14. mai 2009

Faen, vi har bare gavebånd.

Da jeg våknet klokka halv elleve, for øvrig 3 timer for sent, var mobilen min full av kondolerer-meldinger fra ca. alle jeg kjenner. Jeg brukte ikke så jævla lang tid på å resonnere meg fram til at jeg kom opp i .....økonomi. Jeg satt meg rett og slett ned i dusjen og grein.

Til og med mamma ringte for å vise sin sympati, men kanskje mest fordi hun var redd for at jeg skulle skade meg selv. Og nå sendte hun meg melding og spurte om jeg ønsket meg noe materielt, vi vet jo alle at lykke kan kjøpes. Og ja, jeg ønsker meg noe: et tau.

Så kommer alle disse toskene som på merkelig vis ikke kom opp i skriftlig eksamen, og KLINER det opp over hele Facebook hvor jeg tilbringer mesteparten av dagen min. Jeg skulle ønske jeg var Hitler, så jeg kunne ha skutt hele gjengen. Etterfulgt av alle yrkesfagruss.

Jeg gir opp livet, takk for alt.

69 kommentarer:

Anonym sa...

huff! kjenner følelsen.kom opp i matte skriftlig i fjor. var jævlig og grein i hver dag i noen dager men dette klarer du! målet er å bestå:D wuhu

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

uff da:(
hvis det er noen trøst så er jeg ganske sikker på at jeg strøyk på min økonomieksamen.

huilei sa...

Jeg synes trekkordningen er litt halvveis på trynet. Da er det bedre med 15 eksamener du vet kommer to år på forhånd i fag du har valgt helt selv.

Albertine sa...

Jeg kom opp i engelsk og kjente virkelig trangen for et tau jeg og.

Nøve sa...

åh, har du engelsk litteratur og kultur? :( jeg ble tvunget av flertallet til å ha samfunnsfaglig engelsk.

Ellen Marite sa...

kondolerer. jeg kom opp i matte skriftlig i fjor, og har per i dag strøket 2 ganger på R1-eksamen.

så må jeg bare få gnidd inn at jeg faktisk er fornøyd i år (jeg kom ikke opp i kjemi!!!), men jeg fortjener å være glad.

he he he hehehehe

Merethe M sa...

Off, jeg kjenner jeg blir å grue meg til jeg skal ha eksamen om et år.. Må jo gå på skole for i det helet att å komme opp i eksamen! Så høgskole til høsten.. woohoo:P

Kristin Vicious sa...

"Les, forbered deg, slapp av, gjør ditt beste" står det på ei dodør på Dragvoll. Det er vel det eneste fornuftige jeg kan si, egentlig.

Umulie sa...

Skjønner deg utrolilg godt. Jeg kom opp i matte skriftlig i fjor, og det var egentlig det værste som kunne skje - trodde jeg. Det endte nemlig med at jeg også kom opp i matte muntlig, og da trodde jeg at jeg skulle dø. Jeg hater å jobbe med matte, og jeg skjønner ingenting av det..

Anonym sa...

Åneei. lykke til uansett!!

linda-mari sa...

Økonomi er HELDIGVIS ikke det samme som matte.

Anonym sa...

Herregud, syntes synd på deg. Lykke til!

Jørgen sa...

.... kjipt

Line sa...

stakkars :/
det går sikkert bra skal du se : )

ceciliemaria sa...

:o( Du har i det minste en lur og omtenksom mamma, da.

KamillaK sa...

Lykke til (fra Algarve)

Marte sa...

Ah, stakkar! Ikke at jeg noen gang har hatt økonomi, men høres ikke alt for idyllisk ut.

e.m. sa...

Dette fikser du, Linnéa.
Helt sikkert.
I slutten av denne måneden kommer det en gladmelding fra deg.
Vent å se....

Elise sa...

Huff, så kjedelig! Mitt beste råd er å ikke grave seg ned alene med bøkene, få tips og innspill fra de andre som kom opp i økonomi og BRUK læreren din. Jeg er sikker på at du klarer deg fint! Lykke til :)

Henriette sa...

Genialt skrevet;p

Oda Aslaksby sa...

You can do it!

Stine sa...

x = 5 :)

paris bff sa...

Det er bad! Samme skjedde med min kjære, han stryker i økonomi, nå får han sjansen til å stryke ekstra hardt. Kjempegøy! Sympati til dere begge** MEN det jeg skulle si! VIDEOBLOGG! :)))) Jeg savner videobloggene dine. Du er konge. Snakker om; kongeparken, du kan jo ikke mene at du ikke var der. Hadde så sykt bedt om autograf på russebuksa?!? Grøftefyll<3 Kos deg PARIS BFF

Marie sa...

Føler med deg, kom opp i matte. Sux.

Stine sa...

åå, så forferdelig typisk at du kom opp i det verst tenkelige! Jeg kom opp i matte skriftlig idag, og spyr bare av tanken på alle de ekle oppgavene og tallene som jeg ikke skjønner noenting av :( men vi får bare prøve på å bestå, Linnéa!

Bloggen din er forresten helt genial, akkurat som du :D

Anonym sa...

for no dritt.

Anonym sa...

