21. jun. 2009

Jeg er IKKE på bloggcamp

Når jeg leser avisen, slår jeg meg stadig i pannen når det dukker opp saker om fulle mennesker som har flydd på dørvakter. Det skal jeg ikke gjøre mer, for FYTTI GRISEN for noen amatører som blir ansatt som dørvakter! I går valgte nemlig en bleiking å KASTE MEG UT fordi jeg var kulere enn ham! Han mente riktig nok at det var fordi jeg var for full, men herregud, han var jo helt på bærtur. Jeg hadde selvsagt lyst til å prøve meg på å si at jeg ikke engang hadde drukket, men blikket hans fortalte meg at han ikke var åpen for humor. Jeg forlot uansett åstedet, og det var jo ikke noe annet enn deres tap - utestedet deres suger. Vi drar bare dit fordi vi ikke har noen andre alternativer. 


Jeg har bildebevis fra rett før hendelsen også, faktisk. Jeg smiler nemlig ikke, det gjør jeg bare når jeg er overstadig beruset.

Jaja, så er det på tide at dere får se karakterene mine. Bretter man ut livet sitt på Internett, må man gjøre det ordentlig. Som en av talerne sa under utdelingen, "det viktigste er ikke å ha gode karakterer, men å være en god karakter." Flaks for meg at jeg ikke har noen av delene.

Som dere ser, gikk altså begge eksamenene mine til helvete og ødela vitnemålet mitt. Økonomieksamenen trenger ingen forklaring, men engelsk.... jeg skrev en novelle om en ulvegutt - og jeg vil heller DØ enn å lese den igjen. MEN, vi vet alle at jeg aldri har vært den skarpeste sniven i skuffen, og at jeg samtidig har Alzheimer - så jeg hadde egentlig ikke forventet noe bedre enn dette.

Oioi, nå hører jeg en gressklipper OG en unge som skriker ute! Dette må være bra! 

Til sist må jeg bare dele hverdagens største irritasjonsmoment med dere. Det er nettopp det faktum at den ene katten har blitt så forbannet overvektig at jeg blir rett og slett frustrert. Er det rart jeg er redd for å spise!

Ja, også kom jeg over en annonse som hang på butikken. Jeg har ikke ord!

Så utrolig kommentarvennlig dette ble, da. Men jeg kan jo glede dere ved å si at jeg har byttet kommentarsystem til en slik pop-up-boks, slik at det skal bli ENKLERE for dere. Jeg gjør det fordi jeg LIKER dere, jeg håper egentlig ikke at dere dør slik som Side 2 skrev i artikkelen sin.

73 kommentarer:

Anonym sa...

Gøy med pop-up. Det med å være en god karakter fremfor gode karakterer er forresten helt riktig.

idd sa...

Haha. Helt enig, dørvakter er bare bitre på livet! Og foressten, du krever ganske mye av deg selv om du er misfornøyd med de karakterene. Go sommer!

Mathilde sa...

Fy så fint hår du har. Og du har ingen grunn til å vera misfornøgd med karakterane dine!

vic sa...

Så lenge jeg får lest bloggen, er alt enkelt, Linnéa.

Hilde sa...

fancy greier

joakim sa...

kort oppsummert: dørvakter er lættiz, fine karakterer, spesielle katter og annonsen trenger ikke noen videre kommentar! Så d så.

Mira sa...

Jeg ser for meg marsvingutten, hihi. Jeg syns du hadde fine karakterer!

Ingvild sa...

Det ser ut som den overvektige katten har .. pels ;o Er dette en illusjon, eller har den faktisk pels?

Elise Bahía sa...

alt jeg kan se på er fraværet ditt... i mine øyne er du superwoman!

Espen sa...

Hvorfor er du ikke på bloggcamp? :)

Den lappen han 21 åringen har hengt opp var jo helt utrolig vittig!

pernille sa...

Jeg er glad for å høre at du ikke er på bloggcamp, herregud. Overraskende å se at du har 4 i skriftlig norsk! Du er jo så flink til å skrive.

Vilde sa...

Vitnemålet ditt var jo bra det Linnéa!
Hahaha, søte katter:D

Sunniva sa...

Du kledde å ha korketrekkere :) Fint!

