7. apr. 2009

Hva er du mest stolt over/av?

Man trenger kun én fjellvettregel: Hold deg unna fjellet, du blir sliten der!!
Jeg har vært på fjellet en gang i år, og er dritlei allerede.

Det viser seg å være opptil flere som har lyst på den sjøstygge capsen, jeg som egentlig prøvde å være ""morsom."" På den andre siden skjønner jeg at dere heller har lyst på den framfor for en KANNE shadowtans sponset av blogg.no. For å kåre en vinner, må dere svare på dette enkle spørsmålet: hva er du mest stolt over?
Husk at du ikke trenger å være morsom eller viktig, det er helt greit å være stolt over å ha en stumpfinger eller å komme fra Bærum. Selv om jeg synes begge de to eksemplene er over gjennomsnittet morsomme.

Merker at dette bildet ikke gjorde capsen så kul lenger, men jeg skal ut og male russerbil skjønner dere. Så jeg har pyntet meg.


PLUTSELIG følte jeg meg som en tv-show-vert som deler ut premier. Husk at dette var deres påfunn, ikke mitt!

100 kommentarer:

whitechick sa...

Hva jeg er mest stolt av? Tja.. Etter å ha tenkt ca 3 sekunder må jeg si bilen min. Som du kan se bilde av på bloggen min. Den er jeg sykt stolt av og har nært hjertet mitt. Rett og slett! Håper du finner en god grunn til å gi bort denne capsen din. Den matcher ikke meg og bilen min uansett.. haha!

e.m. sa...

Ungene mine. Alle TRE !
HISS DEG NED FRU MOR ! Forbyttinger på fødeavdelinger skjer stadig vekk - og jeg Var faktisk i Molde i 1989 !

DEN tenkte jeg kom som en stygg overraskelse på deg, vesle lotusblomst.....!

Fittan Fes sa...

Kul blogg!!
Ska vi följa varandra på bloglovin? Maila om du lagt till oss så lägger vi till dig också:D
Ha en fin dag!

Live sa...

Jeg er mest stolt over blåøyet jeg fikk i natt.

Malene sa...

Egentlig er jeg ganske stolt over å ha orket blogging HELT siden oktober. Kanskje jeg er gladere i meg selv enn jeg trodde.

En annen ting å adde på: veldig stolt av å ha funnet bloggen din, gjør ikke hverdagen noe blekere, liksom :)

Mina sa...

Jeg er stolt av å være leser av bloggen din. Smisk, smisk. HEHEHE.

Siri sa...

Jeg er mest stolt av Min Mor. Hun er funky

Thea Mathilde sa...

Jeg er stol over å ha jogget i går =)

Hilde sa...

Jeg er stolt over at jeg har klart å følgt fjellvettregelen din.

pørni sa...

Mest stolt over det å være jente og ha mannestemme siden jeg er fra Bergen. Luvz it.

katharina sa...

Jeg er stolt over at tåen ved siden av storetåen min en lenger en storetåen!

HANNE.SK sa...

Jeg er stolt over å ha gått ned tre buksestørrelser siden skolestart. Så er jeg stolt over at jeg greide å kapre drømmegutten. Fordi han er rett og slett best i hele verden.

Grace sa...

haha, enig i fjell-regel din!

hmm. er ikke stolt av noe tror jeg :p

stinefriis sa...

hmm.. mest stolt av?
det må vell bli scooteren min, som går hele 45km/t i oppoverbakke! og som jeg brumer rundt på, fullstendig lovlig (ehe..) stort sett hele tida.

Sunniva sa...

Jeg er stolt over meg selv for å ha begynt å gå turer flere ganger i uka. Også drit stolt av vennene mine.
Jeg vil ikke ha capsen!

Helene sa...

Eg er stolt over å kunne "gnisse" med nakkebeina/ryggbeina.

Celine sa...

Jeg er mest stolt over å være fast leser av bloggen din ;-) enkelt og greit

Martha sa...

