28. apr. 2009

Man bør egentlig aldri blogge midt på natten.

Som vi alle vet, er jeg et svært følelsesladd menneske. Av og til velger jeg å slå av alle former for kommunikasjonsmidler, slik at ingen kan få tak i meg. Men akkurat nå, nå som jeg tok meg selv i å sitte og STEMME på bilder av Twilight-Edward Cullen! Da jeg innså at jeg faktisk Gispet idet jeg så at bildet hadde en rate på 9.7 i stedet for 10 - tenkte jeg at jeg kanskje skulle få kontakt med omverdenen igjen. Jeg lever jo ikke i Twilight-sagaen. JOO, la meg!!

Det var altså her jeg satt og stemte, og så at han ikke var top rated. Jeg mener, er ikke han 100%? Eller 120% som de sier i Paradise Hotel? Jeg merker forresten at jeg ikke skal se på det mer, rett og slett fordi jeg er livredd lesbiske. Det er sånn at jeg skriker høyt. True story! Mest på grunn av at jeg tror jeg er vanskelig å motstå.



Som min gode venn Anders her en dag sa, "jeg merker når du egentlig ikke vil blogge, Linnéa. Null entusiasme." Da ble jeg egentlig litt rystet, sannheten er jo egentlig den at jeg egentlig aldri vil blogge. Jeg kommer absolutt ingen vei med det, kun noen bemerkninger på Bunnpris hvor jeg bare blir rød og vil gjemme meg under kassa. Etter det går jeg hjem og googler meg selv, i håp om å finne noe snadder. Jeg merker at jeg snart vil ha et virkelig liv snart. For eksempel i Twilight-sagaen.

38 kommentarer:

lite sa...

im gay, and your hot .. watch out!

Hanne sa...

Han er helt klart 120% :)

Leni sa...

You will have a real life soon...with me in Oslo. True story.

MiaLAMPE sa...

He he. Ikke vaer flau! Han er en kjekkas! ;)

Og hvem har vel et liv naa til dags? Det er SO 2008!

Anonym sa...

Du har et flott liv Linnea!

Sara sa...

å nei! Du må ikke bare plutselig helt uten advarsel lime inn bilder av Edward Cullen! Jeg hadde akkurat slutta! Slutta med å bruke han som drug altså. Han er fryktelig avhengighetsdannende

Issie sa...

Edward Cullen er digg <3

Tina Marie sa...

jeg begynner snart å lese sagaen på nytt, men da må liksom alle rundt meg forberede seg på at jeg ikke ikke er å snakke med i noen måneder fremover. ALL I CAN THINK ABOUT! jeg gleder meg til den andre filmen kommer.

Anonym sa...

eeeehm.. var det en trussel? gulp

huilei sa...

Æææ, Twilight er døden.

Karina sa...

Han er 120% ja!

Irja sa...

Oi, hvor kan man stemme på bilder av Edward Cullen? Jeg vil! :D
Veldig bra blogg forresten!
Edward <3

Anonym sa...

Hvis du ikke har lest alle de fire bøkene så gjør det nå! Fins ikke noe mer spennende og noe kjekkere enn Edward :)

Ida Mja sa...

Twilight! Drømmeverden, med drømmemannen

Margrethe sa...

Faan. Dompa etter ett år og han har ei ny berte på gang.. Kanskje jeg også må starte et ekte liv i Twilight sagaen! Bloggen din er faktisk et høydepunkt om dagene.. ;p "Kom igjen, lev i fornektelse, lat som om du har det bra!" xD
alt du vet er feil!

Anonym sa...

edward cullen <3

rødtoppen sa...

jeg er glad for at du blogger, jeg liker bloggen din :) og du har fått meg til å spise gule epler..

Anonym sa...

jeg liker bloggen din, men at du sier du er redd for lesbiske syns jeg er forferdelig. De er mennesker de og, skjerp deg! Det er greit hvis du syns at lesbesexer ekkelt, kan tenke meg mange andre også gjør det. Men likevel er de faktisk helt vanlige mennesker!

whitechick sa...

hahahha! Bra innlegg! Gale kvinne!

Anonym sa...

på norsk?!? er du teit,eller? jeg trodde du var såpass in time at du kunne lese på engelsk..skuffet

Linnéa sa...

jeg leser så mye norsk jeg bare vil. det går fortere, ettersom jeg egentlig ikke har tålmodighet til å lese bøker.

Anonym sa...

er så enig med deg, linnea! Elsker bøkene som er på norsk, og nå kommer straks den tredje!<3

Anonym sa...

110 % sier de :)

Linn sa...

