeg emo, true story.

Men i dag vet dere! Etter at Ida Wulff fortalte at hun OGSÅ skal til Gran Canaria i påskeferien, var jo saken biff, den. I'm in! Først i dag da jeg veltet ut av senga med hodet først, kom jeg på at man pleier å gå i bikini i syden. JEG? Jeg som ikke har trent siden november! I'm telling you, dette har vært den mørkeste vinteren for meg noen sinne. Etter den i fjor. Og den to år før det. Bah, glem det.

Anyroad, jeg startet dagen med å SYKLE (200 meter) til gym.

Før vi valgte noe så sporty som å frisbe. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: gym må UT av skolen. (Jepp, jeg er den hjulbente randomen...)


Å Jesus, nå må jeg bare kype til korset. Jeg bare sto litt random i korridoren i dag, da jeg plutselig får øye på en russe-service-pakke bli båret bortover gangen. Jeg får gåsehud og angst, men resten av barna løper etter som om det skulle ha vært et jævla korps. Jeg visste ikke helt om jeg hadde bestilt noe engang, jeg er jo som tidligere nevnt litt anti-russisk. Men jeg kunne jo i det minste prøve å hjelpe til med kassefrakten, da. (Sjekk kidsa i bakgrunnen.)

Såå... skjedde det som ikke skulle ha skjedd.


Speaking of...herregud. I sted da jeg kom hjem fra Bunnpris og joggetur treffer jeg en gutt på trehjulssykkel iført batman-kappe, bolleklipp og skjeletthansker i gata mi. Jeg tenker at siden vi er naboer, kan jeg jo KANSKJE si noe ettersom jeg bare har snakka med ...ingen naboer enda på ett år. Så jeg sier at han har en rimelig tøff kappe. Jeg senker farten litt og venter på respons, men den lille dritten ser ikke på meg engang!! Ikke så mye som en lett blush! Han bare står der på nybegynnersykkelen sin og tror han er kul!
Jeg merker at jeg aldri skal snakke med naboer igjen. Og barn er bannlyst. Ikke ett eneste russekort skal de små jævlene få. Om jeg så må spise restlageret! Eller gi de til dere!

Ja, vil dere ha? Jeg kan jo sende i posten til et par stykker! Det er tross alt ikke hver dag dere får se meg med 3 dobbelthaker:

Men det var likevel Vegard sitt jeg likte best:

Så avslutter jeg med et vinkebilde. Kun bilder av meg i dag, I like it!

Jaja, si fra om dere vil ha russerkort da.

100 kommentarer:

Anonym sa...

Hah! Drit i å tren da! Du gir meg dårlig samvittighet! Du er fin som du er=)

Caroline sa...

jeg vil ha russekortet ditt! :)

Susann sa...

Er så gøy å lese bloggen din! ;) Du er heldig som skal til Gran Canaria!! :)

Susann sa...

Er så gøy å lese bloggen din! ;) Du er heldig som skal til Gran Canaria!! :)

Martha sa...

Er det meningen å sende adresse på mail om man vil ha russekort fra selveste deg, eller?

Elise sa...

Jeg vil ha russekort :)

Hanna sa...

Sende'ræ en mail med adressa mi på jeg!

tanorexic sa...

Du trenger ikke å uroe deg for å gå i bikini,du ser jo dritbra ut:)

Jeg vil gjerne ha russekort :D Gimme:D

christine landre sa...

Jeg vil ha russekort! Skal kanskje til Gran Canaria i påskeferien jeg også =D

KA sa...

Du trenger ikke trene, herregud!

Haha, vi har samme russebukse :P

Mia sa...

Tror ikke du trenger så mye trening før bekinisesongen akkurat! Nydelig jakke :)

Anonym sa...

Jeg er så enig med deg om at gym må UT av skolen! skole skal være skole! ergo: dritkjedelig og seriøst! å ha volleyball og frisbee for å så se at læreren tar seg to timer fri med å sitte å se på oss som sliter for å få beste karakter for så å sette halvparten er rett og slett demotiverende og provoserende.... hrmf!

LiiseHelen sa...

Trukje duu trenge å bekymre deg for bikinisesongen :) Eg vil ha russekort :D

marte sa...

