17. jun. 2009

JEG TENKER

Av og til får jeg en syk trang til å være anonym. I stedet for å slette alt jeg har skrevet og ta farvel med dere, gir jeg heller bare faen. Jeg later som om dere ikke eksisterer, og slutter rett og slett å stikke innom. Den eneste som spør er vel egentlig mamma. "Har du sluttet? Hva med leserne dine?"

"JEG HÅPER ALLE LESERNE MINE DØR," svarer jeg og glor ned i kryssordbladet igjen. Men nå slo det meg plutselig at jeg allerede har begynt på dette blogghelvetet, og det gjør det vanskelig å slutte.

Samtidig har jeg ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre til høsten når jeg skal flytte. Det vil forhåpentligvis ikke være så mye å irritere seg over lenger i Oslo til å ha noe å skrive om. Pluss at jeg har planer om å skaffe meg nye venner, og blogging har en tendens til å skremme bort potensielle venner. Har dere lagt merke til at bloggere ikke HAR venner? Bortsett fra Lars Tangen, men han er homofil.


Så grunnen til at jeg pauserer er rett og slett at jeg funderer på hvordan og når jeg skal ende dette hysteriet.

AAh, nå har jeg akkurat sett Oddasat - og planlegger en våkenatt så jeg slipper å dukke opp på skolen i morgen også. De driver med pengeinnsamling i klassen slik av de kan kjøpe en blomsterbukett til lærerne våre. Ettersom den ene læreren var han som ga meg 4 på eksamen, har jeg INGEN planer om å bidra. Han kan heller få løvetann fra hagen min.

107 kommentarer:

ingrid sa...

doh.. ikke slutt å blogg ! :C du er kanskje norges beste blogg

jovnaanti sa...

Enig med ingrid :)

Silje Therese sa...

så enig, så enig!

EspeN sa...

Bare vent - I oslo er det så mye som irriterer deg at du kommer til å oppdatere 4-5 ganger om dagen!

Jeg som leser kan nesten ikke vente på alt du kommer til å irritere deg over!

Lykke til på jobbsøkinga.
ps! Var litt strammere arbeidsmarked enn jeg trodde har jeg funnet ut...

huilei sa...

Prenumeranter = venner.

Ulrikkeg sa...

Du må ikke slutte, endelig fant jeg en blogg som handler om mer enn "se hva jeg har på meg i dag"!

Amalie sa...

I Oslo er det så altfor mye man kan irritere seg over, så tror òg du finner en god del å skrive om. Bare for å være litt mild i ordbruken. Dette ER Norges svar på en ekte blogg, så ikke prøv å forsvinn ... og nei, vi er ikke døde enda :)

Dreo sa...

Du e itj rætt ! :-D Haha

Anonym sa...

NEEEEEEEEEEEEI ikke slutt å blogg.

oshlo-> større by-> større og flere irritasjonsmomenter.

Monica sa...

Flytt til Bergen istedet du, mange jobber her :-D Tror vi har to bunnpriser i sentrum også!

Ingrid sa...

BELIEVE ME. Det er nok av tards i Oslo å irritere seg over. Her er alt som man kan irritere seg over i andre byer samlet i en eneste stor irritasjon. Og det sier jeg i aller beste mening.

Anonym sa...

Håper du får et FORFERDELIG liv i Oslo, og at alt sosialt går rett til helvettte så du kun har bloggen igjen og oppdaterer maaange ganger daglig!!!!!

KamillaK sa...

Jeg ble irritert på mye i Oslo før. Nå elsker jeg byen. Må advare, jeg så et korps i går. De spilte ikke, men jeg så dem.

Caroline sa...

Håper du får jobb på Bunnpris i Oslo, da har du i hvert fall noe å blogge om. Du er jo Norges beste blogger!

Lise sa...

du har meg å irritere deg over.
innvandrere.
bråk.
vinterhelvete med tyve minus.

Karina sa...

IKKE SLUTT, jeg er blitt avhengig av å lese bloggen din.

Malene sa...

Håper bloggpausen får deg i et så irriterende humør at du kaster deg over tastaturet etter kort tid.
Føler at jeg dødde litt inni meg nå!

Stalker sa...

i love you

Maria sa...

Du VÅGER IKKE å slutte å blogge!!!
Jeg bor i oslo og skal lett finne ut hvor du bor! I*M YOUR STALKER!! mohaha!