Hahahahha, du er så dødelig morsom! Det er umulig å besøke bloggen din uten å le! Jeg digger deg! :-D

Anonym sa...

Å komme opp i økonomi er et karaktermessig selvmord :/
lykke til i framtida.....

Amalie sa...

x-5! Pytagoras:-D

Hilde sa...

Jeg kom opp i matte. :D
Det betyr at jeg ikke joiner deg i kirketårnet i kveld.. :/

Irene sa...

Lykke til på eksamen da hvertfall :)
X = 5 btw. Nettopp lært pytagoras på mattekurset

xpiirke sa...

trodde alle kom opp i enten matte eller engelsk jeg :p

Victoria Thornes sa...

Kondolerer

Susanna sa...

jeg kom opp i engelsk. . og det var noe jeg ikke ville.. økonomi? det kunne hjerne jeg kommet opp i <3

Henriette sa...

du får ha lykke til;) Forresten, bloggen din er kjempe morsom,ler kvar gong eg leser :D

Anonym sa...

Hahaha, major skrivefeil. Hjerne istedenfor gjerne HAHAHAHAHHAAHA

Linnéa sa...

nøve: jeg har begge deler faktisk! men liker litteratur best.

anonym: ikke pirk på kommentatorene mine sine skrivefeil, det er min oppgave dersom de skulle være slemme.

A n n e t t sa...

Uff, det er vel bare å sette seg i hardlesning.. Lykke til :)

sandra sa...

går så bra så!:) ... :)

Anonym sa...

Kom opp i økonomi og ledelse jeg og. DRITTfag. Men men..

Sabina sa...

æsj.. kom opp i økonomi selv første året på vgs. Det SUGDE..Håper du har gjort mer enn en side, som jeg hadde..

Charlotte sa...

Jeg kom opp i Engelsk skriftlig, men det er ingen ting i forhold til deg! Synes virkelig synd på deg :/

Wilde sa...

Jeg kom også opp i økonomi.. *cutcutcut*

karoline louise sa...

Kondolerer :(

marionn sa...

Vi kom faen meg opp i akkuratt det samme! Hoho.

celine sa...

hvis jeg var i din posisjon hadde jeg nesten vurdert å ta selvmord på ekte ass!

Trine sa...

Jeg kom opp i kjemi og matematikk i fjor, så hva er verst?

Jeg er like flink i de to fagene som en sau på sykkel.

Siri sa...

Hva er galt med yrkesfagruss?

Ingrid sa...

Kondolerer.... Ulfaks, sa Severin Suveren. Men slik er livet. Life's a bitch.

Alleycat sa...

Vanskelig å tro nå, but its not the end of the world! Du kan alltid mer enn du tror ;) Et par uker til så er du ferdig med alt. Hilsen en som kom opp både muntlig og skriftlig 3 år på rad

Anonym sa...

Celine: Jeg håper du dør snart, en vond og smertefull død. For eksempel blir slept etter en bil. For slike ting SIER MAN BARE IKKE SOM KOMMENTAR PÅ EN BLOGG!

Lykke til med døden Celine. Vi gleder oss.
Hilsen ALLE BLOGGERE i molde

Ela sa...

ser ut som det står økonomi og lidelse

Sara sa...

Seriøst. Jeg vet at du er en smule ironisk, men hva er egentlig galt med folk som går yrkesfag da?

Anonym sa...

Linnea er bare bitter fordi svartrussen spruter vann.

Kristin sa...

Føler med deg! Men, stå på, det går sikkert bedre enn forventet :)
Lykke til!!

Silje sa...

huff, føler med deg. Du kommer til å klare det, jobb det du klarer.

Susanna sa...

Uff uff uff, du har min dyypeste sympati.
Virkelig. uff, får frysninger på ryggen av å tenke på vgs igjen. Tro meg; det blir aldri så gale igjen EVER. Studentlivet er en fryd i forhold til skolehelvete.
Men du vil klare det! Nett fint :-) And again_ allt ordner seg alltid.
Og DJESUS, du e jo allt for kul for facebook! Slett profilen din derfra, belive me- livet er SÅ mye bedre uten det jævla tullet.

Arma sa...

jeg skal ha engelsk og media. men det kom ikke som noe sjokk. jeg har jo bare to fag. men heihurra, snart er vi ferri.
(nok positivitet for et helt år)

Vilde sa...

Åneeii.. Kondolerer ja!

Viceversa sa...

Deeeeet var en gang, deeeeeeet var en gang!!!!!

Mallis sa...

Hvis noen kan klare det, så er det deg Linnéa! ;)

silje sa...

du må bi full å gjøre noe drastisk! jeg tar råde ditt hver gang j3g drikker; tenker på deg dagen derpå, men det hjelper ikke!

line aurora sa...

du kler å sitte under et bord. skal du på hove i år? så klart skal du på hove i år :)

Ida B. Støen sa...

Uff..Føler med deg her....

Innom og gratulerer med dagen!:)

Helga sa...

Audå, karma er ei kjerring.

Dreo sa...

Eat shit..

Jeg kom opp i kjemi og nynorsk, du skal ikke klage !

Mari sa...

Hva er greia med deg og svartruss egentlig?

S:) sa...

Haha, leste Økonomi & Lidelse. :D

lundstein sa...

hahaha