9. apr. 2009

Hola!

Etter 6 timer i flyet med smådjevler som brukte midtgangen til 60-meter MED lyd - veltet jeg ut av flyet. Så ankom vi hotellet, hvor 97% var tyske pensjonister. Resten var danske pensjonister. Jeg observerte kun en kjekk mann, dog med kjæreste, men det får bli prosjektet mitt på denne turen. Underholdningen for kvelden var 4 hyperaktive afganere som SPRATT opp og ned som om de skulle ha vært...sprettballer.

Herregud, nå gikk det akkurat en random og smakte på resepsjonsgodteriet. Jeg trodde alle fikk det inn med morsmelka at resepsjonsgodteri IKKE MÅ INNTAS. Jeg er rystet.

På vei til stranda alene for å møte Ida, plukket jeg blomster til henne.

Så kom jeg rundt kanten (etter at en spanjol hadde geipet til meg, igjen var jeg rystet) men jeg ble likevel litt småforelsket. Det eneste jeg klarte å tenke på var likevel om Edward Cullen var der. JA, jeg er bitt av Twilight-basillen jeg også.

Så var det Ida og meg da. Det kostet 50 cent å gå på do - og jeg var RYSTET. Vanligvis pleier jeg jo å tisse i vannet, men jeg har ikke tenkt til å bade. Jeg kan godt vasse litt, men det blir litt for dumt å stå og tisse med bena i vannkanten.

Fortsatt ikke fått større pupper, om noen ville påpeke det. Vil også igjen påpeke at det gjør at jeg kan løpe fortere.

Min første is siden i sommer.

Nei, herregud. Nå gikk akkurat han fyren med kjæreste forbi, UTEN kjæreste. Jeg må gå.

Bare til slutt; er det noen som har vært i Gran Canaria før? Hva gjør en om kvelden? Jeg skal i alle fall gå til anskaffelse av ei hagle, jeg er LEI av å bli kastet inn på samtlige restauranter bare jeg skal på do.

48 kommentarer:

Anonym sa...

haha takk for dagens beste latter! Kan ikke vente til neste oppdatering :D (nei, jeg koser meg IKKE med marsipan og krim, jeg vil også til varmere strøk!)

Titti sa...

Kos dere masse :)

Stine Helene sa...

Oi, der har jeg vært jo :D Så det på det bildet av stranda. Ser hotellet mitt på det bildet også, litt oppi fjellet der. Hm, er ikke akkurat den mest livlige delen av GC nei! Det jeg og familien gjorde da vi var der var å spise på restaurant, chille på hotellet, og spille minigolf. Det er nemlig en liten minigolf park nedi der, litt kjedelig, men det blir så gøy som man gjør det til, right? Tipper du og Wulff kan få tilogmed det til å bli morsomt :p

anette marlen sa...

Haha, herlig innlegg!
Ha en flott tur ;)

Anonym sa...

Sykt fin bikini! Vil du fortelle hvor den er ifra? :)

Mitzi sa...

Hahah. du er genial!

Anonym sa...

Fy faen du er lættis..!Haha :p Elsker bloggen din Linnèa. Eller kanskje det er deg jeg elsker. XoXo Gossip Siri

Joakim Radiomann sa...

Hehe. Der har jeg vært!! ...og det er ikke akkurat veldig mye å finne på der, med mindre man drar til Puerto Rico eller nærmere San Augstin/Maspalomas distriktet. Der er det noe som skjer på kvelden. Av uteliv altså! Men der er det også ufattelig mange nordmenn!

Ellers så må man jo prøve minigolfen på Lyng-senteret, samt kanskje tennis og den slags.

Kos dæ!

Camilla sa...

Takk for kveldens latter! :D

Karoline sa...

Bikinien er fra HM :) jeg har den samme, johoo!

Ellen Marite sa...

Nettopp vært der faktisk. Eneste som hjelper mot innkasterne er jo faktisk å ignorere dem. Blir de sure da er det bare å skyte dem. Det er nemlig lov i Spania.

Oda Aslaksby sa...

Ta en tur innom Puerto Rico shoppingsenter! Kan ikke love at du ikke blir dratt inn på resturanter enhver person med vett i huet aldri går inn på, men det er hvertfall mange forskjellige barer der. Hvis du virkelig vil "slå deg løs" kan du ta en tur innom transebaren der!
Ha en fin ferie :-)

Oda Aslaksby sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ingrid sa...

du er fun! love it :)

e.m. sa...

