4. jun. 2009

Jo,

Hvor ironisk er det ikke at jeg forteller dere om alle festivalene jeg må droppe på grunn av dårlig råd - for så å vinne 2 Roskilde-pass et par timer senere? Spørsmål nummer 2 er vel hvorfor JEG vant - jeg kan herved underskrive på at karma ikke eksisterer.

"Men Linnéa, kan du ikke videoblogge litt mer?!"

NEI?
Hva tror dere er grunnen til at jeg gjemmer meg bak Herr Dell for å kommunisere med dere? Det er selvfølgelig fordi jeg vil skrive. Ikke for vise dere den muntlige dysleksien min gjennom en latterlig film redigert i movie maker. I går fikk jeg en gang for alle bekreftet dette da jeg måtte snakke direkte på radio. I etterkant ble jeg spurt om hva faen jeg snakket om - og helt ærlig, jeg husker ikke. Ergo, jeg er her for å skrive, ikke videoblogge. Og jeg vet hva dere vil oppnå ved å spørre meg om det. Jeg håper jeg for øvrig blir stum.

MEN, jeg har to Roskildebilletter jeg ikke vet hva jeg skal med. Vil noen bli med? Eventuelt kjøpe begge? (Nei, jeg har ikke venner.)

Mor driver naturligvis med dokumentering av kattehenting som hun legger ut på Facebook, og det er faktisk så nært Texas man kommer. I går kveld fikk jeg ikke engang spise kveldsmaten min i fred fordi den nye katten skulle stå oppå meg! Han vet virkelig ikke hvor farlig han lever, de fleste dyr holder seg langt unna meg.

Jajaja. Og ettersom jeg rakk å løpe en tur på fjellet i friminuttet i dag, kan jeg med god samvittighet legge meg ned og... herregud, gjør dere klar for tidenes klisjebilde.



Herr Dell kan dessverre bare brukes som bord for tiden, men jeg passer på å oppdatere ham med epleklistremerker. Jeg tror jeg har kommet til rundt 359 stykker.
Legg merke til at den nye Californication-sesongen ligger strategisk plassert! Dette var selvfølgelig bare for å spørre dere om det er bra. Er det bra?

åh, faen for en perfekt drittdag.

80 kommentarer:

Sukkersøtt sa...

Dra på roskilde! Det e alltid bra der, til og med når en står til knes i gjørme. Men i år blir det bra!

Caroline sa...

Hva vil du evt. ha for billettene? :)

Andrea sa...

Hehe jeg blir gjerne med, har ikke venner jeg heller ;)

Marianne sa...

Californicatoin er dritbra! Skikkelig morsom serie. =)

Susanna sa...

aner ikke, hakke sett den!
Du børr dra på Roskilde selv, Roskilde er kjempe artigt :-)

Ida sa...

Hehe, blir med om du vil ha meg med jeg!

Lennea sa...

Californication er fantastisk. Det er bare synd at de skal sende sesong 2 i Norge.

Lennea sa...

*skal ikke
(:

Sunniva Furset sa...

Jeg blir gjerne med deg på roskilde! :) Hva skal du ha for billett? :) sunniva_1990@hotmail.com

Marte sa...

Jeg kan godt få bilettene, så slipper jeg å kjøpe

Anonym sa...

Sesong 2 av Californication begynte på TV2 i går. Det er en ganske bra serie :)

Synnøve sa...

Jeg synes Californication er fantastisk. Morsom og spennende.

Helene sa...

... kem ville ikkje dratt med deg sånn egentlig ?:P

Audrina Ballerina sa...

Jeg kjøper veldig gjerne begge billettene dine!

Silje sa...

Så heldig du er! Karma.
Bruk de selv.

marthe sa...

jammen det er morsomt når du har muntlig dysleksi ! selvom du ikke har det. alt med deg er morsomt:D heia videoblogg. digger deg

Cathrine sa...

u lucky whore (no offence, kaller alle horer) jeg vil på roskilde men ikke penger til sånt no akkurat nå

Dreo sa...

Californication er råbra ! :-D
Handsome guy, a lot of sex og bare go`saker !

Anonym sa...

