7. mai 2009

MOr di e mann.

Jeg kan like godt svare på kommentarene deres her. Jeg føler ikke helt for å dele den tragiske hverdagen min med dere HELT ennå.

Siri
sa...
Du er alltid sur du Linnea
DET ER JEG FAEN IKKE! Jeg er faktisk ikke alltid sur, men den siste uken har det vært ekstremt. Alt har motarbeidet meg, og jeg har ødelagt samtlige ting i diverse raserianfall.

Veronica B sa...
Hvor flytter du? Bergen? :)
Jeg flytter til Oslo. Men jeg synes alt er så vanskelig, så jeg utsetter all bolig- og jobbleting helt til jeg blir emo og må legge meg.

Helene sa...
Hender det at du skeier ordentlig (!) ut og spiser røde epler og drikker cola? :)
Da jeg leste dette spørsmålet ble jeg faktisk lynforbannet.

Anonym sa...
hvorfor blogger du nesten aldri lenger ?
ÆSJ, nå er det et program på TV med siamesiske tvillinger! Det er det FLOTTESTE jeg vet om!

1.klassing molde vgs sa...
E du en slem russ, linnéa?
Nei. Vi er historiens første russebil som kun har hviteliste og rape-list, altså at vi fokuserer på de kjekke mindreårige guttene og et par jenter som de andre ville ha med. Det at man er russ, gir en ikke rett til å være slem mot andre.

Andrea sa...
"Blogg litt oftere"?!? Hun er russ da, for faen! Slutt å mas!
Tro meg, i går opplevde jeg russefeiring i edru tilstand som sjåfør. Det eneste jeg hadde lyst til, var å sitte inne i bilen og se sur ut eller å kjøre over russen som danset til trance.

Helene sa...
Lever du? Hva skjedde forresten med solo-capsen?
Solo-capsen ble sendt av gårde i går til en leser som var stolt over at broren var flink i håndball. Hadde et håp om at broren var på min alder, så jeg ble litt frustrert da hun kunne fortelle at han var 14. MEN, den er i alle fall delt ut.

Mor sa...
Til dere som ønsker at Linnéa skal blogge mer: Hun behøver en ny data! Hr. Dell nekter å levere internett! Sett inn et par kr på 9650 26 34175 så hun får kjøpt seg en ny PC, så blir det vel oppdatering, tenker jeg. Ja, det er kontonr hennes ja.
Ja, REST IN HELL HERR DELL. Jeg HATER ham, så jeg rev av ham mellomromsknappen i dag for å vise at jeg mener alvor.

Anonym sa...
Skjønner ikke at du ikke vil spise på søndager, spiser meg ihjel jeg da. Helst en feit burger:)
Jeg dør heller enn å spise en burger.

Cecilia sa...
Leste på en fyr sin blogg "Jeg tok meg fri fra min kjære Bunnprisjobb i Trondheim, for å jobbe på min kjære Bunnprisjobb i Kristiansund" - serr,kan du fortelle meg hva bunnpris gjør med sine ansatte,Linnéa? hypnose på jobbintervjuet eller no?
Vel, jeg kunne aldri ha konvertert på den måten, da ville jeg ha følt meg utro. Han er sikkert desperat.

Anonym sa...
Hvorfor har du fjernet linkene til Ida og Ulrikke i favoritter?
Jeg liker begge to utrolig godt, men det er mot min grunnlov å linke noen som ikke linker tilbake. Rett skal værra rett!


Jeg kommer snart tilbake, jeg.

72 kommentarer:

Anonym sa...

Linnea!!<3<3<3 jeg har savnet deg sånn! ;)

Silje sa...

jaaaaaaaa

Sussn sa...

Funny funny!

sara sa...

haha! Jeg likte svaret ditt til den Regine Stokke-greia. Følte meg litt slem da menmen, care!

Rikke sa...

Fett design !

Åse Marie sa...

Hurra! Siamesiske tvillinger er sick.

Ingrid sa...

Yaaaaaay, du blogget igjen :D Kondolerer med Herr Dell. Min mac har pådratt seg downs, så vet bittelitt hvordan det er med tardete pc. Men min lever enda da... bank i bordet.

Anonym sa...

Jeg digger deg Linnea! Du er så sykt MORSOM ;D

Anonym sa...

Spiser du sånn seriøst aldri, eller bare tuller du? Håper du kan svare;p Har hørt noe om at du aldri spiser annet enn epler, og har spisefri på søndager? håper du kan svare serriøst for engangs skyld ;p

Angelica sa...