Leni sa...

jesus you are so stealing my ideas!
I'm quitting... you are quitting... I'm thinking about making some new friends... you need some new friends.
But hey I'm not social at all... and you have to bring your own pepsi max...

Anonym sa...

hehehe

Anonym sa...

nei, i Oslo er det mye å irritere seg over.. så slutte trenger du ikke å tenke på!:)

Mariell sa...

Slutt å tenk!!! Når du får de nye vennene dine i oslo, så kan du skrive hvor mye de irriterer deg. Om trikkene og t-banen, om uteliggere.. Åhhh som jeg gleder meg!! :) Du er RÅÅÅÅ Linea!!!! Diggå du!!
KleM fra Sørlandet :)

Lene sa...

Ikke slutt da, du! :( Digger bloggen din! Bare ikke føl deg presset til å blogge de dagene du ikke orker eller gidder, for da blir bare et ork.

celine!! sa...

du blogger så sinnsykt morsomt! og bra. det er litt rart, men helt sant jeg ser opp til deg! jeg misunner ironien din og evnen din til å skrive bra! og det er mye bedre om du bare blogger en gang i blant istede for å irritere deg over at du måååå blogge hver dag. jeg sjekker den hver dag og blir glad når innleggene er lange og blir irritert når jeg har lest dem for da vet jeg at det er ferdig! men du skriver så morsomt! hver så snill fortsett!! jeg har lest mange blogger men din er abselutttt den beste:D:D

Maria sa...

Herrejesus, i Oslo er der så mange dumme mennesker at du antakeligvis kan skrive en roman om irritasjonsmomenter. No offence anyone.

Åsne sa...

Ikkje slutt å blogg. vær så snill! du har seriøst den BESTE bloggen eg har lest. du finne garantert noke å irritere deg over i Oslo og :D

Kine sa...

Linnéa. Du våger ikke å slutte å blogge. Da vet jeg ikke hva jeg gjør! Av de faste bloggene jeg leser hver dag, så sparer jeg alltid din til sist for å sitte og kose meg skikkelig! Hver gang jeg ser enden på innlegget blir jeg trist, og kan ikke vente til det neste innlegget kommer. Du er GENIAL! Er det en blogg hvor jeg sitter og brøler av latter så er det din. Så, ikke slutt kjære deg!

Anonym sa...

Hvorfor skriver du dette hvert halvår, at du skal slutte å blogge? Bestem deg a! Typisk bloggere. "Nei, nå ble det så kjedelig, nå må jeg lage litt drama. Jeg slutter"

Anonym sa...

Godt at du er tilbake :)

Og ikke tro at du ikke finner ting å irritere deg over i Oslo, jeg kan faktisk ikke vente til å lese om alt det rare du kommer til å oppleve haha

ceciliemaria sa...

Jeg forstår veldig godt at du vil slutte, jeg! Ihvertfall om du mister selve gleden ved bloggingen... Er glad for at du ikke bare sletter alt, ihvertfall! That's ONE good thing!

Lykke til med å finne ut av det :o)

Anonym sa...

neei, ikke slutt!

linda-mari sa...

Du må ikke slutte å blogge da. Men du kan jo bare gjøre det litt sjeldnere. Kvalitet foran kvantitet:]

Og ingenting som irriterer i Oslo? Jeg får lyst til å ta mitt eget liv flere ganger om dagen pga. folk som ikke er like perfekt som meg!

iszting sa...

hvis du slutter aa blogge, SKAL alle som stiller stadig spoersmaal om hvor du har kjoept x og y BEGAA SELVMORD.
vanskelig dilemma, stort ansvar.
lykke til avgjoerelsen!

Marie sa...

hey, ikke slutt daa. Du er jo den beste bloggeren.

T sa...

Samme her. 40kr hver til en lærer som ga med 3 på et kåseri! Skal snike meg unna.

tanorexic sa...

Nei nei! Linnea,du må ikke slutte å blogge! Ikke en gang tenk den tanken:(

Hanne sa...

Jeg håper du aldri slutter! Du skulle bare visst hvor mange ganger jeg har vært inne de siste dagene for å se om du har oppdatert!

AudM sa...

Du skal såklart ikke slutte før alzheimers tar deg!

Anonym sa...

hahahaha
vi digger deg linnea!
væ så snill å fortsett.

celine sa...

ikke slutt da, da har jeg ingenting å gjøre å dataen lenger!

Hanne sa...