Vil gjerne ha russekort :P elsker skoa dine, klarer du virkelig å gå med dem en hel dag på skolen? jeg hadde dødd etter 20 minutter, maks.

Fanny Elise Bettum Lunde sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Helt enig, kutt ut gym i skolen! haha :)

lise sa...

slutt å fisk etter compliments no, søt.

Ingvild sa...

Jeg vil SERIØST ha russekort! Ja ja ja.

Wenche sa...

hahahaha

Marthe sa...

Hvilken linje har du på videregående?
:)

karenjo sa...

haha, eid russekort av han vegard! linnéa du er like rå som bloggen din! neineinei, omvendt- sorry!

joakim sa...

Jeg vil ha russerkort! + nytt flaxlodd, siden jeg ikke vant en dritt på d du sendte sist!!

Marita Gundersen sa...

weee, russekort , så gøy. Gleder meg til å lage mitt egent neste år ! :) vanskelig å komme på sitat/ det som skal stå på kortet eller ? Herlig jakke du hadde forresten:)

Elise Bahía sa...

Vet åssen du føler det! Eneste kontakten jeg har hatt med ungene i nabolaget er en snøball i bakhodet.

...Jeg tar GJERNE imot russerkort!

Elin sa...

Jeg vil ha er russekort! :)

Martet sa...

Drittunger får ikke russekort!

Og god påskeferietur! :)

Prinsesse Iselin sa...

Unger = boss

Hehe, bra kort! Skulle skrevet;
Favorit movie: Panic room
Favorit music: Basement jaxx

marianne sa...

Eg vil ha russekortet ditt, skal faen meg ramme det inn, hvis eg får et. Så ja takk, send meg et. =D
marianneibergen@live.no

Katrine sa...

Digger bloggen din;D

Ingunn sa...

JEG VIL HA RUSSEKORTET DITT! :D
Oy, nå følte jeg meg som om jeg gikk i 5. klasse igjen, som sprang etter russefolk fordi jeg ville ha russekort!

Elisabeth sa...

jeg vil ha russekortet ditt ! :)

Ingrid sa...

[insert lesping her] kan jeg også få russekooort?
...Sender man adresse på mail da eller?

Husker da jeg var russ så var det en random unge som fløy rundt og sa "Kan jeg få russ? Kan jeg få russ?!" Nei, det kunne han ikke få gitt.

Det var da enda godt at du sa ja til sydentur. Skulle gitt mye for å være tilbake til tiden da foreldrene mine tok meg med på de store utenlandsturene deres. Da jeg ble 18 var jeg "gammel nok til å dra på turer på egenhånd". Tards. Ingenting er som gratis sydenturer.

Russekortet til Mr. Vegard var forøvrig priceless. Love it.

Effooe sa...

Jeg vil ha russerkort!:DD små unger kan være så uhøflige at jeg blir nesten litt gretten. jeg liker ikke gym heller for den del. haha.

Kulekamilla sa...

Jeg vil ha russekort! :-p

Hanna sa...

Gym er forferdelig stress. Trene kan man gjøre på fritiden ... Hvis man vil. Jeg misunner deg den gran canaria turen! Det kunne jeg også tenkt meg. Likte antrekket ditt i dag!

Theresa sa...

Nei, seriøst! Du er den heiteste dama på blogg.no, så hold munn og se smashing ut som du alltid gjør. PLEASE.

Sunniva sa...

Kan i få russekort?

maripewz sa...

send et til bergen da! i kan henge opp på samleveggen min :))))))

www.moniicaa.com sa...

Jeg vil haaa!

Berit sa...

I Ska og til canariøyan serrø! bare kom til skade for å bomme så smått på påskeferien, så drar
31.Mars

Mo sa...

Så heldig du er som skal til Gran Canaria!
Og hvem vil ikke ha russekortet ditt? :)

Elise sa...

Haha! Jeg var russ i fjor, og husker det var ville tilstander den dagen russeklærne kom. Misunner deg den Gran Canaria-turen forresten!

Og JA, jeg vil gjerne ha russekort!

Antonie sa...