Tonerose sa...

Marsvingutt <3 Jeg smelter!

ragnhild sa...

Du skriver så bra!

huilei sa...

Haha, jeg elsker kattebildet! Ser ut som den lille katten har den store katten som sin bodyguard. Gratulerer med bra karakterer!

Linn sa...

Haha. Jeg var nettopp inne på Blogglisten.no, og kom over "taggene" til bloggen din.

http://www.blogglisten.no/blogg/569

Det virker så sinnsykt innholdsrikt :)

Sara D sa...

Stilig med pop up!

Sykt bra karakterer da! :)

MissN sa...

"Oioi, nå hører jeg en gressklipper OG en unge som skriker ute! Dette må være bra!" Haha, funny:P

Kristin Vicious sa...

Hermegås med pop up-boks da, herregøøed!

Dørvakter er dumme, det er allmenn kunnskap. De er sikkert nødt til å være strenge, men det driter jeg i. De er dumme. Og jeg skjønner ikke greia med at de alltid klarer å gjennomskue at jeg ikke er 20 enda...

Jeg synes vitnemålet ditt så fint ut, jeg! Tenk på meg som fikk 3 i lett-matematikken. Jeg er sammen med en mattenerd (you should know).

Marsvin er tøffe dyr. Jeg har et marsvin som heter Ludde <3<3 :) tihi

Applaus for lang kommentar woop woop!

Christina sa...

wow! Du har jo kjempebra karakterer :D Grattis!

Anonym sa...

hahah - digger deg!!!!!


synes karakterene dine var gode jeg :)

Maria sa...

Syns du er en særdeles god karakter ut fra bloggen din, så du bør unne deg den!

Kristine sa...

Jeg blir glad hver gang du skriver en bloggpost! Du er så skjønn! Takk for at du skriver så underholdende. Bildet av kattene var genialt!

charlotte sa...

4,33 i snitt er BRA linnéa, du har god grunn til å være stolt! :) selv får jeg 3,6 og er likevel fornøyd.

btw, har du en spesiell forkjærlighet for engelsk? 8 av 12 karakterer på valgfagene var fra engelsk jo?! hvor mange timer i uka har du hatt engelsk? har du blitt god?:-) (ikke mtp. karakterer mener jeg, for de ser vi jo, men sånn ift. hvordan du var før og om du føler du kan snakke og skrive mye bedre nå)

Gro sa...

Dørvakta e virkelig tapara! Grattis me goe karaktera :-)

Vilde sa...

Å, du har bare helt fantastiske formuleringer og kommentarer ibandt. Skamme seg den norsklæreren som våger å gi deg en firer!

Karoline sa...

De siste to dagene har korps fra hele landet innvadert hjembyen min, noe som har ført til altfor tidlig vekking både lørdag og søndag. Siden du hater korps, kom jeg ikke utenom å tenke på deg da de utenomjordiske personene en etter en falt ut av de minst ti forskjellige bussene som var parkert bare få meter fra huset mitt. På hvert fall tre av bussene sto det 'Buss møre' på, disse holder jeg deg personlig ansvarlig for at er her!

Anonym sa...

Bra karakterer! Litt overraskende at du fikk 4 i norsk med tanke på skriveferdighetene dine som kommer tydelig frem på bloggen. Rettskrivingen har du i hvert fall full kontroll på!

Talkie Walkie sa...

Hahaha, herlig som alltid! Håper gressklipperen fikk fiket opp den lille ungen.

Og glassene mine er ikke stygge! De er bare...øhm...um....mindre pene? De har andre gode egenskaper! Utseende er ikke alt.

Anonym sa...

Dritdårlige karakterer ja.. øhm..

Oda sa...

du eier. karakterene dine var jo bra!

Anja sa...

Elsker headeren.Den er så.. deg. Gjorde bloggen din fullstendig.

Anonym sa...

hihi
-du er en like søt og sint emo som lillesøsteren min :)

Syns karakterene dine var helt greie jeg, hadde firekommawhatnot selv -and i`m like smart !

klemzz

Toril sa...

Jeg elsker bloggen din, Linnéa!

Edel sa...

Du skriver så fantastisk bra, jeg ler hver gang jeg er inne på bloggen din :D Fantastisk!

