20. mai 2009

Jeg har ikke hatt undertøy på 4 uker

Jeg oppdaget at jeg hadde tørket meg med Ticas håndkle, og luktet VERRE enn henne. Så jeg måtte dusje TO ganger på rad før jeg la av gårde til biblioteket. Men idet jeg skal sette meg ned og lese grafer og analyser, skal hele Molde begraves. Bedriftens DING underskudd DONG ligger før DING nedre DONG dekningspunkt. Men til sammen satt jeg altså 4 timer, til tross for unødvendig mye kirkeklokkeringing og medlesere uten deodorant. Ticas aroma hadde forsvunnet sammenlignet med stanken. Eller for å ikke snakke om mannen som kom inn i lesesalen bare for å skrape i yoghurt-boksen sin! Herregud!


Jajaja. Ellers kan jeg meddele at vi har fått parkering forbudt i gata vår. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger mamma har ringt til politiet fordi noen står 2 cm for nærme innkjørselen vår. Så nå må alle skolebarna gå til skolen, og det fryder meg mer enn noe annet.

Nei, nå må jeg kanskje vaske klær. Etter at vi flyttet for et år siden og vaskemaskinen ble flyttet ned i kjelleren, kan jeg telle antall ganger jeg har vasket klær på én hånd. Jeg må jo gå ned en trapp!

Til slutt, det er vel ingen andre som skal tippe vikinglotto i dag? Flott! Det er nemlig jeg som skal vinne 92 millioner. Da skal jeg reise på turné med Grand Prix-sangen min. True story!

Så utrolig hyggelig at 99,7 % av dere IKKE kommenterer forresten. Det gjør rett og slett slik at jeg har lyst til å blogge 4 ganger om dagen. Takk!

179 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du er så ond. men ungene nå til dags har godt av å gå litt. frekke som faen hele gjengen, ingen respekt for eldre.

marnaa sa...

HAHAHAHA fy faen jeg digger deg Linnea :p hahaha

Anonym sa...

makan til drittunger x)

huilei sa...

Biblioteket lukter alltid merkelig. Som om alt og alle der inne er brukt og uvasket.

Anonym sa...

Linnéa,du er søt og morsom! Meeen,hva syns du om fremmede som legger deg til på facebook? er det "YESS! "flere venner" " eller "Stikk til helvette med de requestsa!!!" ?

Caroline sa...

Jeg elsker deg, Linnèa!

Ingrid sa...

Du skriver så genialt, jeg ler høyt! Første gang jeg kommenter, men bedre sent enn aldri, sant? Tusen takk for all latterkrampene jeg har fått av bloggen din Linnéa :)
Lover å kommentere mer!

Anonym sa...

hehe

Hege Mærvoll Stien sa...

Hei!

Kristin Vicious sa...

Jeg hadde nok drept mannen med yoghurt-boksen. Sånne ting er UTROLIG irriterende.

June sa...

Haha, jeg kommer på konserten!

mona sa...

Du er helten min Linnea. det forandes ikke bare fordi jeg ikke gidder å legge igjen en komentar. men idag er jeg hyggelig, så versegod her har du komentaren din.

Dreo sa...

Du er seriøst den eneste av "superbloggerne" som virker normal i mine øyne ! Ikke vet jeg om det er et bra eller dårlig tegn ;-D

Silje/blee sa...

Jeg er sikker på at jeg hadde drept han med yoghurten! I alle fall fantasert om det. Slikt er så utrolig irriterende. Jeg blir sinna bare jeg ser min far med en yoghurtboks. Av og til spiser han så mye som TO (om ikke TRE) yoghurter på en kveld, og han spiser ikke akkurat stille!!

Åh, nå ble jeg skikkelig sinna! GUD

Anonym sa...

ååå du er så genial linnea! det er helt ufattelig at det går an. skal bli flinkere å kommentere :)

Andrea sa...

Leser bloggen din hver dag, hvert innlegg, men dette er første kommentaren.. Du er digg

Anonym sa...

søt kjole

Anonym sa...

satan du e litt kul du. digger deg ass. klemz!

