26. jun. 2009

Baker Linnéa

Det siste interessante som hendte i Molde, bortsett fra at jeg fjernet videobloggen jeg hadde laget til dere grunnet latterlig dårlig respons på noe jeg hadde brukt EN HEL DAG PÅ å redigere! Dere burde ha vært kastet til løvene! Uansett, det NEST mest spennende som har skjedd, er at Roald Øyen var på Bunnpris. Jepp, dere leste riktig. Påskenøtter-Roald! Han kjøpte en krone-is, og "glemte" å ta pose slik at jeg måtte gi ham en gratis. Han må bare ikke tro at han kan komme og få gratis pose flere ganger bare fordi han er kjendis!


Jaja. Siden sist har jeg altså flydd over til Oslo for å gjøre et jobbintervju.  Jeg fikk låne leiligheten til Tonje mens hun er i Molde, og det at hun bor på Frogner sammen med FIRE MENN er egentlig ikke noe problem. Som en "takk for lånet-handling" har jeg besluttet å kjøpe:
1. Ny tannkrem
2. Eksklusiv håndsåpe 
til bofellesskapet. Jeg skal aldri synke så lavt at jeg kjøper såpe fra First Price. Det hjelper like mye som å IKKE vaske seg.

Anyroad.  Jeg sto opp alt for tidlig, og endte opp på jobbintervjuet en time for tidlig. Klassisk!
Men ettersom jeg tok på meg lykkekjolen min, (åh, nå lyver jeg igjen, jeg har ikke noe lykkekjole, jeg skulle bare poengtere at jeg ikke valgte skinnfrakken akkurat denne dagen) uansett - jeg fikk jobben! Dere kan bare kalle meg Baker Linnéa!


Hm. I går kveld avsluttet jeg altså med å drikke alkohol hjemme hos Ida.
Kort oppsummert: jeg bør egentlig ikke serveres alkohol. Spesielt ikke i Oslo hvor NESTEN alle er farlige. I Molde kan vi jo gå hjem alene uten klær uten å få et blikk engang, true story.

Nei, nå må jeg visst stå opp dere. Det er nemlig jævlig viktig å begynne og PUSSE nabohuset klokka 8 om morran her i Oslo. Så jeg har ligget og hørt på sandpapir mot vegg i omtrent 2 timer. 

YES, der fant jeg noe å irritere meg over i Oslo! Da kanskje jeg kan fortsette å blogge likevel da.

(Det passet så utrolig godt med et bilde av meg her)


96 kommentarer:

Hilde sa...

Gratulerer med jobben! Hvor er kjolen fra? :)

Monica sa...

Nydelig du er! Og den leiligheten så fantastisk ut :-O

Mari sa...

Jeg går nesten så langt som å si at jeg elsker deg Linnea. Du må aldri slutte å blogge for oss!

Mariell sa...

Haha! Alltid like morsom.

ammalíe sa...

Glad jeg fikk med meg videoen, beklager på det sterkeste at jeg ikke kommenterte; du er dritflink til å stå.

Gratulerer med jobb og Oslo og fin kjole. Jezz, bby.

Anonym sa...

jeg så aldri noen video..sist jeg var innom bloggen din var i går rundt 11/12. Når la du den ut?

supermarie sa...

PENAH!

linda-mari sa...

Bor du på Aker Brygge?:O

Elisabeth Bzzz sa...

Akk, for en fantastisk kjole!!! Du burde vært modell! Men livet er ikke bare burde,burde.. Gratulerer med ny jobb! Dypt skuffet over at videobloggen er slettet....... Hva må vi gjøre for å få se ?? Jepp.
Dette ble en real smiske-kommentar.
Men jeg ble serr dypt skuffet..

Prinsæsse Kristin sa...

nice tan=)

Christine sa...

Det innlegget med videobloggen kom aldri opp på min data :-O

Hanne sa...

siden jeg alltid leser bloggen, men aldri kommenterer, så skjer det nå; lov å være like kul i oslo som i molde :) hugs

Ellen Marite sa...

!!! Linnéa da! Jeg var på jobb, så jeg RAKK IKKE SE VIDEOEN engang... Hvordan skulle jeg da kunne kommentere?!

Anonym sa...

så utrolig idioti at når vi har gledet oss til å se en vblogg, så sletter du den?! Kan du ikke legge den ut igjen da? please..

- Bjørn fra sandefjord

crydla sa...

Hvorfor er du så brun da??
Grattis med baker jobb (?). Fin kjole ;)

tanorexic sa...

Gratulerer med jobb:)

Oda sa...