Du trekke uansett :) Du ekje god på å skremma vekk folk, kjære! Beklaga ;)

Lea sa...

der er NOK å irritere seg over i Oslo! tro meg, jeg har bodd her i to år og er allerede lei!

Tiggere på ethvert gatehjørne "pliiis pliiis" *rislerasle", alkoholikere som MÅ kommentere det du har på deg, "er det påske allerede?", bilister som kjører i 150 kmt over fotgjengerfelt, er du heldig stopper de halvveis inn på feltet osv osv

vi kan bli venner når du kommer hit ;)

sara sa...

du må ikke slutte! Jeg elsker bloggen din! Du er den kuleste personen jeg vet om! Ta det til deg, for jeg sier aldri sånt!

Anonym sa...

Å nej du får inte sluta blogga! Du har ju världens bästa blogg!

Kristine sa...

Ta ein pause, dersom du føler du treng det, det gjer alltid godt :) Men for all del, kom tilbake!

(Det er ikkje ofte eg finn menneske som er like sinte som meg)

Anonym sa...

IKKE SLUTT, KJÆRE DEG! DU ER JO VERDENSBESTE OG MORSOMSTE BLOGGER!

Ane Kamilla sa...

Nei, Linneá. Du kan ikke slutte! Du finner alltids noe å irritere deg over, uansett hvor du er. Det er så artig å lese bloggen din:p

Anonym sa...

Uff nei, ikkje slutt å blogg, for all del!

mona sa...

hvis du slutter å blogge, forsvinner et av mine daglige høydepunkt(greit, ikkje daglige. for så flink til å oppdatere er du ikke).
Men bare vær klar over at du er best på det du gjør, bloggen din er jævlig bra.

Stine sa...

Mooonica!! :D :D Hehehe!

Silje sa...

ikke slutt.

Anonym sa...

NICE header! ;D den var såå fin :)

lene sa...

neei, linnea, ikke slutt! vi trenger en personlighet som deg i bloggverdenen, i kontrast til de overfladiske, oversminkede eklingene hvis blogg består av SEEEPÅHVAJEGHARPÅMEGIDAG og ÅÅÅJEGERSÅKULJEGSKALPÅKJENDISPARTYFORDIJEGERBLOGGER, som dominerer bloggnorge... dønn seriøst, du presenterer de av oss som ikke gidder å stresse med å strebe. vi trenger deg!

Anonym sa...

Dette er jo den beste bloggen!! Ikke slutt!

Maria - MetalBarbie sa...

Hehe! TRO meg: Du får NOK å irritere deg over i Oslo. Believe you me. Bloggen din kommer til å få saftigere irritasjonsutbrudd enn noensinne, du vil rett og slett koke over av potensielle blogginnlegg-ideer fra øyeblikket du setter foten av trikken.

Folk urinerer på trikkeseter i Oslo.
I rest my case!

Marta sa...

Folk er jo helt avhengige her.. lever dere utenfor pc'n?.. men ikke slutt, da. Tror ikke folk unngår deg selv om du er blogger egentlig.

btw, ja vi har bunnpris i sentrum. Den ved siden av narkisene ved korskirken.. så flytter du til bergen og jobber der, får du mye å skrive om. . .

sandrajeanette sa...

Løvetann fra hagen er fint :D

Ingrid Thomassen sa...

Ikke slutt å blogg

Anonym sa...

Jeg skal love deg at det ikke mangler på irritasjonsmomenter i Oslo. Jeg har bodd ti forskjellige steder i Norge, og har aldri irritert meg så mye som jeg gjør i Oslo. Det er jævlig her (selv om det samtidig er morsommere enn alle andre steder når det er bra). Ergo: Dette er ikke noe argument for å slutte å blogge. Dette er min første kommentar forresten, selv om jeg har fulgt med bloggen din en stund. Du er en morsom en. (Jeg har forresten sett deg, men jeg foretrakk å ikke hilse... Du vet, den anonyme tilværelse. Mmm.)

Jenny sa...

Fin blogg du hade.
fin va du med.
Önskar dig en trevlig midsommar!

Anonym sa...

ikke slutt, vær så snill..Dette er absolutt den beste bloggen!

Solveig sa...

Neeeei, DU MÅ IKKE SLUTTE Å BLOGGE! Jeg har jo nettopp blitt avhengig av deg! Hvordan kan du gjøre noe slik mot meg?! Jeg orker ikke mer..

Hilsen flau 19årig sunnmøring som ikke tørr å si til vennene sine at hun digger en jente via en blogg.