Mor sa...

Liksom MIN feil at det har kommet opp skilt i gata no da. Neida. I har ikke ringt te politiet om parkering av sa late skoleelevan, men hensetting av en gullfarga passat midt i gata i vinter da de va snø - den tar i på me.

De va du som ba om kommentara. Jeje.

Vær forresten glad du ska vekk siste helga i mai, da e de KORPSFESTIVAL i Molde. 1000 korpsdeltakere. Jepp.

emilia sa...

De trenger og gå da, hele gjengen blir jo ofte kjørt :D

g sa...

haha. fra nå av skal jeg begynne å kommentere hvert bidige innlegg :)

du er herlig, linnèa! :)

pernille sa...

At de må gå til skolen, fryder meg og. Hallo liksom. Hvorfor utdypet du ikke det at du ikke har hatt undertøy på fire uker?

Anonym sa...

Går du så pent kledd når du skal på biblioteket? Kreds!
For noen år siden ble Alexander Kiellandsvei også stengt for parkering, men det va kun på dagtid. Er det slik en gate over også?

Anonym sa...

Jeg kommenterer alltid!! Anonym er jeg bare fordi jeg ikke har noen egenn blogg. Men du kan blogge helst 5 ganger om dagen for min del sier jeg bare. Herregud digger humoren din, men at du klaaaarer å sitte å lese på et bibliotek. Jeg blir alltid sittende å stirre på et eller annet. Lykke til på økonomieksamen! Jeg skal opp i sosialkunnskap MOHAHAHAHAHAH he

Anonym sa...

hvor har du kjøpt skinnjakka di?:)

Anonym sa...

Comment

Marie sa...

har alltid elsket bloggen din linnea, og du skriver kjempebra! men grunnen til at hvertfall jeg har sluttet å kommentere, er at du er blitt så alt for negativ og survete. du er stort sett kjempemorsom, men spydighetene og negativiteten må komme i visse doser. er litt usjarmerende med totalt negative jenter;) blir litt deprimert nesten. prøv å skrive noe du er glad for? det synes vi er kjempestas vettu;D

Anonym sa...

Jeg tror jeg elsker deg! Du skriver så bra!!!

Lill sa...

Blogg fire ganger om dagen!

Anonym sa...

faen du er diggbar:) jævli kul attitude. luv ur blog

Anonym sa...

hvor er kjolen fra?

Sandra sa...

Haha, du er så fantastisk morsom! Det er utrolig artig å lese bloggen din, stå på Linnea:D

Anonym sa...

Slenger inn en kommentar, jeg. Fin blogg.

Anonym sa...

haha, elsker bloggen din!

Christine sa...

Undertøy er oppskrytt?

Susanne sa...

Haha. Kan ikke telle på noen hender hvor mange ganger jeg har vasket klær i dette huset...

Anonym sa...

Hva skal du gjøre i Oslo til høsten? Fin kjole forresten, men er det ikke litt kaldt?

Anonym sa...

kommentere

andrea sa...

fint antrekk =)

kay sa...

nyttårsforsettet mitt for 2010 er å kommentere mer. normalt ville jeg begynt i desember i år, men siden du er så herlig så begynner jeg nå, jeg. har du vurdert å sette en seng i vaskerommet? jeg lover deg, klesvask er moro for unga når man bor to skritt unna vaskemaskinen. nattesøv, not so much, når man har emergency laundry å gjøre. men serr. hvor ofte er det da.

Malene sa...

Jeg har på følelsen at den eksamenen din vil gå mye bedre enn du tror! Ikke stol på meg, men.

Forresten, litt med greia at jeg digger bloggen din, er fordi du kun blogger én gang daglig. Fler enn to ganger om dagen får meg til å syns synd på bloggerne - håper de snart mister fingrene nedi tastaturet.

Ingrid sa...

Skjønner ikke hvodan du klarer å i det heletatt gjøre noe på biblioteket. Unatulig stille.