Jeg så din dobbelgjenger idag. Om du lurte på det :)

Anonym sa...

endelig var du tilbake. elsker den nye banneren din, ønsker med det antrekket! lykke til med å få ny herr dell. :)

Pete sa...

Jesus jeg liker den nye banneren din, beste hittil! Kan du ikke ha den i hvertfall et par uker før du bytter daH?

karenjo sa...

bra du kommer snart tilbake, jeg har savnet deg!

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

dritkul header!!

Line sa...

Jeg digger deg

Lise sa...

ros til deg for de mest trangsynte og hjernedøde leserne. "spiser du aldri?" jeg dæver.

LOL

whitechick sa...

søøøtaaa!!

i s e l i n sa...

"Humre, humre" :)

misi sa...

Fresh header! :D:D

Janne sa...

kul header!

Anonym sa...

HEHE blitt same i headern? kanskje litt PS-overload

Leni sa...

I dont like your new header. your mom was playing in PAINT again?

Anonym sa...

1.klassing molde vgs sa...
E du en slem russ, linnéa?
Nei. Vi er historiens første russebil som kun har hviteliste og rape-list, altså at vi fokuserer på de kjekke mindreårige guttene og et par jenter som de andre ville ha med. Det at man er russ, gir en ikke rett til å være slem mot andre.

amen!

Mari sa...

Haha, seriøst som jeg digger deg. Jeg har sitti i hele dag å lest omtrent alle innleggene dine. Jeg ler meg skakk :D
Stå på - du gjør en knalljobb ;)

Elisa sa...

fy faen, blir rett og slett kvalm av deg når du skriver slikt om siamesiske tvilliger. Har skjønt det at du bare er full i dritt og man skal ta alt du skriver med en klype salt,men det der ble bare helt feil.
Du er særs morsom og underholdene, men noe bør en virkelig holde seg for god for!

Veronica sa...

Jeg digger deg. Og jeg synes den nye headeren din er ku.

Veronica sa...

Eventuelt KUL.

Sara sa...

helt enig med Elise...TENK om noen siamesiske "tvilliger" (som hun så fint kaller det/dem) leser dette og blir lei se:( huffhuff.

whoop sa...

Ja tenk om.
Helt uenig med elise:)

Danjel sa...

Faen ikke desperat:(

Malene sa...

Stilig header :)

TonjeKristin sa...

Jeg tenker at i dag er dagen for å skeie skikkelig ut og faktisk skrive en kommentar til deg. Jeg er sikkert 50% av din daglige statistikk og føler at det er ved sin rett at jeg setter et lite (bremse)spor fra meg :-)
I skrivende stund er det ingen bloggere som klarer å måle seg med deg, når det kommer til både underholdning og... Ja gi meg underholdning og jeg forsvinner ikke med det første! Din blogg er for meg på lik linje som epler og pepsi max er for deg, grovt sett.

Neida så, for å ikke høres ut som en stalker (åpenlyst iallefall) så setter jeg mitt punktum her og håper jeg har gjort opp for alle gangene jeg ikke har vært så ivrig på kommentarfeltet :-)

Silje sa...

Den nye headeren din var dritstilig!

Anonym sa...

Ha det gøy og ta det med ro nå om dagen. Vi er her alle sammen når du kommer tilbake :)

iszting sa...

neinei: "TENK om noen siamesiske "tvilliger" (som hun så fint kaller det/dem) leser dette og blir lei se:( "
jeg hat en bedre idé:
tenk linnéa, om du faar barn/a som blir s. tvillinger!
eventuelt blir du kreftsyk!
sinnsykt morsomt skjebne, for en som deg, hva?!! hahahaha!
jeg oensker deg ellers alt godt og haaper du fortsetter aa underholde oss, og alle siamesiske og kreftsyke.

Lillian sa...

fin du Linnea! (faen, finner ikke det tegnet over e'en på denne dataen. KLIKKER)

Thea sa...

Sinnsykt kul header!!!! keep it forever ;) Og fortsett med bloggen.. norges beste blogg!

Jeg linker seff til deg! ikke at jeg har så fryktelig mange lesere men.. har kanskje skaffet deg et par-tre stk.. :P

Susanna sa...

Fint design Linnea :-)
Godt å ha deg tilbake!

Prinsesse Iselin sa...

spinneaaa ::)) cOOl header <3

Umulie sa...

Så fin header du har fått deg :)
Digger bloggen din foressten ;)

Regine sa...