Anonym sa...

http://www.qxl.no/pris/klaer-sko-og-tilbehoer/dameklaer/gensere-topper-bluser/gensere/kanonkul-retro-sologenser/v/an573167534/

Anonym sa...

du har jo ikke ille karakterer i det hele tatt! 4 og 5 er jo kjempebra! skjønner ikke hva du klager over...

Edel sa...

Åh, tusen takk for det :) Du som er søt, da :D

Maren sa...

du er så vittig du Linnea :)

lisa sa...

du må begynne å blogge oftere linnea!! håper du følger mine råd, ellers skal jeg selv oppspore deg og tvinge deg på macen når jeg besøker mine besteforeldre! ehe (tull). håper du begynner å blogge mer. ELSKER bloggen din, du er så sykt morsom :) og i tillegg så liker jeg at du skriver lange innlegg med mange historier i! fortsett sånn! :D

lisa sa...

du må begynne å blogge oftere linnea!! håper du følger mine råd, ellers skal jeg selv oppspore deg og tvinge deg på macen når jeg besøker mine besteforeldre! ehe (tull). håper du begynner å blogge mer. ELSKER bloggen din, du er så sykt morsom :) og i tillegg så liker jeg at du skriver lange innlegg med mange historier i! fortsett sånn! :D

Leni sa...

Awwwww I saw link to my blog in that article... and i saw metro station in your favorite music! HOW NOT TO LOVE YOU HOW NOT TO LOVE YOU!

Btw for somebody with blond hair you did good at school... you did good!

Ida Susanne sa...

Ingen imponerer meg mer enn deg på skrivemåte - du får hvilken som helst hendelse til å oppfattes som morsom eller interessant å lese om, og deet skal godt gjøres! Du er flink, Linnea. Slutter du å blogge kommer jeg og teiper deg fast til en stol med en Dell i fanget! :D

Og forresten, karakterene dine skal du ikke være misfornøyd med! Tvert i mot :)

Anonym sa...

Du er så utrolig pen!! kjempe gode karakterer, du skal ikke klage over de!!

Lene sa...

Den siste mnd har jeg lest gjennom HELE bloggen din når jeg har kjedet meg på jobb.
Synes du fortjener et stort takk for veldig god underholdning!

Heidi sa...

Jeg spankulerer rundt i hjembygda selv... Uten hjem, 21 år og to marsvin på slep, på jakt etter et sted å bo før jeg må spise én av dem! Jeg føler med denne rolige gutten som trenger ringbuss og to rom!! Hadde du noe nr til han?:p

Så må jeg jo skryte deg opp i skyene, bli så personlig at jeg bruker fornavn og si; "Linnéa, jeg elsker bloggen din!!".

Anonym sa...

Hahahhahahahahah måtte gutten ha tomannsbolig pga to marsvin? Kanskje han er en rolig gutt som driver å temmer marsvinene sine til å bli pokémonmestre. Det hadde hvertfall jeg gjort om jeg hadde hatt to sånne "søte" rottelignende dyr i mitt hus.

Kattene dine er så stygge at jeg ler meg helseløs hver gang jeg får øye på et bilde. Anbefaler denne videoen om du har et hat/elsk-forhold til katter. Jeg lo meg ihjel, men nå får jeg vel dyrevenner på nakken:
http://www.youtube.com/watch?v=1hPxGmTGarM&feature=related


hjerteknusende klemmer fra anonym

Anonym sa...

hahahaha! du såg egentli helt forjævli lost ut der, elle drita om de e de du ve høyre xP fyfaen du e rå..

gler mej te du flytta te oslo, du kjeme te å blogge 20 gonga om dagen p.ga der e so masse du ve irritere dej over:P
elska bloggen din, dagen e kje den same uten:)

sofielouise sa...

hahhahah :-D nydelig bilde av deg

Anonym sa...

Herlig sveis:D

Belinda Jakobsen sa...

HAHA jeg ler så jeg griner av kattebildet!! HAHA! Dyr er vel en fantastisk ting :D

vicy sa...

Pop pupp. Mitt vitnemål består mest av 2'ere, kjører stil.

Mathilde sa...

hahahahahaha, marsvingutten

magnill sa...