Du er hilarious Linnéa!

Dysleksikid sa...

skamme seg hvem spiser youhurt på et bibliotek?! det frister vel egentlig lite å kommentere når du truer med å blogge 4 ganger daglig! klisje men, digger bloggen din:)

Anonym sa...

Jeg liker bloggen din skikkelig godt!

Anonym sa...

Hehe, jeg har det så mye verre enn deg da det kommer til klesvask, du har ingenting å klage over. :p

Jeg må slepe all vasken etter meg ut av leiligheta og gå inn på vaskerommet som ligger helt i andre enden av hybellhuset. I 9 av 10 tilfeller er det andre som vasker tøy, og da må jeg gå tilbake og gjenta prosessen til det blir ledig. Hvis jeg ikke rekker å hente tøyet mitt og andre skal bruke maskinen, pleier jeg å måtte plukke det renvaskede tøyet mitt opp fra gulvet som vaskes maks 3 ganger i året. Herlig.

Skal vi bytte? Jeg kan godt gå ned en trapp. ;)

Anonym sa...

Jeg har allerede tippet vikinglotto i går. Da må vi vel dele :).
Du er forresten min favourite blogger and personal ideal - powerwoman Linnea.
Anna

Anonym sa...

Er du sint hele tiden?

Anonym sa...

jeg skal vinne!

Rikke sa...

du er helt genial :D

Emilie sa...

Du skriver halt klart mest underholdende Linnea! Gleder meg til å se innom bloggen din om dagene :)

Ingvild sa...

Jeg så på God Morgen Norge at vinnersjansen var en til 12,3 millioner. Men lykke til da :)

Hun med hatten sa...

Hvordan fungerer det for deg med eplespising på biblioteket?

Ada sa...

Økonomi er jo et herlig fag i forhold til andre:D

Albertine sa...

Utrolig kule briller!

Anonym sa...

Du er den bloggeren som gjør meg gladest hver gang det er et nytt innlegg! Du får meg til å smile. Du og humoren din er priceless

Anonym sa...

Det er en fryd å lese bloggen din!;) og hvis du trenger flere kommentarer for å skrive oftere (for let's face it, du skriver absolutt ikke 4 ganger daglig) så skal jeg heller slenge inn en kommentar i ny og ne, selvom du sikkert ikke leser de uansett:)
have a nice day og tenk positivt:D

Malene sa...

Pen kjole :)

Malin sa...

Kommentar!

Tonje J sa...

Det er merkelig, det det. Jeg er innom bloggen din hver gang jeg sitter på pc-en, elsker innleggene dine, og likevel har jeg aldri kommentert før. Beklager!
Skal bli bedre, jeg òg.

Eller kanskje du må begynne å spørre leserne dine hva de hadde til middag, ev. frokost? Har sett at det er en flott måte å få kommentarer på. Hvorvidt kvaliteten på bloggen stiger eller synker, kan diskuteres.

Iallefall... jeg elsker bloggen din, skrivemåten din og hvordan du fremstiller deg selv gjennom bloggen.

Bibliotek lukter alltid merkelig, men i de fleste tilfeller liker jeg det av en eller annen grunn.
Kjolen din var herlig!
Lykke til med eksamen, og lykke til med tippinga! Håper du vinner, jeg. Det hadde blitt gøy å lese om.

Nå forventer jeg minst fire innlegg hver dag. Neida. Joda.

Anonym sa...

looking stupid as always if i may say so!

Anonym sa...

Nå kommenterer jeg :)Du er superduper.

Anonym sa...

Kor e solbrillene dine fra?

Anonym sa...

hvor er den hvite kjolen din fra ?

:D sa...

hehe, du er kul:)

Anonym sa...

hehe, du er kul:)

Anonym sa...

én kommentar!

Line sa...

jeg har tippa i dag!

Susanna sa...

Eg trudde ikkje du brydde deg om kommentarar eg! Folk skriv jo berre piss anyways. Men eg pla no kommentera eg då, så hah! hah!