Så morsomt at dere likte svaret hennes til Regine Stokke-kommentaren. Nei, gud nå ble jeg lei meg!! Haha, dere er helt blåst.

Elisa sa...

har faktisk ingenting med at jeg tror at siamesiske tvilliNger(skyt meg for at jeg ikke leste over kommentaren før jeg posta det) kommer til å lese dette og blir såra. Det jeg mener er at folk bør holde seg for gode for slik snakk, selv om det er ment på tull. Jeg reagerte skikkelig da jeg leste det. men så er jeg sikkert over gjennomsnittsalderen av lesere på siden og da så..

MiaLAMPE sa...

Velkommen tilbake, Linnéa! Gledelig med nytt design, og forhåentligvis ny inspirasjon. ;)

Jannekake sa...

Husk å puste, søtsak :)

SOFSEN sa...

Jeg har skjønt at du er over gjennomsnittet bitter, Linnéa. Jeg har også skjønt at du er sur som en liten drittunge i virkeligheten og. Men nå har du virkelig overgått deg selv. Jeg er faktisk mektig imponert.

Du vet så godt at jeg hele veien har digga deg, og ansett deg som en av favorittbloggerne mine. Nå har jeg mistet all min respekt for deg, og vel så det.

Det kan godt hende at vi lesere skal ta ting du skriver med en klype salt (for all del), men ett steg går grensen, Linnéa.

Én ting er at du for mange unge jenter er et forbilde - noe som betyr at du virkelig burde tenke over hva du skriver og formidler av verdier. En annen ting er hvordan du lar din bitterhet eller hva faen det er for noe, gå utover uskyldige mennesker.

Siamesiske tvillinger - joda, kjempemorsomt, HE HE. Men det er ikke det verste. Du vet kanskje hva jeg snakker om? Ja, det er at du prøver å være morsom på bekostning av Regine. DA beveger du deg på farlig tynn is, kjære deg.

Greit at du ikke bryr deg om hvordan det går med henne, greit at du heller bruker pengene dine på epler eller hva du nå enn invisterer i, men en ting som IKKE er greit, er hvordan du oppfører deg overfor henne.

Du kaller deg selv bitter. Men du har faen ikke fått beskjed om at du skal dø. DA kan man bli bitter, da. Men vet du? Heldigvis er Regine langt mer reflektert og empatisk enn hva du noen gang kommer til å bli. Sånn sett er det hvert fall håp for en av dere.

Jeg er skuffa over deg!!

Anonym sa...

Må bare si det til deg! I går når jeg hadde eksamen, satt det en dame vedsiden av meg, men 5gule epler og 2 pepsi max! Tenkte på deg med engang :)

SOFSEN sa...

Du sletter det for min skyld? Haha, det er det dummeste jeg har hørt.

"Du fisker etter noe å krangle om hele tiden". Jaha? Hvor har du det fra? Latterlig!

Det sier vel litt når selv Regine reagerer på det og mister sin respekt for deg. Bare pass deg for hva du skriver i fremtiden.

Jeg legger ikke skjul på at jeg ble forbanna over det du skrev. Klart jeg ble. Jeg er møkklei av kjipe kommentarer overfor Regine. At ikke folk kan ha litt folkeskikk!?

Dersom du faktisk har donert penger, fatter jeg ikke hvorfor du ikke sier det. Det er en grunn til at folk oppfordrer deg og de andre store bloggerne om å skrive om henne; rett og slett fordi vi vet at ufattelig mange leser bloggen deres. Tenk litt lenger, please.

iszting sa...

SOFSEN
proevde aa si det samme som du, jeg,
bare paa en litt abstrakt maate.
hadde ikke tenkt meg at budskapet i det ikke er klart. men kanskje er det saann.

Linnéa sa...

jeg har svart på det inne på bloggen til sofsen, ang. det med regine. var naturligvis ikke ment for å være overlegen mot regine. så, jeg tok det vekk for respektens skyld.

når det gjelder tvillingene...endret jeg det litt.

irritert! sa...

