12. apr. 2009

I kveld oppfylles min største drøm, karer!

GIDD å gå med krykker da. Alle går rundt og lager krykkelyder, så jeg er redd plutselig krykkemannen fra Bunnpris skal dukke opp!

Herregud, nå kommer det 100 unger med kaninører inn i resepsjonen også. Great.

Jaja. Dessertbuffet skulle som sagt ha vært forbudt. Nå lever jeg jo på denne kun-forsyne-seg-en-gang-regelen, så jeg ser vel mer eller mindre ut som en tulling der jeg balanserer salat og spagetti. Enda verre var det selvfølgelig med desserten, spesielt da jeg fant ut at pistasj-isen var mint-is. Krise!

Mamma tvang oss ut i solnedgangen selvfølgelig. Dette er da altså min tante.

Og så...smellen. Når man begynner å pynte seg med drink-pinner, skal man egentlig gå hjem. Men ikke jeg!

Nøyaktig hva som hendte videre vet jeg ikke, men ettersom hele hotell-personalet vet hvem jeg er i dag vet jeg i alle fall at jeg har utmerket meg!



Jeg tok forresten massasje i dag. Jeg vet vi skulle gjøre det sammen Ida, men jeg... Uansett, jeg fikk en badekåpe, slipperser og en plasttruse. I følge damen kunne jeg velge om jeg ville bruke den eller ikke, så jeg droppet det selvfølgelig. Det hun IKKE sa, var at jeg skulle ha min egen truse. Så, jeg rev selvfølgelig av meg alt og spurtet i slippersene opp til massør-mannen naken. Jaja, flaks for han.

Herregud, i kveld dere! I kveld er det hypnose- OG slangeshow! Jeg skal love dere at jeg skal sitte på første rad og melde meg frivillig til alt! Stay tuned!

39 kommentarer:

Anonym sa...

... og Ida observeres stadig med sigarettpakken.. ;)

Oda Aslaksby sa...

Hvilket hotell er dere på, siden det er så sinnsykt mye underholdning om kveldene? :-P

anette marlen sa...

Ha en flott kveld ;)

Ingvild sa...

Jeg visste ikke at Ida røyker. Bra at du viser oss hennes dårlige sider, nå som jeg var sikker på at hun var tvers igjennom perfekt, i likhet med deg.

KamillaK sa...

Den røykpakken var godt gjennomtenkt, haha. Ser ut som dere koser dere masse, det er bra :D Lykke til på slangeshow.

Prinsesse Iselin sa...

naken? hahahah, jæla bra! :)

Anonym sa...

fornøyd med deg selv eller? dumme, dumme jente...

Mira sa...

Høres ut som en smashing kveld ;)

Marte sa...

du ligner egentlig litt på Isabel Lucas:P

Elise Bahía sa...

Skal si du kler gult, Linnéa! Enten det er en kjole eller slange!

Leni sa...

I can't wait to see you on Friday! but that blog thing on saturday sounds too crazy for me!

have fun tonight!!!! love you!!!!!!

Frk.Fjeld sa...

Been there, done that med massasje og papirtruse;) Heldigvis at det ikke bare er meg da! Du er foressten dødsmorsom, akkurat min humor;P

Anonym sa...

hvor høy er du? :)

whitechick sa...

hahaha! Så bra! Ser ut som dere har det morsomt! Syns folk har mye å kommentere på når de kommenterer siggen til Ida.. Let the girl SMOKE!! Herregud!

Anonym sa...

Jævla idioter som kommenterer at Ida blir sett med en røykpakke. Om hun vil røyke når hun drikker OG er på ferie, så er det vel hennes sak? Digger dere begge, babes!

ceciliemaria sa...

Hahaha, *ler ler ler* Så morsom du er! Heldige massasjemannen, ja.. Uff, jeg hadde dødd av skam. Men så hadde nok ikke jeg strippet av meg trusa heller, da. Hihi. Kos dere masse! Og JA!: Kjenner til buffèt-stresset. Hater slikt. Skal man liksom VELGE? Nei, uff. Hater valg. Dessuten finner jeg aldri noe jeg har lyst på :/

Thiiia sa...

HahaXD SlangeshowXD Gleder meg til å lese neste innlegg:)

SandraJeanette sa...

Hotell buffene kan være så store de bare vil, og jeg ender alltid opp med skive med brunost eller noe annet tragiskt o_O

Anonym sa...

haaahhahaha! du er så lættis :p

Linnéa sa...

Sigarettpakken kan være hvem som helst sin :) Legg merke til at både jeg og ida er på bildet, ergo det finnes en 3.person. Fjerner likevel bildet, så det ikke blir misforståelser.

huilei sa...

I dag spiste jeg grønn-te-is som jeg trodde var pistasjis. Ubehagelig overraskelse.

Anonym sa...

Du er og blir tidenes beste blogger! Underholdning uten sidestykke! Keep it up! Venter i spenning på mer om tattooen!

cissi sa...

du har så jävla cool bloggstil.

Anonym sa...

hello peetååååååååååååå

Peter sa...

yes peetåååå

Mia sa...

Kan du ikke legge ut bilde av tatoveringen din?.. hva heter hotele dere bor på?:)

Gro sa...

Hørtes ut som en fin dag!:D

Vilde sa...

Haha, du haar det vel fint Linnéa! :D

Arma sa...

kjenner at jeg savner anne

Eivind M. sa...

Hei, jeg kjenner tanta di! Artigartig. Fortsatt god ferie :)

Anonym sa...

haha huff du er for bra.
Er det tanta di forresten? hun så veldig ung ut ;/ yngre ut enn deg

Anonym sa...

Artig blogg du har :-)
Du ser forestn nydelig ut også :-)

e.m. sa...

Døh, Linnéa...
Det er ei fæl jente, hun Ida Ulv.
Hun antyder visstnok at vi to er gifte...?
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Nåja. Aldersforskjellen på 17-1800 år vil likevel ikke spille noen som helst rolle etter at jeg har satt hoggtenna mine i halspulsåren din...

Anonym sa...

har du virkelig tatt en tatovering? eller var det henna tattis?

Anonym sa...

Jeg har KJEMPElyst på den gule kjolen din,den er helt nydelig, i likhet me deg. Please tell me where you bought it?

Anonym sa...

kjolen hennes er kjøpt på gina triocot! Er hvertfall der jeg kjøpte den;)

Linnéa sa...

oda: gloria palace!

Yes petå!

em: vi gifte? er vi? tror ikke jeg skal gifte meg engang...

kjolen er GT ja

e.m. sa...

Ærru blitt helt spingæern, jente !
Da hadde jeg ikke sittet her. Du hadde drept meg i løpet av tre minutter på brølløpsnatta, halvdaue gamle knarken jeg er.

Carina sa...

nettopp oppdaget bloggen din, og jeg elsker den! min nye favorittblogg :) elsker den gule kjolen, har den selv, og den er absolutt favorittkjolen! men hvor er skoene fra? :D