18. mai 2009

Nå trenger vi ikke fyre i kveld!

Halleluja, nå er det Texas. Det brenner i nabohuset, så jeg tok en tur ut i gata for å være hyggelig. Men så gikk jeg inn og spiste ferdig eplene mine. Synes det er koselig når sånt skjer, jeg. Litt sosialt samvær blant naboene skader jo ikke!

Jeg orker dessverre ikke gå ut og ta bilde av det, men det ser omtrent sånn ut.


Videre... fikk jeg mail av en leser som hadde observert meg da jeg måtte løpe. Jeg har hørt at det ikke er pent å løpe halvnaken, men jeg hadde ikke flere russekort igjen. Det var den eneste utveien for å overleve.

Ellers har jeg fri...hele uken! Bortsett fra en engelskeksamen på fredag, men det ser jeg bare på som kos. Men, jeg har satt opp en LISTE for hvor mange timer jeg skal sitte på biblioteket med økonomiboka hver dag. Jeg hørte nemlig rykter om at dersom jeg stryker, må jeg betale tilbake hele stipendet mitt. Dét hadde jo vært flott.

Til sist har jeg besluttet at, når jeg flytter til Oslo - lover jeg å bli et bedre menneske. Tror dere det er gjennomførbart? Bart? Koffår har du ikke bart...glem det.

45 kommentarer:

tinekatrine sa...

jeg har troen på deg!

Anonym sa...

Jeg også!

Ingrid sa...

Ene damen på løpebildet iz not pleased. Veldig til misfornøyd blikk hun hadde pådratt seg.
Lykke til på eksamen. Jeg har også store planer om å bli bedre menneske til høsten. Det tenker jeg i grunn hvert semester, men denne gangen er det for real. Jadda.

Anonym sa...

koffer har dukkje bart?

Ingvild sa...

Jeg elsker når det er action i nabolaget. Brann, sykdom, politi... you name it. Jeg blir helt glad jeg!

Forresten, jeg HATER aleksander rybak og felemaset hans, og jeg rekner med du også gjør det. Det skulle da bare mangle. Kan ikke du formulere noen fantastiske setninger mot denne kollektive feleorgasmen som sprer seg over alt? Jeg trenger Linnea-sarkasme på dette feltet!

Anonym sa...

Linnèa hearts Aleksander. så det var synd.....
END LIFE hahahahhaah slik ser planen min og ut

Anonym sa...

hahah satan for noen blikk du fikk !

anette marlen sa...

jeg har troen på deg! : D

Oda Aslaksby sa...

Bedre menneske? Jeg tviler på at du er et DÅRLIG menneske :-P

idahelene sa...

hahah, det var noen stygge blikk du fikk på bildet xD

ingrid sa...

hahaha, også den overskrifta da.. nice one!

Vilde sa...

Sjekk blikkene til folka som står på siden hvor du springer går til da! Haha:D

Sunniva F sa...

Jeg stryker i 3 fag, r-matte og gym og biologi, og ringte fort til lånekassen for å høre om jeg måtte betale tilbake de 70.000 jeg har fått i stipend tilsammen. Nei, var svaret. :) Han var kjempehyggelig han jeg ringte til! Og sa at de ser heller ikke på om man ikke har stått i første omgang når man skal søke igjen. Det årner seg for snille jenter :) Var kjemperedd for å sitte med den gjelden for å ha driti på draget dette året.. Men ikke i følge han jeg ringte til i lånekassen. Dette får bli min ene kommentar i år ;)

Elise Tingvoll sa...

Føler hun leseren er veldig kul ;; hehe neida. venter spent på russekort,skal følge med i postkassa.
stå på videre, elsker bloggen din!

Anonym sa...

Til å være så sick sarkastisk og morsom, hadde du egentlig et jævla kjedelig russekort.

Bamseklem, Rybakk

Veronica sa...

Jeg har også engelskeksamen på fredag. Faktisk akkurat samme eksamen som deg. Koselig, hæ? Veldig. Men hallo, har du tenkt på at fredag er en fridag? Satan.

Jeg vil også ha nabobrann. Høres koselig ut.

Susanna sa...