Jeg er helt enig i fjellvett regelen din!

vic sa...

mest stolt over at jeg er BEST.

Sofia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cecilie sa...

for å være helt ærlig, er den capsen grisestygg. men du gjør den så pen.

åh! jeg er stolt av den kommentaren der.

Martii sa...

Jeg er mest stolt av min BROR, som håndballspiller. Søskenkjærlighet er tingen..

huilei sa...

Solo-caps slår spraytan/eyepatches/annen crap. Jeg har i utgangspunktet ikke lyst på capsen, men jeg kan si jeg er stolt av å ha snudd døgnet et par grader de siste dagene, sånn at jeg nå konsekvent er oppe 1400-0600, og sover 0600-1300. Pluss minus.

Susanne sa...

Jeg er stolt over at jeg aldri har røyket eller snust i hele mitt liv!

HELT enig i fjellvettregelen din

handi sa...

Jeg er stolt over å ha en treer i tysk! Aller mest stolt over det i hele verden! tenk!

Lena sa...

Jeg er stolt over at jeg har begynt å få litt kontroll over økonomien min, for jeg sløser (nesten) ikke lenger, og leverte tilbake en nydelig topp fra Zara forrige uke :(

MARTHA I FARTHA sa...

Jeg er stolt av at jeg aldri har satt min for i Molde.

MARTHA I FARTHA sa...

Faen. Vi tar det på nytt!
Jeg er stolt av at jeg aldri har satt min FOT i Molde.

Bilde-Vilde sa...

Jeg er stolt av å ALLTID ha dårlig tid, men å aldri komme for sent.
Til de viktige tingene;D

Mari sa...

Jeg er stolt over at jeg klarer å lage trekløver med tunga. Liek this http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/300759/2/istockphoto_300759-tongue-trick.jpg
:D

Ingeborg K sa...

Jeg er stolt av å holde ut 5 dager på fjellet med mamma og pappa - ikke fordi jeg nødvendigvis vil, men fordi jeg ikke har noe valg. Takk og lov for trådløst internett!

Cathrine sa...

tror jeg er mest stolt over at jeg har intervjuet favorittbandet mitt, danko jones. Å jeg klarte å gjøre det uten å drite meg totalt t.

Veronica B sa...

Stolt over/av? veeel..

Jeg er kanskje stolt over å ha overlevd på denne lille DRITTPLASSEN her på nordpolen. Ikke kanskje. Jeg ER stolt av det.

Så er jeg stolt over å ha overlevd med tannregulering som 18åring i hele 367 dager! Vent litt.. jeg var kanskje litt 17år også. Faktisk mest 17år. Men uansett, STOLT (og jævla glad for at jeg er ferdig med halvparten av marerittet).

Over og ut.

Veronica B sa...

Glemte å tilføye noe.. Jeg er jo faktisk stolt over å komme fra et land som har en så dyktig blogger som deg! hoho.

Anders sa...

Hei Linnea

Jeg er aller mest stolt over at jeg ikke er avhengig av solarium, ikke har en uimotståelig trang for å smøre sminke i ansiktet og kanskje det viktigste - jeg har skjelt ut Hans Flatø!


Er Solocapsen min?

Mathilde sa...

Siden jeg var 12 har jeg hatt samme msn-adresse: smily_jenta....
Nå er jeg 18, og har den fortsatt. DET er jeg stolt over; å ikke ha bytta.

Marte sa...

Jeg er utrolig stolt over at jeg valgte å ta et utvekslingsår vg2. At jeg i en alder av sytten år flyttet til portugal for å bo der i ti måneder. Alene.

Du kan lese mer om det på bloggen min. Der finner du også adressen min hit jeg bor i Portugal. Satser på du ikke har noe i mot å sende til utlandet. Jeg blir i alle fall den kuleste på stranda med den capsen :D

www.marteiportugal.blogspot.com

anya sa...

jeg er stolt av å ha ett brunt øye og ett blått

nemisa sa...

