17. apr. 2009

God tur til Oslo, Linnéa

Herre Kong Sverre! Nå gikk det opp et lys for meg. Jeg tar flyet til Oslo cirkus rett etter skolen, og jeg har verken pakket bagen eller en plass å bo til i morgen. Jeg hadde forespeilet meg noe sånt som å sove på Oslo S, men jeg kom plutselig på at det er STRENGT FORBUDT. Bare man gløtter litt med det ene øyet, kommer vakten med kjeppen sin og bare: "HEI DU, JA DU JA, IKKE SOV."
Jeg skjønner det ikke, på bussterminalen i Molde sover vi hele tiden!

Så, hvis noen ser en pike drassende rundt på en enorm MFK-bag som i tillegg går store omveier for å unngå fremmede - jepp, det er meg. Bare vink!

Over til gårsdagen. Takk for alle gratulasjoner! Jeg tipper oppmerksomheten gjorde opp for at pappa glemte meg i år også. Åh, så synd på meg...
Men av Mia fikk jeg sko!


Og sånn så jeg ut før jeg gikk på fjellet og ble svett. Nå er fjellsesongen offisielt i gang, treningsstudioet kan ta seg selv i ræva. Tenk å betale for å være inne og svette! Dere burde skamme dere!

Hva jeg skal i Oslo, spør dere?
Ida og jeg på visning i verdens søteste leilighet. Så skal vi på bloggfest...men det snakker vi ikke om. (Dere skal vel dere også?)

Dette ble det flotteste blogginnlegget på 3 år kjenner jeg. Jeg er nemlig på skolen, og jeg føler som vanlig at alle skuler på meg. Nei, jeg tror jeg skal sette meg ned og rense tastaturet i stedet. I det siste har jeg renset så mye at jeg har mistet TO knapper! Visste dere forresten at det finnes to menn i Norge som har testatur-rensing til jobb? DET skal jeg bli! Alt jeg trenger er en fliseklemme, og jeg har utdannelsen i boks.

61 kommentarer:

Ingeborg... sa...

Flotte sko! Ha en fin tur til Oslo, kos dere med visninger.

Em sa...

HVOR har du kjøpt skoene? De var nydelige

TankeGuri sa...

Skoene var fantastiske. Og leiligheten var NYDELIG.
*Jeg er missunnelig* ;p
God tur :D

Mie sa...

God tur til Oslo.

whitechick sa...

hahahah! jeg skal vinke jeg! Kjempe søt leilighet(!) og flotte sko! Du får kose deg videre..

Hanne Sofie sa...

Den leiligheten tror jeg Lise(lissis) ønsket seg også :)))

kos deg i Oslo :)

huilei sa...

Leiligheten ser utrolig nydelig ut! Ha en god tur til Oslo og finn en park å sove i. Eller et tre.

Anonym sa...

Skal du ikke på folkehøyskole? Skal du flytte til Oslo til høsten?

celine sa...

hvorfor skal du gå med ida på visning? skal dere flytte sammen eller?:p

Mari sa...

Seriøst, er det to menn som har det som jobb?! Så dårlig gjort av dem i forhold til andre!
Det seriøst en av mine drømmeyrker. Renser tastaturet mitt hver dag, og elsker det. Sist jeg gjorde det ble mellomromstasten min lettere invalid. Trist!

Sukkersøtt sa...

Tastaturvasking er faktisk en jobb, eg hadde det som sommarjobb to år på rad. Du skulle ikkje tru kor skittne tastatur kan vere! Finst eige vaskemiddel og greier.

emilia sa...

kos deg da:D

pernille sa...

Hahahahaha, tastaturvasking som YRKE. Da har man sovet på skolen, iallefall. God tur til Oslo!

Anonym sa...

jeg har fulgt med bloggen din ei lita stund nå, det har ofte hendt at jeg har brast ut i latter og småfnist av gull-kornene du kommer med. Er jeg i dårlig humør tar jeg en titt innom bloggen din, og som oftes blir jeg i bedre humør. Så, TAKK skal du ha! Du skriver skikkelig bra, jeg sitter bare å håper på at det snart skal komme en ny videoblogg, de er skikkelig morsomme synes jeg.

Effooe sa...

Jeg har også rensa tastatur til jeg mista to knapper. Windows ellernoe og space. Jeg limte space på igjen med SUPERLIM. Fine sko.

anette marlen sa...

Ha en fin tur i oslo, kos deg på bloggfeste og lykke til på visning :)

Cecilie sa...

Sånne sko fra Bianco har jeg også, bare i svart! Ikke sant de er helt utrolige å ha på i forhold til andre høye pumps?

Ida sa...

Ventehuset for Nesoddbåten på Aker Brygge anbefales varmt. Om du skulle våkne opp midt på natta og være tørst, har de til og med brusautomat.

Rebekka-Jennie sa...

Du er kjempesøt ! :)

Mira sa...

God tur!

Ida Susanne sa...

God tur, kos deg :D Håper du finner en plass å sove ;p

Anonym sa...

Ha en fin tur til oslo, kanskje jeg ser deg da :D Da vinker jeg alt jeg kan sa folk tror jeg lider av enn eller annen sinnsykdom. :D

Anonym sa...