Linnéa, jeg skal jo på Roskilde, da må du nesten også:) Tenk på alle gode konsertene som Kanye West, Yeah Yeah Yeahs, M Ward, Lucy Love og Coldplay! Det er ikke ofte du får en sånn sjanse altså! Kan det egentlig bli bedre? Hadde vært moro å møte deg! Du har en fantastisk festlig blogg og humor!!!:)

karianne sa...

Har/skal bunnpris skiftet navn til lavpris?

loppfia sa...

Californication er alltid bra!

MiaLAMPE sa...

Jeg blir gjerne med. Lixom.

A friend of God sa...

Californication er dritbra!

Leni sa...

Oh girl how I love you, you always make me smile!!!!!

marthe sa...

gi meg en roskildbilett sier jeg bare

Anette sa...

Kan du ikke lage en konkurranse der folk kan vinne tur med deg til Roskilde? Den som vinner møter deg først i Oslo eller et annet sted så dere får hilst, og senere reiser dere til Danmark i sommer? :D

Anonym sa...

KAN IKKE DU HA SPØRRERUNDE IGJEN SNART!?!??!

Iselin sa...

JA takk til å vere med:D

Sunniva sa...

holy mascara. No blei eg så misunnelig at eg vurderar å kaste meg på bussen til Molde og fysisk stjele billettane frå deg. Erru ok med det?

Birgitte sa...

du er artig du linnie

christinaaa sa...

California cation er favoritt serien! gled deg til å se! og roskilde. halo. roskilde!? selvfølgelig må du dra! mitt tredje år. beste festivalen!!! :)

Marte sa...

Jeg tar gjerne de billettene til Roskilde! Har kjempelyst til å dra, men desverre ingen penger! hehe :) Hvor vant du dem?

Elise N. sa...

jaa, jeg har såå lyst å dra, men har ingen å reise med.. jeg blir lett med deg på Roskilde:)

Anonym sa...

Jeg hadde lett blitt med! Jeg elsker musikk, vi har samme humor, og jeg blir like drita som deg. : )

Anonym sa...

Californication er kanskje den beste serien du kan bli hekta på, men hold deg unna teksting. Jeg har sett alle episodene ca femten ganger, men så i går en episode på tv2 med norsk tekst; de får ikke med seg 1/4 av morsomhetene engang.

Myklebust sa...

Jeg VIL ha Roskilde-ticket! Du kan få sove utenfor teltet mitt, om du ønsker det.

Californication er dritbra, og katten var skummel... Og kjøp deg Mac.

Anonym sa...

genialt!

Anonym sa...

Dra på roskilde selv!!

julie aida sa...

gi meg den katta, vær så snill.

om du vil ha middag og frokost, må du se etter meg på øya (du må, obligatorisk). iCook

vanskapning sa...

Californication er fantastisk! Og jeg kan gjerne være med deg på roskilde. Høhø

Tor Pedo sa...

JEG VIL HA BILLETTENE!

huilei sa...

Ææh, jeg vil på Roskilde. Beste festivalen I thinks. Meeen jeg jobber.

Linnéa sa...

jeg har aldri sagt at jeg skal gi bort billettene, jeg er da faen ikke født i går.

Kristina sa...

skal du dra selv eller skal du selge? vuderer å dra... så om du selger er jeg sykeligsykt interessert i å kjøpe?

scabby_foot sa...

Artig blogg du har, haha. Kom ganske random inn på den, men har lest mange innlegg, ledd høyt, og vridd laptopen for å vise bilde av brannbilen til søstera mi. LOL! Har også lest litt høyt, blant annet fra når du skrev at du følte at du bar ved i Afrika, hahah herrefred. anyway, artig blogg!

hater egentlig å lese andres blogger, og noen ganger leser jeg noen blogger bare for å provosere meg selv (sykt. veit) men din blogg var veldig underholdende. ^_^

e.m. sa...

Atta girl !

Christine Nyhus sa...

Jeg vil bli med.

Ida sa...

JEG! vil være med deg på Roskilde. Jeg har heller ingen venner, så hvorfor ikke bli venner?

Anonym sa...

Mener du egentlig at du ikke har venner? Hvem er alle de du er på bildene med da? Nettopp begynt å lese bloggen din, =) du ligner på un i home and away (tasha) NYDELIG er du iallfall. Fikk veldig lyst på pepsi max etter at jeg så den flaska ;P namm =)

Ingrid Thomassen sa...