Anonym sa...

Dette er definitivt den beste bloggen som er og blir. -Vi må jo begynne å finne på noe selv hvis du ikke er mer.

Linnéa, du er jo helten!

Natalie sa...

Olso og korps henger sammen. Jeg tror du vil ha mye å skrive om i Oslo også, så du er nok nødt til å fortsette å blogge! :)

Silje sa...

forstår at du kanskje vil ut av den blogg sirkelen, men du har den mest geniale bloggen i hele landet! sååå... ikke slutt :)

thelotusness sa...

Bloggen din er sykt underholdende. Det er egentlig derfor jeg leser den, for å bli underholdt.

Synes du selv kan få bestemme om du skal blogge eller ikke. Vet jeg, som er blogger selv. Men har ikke så mange lesere som du :P

Men venner det kan det bli lite av, så den beslutningen får du ta. Du kan slutte hvis du vil, selv om det ville vært litt trist først. Men life goes on ;D

http://thelotusness.wordpress.com

Hanne sa...

Du kan jo ikke slutte å blogge du.. Du er jo den ENESTE morsomme bloggeren!

sara d sa...

noooooooo :(

Stine sa...

Det er selvfølgelig opp til deg om du vil fortsette å blogge eller ikke.. Og jeg forstår at du trenger tid til å tenke deg om. Men du skal vite det at du er den beste og kuleste bloggeren! Du er pen, smart, morsom og du kan virkelig få alt mulig til å virke interessant. Som f.eks. bunnpris butikker, epler og fjell! Har jeg en dårlig dag kan jeg rett og slett bli superglad av å se at du har skrevet et nytt blogginnlegg :) Gjennom å blogge får du meg i godt humør og på dumme dager blir dagen så mange hakk bedre.

Jeg kommer til å savne deg om du slutter, men uansett hva du bestemmer deg for synes jeg du skal være stolt av deg selv for hva du har oppnådd og fått til med tanke på bloggingen! Lykke til med flyttingen til Oslo :)

Silje/blee sa...

ikke slutt neeii : /
du har en av de aller beste bloggene, og som ei fortalte lenger opp her, bruker også jeg å vente med bloggen din til slutt. da kan jeg koose meg og le en hel masse på slutten av bloggrunden min :D Du er super! ..og jeg er sikker på at du kommer il å irritere deg over en masse i Oslo og :DD

Anonym sa...

Synd om norges beste blogger slutter å blogge.

Lene-Lise sa...

du aldri slutte med blogghelvetet. du er den eneste anstendige bloggen i Norge.

Anonym sa...

ikke slutt, du er den eneste bloggen jeg faktisk liker.

Anonym sa...

Eg tykkjar at du skal slutta å blogga. Det finst andre bloggarar som er like flinke, til og med betre enn deg. Så veit du det og.

Sophie sa...

Elsker bloggen din !! Du skriver utrolig bra og like underholdene hver gang. Mye bedre enn de som er på topp på blogglistene, mange av de er jo ikke der fordi de er flinke engang. Håper ikke du slutter å blogge!

Dysleksikid sa...

Linnea du har norges beste blogg. i hvertfall fra mitt syn! og hvis man har en dårlig dag så kan man alltid stikke innom og få seg en latter av irritasjons momentene dine!:D så værsåsnill forstett å blogg! og takk for all bloggingen du har gjort! har vel fulgt med på bloggen din i et år nå!:)

Karinafugl sa...

Men Linnéa, jeg elsker deg jo! Du kan ikke være så svikefull, ikke mot meg! Jeg lover å sende deg irriterende e-post hver dag, om det er det som skal til. OG! velger du likevel å slutte å blogge, stjeler jeg identiteten din!

Anonym sa...

Jeg har lest blogger i mange år nå, og jeg har aldri kommentert en eneste en av de. Dette blir den første. Jeg kommenterer aldri fordi jeg hater det, men jeg føler at jeg er nødt til å gjøre det nå. Du er en utrolig god blogger, og jeg elsker å lese bloggen din! Ikke slutt

Elise Bahía sa...

jeg vil være vennen din.........

Hanne sa...

Han blir nok mer glad for en personlig bukett fra hagen din med ugress :)

Anonym sa...

linnea du eier jo! ikke slutt

zathx sa...

Hvis du slutter med å blogge, må jeg jo besøke deg flere ganger i uken for å sjekke hva som skjer. Det vil du ikke, tro mejjjjj!