Mannfolk ? Nema problema, honey.
Kast et blikk til høyre på det nest nederste fotoet: Det råe stykke hanndyret som ligger der, det er MEG det. Har fulgt etter deg helt ned til Kanaria.
Stalkingrekord, eller...??

Bare vift med lillefingeren !

Marianne sa...

Så deilig det så ut:D Kos deg!!

turid a. sa...

I've been there! I høst faktisk. Om kvewlden? spiser, går rundt og tar bilder, innom alle de sinnsykt kule casionstedene langs kanten og spiller masse rart samtidig som de jævla plagsomme selgerne roper på deg. Også kan du shoppe på det nattåpne senteret.. Ligner på Las vegas der. Også lov meg å dra til det største badestedet! plisplis. og kjør banan, du kommer til å få utrolig vondt! og svøm med delfiner, det fikk ikke jeg :( oog scooter. Og dykk. Og hvis du dykker og finner en fin rosa stein, ikke ta den med deg. Det er huset til mange stinkende dyr. God tur!

huilei sa...

Jeg var på Gran Canaria den julen jeg fylte 5. Da hadde jeg det gøy på kveldstid med å dra i dyrepark.

Men Twilight? Tsk, tsk.

Karin sa...

Heisann ! Var i Puerto Rico i jula, å må påpeke at det er ikke my å finne på annet enn soling, bading og shopping ! Dere må kose dere masse :)

Leni sa...

"Så ankom vi hotellet, hvor 97% var tyske pensjonister. Resten var danske pensjonister."



I'm dying... you are the best!

Leni sa...

"Nå gikk akkurat han fyren med kjæreste forbi, UTEN kjæreste. Jeg må gå."


Marry me!!!!!!!!!

Marie sa...

Har vært på gran canaria to ganger og har ei venninde som bor der nede nå. Dere burde virkelig sjekke ut utelivet på playa, jeg digger det vertfall! Prøv kasbah senteret;)

Lena&Trine sa...

Det finnes jo en masse å gjøre på kveldene, du er jo i partyparadiset!
Ut å feste for alle penger.Der finner du gutta du vil ha også, velg og vrak :P
Kasbahsenteret i Playa del Inglés har best utvalg nå det gjelder alt, men 2. etasje på Puerto Ricosenteret funker til tider det også. Chinawhite på Kasbah og Harley's i Puerto Rico ;)
Og trenger du selskap, så er vi på Kasbahsenteret 24/7 :P
(ja, vi bor her XD)

Anonym sa...

Hahahhaha! Du eeeer så bra!! :D

Christina sa...

Så heldig du er! Håper du koser deg :) Vil også bare nevne at hvis du er hekta på Twilight (regner med at du mener filmen?) så burde du lese bøkene! Ti ganger bedre :D

SandraJeanette sa...

Jeg tror folk drikker seg dritas om kvelden, men jeg har ikke peiling, for jeg har ikke vært i andre land enn sverige og norge før. ÆSJ!

HAEN FANTASTISK FERIE!

Stina Valentina sa...

Den bikinien er fra H&M, jeg så på den i dag faktisk. Det er ikke alltid at de med store pupper løper treigt eller omvendt. Ikke i det hele tatt, så vet du det.

Mira sa...

Jeg skjønnner du er RYSTET, men jeg er MISUNNELIG :P Jeg vil også på reise til sommer!

Anonym sa...

Bra det er flere som løper fortere med mindre bryst ;) Du er som vanlig hilarious. Kommer ikke over det. Mulig du skulle tenke på jobb innen underholdning. :D

Gunn sa...

Søt bikini :)
Kos dokke masse :)

Siri sa...

Skulle til å kaste meg på AMMAGADDERHARJEGOGSÅVÆRT!-bølgen, men i og med at den delen av stranda nær Puerto Rico har forandret seg en god del siden sist (fy faen så mange parasoller!), regner jeg med resten av stedet også har gjort det. Med andre ord må det være færre gåstoler, mindre grått hår og kanskje til og med en og annen ungdom der nå.

Vent litt.. kastet jeg meg akkurat på den bølgen likevel? Faen.

