23. apr. 2009

Eg konverterar til blogg.no

Nå begynner jeg å lure på om jeg er på vei mot en slags sinnsykdom. I dag ringte det på to ganger på rad, men jeg greide ikke åpne opp. Det er jo ingen som kommer for å treffe meg uansett?

Men etter at vedkommende hadde gått, angret jeg litt. Jeg kunne jo ha stilt opp på døra noe à la dette!:

Senere kom det to russevenninner innom. De fortalte at de hadde stresset seg ihjel mange dager på rad for å ordne de siste kronene på skraphaugen av en russebil vi har, og jeg fikk NESTEN litt dårlig samvittighet for at jeg bare har latet meg.
"Men dere, dere må nesten gå, jeg skal på fjellet, veldig viktig vet dere" sa jeg før jeg dyttet begge ut døra.

Dette er det éneste jeg kommer til å savne med Molde. Bortsett fra Mia, da.

Til sist vil jeg bare vise dere et bilde jeg tok, og var forbannet over i 2 dager. Jeg blir rett og slett PROVOSERT!


Ellers har jeg besluttet å gå over til blogg.no. Blogspot har ingen oversikt eller lister over andre blogger på noen måte, så hvordan jeg har fått så mange lesere og følgere er en evig gåte! Må vel bare takke dere, da.

Spørsmålene om hvordan jeg skal fikse alt dette med domene, bloggkoll og innlegg over til blogg.no får meg til å grøsse. Jeg vil vel egentlig bare importere en mann fra Philippinene som kan jeg kan hjelpe meg OG gifte seg med meg.

Men hva tror dere? Blir det ikke litt bedre?
www.linniiie.blogg.no

55 kommentarer:

Anonym sa...

Nei huff ,kan du ikke være her?:(

anette marlen sa...

tror det kommer til å bli mye bedre på blogg.no :)

Sara sa...

Ikke bytt til blogg.no. Det er bloggverdenens svar på nettby, nesten bare en gjeng med fjortiser. Du vil bli utrolig lei alle "Søt blogg, besøke min?"-kommentarene du kommer til å få. At du har mange lesere, men likevel ikke er på blogg.no er bare imponerende. Jeg liker bloggen din som den er nå jeg. :)

Anonym sa...

Dropp blogg.no, iPublish eller wordpress er rett vei!

Nina sa...

Nei, forbli på blogspot!

Camilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cam sa...

Neii det blir ikke bedre. Don't go over to the dark side!

Therese sa...

Fy. ikke blogg.no

huilei sa...

Meh, jeg liker ikke blogg.no, er så mange jalla folk som blogger der (og mange mindre jalla folk). Dessuten må jeg fylle inn sånn greie hver gang jeg kommenterer (fordi jeg har engelsk IP-adresse, sikkert).

9cko sa...

Ikke bytt til blogg.no det blir å senke standarden:S

Anonym sa...

Huff og fysj. Blogg.no er jo så stygt. Pluss at de har så dårlig system på arkiv og sånn. Nei og nei.

Linnéa sa...

Neida, dette går bra! Jeg er drittlei av at alle bloglovinbrukere går videre uten å kommentere, fordi det er ekstra stress.

Systemet er mye enklere der.

Mia sa...

Blogspot din tulling! Det er best :)

Mia sa...

Blogspot din tulling! Det er best :)

Ainareiel. sa...

UGHH IKKE BLOGG.NO

idd sa...

æsj, blogg.no. er vel ikke noe mål i seg selv å slå julianyl i lesere, ærrrrh. ipublish?

Anonym sa...

Nei, ikke bytt!

Line sa...

Ja kom deg over til blogg.no. Tror jeg blir flikere og kommentere til dag da pga systemet er lettere :)

eilif sa...

Hei, nå er jeg bare såvidt innom og burde ikke uttale meg, men et skritt i riktig retning er da absolutt WordPress!

whitechick sa...

Greit! Bytter du til blogg.no kan du GLEMME at jeg leser bloggen din.. ! Hahah! Sææærlig liksom! Yeye! Gjør som du vil!

Diskokule sa...

Behold eget domene og bruk wordpress! Da har du helt og fullt kontroll over din egen blogg! ;)

Martet sa...

Nei! Ikke blogg.no, blogspot er BEDRE.

Og de som vil kommentere kommenterer, er jo ikke så pes, mange har jo g.mail anyways, ikke bytt! :(

Mira sa...

Devote :D

Maria sa...

Jaa,endelig!

Ida sa...

hvor sjekker du statistikk her på blogspot?:)

Snorre sa...

