10. apr. 2009

Jeg oppdaterer, i alle fall.

De spiller så rolig musikk her i resepsjonen, at jeg er klar for å sovne når som helst. MEN, i går kan jeg SVERGE på at de spilte Star Wars-theme-sangen! Det tror jeg var gårsdagens absolutte høydepunkt.

Eller kanskje det var buffeten? Jeg mener, så mange skremmende ting, og det eneste jeg klarer å fiske sammen er salat med kylling. Med ketchup.
Så kom dessertbuffeten, da. Ikke fullt så vanskelig. Dessertbuffet skulle ha vært forbudt.

Morsomt hvordan hver éneste kelner slår av ""sjekkereplikken"" "is'nt it a little too early for that?" hver gang jeg skal bestille Sex on the Beach.


Det eneste vi sitter igjen med fra gårsdagen er en plastikk-blomst hver fra et Ving-hotell, og altfor mange drinkpinner. De skal jeg lime på Herr Dell.


Så forresten en bloggoverskrift om at "det kan være barn som lager påskesjokoladen din."
Vedkommende skulle ha vært SKUTT! Spis så mye sjokolade dere bare greier!
Jeg for min del skal løpe på stranda. Sneiks!

25 kommentarer:

Anonym sa...

Meget fornøyd med at du oppdaterer, bloggen din og måten jeg opplever deg gjennom bloggingen din er så fantastisk bra! Du er super cool :)

Siri sa...

Til meg sa de alltid "no thanks" :'(

Eller ikke.

Urk, jeg (og sannsynligvis hele bloggnorge) misunner deg i varmen nå. Jeg vil også til sydeeeen!

ceciliek. sa...

Alle Sydenkelnere kan den der, de kan også resten av sjekkeboka - alt etter hva man bestiller/har på seg/heter. Kos dere i soal jenter!

Lotion sa...

Hah, jeg skrev faktisk et innlegg om det, men jeg kan ikke si at jeg bryr meg så veldig mye. Kanskje litt slemt, men jeg spiser fortsatt like mye sjokolade. Men de burde ha opplyst forbrukerene hvis sjokoladen kommer fra plantasjer med barnearbeidere...

Leni sa...

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=552100


cry yourself to sleep:)


That last dress! Amazing!


Btw post more bikini pictures! and whats up with th eating! I'm on a chili cheese diet:)

tanorexic sa...

Kos deg i Syden cutie:)

Anonym sa...

veldig bra blogg! :)
men hvor har du kjøpt kjolen du har på det nederste bildet? den var kjempefin

SandraJeanette sa...

Jeg liker ikke sjokolade, så for meg kunne det egentlig vært det samme hvem som lager dem. Men jeg håper ikke det er barn altså! o.O Finne melketenner i sjokoladen er kanskje ikke det hærligste i denne påskevarmen.
Jeg velger stranden forran sjokolade anytime! :D

Anonym sa...

Melkesjokolade fikk herved en ny dimensjon ved seg.

Anonym sa...

Bra du oppdaterer. Morsomt å se bloggen din og Ida sin når dere er sammen.
Enig, jeg skal i allefall spise sjokolade. Jeg mottar Diabetes med et smil.

Forresten; Den kjolen på det nederste bildet var kjempefin, særlig på deg. Alt kler den smukke. Eller..noe.

:)

Anonym sa...

Hvor gammel er du?

Anonym sa...

føler du sjelden nevner faren din, hvor er han?

Veronica B sa...

Spiser faktisk ikke sjokolade i påsken. Bare epler. Og Biola.

Sara D sa...

Jeg fikk vedig lyst på den drinken der!
Så brun du er!! Heldiggris :D

God Påske!, og ingen får hindre meg i å spise sjokolade.

pernille sa...

Likte skikkelig godt den første kjolen!

anette marlen sa...

Haha, filthy bartendere! :o
Flott at du oppdaterer! :D

whitechick sa...

Haha! Jeg vil å til syyden! Fine bilder!

nalille sa...

Gud så heldig du er!!!
Jeg vil også dit jo

huilei sa...

Jeg tjente ikke penger da jeg var barn, for å si det sånn.
(Neida, jeg er egentlig ganske snill.)

Hanna sa...

Skrev om bloggen din på bloggen min! Kanskje du vil ta en titt :D

MATHEA sa...

JEG LIKER BLOGGEN DIN!

og den blå kjolen.

Mina sa...

Leste at du og Ida har fått dere tatovering? Ganske kult da, ta bilde av den snarest! :)

celine sa...

kna vi få høre om playboy tattoveringene du og Ida tok? ;)

Anonym sa...

du er supersøt!
hvor har du kjøpt den søte lyseblå rutete kjolen?

molde-jente

Anonym sa...

å fy faen