Forresten, nå la jeg akkurat merke til noe spennende angående annonsene dine. I et innlegg her for ikke så altfor lenge siden ba du om at folk skulle slutte spre den idiotiske lærertesten. Siden jeg ikke har noe liv tok jeg meg frihet til å ta et bilde for å illustrere (om ikke dokumentere) min fryktelige påstand om at Googleannonsene dine motarbeider deg. Bare se selv:
http://i705.photobucket.com/albums/ww58/siriwinther/hardudetideg.jpg !

Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet. På Google, altså. Those sneaky bastards!

Hilde sa...

Typisk spanske menn å geipe tunge. Tror det er sjekketrikset deres, det pluss å si "hola" med nasal jentestemme. Fantastisk!

Husker også at jeg tisset i vannet når jeg var på GC sist... altså for to måneder siden. Fint å vite at det ikke bare er meg og småungene som er inne på den tanken.


Kos deg forresten kjempemasse :)

anny sa...

edward cullen, i er forelska

Kathe Veronica sa...

Herrlighet, du er morsom!
Var i Gran Canaria i vinterferien. Det var rett og slett ingenting å gjøre om kveldene der! Er du heldig møter du kanskje Charter-Svein!!

RAKELMIRAKEL sa...

åh:D herlig

SILJEIS sa...

Hvis du treffer på Edward, så ligg unna. Han er min! For å være seriøs, så dra til CC Faro 2 i/på Maspalomas. Der har de en arkade med masse kule videospill, til og med en minigolfbane. Kjempegøy, altså. Jeg tilbragte hver kveld i en uke der for tre år siden :)))

(altså, hold deg unna Maspalomas)

therese birkeland sa...

syns du ser ganske bra ut i bikini , trenger ikke pupper med en sann fin kropp så du har :-) men på puerto rico er det et senter , og der ligger buddha bar , den er ganske bra , masse gratis drinker og :-) ! hehe , kos dere ;-)

tanorexic sa...

Med større pupper hadde du bare sett dum uten siden du er så slank,størrelsen på de nå passer jo perfekt til kroppen din :)

Silje sa...

Kom selv hjem fra gran canaria for litt over en uke siden, så fikk litt hjertesorg av å lese dette. Mitt beste råd for å unngå innkastere, er å si at du er fra Island. Da slipper du i allefall unna "NOOrgE? åHERREguud, går det bra? vakker jente". Ulempen er at du plutselig støter på noen som faktisk KAN islandsk, det er litt pinlig.

Tine sa...

dra til maspalomas, besøk el faro og faro 2. er herlig der!

Anonym sa...

jeg har vært på akkuratt samme plassen, og de "uteplassene" vi var på var overfylt med halvgamle, halvfeite dansker og nordmenn. Men ellers bare bra.

Marianne sa...

Ha ha ha !!! :D jeg ler meg ihjeeeeeel!
Pleier å tisse i vannet..
Synes det haddet vært litt morsomt om du vasset ut for å tisse i vannet altså! :D
hahah..! morsomt morsomt :D

Lykke til med oppdrag splitte-kjekken-og-dumma :D hihihi!!!

Helene sa...

Dra til Puerto Rico (nabo"byen") til Amadores. Der finner du et par trivelige og livate puber/diskotek på verdens styggeste shoppingsenter. Husker ikke hva den heter, men på den ene uteplassen danser de deilige bartenderne på bordet hver time.

Karina sa...

Edward Cullen kommer jo ikke ut i sol? :/

Hege Renathe sa...

hei..

dere må ta turen til puerto rico senteret.. i 2.etg der er det en bar som heter heia norge bar.. der er det liv.. :D var der i fjor høst jeg.. masse nordmenn å møte på der.. :D savner plassen, så er litt misunnelig på deg.. :P

Anonym sa...

Hahaha, jeg lo godt av det med puppene. Du er så superduper herlig.

Ronja sa...

Jeg bodde på Gran Canaria i ett halvt år. Ikke sååå mye utrolig morsomt å gjøre der, men anbefaler utestedene i Puerto Rico ;)

Shoppet på Atlantico?

Anonym sa...

Dette er egentlig litt teit å skrive her siden du tydeligvis har slått tanken fra deg. Men du BURDE joine Luftforsvaret, har hatt det som en dronning der i 1 år. Beste året jeg har hatt, og du er i absolutt bedre form en 50% av folka der, jeg loover!
Tenk på alle de søte guttene du møter :p