24. apr. 2009

Kanskje ikke...

Det var kanskje en dårlig idé. Da jeg la merke til at headeren hadde lagt seg oppå den andre, og at jeg fikk kommentarer som: "PARADISE-SPOILER, checkk itt out!!"...

Videre fikk jeg et flachback fra bloggfesten forrige lørdag, hvor jeg INNbiller meg at jeg har "luftet" for Rafiq, blogg.no-sjefen at jeg skulle bytte plattform. Type "GJETT HVA, Rafiq!" Som om det skulle være en kjempevinning for ham. Uansett, INNbiller jeg meg også at han bare har svart "heh, ok," og gått videre. Jeg husker i alle fall at jeg tenkte det, men om jeg gjennomførte det har jeg selvfølgelig ikke snøring på.

Uansett, jeg blir her på blogspot jeg, da. Antall lesere og kommentarer teller vel ikke i det store og det hele. Joda. Neida. JODA!!!

Anyroad... eller skal jeg si anymountain! Siden jeg skal på fjellet i dag også! Gud, ikke stand-up Linnéa. Jeg har prøvd å skaffe meg en "personlig trener", siden jeg SKAL strebe meg til perfekte ben i sommer. Da jeg snakket med den potensielle "personlige treneren" min i går, sa han: "JA! I morra klokka 12 da eller? Eller skal vi drøye den til 2?"
"Veeldig mye å gjøre i morgen, altså..."
Linnéa, ta deg sammen din late dritt!


I morgen er det forresten russedåp! Den som gjetter hva jeg blir døpt skal få en hedersgave!
Följ min blogg med bloglovin

46 kommentarer:

AlexandraEi sa...

blogghora? elle bunnbloggeren?:D

Marthe sa...

Koselig å ha deg på blogspot igjen! :D

huilei sa...

Veldig godt valg! Jeg hadde definitivt kommentert mindre på blogg.no med de irriterende "are you human?"-greiene. Urgh.

Bildet minner meg veldig mye om Karate Kid. Så derfor setter jeg på Bat For Lashes - Daniel.

Belinda Jakobsen sa...

synes du gjør rett i å holde deg her jeg :)

Sara sa...

Skulle ønske det var skikkelig fjell her jeg bor og... Vi har bare stygge estenstadsmarka med hundedritt og grineunger!
Jeg vil ha skikkelig fjellluft og trim!

Anonym sa...

"surtrusa"? Neida, "blogg-queen"? "Dyreelskern"? "Sykkelfantomet"?

Anonym sa...

Hold deg nå her sammen med oss :)

Kim Karlsen sa...

Myhre-Dyret?

Anonym sa...

Tipper det er noe med Bunnpris, og kanskje blog? Eller fjellet? hmm, mye å ta av.. kos deg ekstremt i russetiden, det er deilig med flere uker med harry fest, det skjer bare denne ene gangen;) (for de fleste hvertfall!)

Silje Therese sa...

eplemonsteret:)

Julie sa...

Enten SARKASME eller selvdigger :)
Jeg digger deg hvertfall Linnèa

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

å, snakk om lettelse! :)

whitechick sa...

Hahaha! Du asså! Turer på fjellet hele tiden! Du kan sykle også! vet du det? du var jo så flink til å sykle!

Lise sa...

Tica.

Anonym sa...

Bytt til blogg.no. Så får vi se hvor langt opp du havner, kanskje over Ulrikke til og med :-)

MARTHA I FARTHA sa...

Det er så STAS å ha deg tilbake hit :-)

isabel sa...

Linnèa epleblogg?

Veronica sa...

Du kunne ikke fortalt dette FØR jeg ble stalker på den nye bloggen din? Bortkastet slitsomhet.

Uansett er jeg glad for at du blir her. Jeg liker nemlig denne bloggen bedre. Best.

Russenavn: LOL eller Eplekjekk (jeg mener ikke at du er eplekjekk, men eplespising + kjekk = eplekjekk).

Oda Aslaksby sa...

Velkommen tilbake :-D
Blogspot er best, ingen tvil!

Ingrid sa...

tipper det blir bunnpris kassadame:)

johanne sa...

"looney toon" :)

Elise sa...

"lol"? :)

Tonje sa...

kult bilde, søtestebloggdronninga? :)

Talkie Walkie sa...

Haha, liten og skummel! Der har du meg. Men jeg, følte i det minste, at jeg fikk et bekreftende smil fra deg. Og det var jo over all forventning ;) Så jeg var veldig fornøyd. Og neste gang, da skal du få vise hvilken real kar du er! Gleder meg.

Anonym sa...

Jag vet, kika in på:
www.fridaygonebad.blogspot.com

puss

Anonym sa...

Har du hørt bandet The Gossip før?
De er dritbra(;

Anonym sa...

epleskrotten :p

Anonym sa...

hehe, lykke til med treninga og russedåp! kos deg i det fine været. :)

Marie sa...

eplekinn ;-)

tinekatrine sa...

kung fu panda!

Kari sa...

Det er bestandig like gøy å lese bloggen din! Herlig bruk av sarkasme og ironi!

Titt gjerne innom bloggen min :) Ha en fin helg!

Anonym sa...

Eg tipper på eple-piken :)

Anonym sa...

"Dell Sr." "epleskrott" "bunnjert" "neidaså.." "I?"

Blir artig å høre hva russenavnet ditt blir ;)

Marianne sa...

Tipper du blir kalt "Golden Delicious". Er det ikke det de gule eplene heter?

Sara Lisa sa...

Hei! Dem hadde ikke jakka di på hm lenger, når kjøpte du di og kordan hm? :) den va utrolig kul akkuratt sånn jakke har i hatt lyst på super lenge!

hjertevill sa...

Godt å ha deg tilbake på blogspot!
Pga dårlig fantasi orker jeg ikke engang å prøve å tippe det nøyaktige navnet, men det er vel ganske sannsynlig at det har noe med epler å gjøre :)

Prinsesse Iselin sa...

ja, bli på blogspot superstar, må jo ha doktorgrad for å forstå seg på blogg.no <3

Anonym sa...

Kolla in Http://Kstyle.blogg.se

Monique Lund sa...

Få fine bein? Linnea - du HAR jo helt fantastiske bein! Skulle gitt mye for å ha et par som deg...!!!

Lejla sa...

jag förstår inte ens vad som står :(

elisabeth sa...

Tipper du blir kalt "Mordi er mann".

StianK sa...

Haha, kjempekult bilde!:)

Susanna sa...

Så bra du ble her :-)

StenHuggarn sa...

Hello!
Alltid roligt att besöka andras bloggar!

Besök gärna min också, har en blogg som handlar om kändisar som t.e.x. skvaller och skandaler, kändisfakta m.m.
http://kandisarna.blogspot.com/

/StenHuggarn.

Anonym sa...

er tica en portogisisk vannhund eller hva det heter?

Susann sa...

Det kommer ikke opp på bloglovin' når du poster nye innlegg :/