14. apr. 2009

Hjem på diett

Nå fant akkurat stefaren min den forsvunnede katten vår. Bak slottet. Altså, bak uteboden vår. Død, forresten. Mamma er knust!

Jaja, livet går videre her på Gran Canaria likevel. Vi reiser hjem klokken halv 6 i morgen tidlig, og jeg skal innrømme at det blir godt å komme hjem til Molde... Nei! Jeg sa ikke det!
Det skal bli godt å komme hjem og begynne på diett, det var det jeg mente.

Den siste dagen tilbrakte Ida og jeg på stranden, og jeg fant ut hva jeg ønsker meg til bursdagen min!

Jeg vet at det er veldig mye bilder av meg her for tiden, så nå krevde Ida også å få bli med:

Gud, for en utrolig dårlig spøk... For your information er dette bare en av de 28 duene Ida var redd for. Klassisk å være redd for duer!

Jesus christ, nå begynner den ene servitøren å gå mistenkelig ofte forbi. "Where are you from? Norska? HEHE, fiskebolla!" Man kan jo ikke gjøre noe annet enn å se rart på ham.

Ellers hadde vi en aldri så liten bildeserie på stranden før vi tok farvel:

Etter ca 29 slike bilder, spør Ida: "Linnéa, du vet at ca. hele stranden ser på deg og gjør narr av deg nå?"

"Jajaja! Hallo alle sammen!"

Åh... Nå kjenner jeg at dette holder for ei stund. Morgendagen blir tilbrakt i fly og på jobb - før den store dagen braker løs... Er det noen som vet hvilken dag jeg snakker om?
Dere kommer i alle fall til å få høre om det, kors i halsen.

Tillater meg å bruke uttrykket "sneiks on a plane" nå, jeg skal jo TROSS ALT ta fly!

60 kommentarer:

Rebecka sa...

Digger bloggen din, humoren din er dritkul ;D

karenjo sa...

hahaha, jeg ler. hver gang. du er så morsom linneá! lykke til på hjemreisen

Silje sa...

killerkropp<3 Wanna switch?

Anonym sa...

he he he, sneiks on the plain ja ;-)

Marte sa...

Heldiggriser, det ser ut som dere har hatt det hærlig !! :)

Joakim Radiomann sa...

Jeg vet hvilken dag det er snakk om... BURSDAGEN DIN!!!

Frida sa...

fyfaen. så bra kropp har jeg ikke sett på en jente på lenge!
diett? l-o-l!!! det skal du vel faen ikke.
elsker humoeren din forrsten :)

Anonym sa...

Du har bursdag vennen! <3

Living A Peaceful Life sa...

Fine bilder av deg! Syns ikke du trenger å begynne på diett når du kommer hjem, akkurat! ;) Men det er rart hvordan man er mer kritisk til seg selv enn til andre... Er ikke lett det der! Jeg syns ihvertfall du er kjempesøt ;)

Sunniva sa...

Herregud, så heldig du er! :)
stakkars katten din ..

SandraJeanette sa...

Du får meg til å LE Linnèa. Høyt! Kjæresten ser ofte dumt på meg å lurer på hva jeg holder på med :)
God tur hjem til norge, er ikke så varmt og fint her osm du skal ha det til.

Helene sa...

gaad, jeg ler! :D

Signe sa...

haha. må berre sei at eg digge bloggen din !

Dvergpingvin sa...

Du er så morsom!

Martine Elise sa...

Hahahaha!

Ellenpellen sa...

Wow, muskler ja ;) Nå ser du forresten jævlig bra ut, så dietten du kan starte kan jo være en vedlikeholdsdiett? :)

Stine sa...

Du ligner jævlig på henne i Home and Away:
http://img.donanimhaber.com/upfiles/31600/164BC3E4F4C540D5A14BE81C7186C527.jpg

:)

henke sa...

hahah, jeg lo faktisk av den duespøken. sykt tejt

pernille sa...

Jeg vet hvilken stor dag det er! Bursdagen din :)

Forresten; diett?? du har aldri sett bedre ut!

huilei sa...

Ey, Snakes on a Plane er en fantastisk bra film.

Leni sa...

I'm so sorry because of that cat!!!:(((( Poor guy!!!!! I hope that your mother is doing better now!!!!

Caa sa...

Så søte bilder ! hehe

Lexxi Foxxx sa...

tittei tjukkebolla <3
R.I.P til katten din..kondolerer!
åssen går det med deg da din lille brune sak? :D

Anonym sa...

hothothot!!

