20. apr. 2009

Jalla

"Det folk la merke til var hvor sur du var."

Velkommen etter! Jeg var faktisk dobbelt så hyggelig som jeg pleier å være, men det eneste jeg får er kritikk! Men herregud, jeg har hatt det knuselig festlig. Da jeg kom hjem til Molde i går natt og la meg med Herr Dell i senga, lurte jeg virkelig på hva jeg har GJORT for å fortjene å bo i Molde.

Da jeg og Ida bare tilfeldigvis skulle stikke innom en data i går ettermiddag for å sjekke et telefonnummer før vi dro på visning, hadde jeg fått mail av leilighet-visnings-dama.

"Jag har fått lägenheten uthyrd, så tyvärr! Men lycka till med att finna drömlägenheten."

Og jeg bare...hva kunne man skrive? "takk så HEMSKT mykket, din JORDGUBB." Ikke så alt for god i svensk, men uansett, vi ble litt skuffet. Hun hadde vel googlet oss og fått panikk. Klassisk!

Men ikke noe problem, Kongen sa jeg kunne bo hos ham så lenge!

Men herregud, bloggfesten var rett og slett festlig. MEN, når man har meldt seg på en event og fått billett, for så å FEIGE UT! Tenk på de stakkars små bloggerne som satt hjemme og så på God Kveld Norge i stedet fordi det ikke var plass til dem! En sitter ikke i Mo i Rana uten penger og bestiller billett fordi en synes det er GØY. Fy.

Her er da altså SUITTEN vi bodde på. "Åå, så fin", sa de. Klasserommet mitt er faktisk finere. True story! [Foto: Sindre Grading]

Ida Helene og Toro blir nesten like latterlig beruset som meg, det er et meget stort pluss!


Min entre ut fra limoen slo selvfølgelig Toros, eller hva? Bare dumt at jeg gliste så mye.

Jeg hilste vel egentlig ikke på noen av dem. Men de hilste jo ikke på meg heller! Han til høyre er jeg litt redd.

Dette hadde jeg vel aldri i min villeste fantasi sett for meg.

Jaja. Må forresten legge til en ting. Jeg tok jo flyet hjem i går kveld, og da jeg gikk av hadde tydeligvis hele Molde FK også vært med. Da slår det meg at jeg også har MFK-bag, tenk for et mareritt på bagasjebåndet med 50 MFK-bager! Men, det skulle ikke vise seg å være det verste. De hadde nemlig OPPGRADERT bagen sin, slik at de hadde en enda mer fancy sort enn meg! Så da min fjorårets MFK-bag kom rullende lo alle høylytt av meg! True story! Neida, men jeg tipper det var like før.

Takk for en fin helg med så mange nye fantastiske mennesker! Hvem blir med på en slik sammenkomst igjen? Kanskje allerede nå til helgen? Ja?

52 kommentarer:

KamillaK sa...

Synes du var herlig jeg. Liker svensken din, haha.

Line sa...

Herregud, du e konge! Æ like dæ!

Line sa...

Herregud, du e konge! Æ like dæ!

Helene sa...

haha, jeg måtte le litt. bor selv i mo i rana.

whitechick sa...

Haha! Fyllik!

Anonym sa...

Haha, fantastisk limo-exit! Tror du må dytte inn noen flere c-er i svensken.

(wtf, "wrong OpenID address" my ass)

(wtf2, "wrong password" på gmail my ass)

Jeg tror bloggen din boikotter meg.
Susan/huilei.livejournal.com
(vedder på at jeg får "wrong anonymous" nå)

JUNE S sa...

Svar at hun er en jordgubb, for det er hun! Kan ikke bare droppe visningen osv på samme dag, det er feil. Hehea, Lars azzzzz, oh my gad :)

Mie sa...

Kjedelig at visningen ikke ble noe av. Lykke til videre med jakten!

nemisa sa...

Hehe. så bra.. Fikk trimmet latter musklene mine litt nå ja..:P

Arti bilde når dere kom ut av limoen..:P

Vilde sa...

Haha, virket kjempegøy da!
Gud så jeg lo da jeg så «limmo-bildet» og det av deg og Lars.. xD

Monica sa...

Hahahaha, Ida Helene som snakket i søvne! Kjekt å treffe deeg ;)

Anonym sa...

Jeg må bare spørre; hvor har du kjøpt den nydelige hvite kjolen du hadde på deg på bloggfesten?

Ingrid sa...

Sykt herlig entre. Nesten litt Britney Spears/Paris entre, bare med undertøy :D

Thelise sa...

En annen gang kommer jeg sikkert bort og hilser også. Var ikke helt i slaget på lørdag

Joakim Radiomann sa...

Haha! "takk så HEMSKT mykket, din JORDGUBB."Morsommen!

Det siste bildet... Jeg ble sjokka!

Anonym sa...