Jeg er mest stolt over min kjære lillesøster, som har holdt ut med meg gjennom tykt og tynt.
Bloggen hennes er:
fasionlypsyl.blogg.no ;) Løp å les:)

Are sa...

Jeg er fra Bærum, og jeg er faktisk veldig stolt av det ;) hvorfor skulle jeg være noe annet?

Men det er ikke det jeg er mest stolt av i hele verden :)

Siri sa...

Jeg er mest stolt over de lange tåneglene jeg har for tiden. I de siste 24 timene har jeg hatt masse glede av å plutselig dra av meg sokkene mine, for så å klore venner og bekjente på kroppen, med da mine (snart krøllete, altså de krøller seg under tærne) mindre vakre negler. Tenkte å ha det morsomt på party ikveld med neglene, med mindre mamma klipper de etterpå.

*Et kjærlig klor fra meg og mine negler

Helene sa...

Jeg er stolt over å ha syklet 7 km idag, på 35 min. Og om noen kommer å sier at det er ingenting å være stolt over så frak dei.

Marianne sa...

'Hva er du mest stolt over' er ihvertfall et bedre spørsmål enn 'nevn et dyr som ender på ebra'

Huong sa...

Jeg er stolt over å være en av de tusener av lesere på bloggen din!

Kine sa...

det jeg er mest stolt av, hmm. det jeg er mest stolt av, er broren min! han har hatt en kjempe tøff tid ¨nå og har klart og komme seg gjennom alt, han er som et forbilde for meg .. Jeg er UTROLIg stolt av deg min kjære bror :-)

Mor sa...

e.m.
Da bodde vi i Kristiansund, og jeg var aldri utro, så den gang ei.

Maja sa...

Jeg er stolt av at jeg gikk opp en dritbratt og dritlang bakke TRE ganger i går for å ake med lillesøsteren min. jeg har gangsperre til tusen

Dreo sa...

Æ e stolt over å værra møring !

Malin sa...

jeg er mest stolt over at jeg bestandig har en fot godt plantet i salaten. og det faktum at jeg faktisk måtte google dette spørsmålet for å få tips, noe jeg IKKE fikk.

solocaps, kom til meg?

Guro sa...

Jeg har apetommel. Det ytterste leddet på tommelen er for kort, et sikkert bevis på at vi stammer fra apene.

Kristin Vicious sa...

Jeg er stolt av at jeg klarer å overleve selv om jeg har flyttet fra mamma og pappa.

MiaLAMPE sa...

Jeg har ingenting aa vaere stolt over. Jeg er en TAPER. Med liten t.

e.m. sa...

Men fru Mor da ! Det var jo akkurat DET jeg skrev. VI to har jo aldri truffet hverandre, så det må ha skjedd en forbytting av våre barn ved fødeavdelingen.

Jeg hadde ellers tenkt å gjøre Linnéa til enearvingen min.
De to andre har jaggu meg fått nok !
Selv folka hos Telenor syntes synd på meg og sendte kondolansebrev sammen med telefonregningene.

Forøvrig fleipet jeg jo bare, og DU av alle mennesker burde ha skjønt dette.
Det er hovedgrunnen til at jeg skriver her:
Hvorfor starte min egen blogg når jeg kan drite meg ut her - helt gratis til og med.

Kos dere på Gran Canaria og se opp for sandstormene fra Sahara.

Ha en riktig god påske.

Rikke Aurora sa...

Jeg er stolt av knekke-fingeren min! Det er min høyre pekefinger som knekker på en måte da jeg bøyer den, og hvis jeg går inn for det knekker den ennå litt mer - med lyd! Det er ganske så morsomt.

Danjel sa...

Jeg er stolt over at jeg har sett alle mot i brøstet-episodene.

e.m. sa...