Katrine sa...

Nei fysj, du er jo faktisk Kanskje Norges beste blogg;)

Men du skal komme til Oslo og begynne på Joker og vi skal bli bestevenner:D
Du gleder deg like mye som jeg, ja? Det var fint

Anonym sa...

ikke slutt : (

Sofie sa...

tro meg; det er NOK og mere til å klage over i oslo. Vi har korps her og, vi har emokids OVERALT og det er bare begynnelsen. Så det står det ikke på. Jeg skjønner likevel tankegangen. Bare å se på min blogg.. *pause*

Anonym sa...

når jeg leste at du kanskje skulle slutte,
fikk jeg lyst til å ta fram en kniv og kutte,
kutte opp alt som heter årer og sener
tro meg, du får nok mange nye vener! (VENNER)
du er best.

Arma sa...

du har da alltid meg. om alt skulle falle sammen.

Heffa sa...

Hehe...som flere har vært innom: genial blogg og i Oslo trenger du ikke gå ut for at byen noen ganger er særdeles bloggverdig. Altså irriterende.

Bare å glede seg til fortsettelsen, detta. =)

Anonym sa...

dette var det første innlegget jeg leste av deg, og det ga ikke akkurat mersmak. makan til negative tanker. skjerpings.

harry manback sa...

Pompøst og påtatt.

Anonym sa...

Du som er dårlig om du ikke klarer bedre enn 4 da, ikke læreren ;)

Lene sa...

Jeg tror vi har samme menssyklus, jeg har også pms..

Ikke slutt å blogg!

Anonym sa...

du må fortsette å irritere deg masse og dele det med oss :-D

Tina sa...

Nei :( Ikke slutt! du har helt garantert norges beste blogg!

Susanna sa...

He he he, jeg liker at du ikke blogger så ofte jeg :-) Så slipper jeg å henge så langt etter liksom, ettersom jeg bare sjekker en gang i uken ;-)
Blogging skremmer bort potensielle kjærester også!

Christina sa...

du kommer til å angre når du flytter til oslo. vi er bittre vi og - jeg lover!

Anna sa...

Har aldri lest bloggen din før, men fra nå av har du en fast leser. :) Du skriver bare så utrolig bra, det er rett og slett noe med setningene dine som flyter godt.
Og ikke slutt å blogge, da vil jeg gå glipp av mange bra saker. :c

Linnéa sa...

Jeg har ikke tenkt til å slutte før jeg flytter i alle fall, det er fortsatt en stund igjen her.

Grunnen til at jeg stadig stiller meg spørsmålet er ikke for å få dere til å bønnfalle meg om å la være, men rett og slett for å forberede dere på at jeg ikke kommer til å blogge til jeg dør. Så spar deg frekkhetene.

iszting: selvmordstallene går ned for tiden, det er min oppgave å få dem opp på beina igjen.

anonym etter heffa: your loss

harry: det er sånn jeg liker det

anonym: nei, i dette tilfellet var det nok læreren. jeg er selvfølgelig alltid utrolig flink

lene: du røper meg!!!

ellers takk for snille kommentarer, dere er en flott gjeng!

julie sa...

Du er den eneste bloggen som faktisk får meg til å le og LESE det som står der, så du får ikke lov til å slutte på i alle fall enda et år! Basta :)

Anonym sa...

hvis du slutter blir JEG faen meg anonym.


-karina

Anonym sa...

ikke stopp å blogge! Har vært innom bloggen din hver dag etter at jeg hørte om den. :- )

Silje sa...

NOOO! Ikke slutt!! Jeg har desverre ett år igjen på skolen, og ettersom de har stengt av Facebook, blir det MYE blogglesing!
Det er faktisk høydepunkt å lese bloggen din! Like, dagen blir litt lysere etter å ha lest dine sarkastiske syn på verden!

Så please. For alle uheldige skolebarn, fortsett å blogge!

Anonym sa...

lur ide . og fjern adressen din fra nettet helst så vi slipper å bli villedet innom hit via via via. christ for en døll blogg

karenjo sa...

skjønner deg veldig godt. men utrolig dumt er det, siden du er den eneste bloggeren jeg gidder å lese alle innleggene til. håper du likevel kommer tilbake snart!

Hanne sa...

hm, du var sykt pen på det bildet! keira knightley, nesten

NICK sa...

lovely chic ~^^

www.queenswardrobe.com