11. apr. 2009

Ny tatovering, og jeg har okse-ridd!

Herregud... "5 timer på båttur, dere får fri tilgang i baren, fersk frukt, dykke med delfiner og gjøre kjempemassespennende!" Vel, den eneste delfinen jeg så var den tilbakestående jenta som satt bak oss og lo hysterisk hver gang vi traff en bølge. Og på havet er det som kjent en del bølger.

Den friske frukten var hele appelsiner og pærer, som jeg ikke liker, og drikken var vanlig cola og øl til 0,17 euro pr boks. Jeg ville egentlig bare hoppe på sjøen og svømme hjem.

Men, vi dykket litt da. Ida med sitt undervannskamera tok masse bra bilder, og her er ca. jeg:

Ellers har jeg vært litt småfurten de siste dagene, siden de bare har grønne epler her på hotellet. Gleden var dermed stor da jeg fant en dagligvarehandel med gule epler. Og apropos stor... SJEKK SIZEN!!! Eplene er større enn meg!

Mamma holdt på å ta livet mitt da jeg bare Satte meg på kanten av stupet for å posere. Men da Ida ble med meg, hadde jeg større frihet.

Så...skulle vi ut og ta en liten matbetta, da. Selv om mamma koker siden vi spiser gratis på hotellet, måtte jeg ha noe annet enn buffet. Selv om jeg er personlig konkurs.


Vil noen gjette hvilken type restaurant vi spiste på?

Senere tok vi tatovering. Jeg har alltid tenkt "så lenge det betyr noe, kan jeg ha tatovering." I gjerningsøyeblikket glemte jeg det, og tok noe helt annet. Jeg har gått med sokker i hele dag.

Her har jeg spist is!

Og her...spiser jeg is.

Husk at det er påskeaften i dag, og at det ikke er etisk riktig å sitte inne. Ida og jeg skal sitte i LOUNGEN og stirre i senk den eneste mannen på hotellet, mens underholdningen i dag er transe-show. I går var det ørne-show, men jeg så ikke ørnen. Mamma spurte om jeg ville ta bilde sammen med ørnen, men jeg sa det gikk bra.Beklager at jeg forteller dere så detaljert nå, men jeg ble i så godt humør av jazz-musikken i resepsjonen. Nesten sånn at jeg fikk lyst til å ta meg en resepsjon-godteribit! Kjøpte forresten tannbørste i går til 70 kr!!!! Mamma sa at jeg ikke fikk lov til å bruke hennes, don't get it!

38 kommentarer:

lena sa...

finfin tattoo da.
jeg vet du er en stor fan av ironi:P

Trine sa...

Det er godt å se at sydligere strøk ikke har frarøvet deg din kritiske holdning. Jeg blir nesten litt flau av å si det, men på enkelte dager (særlig når det reger) er du en av de få faste holdepunktene i min kyniske hverdag. Takk Linnèa, takk!
:D

sssss sa...

haha i love you!

Miss L sa...

Haha... Jeg har også tatt sånn båt. Akkurat samme dealen med frukten og "baren"...Du så hvertfall 1 delfin... Haha

anette marlen sa...

Wow, litt store epler :o

Marie sa...

Hahaha, du skriver så bra! Jeg får meg virkelig en herlig latter hver gang jeg leser. Keep it up! :D

Thiiia sa...

For noen epler!:o Digger måten du skriver på:D

celine sa...

vil vil høre om tattisen!

Åse Marie sa...

Hehe, jeg har vært missunnelig på sydenturen din omtrent helt til nå :) Fantastisk!

Karoline sa...

hahaha, får meg en god latter hver gang jeg er innom bloggen din :D

huilei sa...

What? Jeg tror ikke noe på at de der er epler.

emilia sa...

Du skal være glad d er i syden :D gaah, misunnelig

Mor sa...

Slutt å klage på meg, Linnéa. Har ikke du fått gratis sydentur?

Mia sa...

Haha, det er vel en tatovering du kan bære med stolthet livet ut ;)

Anonym sa...

Hey You!

HVOR er den lilla toppen din fra!? Den var dritsøt :) Den du brukte på restauranten.. Så jo ut som du hadde diii muggene i den!! :)

koskoskosklemss

Anonym sa...

Som vanlig her du hilarious XD Misunner deg virkelig. Kroppen min skriker etter sol... Tattovering? Seriøst? I såfall; awesome:D

e.m. sa...

Hva venter du på, du som skryter av at du skal hoppe i fallskjerm før du melder deg ut av verden ?
Den verandaen ser jo helt perfekt ut som plattform til et basehopp.
Du får sikkert lånt en fallskjerm av en snill peppereter som driver med sånt noe.

Como ?

Helene i tårnet sa...

Nå har jeg fulgt med på bloggen din en stund, så tenkte det var på tide å kommentere. Elsker måten du skriver på, tror jeg ler omtrent hver gang jeg leser den. Kult at du er så ærlig og rett fram! Kos deg med epler i sola!

Effooe sa...

Playboy-tatovering er jo stil det..

Oda Aslaksby sa...

"Vel, den eneste delfinen jeg så var den tilbakestående jenta som satt bak oss og lo hysterisk hver gang vi traff en bølge. Og på havet er det som kjent en del bølger."

Konge!

Marianne sa...

Jeg er HERVED blitt en fast leser kjære LInnea!! =)
WOHO!!! så utrolig morsomt du skriver..! :)
har såklart titta innom ett par ganger, men nå skal jeg titte innom fast! :D UH YEA!!!!

Ida Marie sa...

spiste på kinaresturanten Mandarin, tenker jeg :)

Anonym sa...

du er så utrolig morsom ! :) du har den morsomste bloggen;)

Anonym sa...

hvem sin røykpakke? :)

Tonks sa...

Hoai, hvor er du?? Og har jeg råd til å dra til dette paradiset?!

ceciliemaria sa...

Så nydelige dere er! Pretty girls! Er de tatoveringene dere tok ekte? Høres skummelt ut isåfall! :P

Kos deg masse på resten av turen din, og pass på å ta bildet mens du spiser på en av de gigantiske, gule eplene! Love it *ler*

Anonym sa...

du er så utrolig mye søtere og penere nå når du har en så vakker og naturlig sunn kropp!!!
Inspirasjon!!

S&M sa...

wow, serr. hehe du tullet ang det dykkebildet, sant? det var jo kanskje tidenes ekleste manet :O

Christina sa...

Stilig bilde under vann :D
Men hva var tatoveringen??

SandraJeanette sa...

Ser ut som dere har det fint da :D hoho. Jeg og vil dykke! Selvom det virker litt skummelt. Appelsiner er godt, og hører med påsken! Du burde spise appelsiner :D

Elisabeth sa...

Høres ut som en fin tur så langt!:D

Linnéa sa...

den lilla bodyen er fra GT. Jur? ja, jøss...

Em: gjør det rett før jeg skal dra, maa bare bli litt brun først.

jeg er pa gran ganaria! jeg har ikke raad :)

takk for hyggelige kommentarer!

Henriette sa...

For en herlig rutete kjole! Love it! :)

Anonym sa...

Hvor er det skjørtet fra? Har leita ette slikt:)

Anonym sa...

hvor er den blomster kjolen din fra?

Marte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marte sa...

Jeg kunne ikke leve med skrivefeil. Så jeg prøver en gang til: Sweet skjørt det svarte, hvor er det fra?
Jeg tror ikke noe på at du har tatt den tatoveringa. :D

Anonym sa...

Hei, lurer på hvor du har kjøpt det svarte skjørtet? det var utrolig søtt :)