Bruk blogspot, wordpress eller ipublish, for blogg.no er ikke verdt det. Blogg.no er altfor rotete, og en alt for dårlig plattform i virkemåte. For ikke å snakke om at det er utrolig mange useriøse bloggere, fjortiser og personer som leter etter tilfeldige bloggere de kan skrive dritt til. Blogg.no er ikke bra, og jeg skal bytte til wordpress.

Sara Charlotte sa...

Kom til blogg.no! :) Har ikke så mye peiling, men systemet på blogg.no er nok mye lettere. Selvom det er maange rare folk der (blant annet meg), så er det mange flotte også! :)

Vilde sa...

Tror det blir bra;)

Har faktisk vurdert å bytte selv, bare for å prøve! Meen, gidder ikke nå med det første:P

Sara sa...

Blogg.no har så stygg layout!:P Det har litt å si;)

zathx sa...

Av og til frister blogg.no alt for mye. Spesielt de 129081239 gangene om dagen ipublish er klikk!
Tror det blir bra jeg Linnéa!

Henriette sa...

40 sider om Obamas hage?! Skjønner hvorfor du blir provosert, for det blir faktisk jeg og!

Lise sa...

blogg.no er not good. designet er ræva, og som tidligere nevnt - fjortisalarm, se på topplisten selv.
LOL.

Elise Bahía sa...

ville kanskje ikke bytta... reklamen der er ikke særlig pent...

Mette Enhjørning sa...

Bli punktum. du har jo allerede de beste leserne :)

Viktoria sa...

jeg synes du skal bytte! :-D Mye lettere system med kommentarer, design og alt!

s sa...

bytt a (:

:( sa...

Å nei du, blogg.no er for fjortizer. Og for folk uten lesere som skriver tre tusen innlegg om dagen bare for å havne på lista over mest aktive. Hold deg på blogspot du! Kan ikke i mitt verste mareritt se for meg deg på topplista med Julia og Bea på hver din side. (Eller, altså, hadde du blogget på blogg.no hadde du jo selvfølgelig havnet på toppen da)

Hallgjerd sa...

Ikke bytt!

nette sa...

Jeg snakket jo med deg :) Eller, du sa "morra di er mann" og så vekk..

Anonym sa...

Seriøst.Blogg.no er stygt. Dropp det. Men kjenner jeg deg rett har du allerede bestemt deg

Joakim Radiomann sa...

Hva med iPublish? For meg er det likgyldig egentlig for du skal jo følges uansett, men kommentarfunksjonen er best på alt annet utenom blogspot :P

Susanna sa...

Bytt du :)

Sukkersøtt sa...

blogg.no er så blææh. Vil du ha oversikt, må du over på wordpress. Her er det finflott oversikt, men lay-outane sug ræv. Eg er dog usikker på kva slags oversikt du vil ha, men bloggen din ser fin ut på blogspot, då! Blogg.no vil dessuten snike inn masse reklame innimellom, wtf

Silje sa...

Så lenge designet forblir d samme gode gamle er det vell ingen problem.. Du kommer sikkert til å få mange flere lesere vertfall.

Elise Bahía sa...

Er VELDIG med på den!!

Joakim sa...

Jeg ville mye heller ha opprettet en wordpress.com blogg om jeg var deg.. Tror Vgb.no kjører på wordpress også nå.. Mer om wordpress kan du lese på www.wordpress.org og www.wordpress.com

ole-wombat sa...

IKKE HØR PÅ FOLKA HER! wordpress og ipublish ser stygt ut. GRATTIS MED FLYTTING bare si i fra når jeg skal skifte link

Susanna sa...

Nei, blogglister og saann er bare tull! Vi leser bloggen din fordi den er bra, IKKE fordi den er paa tredje plass paa blogglisten!!

Arma sa...

ALT som har med obama sitt privatliv interesserer meg:))))))))

Anonym sa...

Nå som du har blitt bestevenn med Mia igjen, har du helt glemt av Siri og de andre vennene dine? Ego

Kristina sa...

Da tror jeg Linni Meister kommer til å få mange (uventede? ufortjente?) besøk (www.linni.blogg.no)

Linnéa sa...

Siste anonym: lek i trafikken, så kan jeg og bestevennene mine kjøre over deg med russebilen vår :)

hilsen ego

Joakim sa...

ole-wombat:
Hva er det med wordpress som ser stygt ut? Er det administratorpanelet? Eller er det designet alle ser? For du vet.. Dette bestemmer jo du helt selv.. Du har en hel haug med muligheter du kan gjøre.. Wordpress er og forblir det mest avanserte, beste og enkleste du får.

Anonym sa...

Wtf, blogg.no? Bli her :):)

Rebecka sa...

Man måste bjuda på sig själv! =)