Det gikk jo ikke å kommentere videoen!! Satt i mange minutter å prøvde, tilslutt ga jeg bare opp.. Men, legg den ut igjen, da LOVER jeg å kommentere!

Bendik Andreas sa...

HAHAHAHAHAHAHA, you make my life complete. Alt fra det med han påskenøtter-roald og First price greia. _PRICE_less.

Og jeg ble sur når du fjerna youtube-filmen, fikk aldri sett den!

huilei sa...

Tror ikke det er mange bakere som har så fin tan (nå hørtes det fryktelig ut som jeg smiska) (OK, kanskje jeg gjorde det).

Anonym sa...

Jeg var på jobb, så på lønningspils, og gledet meg villt til videoen da den kom opp på min bloglobvin. Jeg sparte den til sist for å kose eg max, men så var den ikke der alikevel. Håper du gir oss et nytt forsøk! grattis med jobb baker L!

Leni sa...

Awwwwwwwwwwwww you look so good! And what a fancy sofa! hehe

Anonym sa...

Gi oss videobloggen tilbake, værsåsnill. Fikk ikke sett den. Du må gi oss litt mer tid når det er så fint vær. Takk.

Anonym sa...

GI OSS VIDEOBLOGGEN IGJEN
det må ha vært i de søteste nattestimer du la den ut, for jeg var inne i går før jeg la meg, og nå, når jeg sto opp. du ga meg ingen sjangs til å kommentere

Christina sa...

fantastisk. hvor/hvilken baker? i will come for you.. jeg mener.. jeg vil komme for cookies.. og sjokoladeboller.. og kakao..

Ida sa...

Fikk heller ikke sett noen videoblogg..

Gratulerer med jobb, bolle- og brød-Linnéa! ;-)

Hilde sa...

Videobloggen kom ikke opp hos meg.

Grattis med jobb og oppdagelsen av nye irritasjonsmomenter i Oslo! :-D

Marianne sa...

Er DET leiligheten til venninnen din?? Jeg nekter å tro at det bor 4 hannkjønn der, hvis ikke de alle er striglede homofile..den så fantastisk ut!

tinekatrine sa...

bra du fant noe teit ved oslo. vi kan ikke ha noe av at du slutter å blogge.

Oda Aslaksby sa...

Gratulerer med jobb!!

Karina sa...

Gratulerer, baker Linnéa:) Jeg vil gå så langt som å nesten sverge på at den nye jobben viser seg å gi en hel del irritasjonsmomenter å blogge om;)

Ellen ;> sa...

Neei, du må legge den ut igjen. Jeg var borte den kvelden den var ute. Legger du ikke ut videoen må jeg jo nesten begynne å følge med på NAS sine videoer.. :(

Anonym sa...

Synes videobloggen var helt genial jeg Linnea! Gratulerer med ny jobb, og DEN kjolen vil jeg også ha!
- C

julianne førde sa...

fin kjole! fin jente!

Mona sa...

Grattis med jobb! Lovely dress...

Maja sa...

jeg mistenker at du sier at du har fjerna videoen (som du eegentlig aldri la ut) for å få masse kommentarer som ber om at du må legge den ut igjen. For å styrke egoet ditt liksom.

Det er greit, så lenge du legger ut den videoen igjen.
Er for øvrig enig med deg når det gjelder billigsåpe, det være seg First Price og sånn Extra (coops billigmerke). ÆSJ

Rikke sa...

Jeg har heller ikke fått opp noen videoblogg, og jeg oppdaterte i hele går kveld for å se, så du har bare å legge den ut igjen!

Anonym sa...

Jeg regner med at du skrev Baker Linnèa med vilje ?

ida sa...

Skal du jobbe på Baker Hansen?

Sunniva sa...

Rakk jo ikke å se videoen før du fjernet den igjen såå

ngg sa...

Roald hvem? Du er nå mer kjent enn ham uansett nå, så det er ikke noe å bry seg med...

Talkie Walkie sa...

Tror grunnen til dårlig respons på videoen var at det ikke var mulig å legge inn kommentar. I det minste når jeg skulle skrive en liten sak så fikk jeg opp beskjed om at det ikke var mulig å legge inn kommentar.

Uansett: videoen du la ut var utrolig underholdende. Liker tanken at det ikke er noen grunn å dra på Blogg Camp dersom det ikke er noen potenseielle parringspartnere der ;)
Også et par spark til videobloggere. Det liker vi :D

Anonym sa...

Legg ut videoen igjen, da.
Ikke rart du ikke fikk respons når nesten ingen så den?

Hilde sa...