å herrefred! er det mulig? lage en stor sak av dette? blir irritert! la nå jenta få skrive akkurat hva hun vil! det er hennes blogg, det er dere selv som velger å komme hit og lese. er dere misfornøyd så hold dere unna! selfølgelig har alle medfølelse for regine, men jhhhesus! skal alle slippe alt de har i hendene og bruke all tid og energi på henne nå? jeg mener alle bør få mene det de mener, er det noe som provoserer meg er det folk som skal påtvinge andre sine meninger og synspunkt. Sofsen; for helvete slutt å bli forbanna for andres synspunkt. liker du ikke innleggene her, så ikke les de! ikke krev at de skal endres! da går jo du bare imot denne ytringsfriheten som du står så sterkt for. sorry, jeg har lest bloggen din og syns du er srtig, men nå mistet jeg all respekt for deg!Linneà; kjør på. tror de aller fleste skjønner humoren din og måten du skriver på. men verden består av forskjellige mennesker og det er de som ønsker at alle skal tenke og mene akkurat det samme. herlighet for en kjedelig verden det ville blitt!

Anonym sa...

Når spiste du sist brød?

Regine sa...

Irritert: Du er irriterende.

irritert! sa...

Regine: er det noen som er irriterende her er det nok deg. God bedring og alt det der, helt forferdelig trist det du går gjennom,jeg har selv mistet flere som betyr mye for meg til kreft. du har tydeligvis mange som støtter deg, kjempebra. Men skal alt handle om deg nå? skal Linneà måtte endre innleggene sine pga deg? tja...skeptisk

Hanne sa...

Jeg må vel si meg delvis enig med "irritert". Linnéa har alltid skrevet på denne måten, og jeg tror ikke hun mener noe vondt med det. Regine Stokke fortjener all oppmerksomheten hun har fått, men ikke sleng dritt til andre for at de ikke vil engasjere seg i noe som ikke angår dem i det heletatt. Det er deres valg.

Sofsen av alle, som jo er den største tilhengeren av ærlighet og ytringsfrihet, burde hvertfall tenke seg om to ganger før hun fyrer løs på alle som i det hele tatt ser skeivt på Regine. Regine kan vel forsvare seg selv, hun virker jo som en sterk jente.

SOFSEN sa...

@ Hanne;

"Sofsen av alle, som jo er den største tilhengeren av ærlighet og ytringsfrihet, burde hvertfall tenke seg om to ganger før hun fyrer løs på alle som i det hele tatt ser skeivt på Regine. Regine kan vel forsvare seg selv, hun virker jo som en sterk jente."

- Jo, men det hjelper litt å ha folk som forsvarer en, vet du. Det tror jeg du er enig. Jeg vil i hvert fall være en person som støtter opp vennene mine.

SOFSEN sa...

@ Irritert:

Jeg mener så absolutt ikke Linnéa skal slippe alt hun har i hendene og lage en egen blogg om Regine. Haha, langt der i fra. Men når først noen nevner henne, kan hun svare på en høflig og sympatisk måte. That's all.

Greit at du mister respekten for meg. Det er helt i orden :D Jeg er enig; godt det er forskjell på folk!

Jeg mener det finns en balanse mellom det å være morsom og ufin. Med andre ord: Ytringsfrihet er ikke en gode som skal brukes til hva som helst.

Jeg skriver dette til Linnéa for å vise at jeg blir skuffet, rett og slett fordi jeg har digget bloggen hennes så ufattelig lenge. Det er trist at hun skrev det om Regine. Når selv Regine blir irrtert/lei seg/skuffet, etc, er det noe galt her. Og da sier jeg i fra. Slik er jeg.

Adioss.

Kari sa...

Det finnes mange andre kreftsyke (og det som verre er) enn Regine, with all due respect.

Stå på du Linnéa, og stå for meningene dine! Det er som i kortspill; bordet fanger!

Anonym sa...

Hva skrev Linnéa om Regine?

Regine sa...

Irritert: Hvor har jeg nevnt at alt skal dreie seg om meg? Jeg reagerer bare når folk skriver noe som er negativt ladet til meg. Er ikke det naturlig? Så kan du dra frem hvor inni huleste jeg har nevnt at alt skal dreie seg om meg! Det har jeg aldri gjort. Alt jeg vil er at folk skal respektere meg, og når folk ikke gjør det blir jeg sur. Det er en naturlig måte å reagere på. Tenk deg litt om før du kommer med slike usakligheter.

Og ja, det finnes andre kreftsyke enn meg som Kari sier. Man trenger ikke være smart for å forstå det. Men det er ikke alle kreftsyke som deler historien sin med andre, og snur det til noe positivt. Kan dere ikke bare fortstå det?

Linnéa sa...

Dette blir bare dumt. Nå blir alle venner, eller stikker av. Det er opptil hver enkelt om dere vil hate meg for noe så helt uskyldig. Thumbs up for regine.