Herlig! Jeg stemmer med på at gym må ut av skolen altås. Og jeg må bare si deg en ting, frøken. Du har ikke trent siden novemberP Jeg har ikke trent regelmessig på godt over et år jeg!
Men nok om trening. Jeg elsker skrivestilen din *smisk, smisk*
:)

Anonym sa...

Selv om man er tynn er det uansett bra å trene! Det er jo også et kjent fenomen at mange holder seg tynne gjennom tenårene, men så fort man fyller 20 legger man på seg.

Anonym sa...

hvor har du kjøpt den fine jakken?:D er det vanlig HM, liksom sånn du bestiller, eller har den rosa merke i nakken? :)

Thao sa...

Jeg vil!

Haha, trening ja. Jeg var på min første trening på uker i går. Jeg stod der og skalv mens de andre var i toppform. Crap.

Bloggen din er topp! Elsker den faktisk, den er så enkel og tom for mening! Det var et komplement!

Har følgt med veldigt lenge, og velger NÅ å legge igjen en kommentar.

Marte Amanda Riise sa...

JEG VIL HA RUSSE(R)KORT!

Helt seriøst, det er et ønske^^

Marte Amanda Riise
Kvitlyngeien 7
8200 Fauske


;D Bare sånn i fall du faktisk mente det seriøst ;)

Line Skarrow sa...

Jeg vil ha russekort!!

Danjel sa...

Jeg vil ha! I bytte mot alle mine, som jeg ikke har fått gitt bort enda...

Anonym sa...

Din blogg är frikkin underbar, jag blir helt lycklig av att läsa den.
Wow.

Birgitte sa...

Haha, må innrømme at jeg er ganske heldig som ser han så ofte:P Bare fordi det gjør dagen min, hver gang. Èn gang snek han foran meg i køen på Elkjøp. Han er like rar i virkeligheten!

huilei sa...

Haha, Fritzl er en kul mann.

kristin sa...

Jeg håper vi aldri får russeklærne våre, for jeg er anti-russer maks.

Anonym sa...

haha, tidenes mest random russebilde ;)

Anonym sa...

Hei :)

Bloggen din er helt klart den beste av alle blogger! Dagen er ikke den samme uten:)

Skal du på hovefestivalen i år også? Hvordan var det i fjor? :D

Ida Katrine sa...

Jeg vil ha et russekort! =D

Anonym sa...

Hvor er jakken fra?

Anonym sa...

daniela ørvik
åsveien 5
3919 porsgrunn

jeg forventer russekortet i postkassa i løpet av uka. da får du litt trening med å gå til posten også, to fluer i en smekk!

Ingeborg... sa...

Haha, anti-russisk. Det er oppskytt å være russ, men det er gøy uansett:)
Gratulerer med to dager fri da. Det bet blir nok verdt det.

Victoria sa...

RUSSEKORT TIL MEG, YEY!

Stina Valentina sa...

hvor høy er du?

Stina Valentina sa...

hvor høy er du?

hege anita sa...

E VIL HA

Juni sa...

Jeg er gira på russekort;)
Feetblogg :D

Iselin sa...

Ja takk til russekort.
Nei takk til gym!

ostertag sa...

Åh, heldiggris! Jeg skulle gjort hva som helst for en tur til Gran Canaria! Sier ikke nei-takk til russekort heller. Haha :)

Ella sa...

Jeg vil gjerne ha russekort! Heldig som skal til syden, ååå!

Anonym sa...

Linnéa ! Kan ikke du vise oss den spenna eller hva det er for noe som du bruker for å sette opp håret? den ser så lur ut!

Linnéa sa...

Hvis alle skal ha får dere sende meg et frimerke først. Jeg driter ikke frimerker, de koster faktisk 8 kr pr. stk! Men skal greie å sende et par. :)

Marte: Jeg GÅR ikke så veldig mye på skolen, sitter for det meste. Øvelse gjør mester også, for øvrig.

Maripews: du får i påska når vi ska se Paradize.

Danjel: JA, da kan jeg tapetsere rommet! Eventuelt HUSET!

Takk Antonie! Og Anonym! Ang. Hove skal jeg nok mest sannsynlig, ja.

Orker ikke sjekke om det er et merke i nakken, men den er jo kjøpt på HM i Køben. Så jeg håper at den ikke kommer til Norge :)

Jeg er 1.30!