Gratulerer med jobb! :) Og ja; fortsett med å blogge!

Anonym sa...

Få se videobloggen da, din bakersvenn !

Anonym sa...

Jeg så ingen videoblogg, selv om jeg var inne å sjekket mange ganger. Hadde gledet meg til å se om du svarte på spørsmålet mitt, så jeg syns du skal legge den ut igjen. Er flere som ikke fikk sjansen til å se den.

Trude sa...

Gratulerer med jobb, bakergirl! Var Roald like kjekk i virkeligheten som på televisjonen? Trass i sikkert 50 års aldersforskjell - han holder seg jææævlig godt. Ikke et sete er tørt under Påskenøttene her i heimen, å jaa.

MissN sa...

Grattis med jobb!! :D
Når kommer det svar på spm. runden?:)

Anonym sa...

Jeg rakk aldri å se videoen.
dårlig gjort...
kan du ikke laste den opp på nytt?
DA SKAL JEG KOMMENTERE !

lenaz sa...

har ikke skrevet under på taushetsplikt du sikkert!

Anonym sa...

Gratulerer med jobben, Linnéa!

Btw: Veldig fin kjole, passer deg kjempegodt.

Fat-cow sa...

Nei men helvete heller. Du bør vurdere å slenge ut den videon igjen.

Anonym sa...

Gratulere med jobb! ;)
Er DET leiligheten din eller Tonje sin? perfeksjon!

Lillian sa...

hipp hurra for baker linnéa !

Mathilde sa...

Gratulera med ny jobb! Og få videobloggen tilbake, hadde gleda meg sånn til den! men den vart jo sletta med ein gang :-(

Veldig fin kjole ja!

EM sa...

Jeg skal kommentere hvis du legger ut den berømte videoen igjen:)

OG JEG ER NEPPE ALENE.. SANT? :)

sommernissen sa...

HALLO! Jeg har ventet og ventet på den videoen, også får jeg nå vite at du la den ut, men slettet den!? hva er det for noe tull Linnea? Jeg som sendte inn spørsmål og greier! kan du ikke legge den ut igjen, plis? jeg lover å kommentere! :) jeg kan kommentere flere ganger om det hjelper på selvtilliten din;) forresten, elsket kjolen din! men det er da den nye lykke kjolen din, siden du fikk jobben, am I right? :)

LEGG UT VIDEOEN PÅ NY! JEG MENER DET:)

Anonym sa...

Kansje du ikke fikk respons fordi at det er fint vær. Det er ikke så mange som sitter på dataen da vettu :P

andrea sa...

jeg fikk ikke sett videoen.. legg den ut igjen vær så snill.. Jeg lover å kommentere.

helene sa...

du er den mest geniale bloggeren jeg vet om

Mor sa...

Ser ut som om du er hjemme hos tante Margit på Aker Brygge på det nederste bildet.

Hils!

Anonym sa...

Gratulerer med ny jobb :-D !

Kamilla sa...

Grattis med jobb :D Hvilken baker?

NATALIE sa...

jeg så videoen du la ut, men kommentarfeltet funket ikke. så derfor fikk jeg ikke kommenter. det var en genial video i allefall, du er alltid like morsom!

Victoria sa...

GIGANT SKUFFELSE! Snufs, har sett sånn frem til videoen, også får jeg det etterlengtede nettet mitt tibake og første jeg leser er at du har slettet den ):

Sikker på at du ikke vil legge den ut igjen?

Anonym sa...

Skal du jobbe på United Bakeries på Palleet? Så deg utenfor der på fredag, der er det jo mulig å være Baker Linnéa. :)

Vera sa...

Hallo, hvorfor fjernet du videobloggen! elsker hvor sarkastisk du svarer...

Du er nydelig

Anonym sa...

gratulerer med jobben!

Anonym sa...

Kjempefin kjole ;D Gratulerer med jobb!
PS: Videobloggen din var knall :)

ali sa...

vor jg kan finde bilder av nakne molde-jenter på internet?

MissN sa...

Elsker kjolen!! Hvor er den fra???? Digger deg!!!!

e.m. sa...

BAker Linnéa ??
Jeg trodde du skulle "ta en Anna Nicole Smith" jeg ? Og så hadde du Roald Øyen innen rekkevidde uten å slå til med din navngjetne sjarm.
Skuffende, Linnéa, skuffende !!
Han er helt sikkert atskillig rikere enn jeg, myyye eldre og dermed lettere å bli kvitt for godt.
Meg vil det blitt verre å få under torven i en fart, takket være AB Rhesus -, Anunnaki-blodet som fremdeles flyter i årene mine.

stefan sa...