9cko sa...

Jeg har ikke tenkt å kommentere ihvertfall!

Du må ikke tro at dette er en kommentar!

Anonym sa...

Har herved skjerpet meg, og skal begynne å kommentere!

Anonym sa...

Jeg kommer på konsert : D

Pernille sa...

JEG DIGGER BLOGGEN DIN!

Anonym sa...

Nå må jeg begynne å gå ca 6 mil per dag pga parkeringsforbudet, selv om jeg har alt på mitt rene i henhold til innkjørslene. Må si jeg ble litt lattermild da noen mente at den gaten var privat.

Hanna sa...

De små krypene har godt av å gå litt :)

kristinee sa...

ha ha he !

Anonym sa...

Du er den mest geniale bloggaren av alle bloggarar! Rett og slett genial.
Takkar deg for det.
:)

nabo2 sa...

Til lattermild anonym:
Alle huseierne eier til midt i gata, så det er FAKTISK ei privat gate ja. Så svelg i deg latteren din.

Anonym sa...

du e so genial! :P

Hanna sa...

ps: IKKE følg rådet om å spørre hva folk spiste til middag. b o r i n g! Men det vet du vel godt selv!

Anonym sa...

Håper du blir 92 millioner kroner rikere da! ;)

frida sa...

gøy!
nå komenterte jeg,FAKTISK!

Anonym sa...

Heihei! Digger vært eneste syrlige innlegg du poster. Du er så vanvittig morsom, ironisk og sarkastisk! Gotta love it! :)

Anonym sa...

Så mye som jeg elsker bloggen din, slår alltid en dum fjortis-leserkommentar an. Spesielt når de skriver "klemz" til deg.

Men enig, folk med vond kroppslukt er et helvete.

Gro sa...

Har lyst å vinnne 92 millioner jeg også, men siden flaks aldri helt har vert min greie har jeg sluttet å tippe og kjøpe flaks lodd! Vist du vinner ser det ut til at du har ca en million til hver av de som har kommentert+ noen mill igjen til deg selv også! ;)

Anonym sa...

lol

elin pelin pling sa...

hvis du vinner så masse penger, syns jeg heller du skal leie en leiemorder å skyte Alexander Fairytale!

Anette sa...

Åh, gled deg til alle de absurde eksamenene du kommer til å støte på i løpet av livet.

Anonym sa...

ja, da er det vel ikke annet å gjøre enn å legge igjen en kommentar da.

SandraJeanette sa...

Heldigvis er skittentøyskorgen vår så liten at jeg MÅ vaske klær når den nærmer seg 5 ganger for full. Senest i går, men til mitt forsvar slipper jeg gå ned en trapp! :D

martha sa...

Du er genial :-D Har nettopp begynt å lese bloggen din, og det har jeg tenkt å fortsette med.

Marlen sa...

La ungene gå, de har bare godt av det! Kjenner forresten til problemet med og gå ned trappa for og vaske klær, skikkelig slitsomt!!

karoline sa...

kommentar til deg. FORNØYD? faen, ass..

Umulie sa...

Haha, alle barna må gå til skolen^^ Det har de godt av! :)

Hanne sa...

Digger bloggen din! Du skriver utrolig bra :)

Anonym sa...

ikke bry deg om marie!! du er herlig morsom og ler høyt av innleggene dine.. noengang tenkt på å bli talkshowvert? det hadde vært utrolig kult.. hadde kjøpt den serien på dvd i allefall :D digger deg og innleggene dine L <3 you go

Anonym sa...

Halla ^^ Er det egentlig mulig å lese postene dine FØR januar 08? ^^ vil liksom ha hele storien :-)

Anonym sa...

du er k u l

Sunniva sa...

Må egentlig lese til sosialkunnskapseksamen nå, men kom "tilfeldigvis" inn på din blogg, og da klarer jeg ikke gå ut igjen uten å lese. Skjønner? ;P Flott!
Lykke til på eksamen! Det går nok bra. Veldig fin kjole forresten. :)

Anonym sa...

