1. apr. 2009

Live from the library!

Etter å ha spist den samme kveldsmaten som jeg alltid spiser, for øvrig akkurat det samme som jeg spiser til frokost hver dag - tenker jeg at Tica sikkert må på do. Sprek som jeg er reiser jeg meg opp fra stolen og slipper henne ut, for så å lukke døren og spurte tilbake til Herr Dell igjen. En time senere tenker jeg "nå har hun vel gått seg en fin runde" - så jeg titter ut døra igjen - og venter en stk. ventende hund. Ingen Tica. "TICA, FOR FAEN!" Enda en halvtime går, fortsatt ingen hund. Jeg begynner å tenke at kanskje mamma vil bli litt skuffet over meg dersom jeg har greid å miste henne innen hun kommer tilbake fra Tyrkia. Så jeg drar motvillig på meg joggeskoene, den grønne fleece-jakka (jeg hater grønt, grønt skulle ha vært forbudt på alt annet enn trær) og det brune boblejakka. Så løper jeg der da, rundt i hele Molde mens jeg roper "TICA, Kom! Jeg skal jo rekke å ta sol før Paradise! Herregud, respekter meg!" Etter en halvtime med slik løping, driter jeg i det og sprinter hjem. DER, bare to timer for sent, står hun på trappa.

Å gud, dette var interessant dere.

Åhåhåh, nytt bilde. I hele 20 sekunder måtte jeg stå i stanken bare for å få et bilde av meg og Moldes hot_boy number one.

Jeg merker at jeg lever av å snakke stygt om andre, jeg skal gi meg mens leken er god. Men bare litt avslutningsvis, da: den tilbakestående katten har ennå ikke kommet til rette - og det gjør huset litt tomt. Det kunne i det minste ha vært den andre katten jeg ikke er noe glad i som ble borte.

Bevare meg væl! Det er forresten 1. april i dag! Visste dere det?! Jeg har faktisk trodd på det hver eneste gang jeg har fortalt meg selv at "mor di e mann." Like sjokkert hver gang!
Noen flere som vil dele alle de fantastiske spøkene dere har gått på i dag?

Kan fortelle at Siri hadde sprinta til postkassa fordi hun ble fortalt at det lå godteri i den.

37 kommentarer:

yourlove sa...

http://sunniiva.blogspot.com/

huilei sa...

Grønt er jo smashing! Kjekkasen hadde nice tæn, da.

Animalphan sa...

Hvilken rase er Tica? [:

Jeg hater 1. april - blir bare for teit å skulle lure folk. Og om man først skal gjøre det, hvorfor akkurat i dag, når folk FORVENTER det? Høl i huet, spør du meg.. ;]

Inger sa...

Jeg hadde den gleden av å ha norsk heldagsprøve idag. Kom meg kjapt hjem med engang jeg ble ferdig, men da fikk jeg en melding fra en klassekamerat som sa: "Asgeir (lærern) sier du må komme tilbake til skolen, en av vaktene har sagt at du juksa på heldagsprøven!!"

Jeg satte meg på bussen tilbake, med en fantastisk skjenneprek planlagt for hvor dårlig gjort det var å beskylde meg for juks! Jeg jukser da selvfølgelig IKKE. Makan.. Fikk en melding i samme øyeblikk jeg satte meg på bussen om at det hele var en aprilsnarr.

Jeg hater 1 April..

Ha en fin dag :D

Anonym sa...

HAHA, måtte le av deg idag. "Det kunne i det minste ha vært den andre katten jeg ikke er noe glad i som ble borte." hoho... takk for at du ga meg et avbrekk ifra historieleksa !

Siri sa...

Hihi, lu <3

Grusom måte å torturere barna sine på det der.

Maria sa...

Den beste jeg har hørt så langt var den Storås dro, med at de hadde booket Jan Thomas til årets festival :P

celine sa...

jeg så katta di bak på budstikka en dag. er hun/han fortsattt borte? :p

celine sa...