Nytt liv i Oslo? Spørs hva det innebærer, om det er snakk om trening, mindre spising og begrenset pengebruk så er Oslo et dårlig valg. Om det derimot innebærer bruk av t-bane, mindre fysisk aktivitet, middager på 7/11 og slenging av penger både her og der så: JA! Nytt live here you come!

Dreo sa...

Haha.. Jeg vil ha tilbake den VG-reklame ! :-D

KamillaK sa...

gleder meg

e.m. sa...

Hvor var DU like før brannen startet, frøken Myhre ?

Maja sa...

jajaja, støtter meg til herr anonym her. trenger litt linneasarkasme om alexander rybak.

Nøve sa...

haha, alle glor på deg på bildet. nydelig.

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

brutalt, i love it.
tro det eller ei, nå er jeg misunnelig på deg for at du bor i molde, for vi har ikke søndagsåpent på biblioteket.

Anonym sa...

Ikke fordi jeg snart er 40, men hvordan klarer dere å stryke, gjør dere ikke lekser i det hele tatt? :-/

Hege Charlotte sa...

Jeg tok meg den frihet til å gjøre det mer visuelt hva menneskene på løpebildet ditt tenkte..

http://img376.imageshack.us/img376/2328/dsc0573s.jpg

Hanne sa...

Å flytte til oslo funket for meg, iallfall!

Anonym sa...

Litt drøyt kanskje? Hilsen nabo

OdaFoto sa...

Oslo gjør all ting mulig, så det skal du ikke se bort i fra! :)
ellers så har jeg ikke bart. har du?

http://odafoto.blogg.no/

marie sa...

hahahhaha. du er heilt bak mål. nice

Anonym sa...

d e bra

Linnéa sa...

Ingrid: oi, la ikke merke til det før nå. Priceless!

Ingvild: ikke bann i kirka! Rybak er helten min.

Sunniva F: Godt å høre, virkelig. Det hadde vært kroken på døra.

Russekortkritiker: hadde du hørt på radioresepsjonen hadde du hatt et annet syn på det. jeg liker ikke disse dårlige spøkene majoriteten bruker.

veronica: nei, det er jo ikke denne fredagen det? det er en...annen dag?

e.m: Jeg har alibi, jeg var på Bunnpris :)

snart 40: klart jeg leser lekser, men enkelte ting skjønner man bare ikke.

hege: priceless! takk!

anonym: du e bra

LORRAINE H sa...

http://lorraine.blogg.no/1242763955_19mai2009.html#comment

Innlegg om blant annet deg. :-)

Anonym sa...

Til nabo - det er bare å slutte å lese bloggen til Linnea hvis du ikke forstår hennes ironiske humor.

tinemarie sa...

Jeg burde hatt en slik liste, alt for mange fristelser i hverdagen!

Veronica sa...

jo, det er denne fredagen. jeg kunne like gjerne kvelt meg selv med en kanelbolle.

Lennea sa...

lykke til på økonomieksamen! jeg føler din smerte, hadde matteeksamen idag; tross alt favorittfaget, så det gikk jo strålende.

Anonym sa...

Når man flytter til oslo blir man et verre menneske :/ Jeg skulle hilse på alle og si unnskyld til alle jeg dunka borti de første månedene her, men det er det selvfølgelig bare jeg som gjør så det slutta jeg med :(

Crydla sa...

Dette var et morsomt innlegg! :P
Hahah!

Kristine sa...

Jeg har bart! :D

e.m. sa...

Åjasånåsådetvardu ! Og hvordan kan så veslefrøken Linnéa ha vært hjemme og på Bunnpris samtidig, hææh ?
En opplagt sak for Hercule Poirot, spør du meg............

tanorexic sa...

Nice av deg og bare gå i russebuksa og bh i russetogget, f... at ikke jeg tenkte på det samme da jeg var russ,hehe.

Anonym sa...

hahaha
jævlig genial :D

Anonym sa...

koffår har dukkje bart?

Ida sa...

Legger igjen en kommentar, siden du vil ha det. Flere misfornøyde blikk fra megger og en bartemann som ser på russetoget på det bildet.

Anonym sa...

Digger bloggen din!:) du skriver utrolig bra!:D