Jeg tror flaskedama savner deg. Hun har kasta frakken og strener rundt i ei nydelig grønn bukse.

Anonym sa...

men så bra at du fekk i storbyn da..) ha faktisk ikkje lest blogga på fleire veke er jo ute heile dagane men idag e eg sjuk så da ha eg lest blogs og joda da kommenterae jo eg så klart:) og joda fin kjole:)

Anonym sa...

Få videoen tilbale, Linnea...Hadde gleda meg sjukt!!!!!!

Vilde sa...

Grattis med jobb da Linnéa! :D

Victoria sa...

JEG MENER DET LINNÉA, VÆR SÅ SNILL Å LEGG UT VIDEOEN IGJEN!

magnill sa...

FINfin kjole!

Anonym sa...

Jeg vil også se videobloggen! :( Legg den ut igjen a!

Benedicte sa...

Fin kjole :)

Bjarne sa...

til de som "glemmer" poser: lag en egen stabel med poser til disse. skjær opp bunnen på langs og teip igjen med blank tape. når kunden skal ta med seg varene (forhåpentlig har vedkommende kommet seg helt ut) så raser varene ut. når den forurettede kommer rasende inn i butikken igjen og forlanger ny pose, gir du bare en likedann!!

astrid sa...

linnéa! den kjolen var fin :D

Sunniva sa...

Litt skuffet over at jeg ikke fikk med meg den videobloggen. Hadde gledet meg til den, altså.

Anonym sa...

Hvor faen er den filmen hen?:O
?!!!? har jeg gått glipp av noe?
OMG, for første gang på jæævlig lenge har du, LINNEA LAGET EN JÆVLA VIDEOBLOGG, og så har jeg ikke sett den?
jeg er jo faen innom bloggen din daglig...........


-sinna karina

Anonym sa...

legg ut videobloggen igjen da, alle vil jo at du skal gjøre det :)
Vær så snill? (A)

Det var noe galt med kommentarfeltet, derfor fikk jeg ikke til å kommentere, men skal kommentere om du legger den ut igjen, jeg lover!

Kaja sa...

Fikk ikke med meg noe videoblogg jeg? Legg den ut igjen,og du kommer til å få respons :-) herlig kjole forresten!

sdeee sa...

haha, bra du ikje lar han tro han e nokka bare fordi han e kjendis:P lol!
Du sku tatt betalt for posen ass:p

Uansett..Pen kjole, og gøy blogg:) (Jei, en moldeblogg i lik:O)

Christina sa...

VIL SE VIDEO!

minimimi sa...

Gratulerer Baker Linnéa! Håper du får en kul header til å matche det nye yrket ditt ;P hihi
Og flotte bilder av dg. Pen kjole og kul blogg !

Linnéa sa...

Lenaz: nei, faktisk ikke.

ali: nakne jenter fra Molde? Herregud, jeg har ikke noe vettugt svar på dette - du bør bare skamme deg veldig mye.

godt å høre at det var kommentarsystemet som streiket og ikke dere! unnskyldningen er godkjent, og den kommer på nytt.

em: nekter å tro at han er verdt det da han jobber i nrk.

Venninna mi bor ikke på aker brygge, men tanta mi gjør. jeg var der en tur.

og nei, jeg skal ikke jobbe på baker hansen. det er et stykke unna byen.

e.m. sa...

Jagu gikk du på den, gett.
Kunne bare ikke dy meg etter hva du skrev om at:
"I Molde kan vi jo gå hjem alene uten klær" osv...
Det er jo bare sånn jeg er vettu. Full av eff.

Mvh 'Ali'

Alvorlig: Gratulerer med ny jobb,
og...ålreit, ålreit, jeg skammer meg veldig mye !

Pia sa...

Hvor er kjolen fra?:)

Margrethe FL sa...

Det siste bilde var nydelig :)

Anonym sa...

hvorfor svarer du nesten aldri på kommentarer? hvertfall ikke de "viktigeste"! jeg synes det er skikkelig teit. en blogger som aldri svarer på kommentarer = en dårlig blogger!

Arma sa...

BAKER? var det DET som var så hemmlig?
nei og nei og nei

Linnéa sa...

pia: kjolen er fra topshop.

anonym: jeg svarer på kommentarer. hva er det jeg ikke har svart på, da? jeg svarer som regel på det som stilles spørsmålstegn ved

Anonym sa...

skulle iche du kåre en vinner av hvem som skulle være med på øyafestivalen? jælla kule jenta du e:)