HAHA, søøøte katter!!

Mari sa...

Ser mer ut som den lille katten trøster den feite katten fordi den er overvektig... Jeg ler!

Linnéa sa...

Ingvild: det er riktig nok en nakenkatt, men av og til får den pels. jeg vet ikke om det skal være sånn, jeg.

Espen: Jeg er ikke på bloggcamp fordi jeg ikke har råd til en helg med mye bortkasting av penger. det skal jeg nemlig gjøre neste helg :)

Pernille: Når man ikke får skrive om seg selv er det ikke så morsomt lengere...

charlotte: regnet du virkelig ut? isåfall...du regnet feil. det er 4,5!
Jeg har vel egentlig ikke noe kjærlighet for engelsk, jeg bare...trodde jeg var flink i det. Men jeg suger, viser det seg :)

Karoline: kondolerer!

Lisa: kvalitet foran kvantitet, er det ikke det man sier?

Ida s: takk kjære!

Vilde sa...

Du har jo et supert vitnemål, kjempebra karakteret:) grattis:)

Henriette sa...

Linnéa, bloggen din er desidert den beste som finnes! Jeg elsker den! Siden du drar i gang en aldri så liten spørsmålsrunde, kan jeg jo komme opp med et spørsmål; hva er planene nå etter sommerferien? Skole, jobb, bosted? Ha en flott sommer!

Anonym sa...

Karakterene dine er jo kjempebra!!! :)

Gro Harlem sa...

Anonym sa: karakterene dine er jo kjempebra!!! :)

Vel, kjempebra er kanskje å ta litt i. De er helt middelmådige, det trenger ikke bety at du er det. Forøvrig er det helt fantastisk at dustelæreren presterte å gi deg 4 i norsk. Congratufuckingslation. Du er alt annet enn 4 i norsk.

Linnéa sa...

Det er jo det jeg sier, karakterene er helt OK. Men nå har jeg riktig nok ikke brukt så mye energi på skolen for å oppnå bedre.

Norsk dreier seg om å skrive om ulike språkutviklinger, likefremt å vise hva du KAN. Jeg får kanskje full score på rettskriving, men innholdet trekker MYE ned da jeg hater å tolke dikt

Anonym sa...

Haha, du har jo bedre vitnemål enn meg som vil inn på medisin. Jævla yrkesfag-karakterer!

Anepane sa...

JEG ELSKER DEG! Hadde jeg vært lesbisk skulle jeg ha gifta meg med deg!

Anonym sa...

Hvorfor har du sletta videobloggen?

Anonym sa...

ka faen ??? ein dørvakt e faen meg ikkje amatør fordi han ikkje slipper deg inn. blir jo bare kvalm av deg jo. det e heller deg som er på bærtur

crydla sa...

Du er jo god på skolen! det viser i hvertfall karakterene! helloo.. kun TO 3-ere. shit, da hadde jeg skreket.
hvordan jobber du med skolen? feel-i-need-some-tips..

Anonym sa...

Hei! Hvor har du kjøpt den hvite blonde toppen? den var drit søt!

Ashlee sa...

Tenkte jeg bare skulle advare deg. Fødelsdato har jeg hørt at man kan lett finne ut av fødselsnummer eller personligi nfo at man helst ikke skal legge ut det. Men på vitnemålet ditt er fødselsnummeret ditt opggitt. Uten at du har sensurert det vekk. Og det er noe av det mest personlige nummerene man har. Det er mye som kan bli funnet ut av og id stjeling utifra fødselsdato og/eller fødselsnummer. Jeg ville foreslått at du fjernet bildet og skraverte vekk sensitiv info i paint eller at du fjerner bildet helt For din egen del.

Ellers så er det greit..tenkte det var et tips!

Anonym sa...

Usaklig at du fikk 4 i norsk?

Anonym sa...

idioter. 2-roms betyr jo bare at det er adskilt soverom, ikke at det er to soverom.

Anonym sa...

idioter. 2-roms betyr jo bare at det er adskilt soverom, ikke at det er to soverom.

Anonym sa...

Everything is very open with a really clear
explanation of the issues. It was definitely informative.
Your website is useful. Many thanks for sharing!


Feel free to surf to my web blog: home cellulite treatment