11. mai 2009

SLAPP AV

Jeg kan godt innrømme at jeg har vært en liten dritt de siste ukene, hvor mamma med god grunn har kalt meg emo-kid hver dag. Det har nemlig begynt å gå opp for meg at jeg har valgt over evne, å velge økonomi som tilvalgsfag er det absolutt DUMMESTE jeg har gjort i hele mitt liv. Jeg er ALLERGISK mot økonomi. På torsdag får jeg vite hva jeg kommer opp i til eksamen, og hvis økonomi står for tur - henger jeg meg i kirketårnet. Jeg ser faktisk ingen annen utvei.


Enda verre er det selvfølgelig at Herr Dell har takket for seg, og jeg må bruke Herr Dell nr. 2 som er SKAMMELIG treig. I tillegg må jeg klistre alle epleklistremerkene på kroppen så jeg husker å klistre de videre på Herr Dell senere. Jeg lever et hardt liv om dagen, ser dere.

Jeg merker at det er mye masing om dagen. Jeg merker at jeg helst har lyst til å rope: "SLAPP AV," hver gang noen åpner munnen. Alle bloggere syter og klager om at de blir klådd på, hvorfor klår ingen på meg? Alle syter om at de har så mange friendrequests på Facebook, hvorfor spør ingen meg? Jeg godtar jo alt som kan krype og gå, bare så lenge det ikke heter Muhammad! Og hvorfor unnskylder alle seg med at de kanskje skriver feil hver gang jeg får mail? Blir jeg virkelig sett på som så nazi? I såfall liker jeg det.

54 kommentarer:

ceciliek. sa...

Henge seg ja, ingen dum ide! Kan ikke se at livet mitt kan fortsette etter eksamen uansett så.. why not?

Neida. Skamfylla fikser det meste. KNESKÅL!

Iselin sa...

Skulle godt lagt deg til på facebook, men blir så flaut om/når du seier nei...

Anonym sa...

du er så braaaa

huilei sa...

Vi har nok gjort samme feil: Jeg har av en eller annen absurd grunn (les: tenkte det hadde vært artig å ha i disse finanskrisetider, ehehe) valgt (verdens-)økonomi som tilvalgsfag. Eksamen på torsdag og vet såvidt hvem Ricardo er.

Talkie Walkie sa...

Det er ingen som klår på meg heller. Nå ble jeg deppa.

Åse Marie sa...

Haha :-) Hjelper det om jeg sier at jeg har en 10 siders innlevering på fredag- har skrevet 2, en tale jeg skal holde på torsdag- knapt begynt på den, og ikke minst eksamen på mandag og jeg har hittil lest en av fire bøker og husker ingenting av hva.

Prikken over i`en er at jeg skulle fikse alt denne uken, men våknet i dag med over 39 i feber og verdens vondeste hals.

Oi, denne kommentaren ble nesten litt terapi, eller selvhjelp.

Jeg krysser fingrene for at du ikke henger deg, det hadde blitt så trist om min favorittblogg forsvant.

Ela sa...

får du og friendrequests fra muhammad osama??
hardt liv, ja.

Maja sa...

jeg var smart nok til å velge kjemi. hurrahurra, jeg tror faktisk jeg hadde takla økonomi bedre enn drittkjemien!
HERREGUD, hvorfor tok jeg ikke sosiologi eller no sånt chill?

Anonym sa...

hvorfor aksepterer du ikke folk som heter Muhammed??? (kremt rasist/fordomsfull) ?

Pia sa...

Jeg vil være facebook friends! haha:D

Maiken N. Ohr sa...

Jeg studerer økonomi, og trodde oppriktig at faget ville "vokse på meg" hahaha.. Der tok jeg fryktelig feil. Derfor startet jeg heller å blogge.

Anonym sa...

Digger bloggen din:)

Martet sa...

Jeg skal ha eksamen i oversettelsesteori, vil du bytte?

Og lykke til med å slappe av.
Alt som må gjøres nå og ikke etterpå er ikke verdt å gjøre.

Myklebust sa...

Økonomi er møkk, så derfor sluttet jeg :) Og er det virkelig ingen som klår på deg? Det er en skam... Får ta deg en svippis til Ålesund, så endrer det seg fort.

Amanda sa...

Digger den sarkastiske bloggen din! Og musikksmaken din er ikke dårlig den heller.

Oda Aslaksby sa...

Jeg har eksamen i matte- bytte?

Maren sa...

Finfin header

MiaLAMPE sa...

Det er økonomi du har far din til, da.

Anonym sa...

haha, jeg digger deg. uansett as!

Susanna sa...