Hahaha, jeg elsker bloggen din! Du er en skikklig "cheer-up" i hverdagen!

zarah sa...

*Hejsan, svara gärna på dagen fråga i min blogg, undrar nämligen varför alla läser kändisbloggarna. Spana gärna in min blogg, är hårmodell! :)*

Silje sa...

Jeg lurer også på hvor den hvite kjolen er fra? (A)

Hanne sa...

Haha:( lykke til på eksamen, uansett!

Anonym sa...

Hahaha.. Lo LENGE da jeg leste om Ticas håndkle!
Og forresten håper jeg du vant de millionene, for jeg fikk ikke tippet - pga mangel på et forbanna tippekort, og litt for dårlig tid- der tapte jeg de millionene liksom!

Bente sa...

Jeg føler meg truffet. Så her er en kommentar ;) Liker bloggen din kjempegodt!

Martet sa...

skulle gjerne kommentert, men jeg føler meg alltid som en patetisk stalker idiot når jeg gjør det.

gunvor sa...

Haha;)
hvor kommer den kjolen og skinnjakka ifra? kan ikke du lage en sånn ny youtube film igjen? har så mange spm:)

Fanteri og ablegøyer sa...

Deilig å kunne gå uten russebukse? :D

Anonym sa...

Shit! En kommentar. versjegod.
Vet du hva som nesten (bare nesten) er morsommere enn innleggene dine?
.
.
Alle som legger igjen spørsmål om alle klærne dine så de kan kle seg som deg, alle som kun spiser grønne epler for å bli AKKURAT som deg. Alle som skal være like kule og ikke vaske klærne sine og skrive lange kommentarer om hvor like dere er, blablabla.
Rofl lizzom.Eneste er at de er "patetisk" morsomme...

Du er bare grinete. Og det er ordentlig morsomt.

Shit, en lang kommentar. Tyder på at jeg også vil bli som deg!!!

WoOt WoOt =P

Marlene sa...

elsker deg

SiljeMarie sa...

De barna har nok bare godt av det!!! Her om dagen var det en gutt som skjøt en løvetann på meg og trodde han var så tøff... Jippi liksom.

e.m. sa...

No 111
Er mormoren din fremdeles singel ?

e.m. sa...

No 112
Jeg mente selvsagt; er mormoren din singel ?

Tone Eline sa...

Hehe, jeg er elendig på å kommentere.. tenker liksom at du får nok kommentarer likevel.. men nå tar jeg meg tid... ler alltid like bra av innleggene dine.. hoho!

AudM sa...

Jeg leser i det minste hvert eneste ord og punktum og forstørrer bildene for å så studere dem i minste detalj.. Nice skjønnhetsflekk!:)

e.m. sa...

No 114
Nei, det har du svart på før.
Prøver på nytt:
Har mormoren din hivd bestefar ned kjøkkentrappa ennå, slik at det er fritt frem for meg ?

e.m. sa...

No 116
Føler du deg bedre nå, vesle rosenknopp ?

Thea sa...

Kommentar! Kan du i alle fall blogge hver dag nå?? Min favoritt!

Julie sa...

Du er rå kul! Kan du fortelle oss russenavnet ditt?

Anonym sa...

Hvem er det som tar alle bildene av deg? Bruker du selvutløser eller er det Skybert som tar bildene?

En gang ble jeg bevisst sabotert av sidemannen da jeg satt og leste på flyplassen før avgang. Han pratet drithøyt og veivet med armene foran meg. Kona hans, som satt på andre siden av meg med ungene deres, prøvde diskret å få ham til slutte. Jeg tror han egentlig ville ha meg til å bytte plass (jeg hadde satt meg først), men da kunne han bare ha spurt. Jeg nektet ihvertfall å vise at jeg ble affisert, så jeg fortsatte å "lese". Vi endte vel egentlig i en "battle of wills" - der begge tapte...