åja, hahaha. jeg leste ikke slutten av innlegget før jeg kommenterte. tålmodigheten min har blitt borte av å leve i moldedrittby

Arma sa...

jeg er gravid, linnéa. Du er faren.

Anine sa...

Hahahaha. Jeg har vært på byen i molde EN gang og jeg så han!

Anine sa...

Hahahaha. Jeg har vært på byen i molde EN gang og jeg så han!

Anonym sa...

Å, Linnéa, kan ikke du lage en videoblogg der du lager mat? Noe alá "Wenches kjøkken"?

Sunniva sa...

Haha, hva faen skjer med den øverste kommentaren? freakshow !!!

Jeg gikk på at kompisen min hadde vunnet nesten en hel mill i extra! Så utrolig dum jeg følte meg!

Anonym sa...

Digger deg, men synes du bør trekke deg fra teamdream...

isabella sa...

Ååh, du er min nye favoritt blogger:') Elsker sarkasme og ironi

Anonym sa...

Hei Linniiie!

Jeg mekker diktblogg!

Sjekk den ut:

www.diktplikt.blogspot.com

Amanda sa...

Faren min vekket meg og sa han var blitt så dårlig at han ikke kunne kjøre på jobb og jeg måtte kjøre han - jeg har ikke lappen. Likevel fikk han meg til å tro at jeg skulle gjøre det, og jeg gikk rundt å stressa i et kvarter før jeg innså hvilken dato det var.

martine sa...

haha! Siri<3

Anonym sa...

hva er det du spiser til forkost og kvelds?

Helén Amalie sa...

Haha, fy flate så jeg ler av bloggen din! :)

Elise Bahía sa...

Jeg så en hund som var helt lik Tica i dag! Jeg trodde det VAR Tica!

Mart sa...

Han handsome duden der lukta gammel fisk, så det stanka over hele dansegulvet! Men ellers..

Lise sa...

Han svette duden bak deg var akkurat lik alle de negernissene som siklet bak deg i Napa, du gliste bare bredt, og ante fred og ingen fare.
Jeg holdt på å dø.

Anonym sa...

hei. hvor er kjole fra?
:):):):):):)

Anonym sa...

videoblogg mer, Linnéaaa:D
du er så morsom!

Anonym sa...

Videoblogg mer, Linnéa:D
du er såmorsom!

Vilde sa...

Hahaha:D
Jeg hater meg selv for at jeg ikke lurte folk i går! Det er jo årets høydepunkt.. Nesten..

Anonym sa...

du er ei skikkelig drittjente. kjip mot andre og dårlig stil kommer ingensteds. iallefall ikke lenger enn en ræva dårlig blogg.
føkk åff

SOFSEN sa...

Hahahahahahahaa. Du er så jævlig bra! <3

whitechick sa...

Grønt er jævlig! Hater 1 mai! Frekt å lure folk! Makan! Haha! Den hunden ass! Ser det for meg! Du pottesur når hunden står uttafor døra ;P Morro!

linn jeanette sa...

du var den første bloggen jeg leste :D ever! tenkte på deg en dag da jeg gikk ute. for jeg husker en sykkel video du la ut tror jeg.
trodde det var ida wulff eller ulrikke først, men det var det ikke.

julie sa...

hahah :D du er helt rå, jeg elsker bloggen din. Du skriver så utrolig morsomt!

Martine Elise sa...

Skolen kom med en knall aprilsnar. At de skulle sette opp sjulte kameraer på skolen for å få med seg hvem som forsøpla kantina. H E H E.. Grisemorsomt

Lexxi Foxxx sa...

skal vi gifte oss?

Linnéa sa...

Animalphan: Bedlington Terrier

Takk isabella!

Linneas kjøkken skal bli, kanskje.

Til frokost og kvelds spiser jeg 4 knekkebrød og 2 epler.

Kjole fra topshop.

Bitter anonym: uff da.

Linn Jeanette: artig å høre! slikt setter jeg pris paa:)

Ingvill sa...

Haha, han der prøvde å danse med alle jentene på dansgulvet - uten hell! I tillegg lukta han lang vei, så føler med deg!