Fortsatt Mor:
Nå skal jeg se på bloggen din, om det står noe nytt der slik at jeg kan drite meg enda mer ut.

Synes forøvrig at henner dattera di ikke er særlig flink til å reklamere for bloggen din.

Men dette raker jo ikke meg.

hege anita sa...

Jeg er veldig stolt over den kvelden vi "spilte i korps"...

Emma sa...

er mest stolt av at jeg jobber og har fått meg leilighet, jeg. INDEPENDENT, liksom. Ikke noe mer kjære pappa nå. Nestn ikke, hvertfall

Stine sa...

jeg er stolt over at jeg er teitere enn danskene i danskebakken.

Anonym sa...

Jeg er veldig stolt av at jeg klarte å narren noen 1 april, til å tro at de ikke bestod teorien på bil! Offeret begynte å grine og jeg fikk varsel om forfalsking av brev. Absolutt verdt det!

Ela sa...

jeg er bra stolt over å aldri skulle følge fjellvettregelen din:)
men jeg er mest stolt over å samle på fjelltopper...


...og jeg bli aldri lei, så da finnes det en ting vi ikke(?) har til felles.

Elle sa...

Jeg er mest stolt over at jeg kan slikke meg selv på albuen og få hele hånden inn i munnen. Tror jeg ble født umenneskelig for å frelse alle andre normale.

Arma sa...

du snikviser oss dvd-hylla, ser jeg.
jeg er mest stolt av...DEG

H a n n e sa...

Her MÅ jeg være kjedelig og sentimal ;) Og jeg MÅ skrive for jeg er faktisk SÅ stolt.. MATHIAS er jeg mest stolt over :) Det at en liten runde (sensuuuuuuuur), fører til noe som gir meg kulemage og 20 ekstra kilo, mens nå sitter jeg her med en PERFEKT liten gutt i armene - DET er noe jeg er EKSTREMT stolt over! :-D

Alvilde sa...

Jeg er stolt over de 5 ekstra tennene jeg tar i munnen. Gjør jævlig vondt, men hva gjør man nå ikke for tiden?
Check out my blog; alvilden.blogg.no

Marie sa...

Jeg er stolt over å ha strikket en miniatyr-sokk i påsken..
har aldri strikket noe i hele mitt liv..
gleder meg til å komme hjem og gi det til en jeg er glad i.
for hvis JEG strikker noe.. så MÅ det bety noe bra...

Karoline sa...

Selv om du syns vi som spiller i korps er teite, så er jeg veldig sttolt over å spille i korps! :) og jeg er stolt over at jeg klarer får så gode karakterer at jeg kan bli akkurat det jeg vil..

Martha sa...

Jeg er stolt av at jeg er selvstendig :)

Julie RS sa...

Jeg er stolt over å være avhengig av å lese blogger!

Ida Kornelia sa...

Jeg ønsker meg også en sånn solocaps!

Ida Kornelia sa...

Jeg ønsker meg også en sånn solocaps!

Victoria sa...

Jeg er mest stolt over at personligheten min er så tilpassningsdyktig!

Helene sa...

Jeeg er stolt over at jeg kjeftet opp den utro EKS-kjæresten min på lørdag, og har virkelig fått vist han at han er en dritt og at jeg har det ti ganger bedre uten han, og at jeg har klart å la vær å bruke det som en unnskyldning til å spise mye usunt.

Virkelig godt å få ropt ut alt man mener og lage litt fyrverkeri, love it. Kan jeg ikke fåfåfå capsen?

Helene sa...

Også er jeg ganske stolt over at jeg forstuet foten til ei jeg virkelig ikke liker på fotballtrening i dag... Er jeg kanskje en ond person?
I så fall, jeg elsker alle..

Natalie sa...

Jeg er stolt over at eg vil ha solo-capsen, selvom jeg ikke syns den er fin og kommer aldri til å bruke den:)

Veronica M sa...