"Slapp av!" right back at ya!

Lillian sa...

lite friendsrequestsaktivitet (?) på facebooken min også! hardt liv..

io0oi sa...

oo. liker den nye headeren:)

whitechick sa...

Får håpe du ikke komemr opp i økonomi da...

maja sa...

hahahaha, du er så morsom :D

MARIE sa...

Jeg sitter med økonomi til over hodet, har heldagsprøve (!!) i morgen og kan sannsynlig mye mindre enn deg. Lykke til hvis du kommer opp i eksamen, økonomi er noe dritt!

SILJEIS sa...

I feel you. Privatisteksamen i norsk muntlig på torsdag, tar heller bussen opp til molde og joiner deg i kirketårnet. Får jeg i tillegg beskjed om at jeg kommer opp i politikk skriftlig på torsdag er det i hvert fall avgjort.

Ella sa...

Jeg kan bli den beste facebook vennen noensinne! Lykke til med å ikke komme opp i økonomieksamen, skjønner godt at du heller vil henge deg!

Kari sa...

Om du kommer opp i økonomi på eksamen kan du jo legge frem for sensoren hvor mye penger du har brukt på epler de siste tre årene! Mest sannsynlig blir han så imponert at du får en glatt 6er.

isabel sa...

den nye headeren er dritfin :D
ikke heng deg a, da får jeg ikke en bra blogg å lese på når jeg egentlig skal lese til prøver :)

Emilia sa...

Jag skulle lägga till dig på facebook DIREKT om du bara skrev vad du hette i efternamn! Svårt annars

ceciliemaria sa...

Du er nå faktisk søt også, da. Selvom du er emo. Og selvom du kanskje ikke liker at jeg kaller deg søt. Jeg gjør det likevel.

Kan levende forestille meg hvordan jeg ville hatet økonomi jeg også... Poor girl. Vi satser på at du IKKE kommer opp i økonomi, right?

Maria sa...

åååh, jeg elsker bloggen din! Det at du blogger sjeldent er bare posetivt, det gjør at det du skriver får litt mer mening enn med de som blogger 10 ganger om dagen. Stå på Linnèa!

Thea Mathilde sa...

Haha, jeg digger bloggen din!
Du er latterlig morsom xP

Muhammad sa...

så du vil ike ha mg som ven om jg leger dg til?????

Anonym sa...

okei! du e jævlaa morsom! haha, ironiske faenskap :D moro å lese! go girl!

Katrine sa...

Hehe, eg går på Økonomi og Administasjon så du får rope ut vist det blir for gale så skal eg heller gje deg ei hjelpande hand!:) Vil jo ikkje at du skal gå til det drastiske steget å henge deg i kirketårnet! kem sine blogginnlegg skal eg le av då?:)

Nikoline sa...

Okey, så jeg digger bloggen din. Du er helt rå!

Lise sa...

så fin jeg var på bildet.
anne, din znik!

Ina sa...

Vet ikke hva du heter på Facebook daaa!

Mor sa...

Lise: Klokka var halv tre dah....
Eller noe sånt.

Men den som sover synder heldigvis ikke, og det synes jeg er fint.

Linnéa sa...

ja, jeg heter Linnea myhre, det glemte jeg å si...

hahha, silje, kom til molde. its a date

muhammad: nei

Therese sa...

Utrolig fin header du har fått deg :)

Anonym sa...

oj oj oj :D

Wilde sa...

Jeg vurderer også å henge meg (eller hoppe fra en bro eller noe) hvis jeg kommer opp i økonomi. Gah, hate it:(

Prinsesse Iselin sa...

ha ha ha, enig, hade til Muhammad og Ali!

Ida Martine sa...

hahaha. jeg lo høyt på siste avsnitt.

Anonym sa...

Hahaha, faktisk sant. Mange som har blitt klådd på rompa i det siste :-P

Anonym sa...

Hahah, drit bra :D

Hilde sa...

Jeg joiner deg i kirketårnet hvis jeg kommer opp i fransk på torsdag!

Mella sa...

veldig fin header! :D

Karoline! sa...

Herr Dell er kult. Det likte jeg.

Umulie sa...

Æsj, jeg føler med deg. Har ikke økonomi, men alt som har med matte å gjøre er ille nok. Jeg skal krysse fingrene for deg ;)

Camilla sa...

Hvor mange friend request fikk du på facebook etter dette innlegget, det lurer jeg på:D

Tonje sa...

Hei !

Du er drit rå, og skulle gjerne lagt deg til på face. Men siden vi ikke kjenner hverandre, hadde kanskje det blitt litt rart.

Jaja, stå på!