Gud for en DRØMMEleilighet! Er ikke den sviiindyr?

Leni sa...

Sleep at my place!

Nøve sa...

oi, det var jo faktisk verdens søteste leilighet. lykke til!

K sa...

God tur! :) Skal du og Ida flytte sammen, eller er du bare med henne på visning? :) Kos deg i oslo:) Tror forresten de har hotell der.

Elise Bahía sa...

Du kan bo hos meg! Hehehehehe

JUNE S sa...

shit, for en leilighet! kunne skrevet god tur, men nå er det vel for sent

Anonym sa...

God tur!!
Kan ikke du lage en videblogg om hvordan du sminker deg? du er alltid så pent sminket!;)

Heidi sa...

Det er godt at noen har en blogg uten et ekstraordinært ønske om å sleike alles nedre rygg:)
Du har meg for godt!

mariesannes sa...

Killer shoes!

Andrea sa...

Litt morsomt egentlig.. Når Ulrikke har på seg hullete strømpebukse får hun sååå mange kommentarer om hvor stygt det er osv. Når Linnea har det på, er det ingen som sier en dritt:-D Tror nok det er fordi folk liker deg bedre, Linnea;-)

Anonym sa...

Hvis du hadde på deg en rød jakke så jeg deg. Satt utenfor Garage og skulle SELVFØLGELIG vinke, men så var du borte igjen med en gang. Søren klype.

Hvis ikke det var deg, har du en kloning, og det er jo kult.

Anonym sa...

du er så nydelig Linnèa :) så elsker jeg humoren din!

Indianne Kristensen sa...

Jeg syntes at du har en utrolig bra blogg! Du har en skikkelig morsom humor, og jeg beundrer deg, virkelig. Keep up the good work!

Anonym sa...

Min første jobb var som tastaturrenser;) Pappa var dataansvalig på et stort firma. Så når han jobbet overtid, var jeg med og renset tastaturer. Jeg fikk typ 10kr pr.stk, og det er grunnen til at jeg er så rik, og har så rent tastatur nå!

e.m. sa...

Ein forsinka gratla med dagen.
Wow. Happy sweet nineteen. Husker det som det var i går.
Trur eg....

Malene sa...

Så fin leilighet :)

vildewathne sa...

fine sko! og leilighet.
min gamle data sitt tastatur røytet. no abc's left.

Anonym sa...

uff du må slutte å ta bilder i den stillingen der. ser ut som du sitter å driter

Dagny sa...

Du e kul! Til tross for at ej e full når ej skriv ditte, (og i usa viss du trudde ej va en tragisk gammel mann som va full kl 8 om morgenen) PARTY;)

tinekatrine sa...

hvis man sover på oslo s tror jeg at man blir spist opp av dem skumle folkene som henger utenfor.

Anonym sa...

du kan bo hos meg !
er 90-jente, bor på grünerløkka :)

Alvilde sa...

Hvor er skoene dine fra?

SandraJeanette sa...

KOS DEG I OSLO! OG PÅ BLOGGFEST! Du får sikkert overnatte der Ida skal sove x] hoho.

Anonym sa...

Hvilket politisk parti støtter du?

Christina sa...

Søte bilder av deg, herlige sko!

Prinsesse Iselin sa...

god tuuuur , smack smack :)

aime la mode sa...

nydelig leilighet! håper dere får den :)

Anonym sa...

klein leilighet. ta en annen, vi er ferdig med shappy tsjiik er vi ikke?
k thnx bye

Christines memory sa...

Fin blogg:) Du er veldig lik Isabel Lucas! Det er et kompliment:)
Bloggen min er blitt renovert, se gjerne innom.

Guro sa...

åherregud, jeg så deg på gina tricot i oslo lørdag den attende april assa

Lene sa...

Skal dere på visning? Så utrolig kult! :) Det så veldig fint ut der... :D

Håper bloggfesten var knall, gleder meg til å se bilder! ;)

Anonym sa...

Skoene er kjøpt på BIANCO !

Sara Charlotte sa...

Elsker skoene!
Håper du fant et sted og sove! :)

Une sa...

Både herlige sko og herlig leilighet. håper dere får den.

Anonym sa...

Lurer på en ting, hvorfor har du sånn ;"alt du vet er feil", når jeg er på vei inn til bloggen din? Har det noe med at du har hatt anoreksi å gjøre?

Andrea sa...

Tviler på det du over her, "alt du vet er feil" er jo et mye brukt "ordtak" av mange..

Anonym sa...

den gjøken som har lurt deg til å tro at du ser bra ut på de smilehull-bildene bør du ta deg en alvorsprat med

hilesen anonym "hater"

Linnéa sa...

Skoene er fra Bianco.

Jeg skal ikke på fhs, flytter til Oslo i stedet.

Celine: Det var tanken, ja :)

Mari, hahaha.

elise: JA, jeg vil bo hos deg!

alt du vet er feil-tviler: jeg ser ikke akkurat noen sammenheng der, gjør du?

hater: nei, det er grunnen til at jeg ikke smiler så ofte. jeg er mye penere stoneface-ish.

takk for varmende kommentarer ellers!:)

vimsete jente med rosa koffert sa...

jeg så at du ventet på bagasjen din, knis,