1. mai 2009

Kjempemye info dere sikkert finner interessant.

"Så fint det er i Molde om våren da du, Linnéa!!" Bare for å gjøre det klinkende klart, søkte jeg på "vår" på google og brukte resultatene til forrige innlegg. Molde ser ut som en konsentrasjonsleir om våren.

Ellers, har jeg bestemt meg for å bli bilmekaniker når jeg blir stor. Russebilen, som jeg har vært utrolig flink til å hjelpe til med å få ferdig - har ødelagt kløtsjen sin. Men ingen har tid til å fikse det før 18. mai. KJEMPEFLOTT! Så nå er russetiden offisielt over, men det er for øvrig greit for meg. Det er nemlig bare mai, og det blir KALDT om kvelden. Og vil dere se hvordan jeg ser ut når jeg er kald?

Først blir leppene blå, så blir neglene blå, så blir fingrene hvite som et lik.
Og siden noen valgte å stjele boblejakka mi forrige helg, dere vet den SINNSYKT stygge boblejakka jeg fikk nesten gratis fordi den var så grusom, uansett, jeg har ikke varme klær. Unner virkelig vedkommende den jakka.

Her er vi altså på ...verkstedet. Vil forresten meddele at det er JEG som har kjørt og hentet klistremerket bakpå! Også har jeg sydd en gardin! De andre vil vel kanskje kalle det "å knøvle sammen en gardin", men det er tanken som teller.

Og sjekk hva en fan har laget til meg i Oslo!

Og nå er været helt ok pluss, og jeg har LEST UT Twilightbok nr. 2! Så nå må jeg sykle og hente nr. 3.

I mellomtiden må jeg bare... poste en youtubevideo. Jeg er egentlig imot prinsippet om å se ting på youtube, men dette minuttet fra Twilight har gitt meg gåsehud hver gang jeg har sett på det.
ER dere ikke enige?!


God søndag på en fredag!

56 kommentarer:

Hilde sa...

Skal du på russetreff på Lillehammer da, Linnéa?

Jannekake sa...

Robert Pattinson er skamdeilig i det klippet, damn.

Og ang. bøkene, så synes jeg at de to første er de desidert beste, dessverre. 3 og 4 er gode de også, men.. GSDGldgsd det er så masse klisjeer, og Breaking Dawn har tidenes rareste handling. Men bøkene er jo fortsatt fantastiske og magiske, så.. Enjoy your reading, lzm,.

Victoria sa...

Jeg har akkurat kommet over min twilighthjertesmerte og innsett at jeg ikke kan kutte ut alt i livet for å lese twilight FOR ALLTID<333333333333 Så begynner du å skrive om deg, and my heart aches. Jeg mener herregud, det klippet................. det klippet!

Victoria sa...

begynner du å skrive om deg, jaggu - det har du vel alltid gjort. Mente selvfølgelig det* men det forsto du vel med dine velutviklete hjerneceller.

Wilde sa...

ENIG! Så filmen seinest i går. Elsker den scenen! Og baseballscenen for øvrig.

Karen Marie sa...

Russebilen min stoppet på vei hjem fra byen, det sugde max da den heller ikke startet igjen. Står vel der enda :(

ceciliek. sa...

Kunne ikke vært mer enig!! HAr sett det klippet aaalt for mange ganger, skulle ønske jeg hadde en alder på 14 å unnskylde meg med..men det har jeg ikke. Har også sett en 5min video med BARE edward håttness-klipp og.. jeg er trist :/

Neida så.. kos dere uten bil!

anette marlen sa...

ah, akkurat den scenen der er sinsykt bra! Robert er dødshot der!

Anonym sa...

Edward Cullen. Nam. <3

Anonym sa...

vet du hva sangen som spilles i bakgrunnen heter?? jeg finner ikke ut av det, den er ikke på soundtracken en gang :O

Benedicte sa...

Hvorfor ikke prøve ut dine mekaniske egenskaper og fikse bilen selv? :D
..prøve vertfall

Sara sa...

1. Molde ER fint om våren.
2. I Twilight (filmen) har ikke Edward og Bella den magiske tiltrekkningen (før på slutten), det ødela filmen litt for min del:(
MEN for all del Edward er hot.

Christina sa...

Helt enig:D Elsker den scenen fra Twilight!

Hanne sa...

Det beste klippet fra hele filmen :)

emilia sa...

søøøren klype, deilig typee ! :D

Karina sa...

ENIG!

Susanna sa...

he he he, jeg som hadde fått det fine inntrykket av Molde nå!

Mia sa...

ÅÅÅÅÅ HAN ER SÅ DIGG!!!

Persen sa...

Altså, filmen er ikke SÅ bra :p Men, jkeg liker den fordeom. Andre film kommer forresten ut i November i England og 3.kommer i Juli til neste år :)) Dette er selvfølgelig også i England.

Elise Bahía sa...

love your legs

mita sa...

SÅ enig

Helene sa...

Absolutt enig!!1!

Amalie sa...

So heldig du er som har so flotte føter

Carro sa...