Jeg er stolt over katten min som smacka naboen katt på snuten! :)

Anonym sa...

WOW, tenkte jeg når jeg så denne siden! Trodde det nesten var deg, haha, dere lignet jo ekstremt syns jeg. http://www.paranaiv.no/blog artig videoblogg:) capsen frister jammen meg!

Ida sa...

Jeg er mest stolt av at jeg satt meg ned, leste hele bloggen din, og lo 5 dager etterpå av det du hadde skrevet.

myro sa...

Jeg er stolt over at jeg ikke er moldenser.

ingrid sa...

jeg er mest stolt over at jeg klarer og gå gjennom (flesteparten) av dagene, uten og skade meg stygt, for med den flaksen jeg har, kan alt skje. jeg har nå begynt og vurdert om det ikke er flaksen, men kanskje bare meg. velvel.

Mette Enhjørning sa...

Stolt av å være eier av en OREO caps, trenger jo egentlig ikke solocaps da jeg :D

Irene sa...

Jeg er stolt av at jeg holder ut her i Bærum

Camilla sa...

Jeg er stolt av lillebroren min :)

vicy vicy wakk wakk sa...

Jeg er litt stolt av at jeg klarer å la vær å frekk mot gjester/kunder.

Tiril Springsteen sa...

Jeg har ikke så mye å være stolt over så en solocaps hadde gjort susen!
Da hadde jeg blitt stolt da! :D

Anders sa...

Jeg er stolt over jentebuksen min og over at jeg har fått 8 drapstrusler på et år av både Vigrid og B-gjengen!

Leni sa...

Gimmie a break! That thing is just ugly!

but i will tell you what I am most proud of: I can eat bread with ketchup. No problem!

Stina Valentina sa...

Jeg er stolt over at pcen er min beste venn.

Benedicte sa...

Jeg er mest stolt av at jeg konverterte over til Mac selv om jeg har hånt denne maskinvaren helt til den dagen jeg kjøpte den,

vilder sa...

jeg er mest stolt over å ha serviettsamlingen min fra 1 klasse inntakt i skapet mitt!

Marte sa...

Jeg er stolt over meg selv fordi jeg gidder å stå opp om morgenen å gå på skolen ! ;) er ganske enkelt å skulke når man bor i egen leilighet langt unna mor og far.. ;)

stine sa...

jeg er stolt av min homofile far

Nina Apple sa...

Jeg er mest stolt over at jeg ikke liker kiwi. Altså, jeg liker å handle på Kiwi, men ikke frukten kiwi. Jeg er stolt over det, fordi en av veninnene mine fikk STORE røde prikker av det! Det slapp jeg unna, lure meg.. :D

Thea Christine sa...

jeg er ganske stolt over at jeg kan lage lyd med øyet, faktisk!

helene sa...

familien min! jeg bruker all tiden min på å skryte av hvor snill mamma er, hvor morsom pappa er, hvor gavmild mormor er, hvor fin bil morfar har, hvor gammel oldefar er, hvor kule onklene mine er osvosvosv! :)
jeg ELSKER den hatten tror jeg. og jeg hadde brukt den! haha
(helene_olsen_7@hotmail.com)

Kamilla sa...

Eg e stolt av familien min faktisk :)

Dina sa...

Ehh... Er ikke superstolt av noenting, egentlig. JO, jeg var med i en reklamefilm-greie. I ca et halvt sekund. ^^
Jaah, nå følte jeg meg kul... ;P

Idus sa...

Jeg er mest stolt av å være Smølværing. Og vi på landet trenger sånne capser som nettopp den solocapsen for å føle at også vi har tilknyttning til det O store fastland :)

Maria sa...

Stolt over å ha holdt ut skolen bare for å kunne få være russ!

Hanne sa...

hva jeg er aller mest stolt av?.. piggsveisen på en tusenfryd bamse jeg fikk av en fyr. Med hårskum og spray ble sveisen veldig kul den :-)