Og du som spurte om det var sant at jeg bare spiste epler, og hadde spisedag på søndag... Nei.

Sara sa...

jeg synes i grunn folk overdriver litt her. Jeg oppfattet i alle fall ikke det linnea sa som så slemt.
Forstår godt at det er irriterende å få slengt etter seg av noen randomser at folk heller burde gi pegene sine til Regine enn Linnea. Det går ann å gjøre begge deler.

Susanna sa...

Wow, litt av en debatt dette skapte...
Er enig om at man skal være forsiktig med hva man sier, men man skal og kunne skjønne en ironisk tone.
Og nå snakker jeg ikke spesifikt om Regine, så ikke skjær av meg hodet, men generelt om allt Linnea skriver. Hun sier jo selv at hun ikke er deler hele sin personligheten på bloggen, bare deler av den; den morsomme, sarkastiske, bitre som vi leser syns er morsom! Jeg er enig med at det denne gangen kanskje gikk for langt, men jeg synes også kritikken mot henne er for streng...

Anonym sa...

Jeg vil ikke bli venn med noen før jeg får vite hva som har blitt fjernet fra innlegget :(

Maren sa...

Endelig en blogg fra deg Linnea :-)

snilledamen sa...

At dere gidder!

Linnéa kommenterte de som la inn kontonr til Regine i en kommentar, og dermed blir hun betegnet som Reginehater?
Kan ikke se at L har skrevet ETT negativt ord om REGINE noe sted.
Sofsen og co lager tydeligvis sine egne regler om hva andre EGENTLIG mener.

Og sofsen: du har ingenting med å forelle andre hvordan de skal ordlegge seg. Herregud, så patetisk sofsen er.
Og til Regine: håper du ser forbi denne debatten, den handlet aldri om deg i utgangspunktet. Men det er du nok klok nok til å forstå selv.
God helg alle sammen, og finn på noe annet enn å sitte på nettet og lete etter "feile meninger".

Malene sa...

haha jeg dauer

SOFSEN sa...

Snilledamen:

Ja, nå har jo Linnéa fjernet det, da.. Så det er ikke rart jeg ser enda mer dramaqueen ut, vettu.

Anonym sa...

Sofsen: stikk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snilledamen sa...

Sofsen gir seg ikke. Er du ikke ute og får deg litt frisk luft og rene tanker? Det hadde du hatt nytte av. Jeg leste forresten det som sto før Linnéa endret det, og hun skrev ikke noe negativt om søte Regine, men en kanskje litt sur kommentar til den som la inn kontonr hennes. Og de som er dumme i hodene sine, kan kanskje klare å misforstå og ikke sette det i sammenheng. Finn deg en annen blogg å plage. F.eks en lesbeblogg?

GP sa...

Lol@Soffen.
Har du ikke lest nok på denne bloggen til å forstå Linnéas ironiske undertone?
Husker ikke ordrett hva det var hun skrev, siden det når er slettet, men det var noe om at hun oppfordret leserne sine til å overføre penger til henne fremfor Regine. Tipper du faktisk skjønte at hun ikke mente dette.

Du synes sikkert at det er noen temaer som ikke skal tulles med, men da synes jeg du leser feil blogg assa. Det jeg liker med Linnéa, er at det virker som hun skriver akkurat det hun tenker. Liker du det ikke, synes jeg du skal slutte å lese bloggen hennes, fremfor å kommentere her om hvordan hun skal blogge fremover.

"Ja, det er at du prøver å være morsom på bekostning av Regine. DA beveger du deg på farlig tynn is, kjære deg."

Morsom på bekostningen av Regine? Alle, selv Regine Stokke, tåler faktisk en så uskyldig spøk. Du fremstår virkelig ikke som noen moden 20åring, selv om jeg ikke har lest bloggen din.

Blogg som du alltid har gjort Linnéa!!:)

Anonym sa...

Ufinhet strider da ikke imot ytringsfriheten. Bare sånn til info. Du/dere må gjerne hate ufinhet så mye dere bare orker, uhøflighet også. Ulovlig er det dog ikke, selv om dere selvsagt(...) synes at det burde vært det.

Personlig synes jeg en ting er verre enn noen som ytrer ubehagelige meninger, og det er mennesker som til stadighet forsøker å sensurere andre slik at de skal slippe å føle ubehag - eller rettere, slippe å lure på om de skal føle ubehag.

Anonym sa...

Du va jo ei bli å gla jenta. NÆT. Cheer up, spis mat, lev live.