Tina sa...

digger deg og bloggen din :D
Skal kjøpe samme bikini, hvilke størrelse har du?

JUNE S sa...

Jeg har aldri hatt så lyst til syden! God tur hjem :)

Jenny sa...

Dakar katt :/

Anonym sa...

Hvor har ud kjøpt de brillene?

Mira sa...

Hjem på diett med den kroppen? Nei, vet du hva. Jeg vil også bade!

Anonym sa...

DU HAR BURSDAG:D:D:D:D

Anonym sa...

Du har jo KILLER Body!
Du er min slanke-motivasjon!!
Du er råpen!

tanorexic sa...

Uff,ikke bra det med katten:(

Ser ut som en bra tur:)

Trude og Marianne sa...

Å, så gøy dere har det. Vi er så misunnelige!!!!

Susanne sa...

Nydelige bilder! Du er heldig som har så fin kropp :)

Hva skjedde med katten?

Mia sa...

Bursdag kanskje? Brun du ble da :)

Lise sa...

Det er russensdag. Gud.

zathx sa...

De dårlige vitsene dine får meg til å le! også er du hothot

whitechick sa...

Stakkars pusen!! =/ Hva døde den av? Alderdom?? haha! jeg er også livredd duer! Fnis! God tur hjem! Btw: du trenger den dietten ass! ;P

Ingrid sa...

Heihei:)

Kondolerer... Velkommen hjem igjen, men jeg ville foretrekket å vært igjen i Syden. Fikk hakeslepp da det sto diett... Du mener vel ikke å gå tilbake på veien du har gått? Please! Spar deg selv for strevet! Du er pen som du er. Hørt det er mange som er misunnelige på deg.

Luv ya!*fjortis-fjortis*

Prinsesse Iselin sa...

birthday gRRRRRL :>

Andrea sa...

Herreguud, gi dere, regner med at det med diett var noe hun skrev kun for å få folk til å reagere, og det funker jo dritbra:-P

Marthe sa...

Du skriver helt rått, men blir mektig provosert når jenter som er så tynne og pene som deg skriver de skal på diet. Du trenger da absolutt ikke å gå på noen diet, og det tror jeg du er klar over selv og!

Sara D sa...

R.I.P! ...

Du har bursdag i morgen! Husker det, siden jeg hadde bursdag i forrigårs, småen!:)

Du er heit!

LISA sa...

Unskyld meg, men er det et nakent kvinnemeske i bakgrunnen på et av strandbildene?

Anonym sa...

Hei!
Jeg synes det er litt rart at du sier du ikke er sosial og ikke liker å omgås med andre. Men på bildene dine er du jo sammen med mange og har mange venner. Så hvorfor sier du da at du ikke er sosial?

Arma sa...

du bruker det uttrykket hele tida, di ku

Malene sa...

Føler jeg kommer til å savne den katta (mer enn deg?)

Anonym sa...

Jeg tror du bør være litt forsiktig med kosthold- og trening-pratet. Mange som leser bloggen din blir inspirert når de får se hvor bra kropp du har. 500 kcal, hjem på diett, leve på gule epler og knekkebrød, balansere maten, forsyne seg kun en gang.. Jeg bare nevner det, må si at jeg har blitt litt inspirert selv.

Kathrine sa...

Herlig humor du har! :D

alvab sa...

DU HAR BURSDAG!!
(facebook kan brukes til alt!)

Åshild sa...

føler med deg.. en av kattene mine ble overkjørt i ferien:(

Henriette sa...

Hahaha, du skriver så utrolig bra!!! :) Synd med katten da..

Ole Henrik sa...

Linnéa, bloggen din må være det morsomste som noen gang har eksistert!

Linnéa sa...

brillene er fra glitter

takk, men... det er slik man føler seg etter 1 uke med is hver dag.

jeg spiser ikke 500 kcal daglig, det var 4 år siden. ærlig talt.

Nei, jeg er ikke særlig sosial. JEg går jo på skolen, så da må jeg jo bare

Anna Panna sa...

Wow, du ligner sykt på Reese Witherspoon på det nederste bildet : )

Anonym sa...

haha, du e rå!

Anonym sa...

Elsker humoren din, og at du klarer å få noe humoristisk ut av hvet innlegg!

Anonym sa...

hvor har du kjøpt solbrillene dine?
jeg digger deg linnéa! du er så morsom og søt.

Siri sa...

jeg ler så JÆVLI akkurat nå !
Men bare fordi du har så morsom humor, å jeg DIGGER deg ! ;D

stine sa...

Hvor er bikinien fra? :)