27. mar. 2009

Unnskyld, men

For at ikke mamma skal få en mental break down når jeg flytter, prøver jeg sakte men sikkert å bli litt irriterende. Før var jeg den som holdt huset i orden, nå er jeg den som slenger med ulltepper og bruker alt for mye strøm. Og for å ikke snakke om mammas største skrekk: epleskrottene. I stedet for å putte dem i glasset har jeg gått over til flaska, men hun synes visst FORTSATT det er kvalmt! Hun mener at jeg gjør narr av henne!

Her om dagen sto jeg forresten og sorterte flasker på bakrommet på jobb, før jeg plutselig så: en Pepsi Max-flaske med epleskrott! "Det finnes to av oss!", jublet jeg og tok en indianser-dans. Før jeg kom på at jeg pantet flasker rett før jobb. ÅH, nedtur. Men er det bare jeg som synes dette er sjarmerende, altså? Ingen som deler synet mitt?

Videre tenkte jeg å vise dere samlingen. Men husk at jeg bare har samlet i 2 dager, så jeg setter pris på at ingen kritiserer meg for dårlig innsats.

Ellers har vi MISTET den ene katten vår. En stk. tilbakestående innekatt uten hår, med underbitt og som blir solbrent hvis den går ute. Så si fra hvis noen ser en rosa katt gående på 2 bein rundt i Molde, dyrehagen vår er ikke komplett uten den.

Her er den andre, den overvektige med skabb.


Merker at dette ble veldig underholdende! Får vel rett og slett bare slenge med at jeg skal på kino, da. Herregud, skyt meg for å være en kulturell idiot - men jeg har lest alle de 5 bøkene til filmen.
Åh, nå ser jeg en eplestilk på gulvet! God helg!

46 kommentarer:

Rune sa...

Veldig underholdene innlegg :p
Men litt synd det der med katten da!

Anonym sa...

faktsik så putter jeg epleskrottene i pepsi max flaske jeg og :P trodde jeg var den eneste!

jeanette sa...

hvilken film skal du se?=

tanorexic sa...

Jeg syntes epleskrotter er kvalme og burde kastes i søpla:P jeg er sær,hehe.

Håper katten din dukker opp igjen:)

God helg:)

MartineL sa...

DU ER SÅ SØT

Joakim Radiomann sa...

Hehehe. Du skriver bra :)

Håper du finner kattepusen!

Silje sa...

Confessions of a shopaholic? Da er vi to!

Ida Susanne sa...

Hei! :) Du er med på et innlegg jeg har skrevet idag, så stikk innom og legg gjerne igjen en tilbakemelding! :)

Hilde sa...

Haha, du er så bra

iselin tara sa...

Skal du se En Shopoholikers Bekjennelser? :p
Har lest alle bøkene selv, tror jeg - nei, tror det er en av de jeg ikke har lest.

Lise sa...

Du har skapt én epleblogg.

Leni sa...

Awwww that last picture is just too cute...


You can't call Confession of a shopaholic A BOOK!!!!!! Catcher in the rye, catch 22, The bell jar... those are books!!!!

SOFSEN sa...

KAN VI GIFTE OSS? <3

whitechick sa...

Dette har gått alt for langt! Du må jo være splitter pine gal! Slutt med disse eplene! Epler overalt! Slutt! grøss!

Ella sa...

Kos deg på kino, og lykke til med å finne den rosa katten din!

Kristine sa...

Det finnes faktisk tre av oss:)
jeg er litt eplefanatiker selv.. jeg er den eneste jeg kjenner som tar med en pose epler på fest i stedet for chips!:P

Anonym sa...

Breakdown skrives i ett ord.

Petter Johan sa...

Spiser man ikke epleskrotten da?

silje sa...

hva som er galt med røde og grønne epler egentlig?

Anonym sa...

katta di er så stygg, unnskyld meg. Det var skjønnheten(deg) og udyret(katten) på bildet :P

Nina sa...

Haha.. epleskrott på flaske!

satse på at den rosa katten kommer til rette :)

Feil sa...

HEI HEI HEI HEI HEI

Anna sa...

Syns katta di ser dødssøt ut, jeg. SORRY :D

kinehelene sa...

Fytti, så stygg den katta var! :p

Bente sa...

Jeg spiser lite epler og drikker aldri pepsi max, men jeg sørger alltid for å etterlate meg et halvt dusin tomme coronaflasker med lime i når jeg er på fest. Teller det?

huilei sa...

Du ser ut som Olivia Newton-John. Det er ganske kult.

Prinsesse Iselin sa...

hahahhha, fy faen, du er så jævla rar!! Jeg ligger her å humrer som en gammel dame! eplefreak, kattefreak og indianerdans; ilu<3

pernille sa...

Jeg lo av katten. KATTER SKAL HA HÅR

Ida Sanden sa...

Haha, moren din er best! Katten din var jo nesten like tjukk som min:)

Anonym sa...

Nå er d snart på tide med nytt videinnlegg syns jeg ; ))

e.m. sa...

Har du slått opp med Mannen i ditt liv fra Kings of Leon(?) siden bildet av ham glimrer med sitt fravær på Mr. Dell?
Den Danmarksturen må virkelig helt ha tatt knekken på deg !

Håper kattebeistet snart kommer hjem.
Er det hannen, har den sikkert bare tatt seg en tur for å...nåja, du har vel hørt litt om dette med blomster og bier og sånt noe går jeg ut ifra.

Linnéa sa...

Anonym: Takk og LOV!

Jeanette: En shopoholikers bekjennelser (...)

Break down skives Ikke i 2 ord.

Petter: Nei, da vokser det epletrær i magen.

Bente: nei, for flaska må kastes uansett :)

E.m: Kings of Leon-Jared er fortsatt nr. 1 - sammen med alle de 28 andre jeg er forelsket i.

Ang. det med katten, han er kastrert. :) Om ikke hadde det blitt veldig mange rare katter i området.

Anonym sa...

Åh, du var veldig pen på de bildene, Linnéa :)

Talkie Walkie sa...

Tro meg kjære deg: det er ingen som kommer til å kritisere deg for å være kulturell bare fordi du har lest Kinsella.

Sv: Sjokko er nam!

e.m. sa...

Nemmen dakars lille pusekatten da..
Og de er ikke rare. De har nydelige ansikter !

Så der så !

Anonym sa...

Hahaha, du e så bra!!

Mie sa...

Jøss, for en katt ;)

Anonym sa...

du lignet sikkerpå på LOtta i bråkmakergata når du var liten =p

Qtie sa...

Det er veldig fælt å flytte hjemmefra! :(

Anonym sa...

Litt lei å lese om epler nå

kari sa...

Så trist at katten er borte.. Jeg håper virkelig at den snart kommer hjem igjen!
Hvilken film skulle du se på kino???

e.m. sa...

Men i jøssenam ! Har du ikke mer enn 29 kjærester ?
Da må du vel nesten komme inn under betegnelsen monogam.

Anonym sa...

hahha x) stygg katt

Anonym sa...

herregud du har en nydelig sans for humor :p

Utrolig flott blogg!

/IngridAlice
http://www.ingridalice.blogg.no

Therese sa...

Hvor er skinnjakka kjøpt? :-)
kjempe fin!

Anonym sa...

HERREGUD. Jeg ler av alt du skriver om, nesten, men dette tok kaka :D Skjønner at du beskriver deg selv med ordet LOL ;)