Øh...dette er grunnen til at jeg bare leser og ikke kommenterer; jeg har ikke noe interessant å si.

Anonym sa...

Jeg digger bloggen din!!
bruker du ofte høye sko på skolen og slikt???

Anders sa...

Trodde ikke du ville at jeg skulle kommentere bloggen din jeg, Linnea =/

ida sa...

elsker bloggen din!!!
Ler og ler av de sarkastiske(?) innleggene dine! Norges beste blogger

sandra sa...

hva vil du vi skal si da ? jippi:)

sandra sa...

hva vil du vi skal si da ? jippi:)

e.m. sa...

Hey, Mor !!
Få fatt i en tannlegestol eller lignende og svinebind Linnéa til den når korpsene kommer og begynner å gaule.
Jeg foreslår dette fordi jeg er sånn derre veldig ond.Ikke ondskapsfull eller full av eff, men skikkelig O-N-D !
Det fins et navn på slike som meg, men pokker ta at jeg aldri greier å huske det....

No 125

Malene sa...

Lukt er ikke det mest irriternede i en lesesal/bilbliotek (men klart e nedtur).

Når jeg en fredfull dag tok turen innom biblioteket i Trondheim, stod det en middelaldret mann ved en av datamaskinene og runket kraftig mens han hadde øynene klistret fast i bilder av lettkledde fjortiser på Nettby. Jeg er sikker på at jeg gulpet og kaldsvettet mer en noen gang. Fysj.

Mio sa...

HAHA! Digger humoren din.
Du skriver mer, vi kommenterer mer? Deal?

Hanne sa...

Vi kan jo starte en kampanje Linnea! Vi begynner å kommentere mer, du begynnere å skrive oftere! Vil helst ha 5 innlegg om dagen! Neida... Joda! :)

Sjekker siden din HVER dag, og blir alltid like glad hver gang jeg ser en ny overskrift! Digger humoren din og ikke minst sarkasmen din ;)

Maria sa...

Du er så sur, at vi tør nesten ikke kommentere.

Karina sa...

Jeg tror vi har samme syn på unger:)

Anonym sa...

du vet i det minste at vi kommer innom hver dag selv om vi ikke kommenterer. vi digger deg :)

HanneRoJo sa...

Du e herlig! :D keep up the good work! :) og du får det nok bra til på eksamen når du e kommet så godt i gang no! :)

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt skinnjakken din?

Anja sa...

du smitter oss med lathet vetdu, linnéa ;) hehehehe, neida.

skal kommentere mer jeg! :):)

Anonym sa...

hvis du hadde begynt og blogge 4 ganger daglig hadde du gjort meg og min mor til verdens lykkeligste mennesker

Marianne sa...

Går du sånn kledd til biblioteket? Imponerende..! Sånn der kommenterte jeg! Men jeg er faktisk innom bloggen din hver dag og leser hvert ord. Så det :P

hen sa...

I love you.

Anonym sa...

blogg flere ganger om dagen!:D

Anonym sa...

Hoho! Stå på:D

Ane Kamilla sa...

Du får meg alltid til å le!

Anonym sa...

ta heller de 99,7 prosentene som et kompliment enn å syte over at du ikke har kjedelige kommentarer å lese til å fylle tiden din med, linni. jeg gidder ikke kommentere innleggene dine, men fortsett å blogg! du er rå

Anonym sa...

hahah, jeg dævver bokstavelig talt av deg. du er så fantastisk morsom og selvironisk. og sykt fine klær. stå på l to the innéa. knis

Elisabeth sa...

Linnéa, siden jeg skrev navnet ditt rett synes jeg du skal ha en spørsmålsrunde igjen, til ære for meg ;D jeg vet du har lyst :D

Qtie sa...

kos deg på H&M ;)

Anonym sa...

Du må vinne de milllionene bare så jeg kan se om du kan være udelt glad en dag hehe

Cille sa...

Alle som kommenterer gjør jo det for å få svar fra deg, dess flere som kommenterer, dess mindre sjangse for at du gidder å svare noen.

