21. mai 2009

Alle menn burde ha vært fotballspillere

Jøye meg, jeg har akkurat sett en HEL fotballkamp live. Jeg pleier jo å sprinte hjem med blå lepper halvveis hjem i kampen for å legge meg i fosterstilling - men i dag visste jeg at det var mange eksamensbøker hjemme som ventet på meg.

Forresten. På kamp observerte jeg en mann som satt Helt alene og ropte. "KOM igjen gutta! Åpne øyan!" Er det bare jeg som ikke engasjerer meg så mye? Er det bare jeg som sitter med kamera og zoomer inn på fotballspillerne? Nei?

Før kamp skulle min favorittkollega Per og jeg pynte fasaden på Bunnpris med ballonger. Det som var så fantastisk var alle de håpefulle menneskene som trodde vi holdt åpent, og stilte seg HELT inntil døra mens de vinket febrilsk med armene for å komme inn. Da kunne vi bare le rått og vinke tilbake med ballongene.


Da jeg spurte Per hva som hadde skjedd med solbrillene hans, unnskyldte han seg med at han hadde prøvd å teipe dem, men at han helt sikkert snart fikk rabatt hos Specsavers ettersom de hentet post hos oss. Hver gang Per skal kjøpe seg noe nytt, går han til de som handler hos oss for å få rabatt.

Her skal jeg altså SLUTTE om 2 måneder!

Til sist må jeg bare vise dere det... Jeg fikk SJOKK.

Jeg bestilte raskt flybilletter til Oslo, for å sirre sånn!

Ellers har jeg engelsk-eksamen i morgen, og jeg har egentlig verken en data eller ei ordbok som fungerer. Ønsk meg lykke til, da.

89 kommentarer:

Maren Melstveit sa...

Lykke til! =) Dette klarer du fint

Hanne sa...

Hahaha! Flaks for deg med de korpsmusikerne altså!
Lykke til forresten! :D Det går nok bra:)

Christine sa...

Jeg engasjerer meg IKKE på fotballkamper. Jeg drar ikke på fotballkamper. Men lykke til i morgen!

Mari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pete sa...

Jeg håper du blir å finne i en av hovedstadens bunnpriser, for å sirre sånn!:)

Hanna sa...

HAAHAHAHAAA! Korpsfestival i Molde, perfekt!

Joseph Fritzl sa...

Hei du,

Jeg har også eksamen imorgen. Fett, fett fett har du samfunnsfaglig eller literær engelsk? Sistnevnte suger, men jeg har det under tvang. Ellers lurer jeg på om du har Facebook?

Tror jeg går og skyer meg selv med soft-gunen min, bamseklem fra Rybakk.

Sukkersøtt sa...

Føler at alle korps spelar Fairytale for tida. Gle deg.

Elise Bahía sa...

hva ville du valgt: eksamen, eller KORPS?

lykke til! kanke si jeg misunner deg...

Bente sa...

Fotball? Hva er det? Lykke til på eksamen :o)

Oda sa...

Lykke til på eksamen! Det går som hakka møkk ;)

Anonym sa...

Lykke til Linnèa! Knall blogg forresten ;D

karoline br sa...

Lykke til! Både med eksamen og korpsmusikerene..

Hilde sa...

1000 korpsmusikanter - kan det bli bedre? ;) Lykke til!

Anonym sa...

du som har peiling på alt - heter albumet til the wombats:
1. The Wombats Proudly Present: A Guide to Love, Loss & Desperation
2. The Wombats Proudly Present ... A Guide to Love, Loss & Desperation
3. A Guide to Love, Loss & Desperation

helt seriøst spørsmål. gjelder en skoleoppgave og da vil jeg jo helst skrive riktig, perfeksjonist som jeg er :p

kristine! sa...

shit fiske! ............jeg hadde eng eksamen på tirsdag, gru deg

emilija sa...

lykke til på eksamen!! :D

Anonym sa...

Lykke til.

Ingrid sa...