Har en kamerat som stadig vekk får høre at han likner. Han er uenig - mener han er penere. Cracks me up.

Anonym sa...

hvor får jeg kjøpt tops lasagne?:)

Oda Aslaksby sa...

Ja, kanskje på tide å koble tilbake til verden... Men unnskyldningen din for å være litt borte er jo relativt himmelsk da :-P

patsyblogg sa...

Genial blogg! :) Kom plutselig over den, og klarte ikke slutte å lese. Du skriver på en morsom og spennende måte! :D

Prinsesse Iselin sa...

twilight-sagaen? må ha gått meg et hus forbi.... Hv skjedde med folkehøyskole, gav man blaffen? bra! :>

Sindre sa...

Jeg tror veldig få egentlig ønsker å bli anmeldt av meg...;)

Åse Marie sa...

" Det er greit hvis du syns at lesbesexer ekkelt, kan tenke meg mange andre også gjør det."

Hahaha!

Janne sa...

Han er 120 000 %, minst. Aw.

Susanna sa...

Syns du skal flytte til Bergen. Her har vi fine fjell, gule epler og flere butikker enn Molde ;) vet til og med om en bunnpris du kan få jobb på ;-)

Gry sa...

Linnéa, jeg har fulgt bloggen din lenge og liker måten du skriver på, men nå som du skriver fast og helt at du ikke liker å blogge så er det kanskje bare rett og rimelig at jeg slutter å lese bloggen din? Du sier jo at du ikke vil blogge, så hvorfor du bare ikke lar være, skjønner ikke jeg... Er det for å ikke svikte leserne dine? I så fall er det jo faktisk en snill side ved deg. Jo, det var det med deg og bitterheten din. I begynnelsen da jeg begynte å lese bloggen din, synes jeg at bitterheten din og sarkasmen i innleggene dine var sjarmerende, nå er det faktisk ikke annet enn småirriterende. Spiller du eller er det slik du ønsker å være? Når jeg og noen andre jenter spør etter vaselin på Bunnpris, med deg i kassa selvfølgelig, og du må strekke deg over til den andre kassa for å hente. Vi ombestemmer oss to ganger etterpå og øker med en boks for hver gang.Tre ganger må du strekke deg over til den andre kassa. Blir du irritert da? Du må vel kanskje være hyggelig mot kundene? Men uansett. Det at jeg kritiserer småting ved deg kan kalles å ikke ha et liv. Kritiser meg gjerne. Det er bare gøy.

Linnéa sa...

Gry, dette er noe som går opp og ned med tiden. Jeg er bare ærlig. er det feil?

Da du var innom for å spørre om vaselin, var jeg for all del ikke spydig på noen som helst måte. Jeg gjør som regel alt for kundene, det er snakk om kundeservice. Det har hendt at jeg har lyst til å skrike frekke kunder som er ute etter å "ta" meg for feil, men likevel bare smiler jeg for at de skal tape.

Jeg skjønner ikke hva du ser på som uvennlig med kundebehandlingen. Jeg synes dere bare var søte, og lurte fælt på hva dere skulle med vaselinen. Det ligger bak kassa fordi det er ideelt å bruke til å varme opp et eller annet narkotisk stoff i. At jeg måtte strekke meg 3 ganger? Hvis du tror dét irriterer meg, tar du feil.

Damen som alltid kritiserer meg for at handlelappen er for lang, for så å spørre hvorfor jeg velger å være slik på håret, og ikke minst hvordan jeg kan sminke meg slik, og så kritiserer meg for å ikke glise som en halvtulling eller at jeg har fått nok refs for en hel uke - HUN irriterer meg.

Gry sa...

Hahaha, jeg prøvde ikke å anklage deg for kundesørvisen, bare lurte på hvor mye som måtte til før du ble irritert. Jeg ser deg ofte i kassa, men tør aldri si hei, og at jeg liker bloggen din. Du er jo aldeles ikke frekk mot kunder, ikke det jeg har sett. Jeg skrev nok den forrige kommentaren så den hørtes ut som jeg var ordentlig sur eller noe sånt. Og det var jeg kanskje og, siden jeg akkurat hadde slitt meg gjennom en hard skoledag. Med matte.

Silje sa...

skjønner hva du mener. jeg hadde ikke et liv da jeg leste twilight. syykt gøy

Anonym sa...

I think your blog need a new wordpress template. Downalod it from http://templates.wordpressguru.in, The site has nice and unique wordpress templates.

rH3uYcBX

Anonym sa...

Hi, I can’t understand how to add your site in my rss reader. Can you Help me, please :)

rH3uYcBX