Anonym sa...

Får vel legge igjen en kommentar jeg også:) Digger bloggen din, den er konge! Begynner du å skrive oftere hvis vi kommenterer mer? i så fall kan jeg kommentere hele dagen:)

JosefK sa...

Jeg satt også i den lesesalen her om dagen, og jeg er imponert over at du holdt ut selv om det var andre mennesker der.

Jeg pleier å sitte på grupperommet, men dessverre var det opptatt av en gjeng som tydeligvis hadde kommet opp i matematikk og måtte sitte der med bøkene oppe mens de spiste maten sin fra Quick bite.

Jeg satt meg i lesesalen der kun én annen person satt, og jeg tenkte at det skulle da vel kunne gå bra på et vis, til tross for at jeg så at han hadde en hel boks med Extra tyggegummi på pulten sin. Jeg tror han studerte norsk lovverk, og folk som leser sånt tygger ikke så høylytt. Jeg bestemte meg for å prøve.

Iallefall, en annen jente kom inn, og borrelåsen på bagen hennes ble for mye for meg så jeg forlot lokalet umiddelbart.

Iallefall: Respekt!

Anonym sa...

Kan du ikke begynne å blogge oftere?:)

-M

V sa...

Jeg misunner beina dine, og tenkte å gjøre deg oppmerksom på det! Dessuten er dette den eneste bloggen jeg er fast leser av. Love it.

lina sa...

Blogg mer :-D

ingrid sa...

du har tidenes beste blogg linnèa! :D

Linnéa sa...

For det første, TAKK for alle kommentarer. Se der, dere klarer det jo! Selv om jeg vet at dere allerede har glemt det i morgen og jeg er like emo igjen. Slår aldri feil!

Jeg legger til alle på facebook, da ser det jo ut som om jeg har mange venner! Men ikke de som heter abdullah og har bilde av magen sin til profilbilde.

pernille: jeg har jo ikke evig med undertøy, og jeg har ikke vasket klær på over 4 uker...så...

alexander kiellandsvei er vel under min gate tipper jeg rett

i oslo skal jeg jobbe! og det er ikke kaldt å gå i kjole ute når det er 20 grader.

kjolen husker jeg ikke hvor er fra og skinnjakken er fra hm

jeg er ikke sint hele tiden, men stort sett, ja. det er så mye å irritere seg over i molde

hun med hatten: jeg spiser epler i fellesarealet, ved datamaskinene. er alltid redd for at de skal komme og si at jeg IKKE får spise ved tastaturet, men ja.

du som synes så jeg dum ut, tenks! du skulle ha sett de andre bildene, DA hadde du ledd da.

talkshowvert? det assosierer jeg med hun ELLEN SHOW-dama, og hun avskyr jeg. så, dessverre..

jeg har nok dessverre arkivert de gamle innleggene mine, det er ikke sunt for noen å lese. jeg tisser på meg bare jeg leser en måned tillbake i tid.

martet: stalker? de fleste stalkere kommenterer ikke :)

gunnvor: nei...ikke vblogg... jakkka er fra hm :)

Fanteri: jeg har ikke gått så mye med russebukse, den var for stor :)

Anonym: De spør da bare for å være hyggelige kjære deg. Jeg er kanskje grinete, men det smitter da ikke over på leserne - da hadde jeg ikke skrevet om det. Jeg skriver det som faller meg inn, ikke om det jeg blir tvunget til å skrive om av annonsørene mine. Utrolig nok liker leserne all sytingen min,
ettersom de stadig vender tilbake.

E.m: Mormor er dessverre fortsatt godt gift! Hun har fått skritteller, så nå har hun blitt mer eller mindre gal og fanatisk. Vet ikke hvor interessert du er da?

Malene: oi, det slår jo MOlde! Gratulerer!

Det er mor eller venner som tar bildene mine, eller selvutløseren. Selv om du ikke har noe interessant å si, er det hyggelig uansett.

