13. apr. 2009

Morn!

Åh, jeg må bare fortelle dere om mannen som sitter på nabobordet mitt i resepsjonen... Han har nemlig en kliss lik Herr Dell som meg! Tenk om de er brødre!

Jeg spurta selvfølgelig opp på scenen i går da det var hypnose-show. Jeg gikk virkelig inn for å kunne bli hypnotisert, og jeg tror ikke jeg var så veldig langt unna, helt til... jeg måtte le på kommando. Vi skulle le av noe morsomt vi "så på tv", så da slengte jeg inn håndkledet og forlot scenen. Jeg bruker ikke latteren min på hva som helst.

Men så, slangeshow. Er det noe jeg vurderer, så er å bli en slik slange-show-dame. Tenk å få kunne håndtere slanger så mye man vil og tjene penger på dumme turister som vil ta bilde av det! Det trenger jeg sikkert ikke utdannelse til engang!

Så skulle vi til Mogan de Playa, jeg har nemlig hørt rykter om at Paradise-Petter oppholder seg der! Men kilden var selvfølgelig Se og Hør, og ble lettere knekt da jeg fant ut at det var et gammelt blad...



Kjenner at jeg er dritlei av å vise dere bilder fra sydens land nå. Tenker dere gleder dere til jeg kommer hjem og forteller mer om Bunnpris igjen!
Det er jo det som er ekte kvalitet!

43 kommentarer:

anette marlen sa...

Haha, slange rundt halsen ja.. Fysj a.. Er det noe jeg ikke takler her i verden, så er det slanger.

vic sa...

Må innrømme at jeg liker sydenbildene litt mer enn Bunnpris bildene, eller... nei! Bilder av deg i bunnprisdrakt får meg til å ikke føle meg sånn ukomfortabel i min Spar-uniform. Tenk at selv pene piker kan gå i butikkuniformer - da kan jeg det og!

Marthe sa...

Haha, den bjørnen har jeg også sett. Må innrømme at jeg trodde den var ekte den første gangen jeg gikk forbi...

MARTHA I FARTHA sa...

Aldri om jeg kunne hatt det beistet rundt halsen. Du er tøff sånn sett!

ceciliemaria sa...

Wow, skummel slange! Er den ikke veldig sleip og ekkel å ha inntil huden? Usj... Jeg hadde ALDRI turd å bli med på et slikt sceneshow - du er en tøffing, du! Jeg er ikke lei av bilder fra sydens land - keep them coming! Du har forresten kjempefin kropp ;)

martine sa...

Damn! Så tøff du er - hadde aldri turt å nærme meg en sånn slange engang..

Silje sa...

Jeg vil også til sydenland.
Jeg kan skryte på meg at jeg også har holdt en slange, den var langt mindre, men det er ikke så vesentlig.

Bunn-Per sa...

Kom Hjem!!!! hihi

Alexandra sa...

Åhh, jeg vil også leke med feite slanger!

Hilde sa...

Virker som om du har det gøy :)

Maja sa...

jeg kjenner at jeg er litt lei av å lese om syden også. ja til bunnpris!

bolle sa...

oh mann!

turid alexa sa...

Haha, Playa de Mogan* Kjempefint sted :)

metallicatrollet sa...

Stilig med slangen! :D

Tulipe noir sa...

Bloggen din er rett og slett fornøyelig. Du skriver godt og har en herlig sarkasme i mye av det du skriver. - Det er ikke dårlig å få en gammel dame som meg på 28 år til å le så godt :) Keep on rockin !

ida sa...

herregud, at du turte å holde den slangen! får frysninger og brekninger på samme tid bare ved å se bildet

huilei sa...

Ohmy, den slangen ser fryktelig tung ut.

ingrid sa...

hvor lenge blir du i syden da? ;)

Lillian sa...

heia bunnpris innlegg :p

SandraJeanette sa...

Jeg liker ikke bunnpris!
Og foretrekker sydhavsbilder! :D

Anonym sa...

Linnea!

jeg elsker bloggen din:) du er kjempe flink å skrive, og du er skikkelig morsom:) keep up the good work!!

P.S.
Syden bilder er gøy! da kan vi som ikke er i syden drømme oss bort;)

Anonym sa...

Hvor gammel er du?

JUNE S sa...

Jeg får frysninger bare av å se slangebildet jeg. Hvordan var den, klissete, tør, våt eller ...ja? Haha, alltid lurt på hvordan en slange kjennes ut.

Victoria sa...

Haha, du er så morsom!

Du får meg til å le uansett hva du poster om, så det går bra.

Leni sa...

i love your tummy! I want a tummy like that!!!

linda-mari sa...

Du er heldig som er der nede!

Vilde sa...

Bli slangedame!:D

Anonym sa...

På vei t "nachspell" t en so bur i gatå di (eller, føreldra has bur der), so e i ganske sikker på at i gikk forbi huse ditt. D va ganske mørkt der å d sto en hagebenk innte husveggen, men d i synst va rart va at; gardinen va dratt for, men d sto på to lampe i vindua! E d meininga?? Ellers såg huse grett ut d..ingen tegn t innbrudd eller nåkkå slikt. Naboen din vakje so verst heller :p Gikk forbi en savnet plakat på mårgån ettepå, men i såg desverre ikkje katten din.

vildewathne sa...

heldig duuuuuu -.-

whitechick sa...

Hahah! Kule bilder! Ja gleder meg VIRKELIG til å høre mer om bunnpris!! Hvor mye imfo om det sitter du på egentlig? savner deg og eplene dine! Og bildene.. *sukk*

Linnéa sa...

takk ceciliemaria!

Per: glede me til jobb onsdag i!

turid: nei, hotellet heter ikke det. tror jeg.

huilei: 25 kg!

ingrid: kommer hjem onsdag.

Jeg er 19 år på torsdag.

June: den var helt tørr! litt...beinete liksom.

Anonym: lyset står på ettersom stefaren min er hjemme. beskrivelsen høres bra ut, saa det er nok huset mitt ja!

Julie sa...

Jeg tror jeg blir med neste gang.

maria sa...

Bunnpris, bunnpris, bunnpris, bunnpris!

Åå, teit. Paradise-Petter<3

(jeg blogger sånn ca mest herfra nå - thekeep)

Anonym sa...

sydenbilder er gøyt det!!

Anne Maren sa...

Hvor i spania er du? Veldig fint der;) Kunne tenkt meg å vite det.

ole-wombat sa...

hahahha jeg liker sydenbildene dine også jeg, big L. (ditt nye, tøffe kallenavn)

Kristine sa...

Playa de Mogan heter det, vært der :)

TankeGuri sa...

Hei :)
Jeg ville bare si i fra at jeg leser bloggen din og har lagt deg i min bloggliste :)
Hvis du ikke vil ligge der, er det bare å si i fra så skal jeg fjerne deg.

Håper ferien din levde opp til forventningene :)

Arma sa...

herre, du har adhd

Marte sa...

så søt og liten slange : )

Anonym sa...

Natura butikken :)

Marlen sa...

Men da kan vi flytte til syden sammen! Så kan du være slangetemmer, og jeg være spekkhuggertrener! :D

Eirin Victoria sa...

Aah! Den bjørnen på Natura er fantastisk! :)