DU ER GØY

Anonym sa...

Kor har du kjøpt jakka di henn? den røde/peach farge:) den va utrolig fin

MADELEINE - Maddi sa...

Hahaha, jordgubb! Du er bedre i svensk en meg, søta :) Ankomsten din ut av limmoen var så og si like genial som Toro sin! Dette blir du husket for!

Jonas sa...

Kongen bor på Skaugun btw ^^
Drittleilighetskjerring altså, menmen, kanskje det er et tegn på at du bør bli i Molde neste år også? ;)

Cecilie sa...

Du måtte ta det bildet jeg var MINST pen på ja? Du hilste forresten på meg, selv om det bare var et hei og et kjapt smil tar jeg det som en hils!

Weronika Ellen Irena sa...

Jeg var faktisk litt redd for deg, men jeg hadde mot nok til å hilse på deg. Koselig var du hvertfall :)

Lise Marie sa...

Jeg ler så jeg gråter :D hahahha

Silje sa...

Åå, så fint

Lisa sa...

Du er seriøst rå!!
Kan ikke la være å le av innleggene dine! :-D Konge humor!

Numi sa...

Alltid trivelig med folk som sier ifra i god tid.

Du har forresten fått en ny fast leser!

SandraJeanette sa...

Så snill kongen er! han vinker ikke engang tilbake til meg. OMG! >.<

Henriette sa...

Var det faktisk folk som bestilte, og ikke kom? ÅRH!

Christina Fredvang sa...

Svar på om du e samen me TORO! :D ikje unngå ;)

Emma sa...

haha, du er så morsom. har faktisk et fortryllende bilde av oss fra lørdagen på bloggen min.

ida helene sa...

Så sant, så sant. Minus det Monika sier om å snakke i søvne...Kan jeg da ikke ha gjort.......
Takk for en herlig kveld og at du hadde spybøtta klar til meg! Woho

MiaLAMPE sa...

Ja, kjorer man limmo, maa man kjore Britney stil. Null tvil om det ;)

Frøya sa...

Tok med et bilde av deg i bloggen min, jeg søøøte Linnea.
ps: ingen bryr seg så veldig om du later som om du er sammen med Toro...

keno sa...

har hør du er ei sur megge haha men hun linka hvertfall til blogge din :D

Anonym sa...

er du og toro sammen? sukk, han er jo så kjekk :(

men du er flink linnéa!
kyzz og klaps.

Anonym sa...

Kan ikke du komme til Bodø en dag?

Karoline sa...

Du er nydelig!

Emma sa...

Hoho, bare hyggelig det vet du, jeg feiret jo lønningen inn i de sene nattetimer. Orker ikke sjekke kontoen en gang. Var hyggelig å møte deg, da:)

luksusdyretp sa...

digger bloggen din :D stå på :D

Ela sa...

konge svensk ordforråd.

Elise Bahía sa...

I like måte! Håper vi sees igjen! :-)

Siri sa...

hahaha, linnea <3 ka skal i gjør uten d neste år

Maiken N. Ohr sa...

Kan ikke tenke meg bedre måter å gå ut av en limo på?

Jack Diamond sa...

Jeg er litt redd deg óg...

Hundrings sa...

Hei!

Jeg brukte det uklare bildet av deg i en noe ekkel kontekst på bloggen min. Jeg tipper imidlertid at du skjønner greia;)

Belinda Jakobsen sa...

Personlig synes jeg du var en oppfriskende og fantastisk person, og etter speedaten vår føler jeg vi ble kjent på et relativt dypt nivå.

Vi vet hvertfall om hverandres ***fantasier.

Du er DROP DEAD!

puss.

silje sa...

jeg må følge dårlig med på bloggnorge. har nesten ikke sett noen av de folka før..

Susie sa...

He he, uff- lunsjen din og katten saa like ille ut! he he

Linnéa sa...

huilei: jeg får ikke til å kommentere hos noen wordpressbloggere heller, blir lei meg.

kjolen: hm
jakka: hm

Jonas: uansett er det ikke aktuelt å bo her i et år til :) da dør jeg heller.

cecilie: haha, synes du var søt jeg! å gjorde jeg? hukommelsen...

om jeg kan komme til bodø? hva skal jeg der? bli deprimert?

Anonym sa...

Hvem var det som bestilte men ikke kom? :- OOOOO

Sara sa...

Ganska bra svensk, i alla fall :) Några fler C:n som ska vara med bara. Men... Jordgubbe är ett ganska "snällt" ord ändå? Mina norska kompisar använder alltid "bajslåda" när de ska säga nåt styggt till noen. :)

Nina sa...

Det heter Ida og jeg

Morten sa...

Av alle dine innlegg tror jeg dette er favoritten, ler like godt hver gang :D

Du er genial! (har du prøvd boksåpneren som heter genial btw? DEN er genial den!)