Cille: Jeg svarer de som spør om noe, jeg går ikke inn for å få svar på alle blogger jeg kommenterer jeg heller. :)

JosefK: Borrelåslyden er jo den verste lyden som finnes, så jeg forstår deg.

Anonym: jeg tror nok ikke det, jeg sliter nok som det er :)

ELlers, TAKK for all ros. Jeg kan leve på disse kommentarene til jeg DØR nå kjenner jeg. Jeg skal for øvrig dø innen jeg er 60, orker ikke sitte inne og løse kryssord og spise snitter mens jeg venter på døden.

Anonym sa...

fortell om undertøyet som du ikke har hatt på deg på 4 uker no !

Ela sa...

bra skilt, bra jakke og bra blogg:)

Anonym sa...

jeg kommenterer

Mallis sa...

Et ord. Genialt.

iszting sa...

hvor har du kjoept....HODET DITT?

E sa...

Fantastisk blogg!

Anonym sa...

Du er fantastisk! Du er så kul at du har blitt min førsteprioritet over alle andre blogger. Selv om jeg bare leser to. Uansett, det er kreditt!

syltetøy sa...

ur ok

tinemarie sa...

Hehe har de bare godt av...Typisk at den ene plassen der man tror man skal få fred, så får man selvfølglig ikke det! Herlig!

Anonym sa...

faaeen, jeg har såå lyst til å lese de gamle innleggene : (
spørsmålsrunde da? =)

Karina sa...

jeg drømte om bloggen din i natt!
hehehhh

Mari sa...

fy faen, du er så genial! vet ikke om noen som er 1 milliondel kulere enn deg.

JosefK sa...

Jeg har det samme problemet på Molde. Når jeg først finner et stille sted å lese, kommer en eller annen og går forbi og ler/prater hensynsløst.

Når de først brukte evig mye penger på oppussing, hvorfor ikke investere i litt lydisolasjon? Har du lagt merke til hvor mye det bråker i hele byggningen hvis noen flytter en pult eller stol?

For ikke å snakke om biblioteket som av en eller annen grunn blir brukt som en slags kantine eller et annet sted det er greit å prate høylydt.

ZATHX sa...

Nå skal du høre....

Anders W. Ellingsen sa...

Det er ikke så greit å kommentarere når der ikke er så mye å ta stilling til :-)

INVITASJON

Ta en titt på bloggen min!
Du må tro at den er fin.
Dikt jeg skriver - livet om.
Kom og voks ved blikk og dom!

Anonym sa...

Eksamen greier du lett;)

e.m. sa...

Gubbevaremeg ! Åsså skritteller da. Arvelig ?
Faen og ! Erna Solberg, Siv Jensen eller Moskva Marit pirrer ikke akkurat fantasien...for å si som sant er.

tanorexic sa...

Hehe,du er evig søt og skiller deg ut på en så bra måte, unik:) Digger deg:)

Anonym sa...

Du er uten tvil den kuleste bloggeren!

Heidi sa...

jeg digger deg virkelig
du virker litt--- rå.

Maren sa...

haha, du er best til å blogge ;-)

crydla sa...

Jeg kommenterer.
Men hva er det med deg og biblioteker egentlig?? /:

Anonym sa...

Fin skinnjakke :) hvor er den kjøpt?

Linnéa sa...

Det har jeg svart på lenger opp, men siden jeg er så snill svarer jeg H&M.

Biblioteket fungerer som et fengsel hvor man må lese, man kan ikke bare "måtte gjøre noe" slik som man kan hjemme. Jeg anbefaler det!

JosefK: jeg hører til og med damen i underetasjen si "heee du ikkje ma d lånekort no igjæn?!" når jeg sitter oppe. Så isolering? Nei.

iszting: skraphaugen!! hehehhehe....

E.m: Jeg var fanatisk på det før, gikk fram og tilbake til bestikkskuffen med en og en gaffel osv. Så jeg måtte slutte. Men det er hun som har arvet det etter meg :)

EM sa...

kommentar

Anonym sa...

hmm hva skjer med innleggene?