Oh noes, korpsfaen :o
Lykke til på eksameeen. Går nok over gjennomsnittlig bra ;)

May-Linn sa...

Lykke til!
Jeg har engelsk eksamen 2 juni :)

Kristin Rødsand sa...

Lykke til :-))

Anonym sa...

The Wombats Proudly Present: A Guide to Love, Loss & Desperation.

MARTHA I FARTHA sa...

Lykke til! :-D

Ela sa...

gåmann. hvilken dato er det?

Anonym sa...

jeg har og eksamen i morgen!! dont like it! jeg har ikek kalrt å konse i hele dag, så jeg har endt opp med å rydde rommet.. jeg kan ingenting, men rommet er rent!! :D lykke til i morgen!!

huilei sa...

Lykke til! Det er over snart.

Jeg har aldri sett mer enn en kvart fotballkamp.

Veronica sa...

lykke til! har btw samme problemet. ordboka er pakka vekk en eller annen plass, og laderen til skoledataen er ødelagt. too bad.

ingrid sa...

lykke til! :)

Anonym sa...

lykke til!

Malene sa...

Kjæresten min spiller på landslaget!:) Ikke i Norge, vel å merke.

Vet ikke om jeg skal si lykke til for eksamen eller når tusen korpsmusikere kommer. Håper du overlever begge deler!

Anonym sa...

Stakkars Bunnpris, de mister sikkert halvparten av kundene som er secret Linnéa-fans og bare går der for å se deg.

Lykke til på eksamen, da!

Anonym sa...

LYKKE TIL LYKKE TIL LYKKE TIL LYKKE TIL LYKKE TIL LYKKE TIL LYKKE TIL LYKKE TIL!

Anonym sa...

Lykke til! Jeg har engelskeksamen neste tirsdag, og jeg gruer meg!

Anonym sa...

"1000 korpsmusikanter til Molde". Haha, jeg føler med deg! Er første gangen jeg kommenterer forresten. Måtte nesten gjøre det, siden du maset sånn i går ;)

Anonym sa...

Lykke til!

Mari sa...

Jeg har matte-eksamen i morgen, så pris "lodd-trekkerne"(at de trekker lodd om hvem som kommer opp, er SELVFØLGELIG bullshit) for at de ikke trakk (gjorde så du kom opp i) matte :)
Lykke til, du fikser det :)

Ingrid sa...

Stakkar deg som har så mange korpmusikkere! Kan ikke forestiile meg hvordan det høres ut på 17.mai XD

Det går nok bra på eksamen;)

Christina sa...

lykke til:)

Silje sa...

lykke til på eksamen!

Silje sa...

Lykke til, da! ;)

kinehelene sa...

Lykke til :D

ThereseE sa...

Haha, du skriver så bra Linnéa! Lykke til med eksamen og med korpsemusikerne!:p

Pia sa...

Lykke til :D

Karianne sa...

Bra blogg! :D
Forresten, jeg er med i en designerkonkurranse, og jeg hadde blitt kjempeglad om du/leserne dine hadde tatt en titt på designet mitt >
http://www.karitraa.com/#/gallery/1365

:D

Siri sa...

haha, KORPS!!!

Anonym sa...

lykke til med eksamen;)

lina sa...

Lykke til :- )

Anonym sa...

Krysser fingre og tær for engelsken, lykke til!

Anonym sa...

æsj, fotball.

Jorunn Osaland sa...

Lykke til! :)

kay sa...

glucken lucken! spark rompe.

Maren sa...

Lykke til Linnea! You're the best :-)

Stine sa...

Lykke til på eksamen, Linnéa! : )

astrid sa...

good luck chuck!

tinemarie sa...

lykke til!!

Anonym sa...

haha :D 1000 korpsmusikere x) artig.

Leni sa...

good luck!

Hanne sa...

Lykke til på eksamen! :)

Kitiinee sa...

Heia Start!

Og lykke til på Eksamen i morgen! :)

Karina sa...