D der er favorittklippet mitt fra filmen! Har lett forgjeves etter d på youtube, men har bare funnet dritdårlige klipp. så TAKK! Da vet jeg hva jeg skal gjøre i kveld, mens alle andre russ er ute og fester, skal jeg tilbringe kvelden med mr.Cullen...

Lotion sa...

så filmen i går for 4-5 gang. Elsker den.
Skulle ønske at jeg var uvitende, og fortsatt leste bøkene. Nå som jeg har lest de, og vet alt som skjer, er det ikke gøy lenger. Men de andre bøkene som er planlagte bør komme ut! :-)

Elsker det klippet! :-D

Anonym sa...

ååh... jeg har også lest ut bok 1 og 2.. men alle sier bok 3 er kjedelig, så jeg klarer bare ikke lese den akkurat NÅ.
men seriøst, jeg VIL FAEN OGSÅ VÆRE VAMPYR!!!!!!!!!!!! FÅ EDWARD CULLEN NÅÅÅ

Arma sa...

dere kan FÅ russebilen vår gratis:)

whitechick sa...

Lekkert bilde!

Anonym sa...

hvorfor har du blitt kuttet ut fra teamdream ?

Helene sa...

woah, favorittscenen min fra twilight.

HANDI sa...

DEEET er yndlingsklippet mitt i heeele filmen! FANTASTISK

Alleycat sa...

Det klippet har jeg lagret på youtube, og sett en del ganger for å si det sånn :) Et eller annet med den scenen..

Sangen heter Spotlight og er av Mutemath til deg som lurte, måtte selvfølgelig laste den ned etter jeg så filmen.

Birte sa...

elsker det klippet. jeg så robert pattinson da han var på premieren for harry potter and the goblet of fire. like deilig nå som da.

Anonym sa...

Haha, så bra, hadde nettopp sett det klippet når jeg leste blogginnlegget ditt! Elsker den scenen jeg også, sett den dødsmange ganger. Den og baseballscenen er favoritter! :)

Robert Pattinson er forjævlig hot.

Anonym sa...

Er såå enig! Og i det klippet der er han sinnsjukt deilig.

Talkie Walkie sa...

Sv: Hahaha ja jeg ser det for meg:
"Jasså, så du står der og "leiker" litt med djevelens klaver"

Tro det eller ei så har jeg faktisk lest den ene Twighlight-boka!

Maja sa...

Fine etiketter/tags :))

a sa...

Det kiler i magen min bare jeg hører den sangen på youtube videoen.

SandraJeanette sa...

Jeg ELSKER twiligth!!!
håper ikke det er lenge til neste film kommer..!

Kristine sa...

Jeg har et spørsmål, du skrev for ikke så lenge siden at du hadde en funksjon som gjorde at du kunne se hvem som hadde linket deg, hvordan funksjon er det - og hvor får jeg tak i det. Er desperat, ca ;)

Prinsesse Iselin sa...

god helg spinnea:)

Anonym sa...

Linnéa, hvorfor i all verden har du gått tilbake til den gamle headeren? aiaiai

Cassie Casserole sa...

Å den scenen er så herlig!

Randi sa...

Har lest ut alle bøkene. Leste de ut på to uker alle sammen :) Blir desverre ikke samme gnisten i de to siste bøkene, hvertfall ikke i nummer fire, men klarer ikke legge fra meg uten å vite hva som skjer videre :)

A n n e t t sa...

Flott det er flere enn meg som er over gjennomsnittet hekta på Twilight og Robert Pattinson :)

Rebecca sa...

hvor har du kjøpt den "Jeg er glad i ANDERS" ?

Hanna sa...

Like the tags :))

Anonym sa...

love it! han er så sykt digg i denne scenen

vilde sa...

du eier : )

Tina Marie sa...

jeg har lest ut alle fire bøkene, og sliter litt med tanken på at jeg ikke kan skvise ut omverdnen og leve meg inn i dems lenger. Men jeg skal begynne å lese serien igjen, og gleder meg til 20. nov da film nummer to kommer.

GI MEG flere bøkeeeeeeer

Cathrine sa...

Hahaha jeg dævver av bloggen din ;D Digger humorn din! :)

marie sa...

du ser ut som et sint lite ekkorn. flott hehehe.

Vilde sa...

Jeg blir også blå på leppene, neglene, og så lilla på hendene! Beste grunnen for å la være å fryse:)

Tina sa...

Jeg skulle egentlig kommentere til et morsomt innlegg lenger opp, men glemte bort hvilket det i det hele tatt var da jeg kom til dette. Så nå tør jeg ikke lese mer av bloggen din, i frykt for å bli en stalker som må kommentere allt du noensinne har blogget om.

Og, som cecieliek skrev, jeg skulle ønske jeg hadde en alder på 14 å skylde på når det kommer til Twilight. Men.. Jeg.. jeg MÅ bare. Skamdeilige vampyrer...

Anja sa...

jeg er forelsket i hele twilight, og tenker at ingen andre enn meg liker Robert Pattison på den måten. jeg gleder meg til han innser at jeg er hans kjærlighet.

Anne Maren sa...

JEG ER SÅ ENIG!!