Anonym sa...

hehe så deg på bunnbris på lørdag. er fra bergen men var på besøk i molde:)

Inghild sa...

Haha! Du burde glede deg til russetida. Det er så digg å kunne være skikkelig barnslig og å slippe å tenke på hva du skal ha på deg i hver dag i 17 dager på rad. Og ikke minst er det så sykt deilig å plutselig kunne pynte seg igjen når russetida er ferdig!;)

Marie sa...

DU ER GENIAL;D
Ler alltid av det du skriver og vil VELDIG gjerne ha russekort av deg!<3

Dreo sa...

Me want ! ;-D

Lisa sa...

Jatakk! :-)

Du var råhot i russeklærne dine, det er sjelden vare! Russeklær er lite flatterende!

silje sa...

syns du er heldig som blir russ:) jeg droppet ut av skolen, så føler jeg går glipp av mye moro!

mewkid sa...

Hahahaha, det russekortet tok kaka :D

Jeanett sa...

yes please, men skaff meg gjerne det andre du har bilete av også;)

Anonym sa...

kan dere ikke bare printe ut bildet av russekortet sitt da? Så sparer dere porto og trasport.

Anniken Cecilie sa...

Har oppdaget en kjempebra blogg:

http://www.abracadaverr.blogspot.com

utrolig kul moteblogg! Sjekk den ut!

Ellen Marite sa...

Vi har likedan russebukse, lol.

Just 'cuz I know you care.

Arma sa...

Oi, du gjør noe nytt - skriver roman og publiserer som blogginnlegg. Du assa

Crydla sa...

Jaaaaa!
Jeg vil ha russekort av deg!
Har spart siden jeg var 5, så jeg syns jeg bør få et!
Får jeg? :D (a)

Dina sa...

Russekort til meg også - selv om jeg riktignok ikke samler lenger. :)

Christina sa...

Hadde jo vært kult med et russekort fra selveste Linnéa :) hehe!
Du burde foresten glede deg til russetiden! Jeg savner den fortsatt, for det var så utrolig gøy. Men den skal og bør oppleves kun en gang i livet! Er så mange som er jukseruss...fysjameien!

Merete sa...

Jeg skal ogå til Gran Canaria i påska :D

Ingrid sa...

Hvor har du kjøpt solbrillene? :-)

Bella sa...

Haha, lo så jeg nesten trillet av stolen da jeg leste det om nabogutten. Du er så rå!

Wilde sa...

Jeg vil gjerne ha russekort! :))

Cecilie .. sa...

Jeg vil ha russekort :)

Andrea sa...

bare si ifra hvis noen vil ha russekort av meg også, jeg fikk ca. 500 stk 18 mai. måtte russ.no brenne i helvete

Linn Luring sa...

Sleng over et russekort a! :D

Anonym sa...

Når skal du til Gran Canaria? Dato lism? :p

kristin sa...

Fin jakke!:) sjekk gjerne ut min blogg: http://then-some-more.blogspot.com/

Veronica sa...

Haha, send gjerne et russekort hit til nordpolen ;)

Cecilie sa...

hahha, ler meg i hjeeel. "En kjellerleilighet i østerike"

Anonym sa...

haha, kult at du kjenne vegard. æ, han å ei venninne hadd en "fritzl"-greie på gang for ikke så læng sia. du vet.. that's how we roll.

sofielouise sa...

JEG VIL HA RUSSEKORT

sofielouiseholmøy
6230 sykkylven

Håvard sa...

Var det bare bilder av deg ? Hva med det andre russekortet ?

Anonym sa...

This runs you through various steps such as choosing your country and language and
what specific elements you want to install. 9 is also razor thin with the same great features as
the Galaxy Tab 10. Like the Apple i - Pad Keyboard Dock
listed above, the Logitech Android Keyboard has many tablet-friendly
features.

Look into my weblog; samsung galaxy tab

Anonym sa...

Although I've since switched from a Canon consumer camera to a Nikon prosumer camera (the D300), I still use the Nikon version of the same lenses. If not, can not be any tech backup for you will be able to achieve. The portal has been packaged with all these lenses and is an effort towards making it a single stop shop for photographers looking for Nikon camera lenses.

my weblog; nikon d7100