Jeg zoomer også inn på fotballspillere. Det er jo det som er gøy! Men fant ut i dag at jeg godt kunne hatt en bedre zoom. heehh.

Anonym sa...

Lykke til!

Jordsigrid sa...

kjempe-greit

Anonym sa...

LYKKE TIL IMORGEN!
jeg lever forresten litt for å lese bloggen din..

Anonym sa...

Åh, jeg hadde dødd for å være på den kampen. Tuller ikke. Lekent at vi rante dere for ett poeng da :) hehehe. Heia TIL

Crydla sa...

Lykke til! =D

Ingunn sa...

Lykke til på eksamen :)

Digger bloggen din!

Anonym sa...

Om du gikk på kamp i kort kjole skjønner jeg at du frøys! Jeg frøys selv om jeg hadde bukse, genser og jakke!!

Susanna sa...

Lykke til :-)

martine kvammen sa...

Såg deg i byen på onsdagen! Du var på jobb, og du er sykt pen :)

Ida sa...

Huff, vet ikke hva som er verst jeg, korps eller eksamen?
Lykke til med begge uansett!! :)

Anonym sa...

Lykke til!

Anonym sa...

Haha, du finner på så mye kødd, love it! Prøv å bo i Bergen du, men buekorpset over alt. Det er et helvete det! De spilte til og med dagen etter 17. mai. Vi var så sikre på at vi skulle få fred når 17. mai var over, men neeeeida... HAT!
Lykke til:)

Emilie sa...

Lykke til! Iflg bloggen din kan du i alle fall formulere deg! Det kommer godt med! Og så er du jo kul og pen! ;) hihi

TurboLotte sa...

Gøy blogg dette!

ingrid sa...

siste plassen på jord jeg ville ha vært, er molde under korpsfestival, eller hva det nå enn er. molde er generelt en plass som jeg ikke vil besøke så alt for ofte.

Hanne sa...

Haha, opplevde det samme i trondheim for noen år siden. tror jeg. det var iallfall jævli mange mennesker med korpsuniformer av forskjellig slag som gikk rundt i byen. Stakkars mennesker, og ikke minst stakkars medmennesker =/

Hanne sa...

ELSKER bloggen din!!

Lise sa...

Lykke til! :-)

Cecilio sa...

Korps burde vært ikke-eksisterende.
Verden hadde blitt så mye vakrere!
Lykke til på eksamen(:

Anonym sa...

Haha jeg blir så glad når du oppdaterer at det er nesten flaut! Genialt å ikke blogge mer enn en gang om dagen, sjekker jo bloggen din sikkert 10 ganger om dagen for å sjekke. Du icequeen du! Men ja digger deg, prøver å kommentere drit ofte nå så skriv mazzzze =))

Jane Doe sa...

Digger deg Linnéa :D Lykke til med eksamen!

Linnéa sa...

Takk for lykke til! Jeg tror jeg får minst en ....2.

elise: korps med høreklokker :)

anonym: den med kolon bak i guess?

karina: hat on bedre zoom.

martine: ilu

takk for resten av kommentarene, dere er flotte folk!

vidaandrea sa...

Jeg støtter fullt og helt den teorien din om at alle menn burde være fotballspillere. Hadde vært morsomt å se den i praksis :)

Signhild sa...

Jeg lo rått da du fikk din første hat-mail, og jeg må ærlig innrømme at denne avisartikkelen fikk meg til å le like godt!
Perfekt anledning for deg til å vise din forkjærlighet for korps...? :D

Luna Anette sa...

korpsmusikk er jævlig.

larstangen sa...

DU KØDDE? 1000?!?!?!? NEI!
Når?
I skal så jævlig komme me så langt vekk fra molde som mulig

lundstein sa...

Digga!! Sykt digg den nye headeren din.

Står på? :)

Anonym sa...

Lykke til:)

Ida Juklis sa...

haha, Heia Molde jah.

Takk for russekortet, det er øverst i min O store russebonke!

Peace and love - Ida