8. apr. 2009

Jeg har 28 epler i kofferten

All inclusive, 20 grader, Ida Wulff, massasje, Herr Dell, Spania, økonomibok. Finn en feil!

Dere husker vel den prøven jeg gikk og la meg etter forrige uke? Skulle bare sjekke litt sånn indirekte på fronter, hentet alle kjøkkenknivene og satt meg godt til rette. FIRE PLUSS? Var han RUSET da han rettet prøver? Jaja, skal verken klage eller skryte mer.
Jeg skal jo bare sitte sammen med mor på flyet i et skrekkelig antall timer. Og ikke nok med det, hun hevder at vi må være på flyplassen TO timer før avreise! Så uetisk av henne!

Skulle egentlig bare si adjø, kos dere med kvikklunsjen og appelsinene deres. Lev i fornektelse, lat som om dere er lykkelige! Lykke KAN faktisk kjøpes.

God påske, jeg og Ida holder dere oppdatert!

31 kommentarer:

Åse Marie sa...

God tur! :)

Silje Brochmann sa...

Man skal alltid skrive andre før seg selv. Det står i norsk rettskrivningslov. Du som er så kjent, og så mange leser bloggen din..

Danjel sa...

Ha en fin, varm påske!

Leni sa...

killer legs! I'm staying in Norway! Got myself a new boyfriend!

Linnéa sa...

Silje: størst først.

Leni: congratulation! in 4 days? I'm impressed.

Tonje J sa...

Jeg undertrykker misunnelsen min lenge nok til å ønske deg en god tur. :)

Belinda Jakobsen sa...

Jeg merker jeg er såpass misunnelig at jeg har planer om å boikotte både deg og Ida´s blogger fram til vi skal kjøre limmo sammen og være divaer senere i måneden. DET gleder jeg meg til.

Silje Brochmann sa...

Det er jeg uenig i.

9cko sa...

God tur:)
Du har forresten blitt ukens blogg på bloggen min:)

huilei sa...

Ha en god påske! Jeg er ikke misunnelig på varme og sol i det hele tatt.

Joakim Radiomann sa...

Enda noen som skal friste med flotte bilder fra syden ja... Fysj!

GOD tur :D

SandraJeanette sa...

God tur!
Jeg er skikkelig fan av både din og Ida's blogg, så følger meg :'D

Appelsiner er godt da!

synne sa...

linnea. Du har den beste, kuleste humoren. Jeg elsker når du sier det der om blogging på videobloggen din. hehehe. jeg liker deg, og du er helt rå.
tenkte jeg bare skulle si det.
god tur :)

Hanne Sofie sa...

god tur og påske :))

Elise Bahía sa...

Du er heldig. Kos deg!:)
Jeg er stranda på hytta. Og det regner.

whitechick sa...

God påske!

Veronica B sa...

Hvor i Spania er det? :)
God tur!

Anonym sa...

Kos deg masse!

blOmp sa...

God tur å god påskee:)

Maren sa...

Tiden på flyplassen før avreise er den lengste på jord. Best å gjøre den så kort som mulig! Utrolig uetisk, men moren din har jokeren - ho har jo betalt for å ha deg med.. Litt av et press å innfri hennes ønsker! :) God ferie!

Cam sa...

God tur, ikke spis alle eplene på en gang! ;)

Mystic Girl sa...

Kos dere utrolig mye på tur :D Jeg misunner dere noe så til de grader!;)

Ida Kornelia sa...

Hvorfor har ingen bedt med med på tur?:D Så deilig ut!!

Ida Kornelia sa...

Hvorfor har ingen bedt med med på tur?:D Så deilig ut!!

Ida Kornelia sa...

Hvorfor har ingen bedt med med på tur?:D Så deilig ut!!

line aurora sa...

kos dæ som fisken i vannet. vil se mange nakenbilder når du kommer heimatt.

da vi skulle til sri lanka måtte vi ha sjekka inn og alt mulig TRE TIMER FØR. tisse fikk vi bare på bestemte tidspunkt. men så rakk vi flyet også, da. det er det viktigste.

Thea sa...

sukk.. kos deg for alle oss andre her i kalde nord.. BLÆ!!!

Annette sa...

HELDIGGRIS! Kos deg, god tur :-)

MARTHA I FARTHA sa...

God tur! :-)

Eline sa...

God tur og kos deg! :D

Anonym sa...

God tur, skal kose meg med en kvikk lunsj og et påklistra smil jeg.