Jeg blir bestandig så lei meg når jeg kommer til slutten av innleggene dine.

Vilde sa...

Nå hadde jeg nettopp skrevet en lang, (og ganske underholdene) kommentar om hvorfor vi to skulle dra på roskilde sammen, før jeg kom på at hey, jeg er jo i sydens varme strøk i den perioden. Jaja, si i fra neste gang du har to festivalbilletter, jeg har heller ingen å dra på festival med.

Mari sa...

Jeg vil bli meeeeed :D og betale,hihi

Marlen sa...

Jeg vil ikke ha billettene dine, Linnéa!
Men jeg kan være med deg hvis jeg absolutt må. :)

elin sa...

A apple a day, keps the doctor away!

Lise sa...

carlifornication er fantastisk. i tell u!
du vil le.

Audrina Ballerina sa...

Sv: Niks, er veldig interessert. Skal ha Roskilde-billetter uansett, så sier ikke neitakk til å få de et par kroner billigere, hvis det lar seg gjøre. :-)

Anonym sa...

californication er digg!

Julie sa...

I'm in! Er om mulig enda litt kjipere enn deg. Eller vent, du har moldedialekt. Uslåelig.

K sa...

Åh, få bli med deg til Roskilde!
Vi kommer til å komme meget godt overens. Hvis ikke så kan vi jo bare være stumme sammen.
Det er til og med bursdagen min under festivalen, så jeg føler jeg NESTEN kunne fortjent det. Men bare nesten.

crydla sa...

Ikke bra.
Ja, tenk å vinne en billett med deg! Hadde vært gøy å vært med, men .. skjer ikke ;P

tanorexic sa...

"Åh,faen for en perfekt drittdag!" Haha:D Smil nå da Linnea,det er jo helg! :)

Belinda Jakobsen sa...

Californication er dirty som faen, ekkel og provoserende.

JEG ELSKER DEN!

Og jeg har latterlig lyst på David Duchovny. He´s mine.

adventuresfromestonia sa...

Please check out my blog and comment :)

lena sa...

jeg kan bli med jeg altså, om det blir stress å finne noen andre.. har faktisk aldri vært på noen annen festival enn aurora festivalen i kongsvinger, fordi før jeg ble 18 fikk jeg ikke lov og etter jeg ble 18 har jeg ikke hatt nok ferie til å ha muligheten.. neste år tenker jeg hvert år. det er min greie liksom.. (forresten, om du skulle få lyst til å lese bloggen min, ikke gjør det, den er overfull av skrivefeil og du vil dø mens du leser.. flere ganger..)

Anonym sa...

Selvfølgelig vil jeg bli med deg på Roskilde!

Syns forøvrig ideen om konkurranse hvor man kan vinne noen dager med deg og Roskilde er kjempefint.

PS. Jeg liker heller ikke å få nye venner, men jeg tror vi er av samme epleslaget, så dette skal nok gå finfint.

Anonym sa...

KINGS OF LEON spille i Køben den 7. Altså, to daga etter at Roskilde e ferdig. Blir LATTERLIG fet. Og herregud, kem som gir bort noen Roskildebilletta? HALLO ta med dæ en venn og kom!! tidenes lineup

Linnéa sa...

For billettene vil jeg ha minst 1700. Og jeg kommer nok dessverre ikke til å dra selv, og HELLER ikke gi de bort.

karianne: det kan jeg ikke uttale meg om! neida... jeg vet ærlig talt ikke , har ikke hørt noe om det.

belinda: det er greit, you can have him. jeg liker eldre menn, men ikke så eldre menn.

adventuresfromestonia: go fuck yourself.

elin: det er alltid an, ikke a foran engelske ord som begynner på a, e, i o og u :) eller med den lyden. just for your information!

ikke frist meg, takk. det er ikke så lett å gi fra seg to billetter når jeg er så glad i musikk som jeg faktisk er. ergo, jeg er offisielt konkurs.

Mari sa...

ooh, så heldig =O Coldplay, Oasis, Kanye West, Lily Allen og Ida Maria! Du må være syk i hodet ditt hvis du lar en slik mulighet gå ifra deg.

Sunniva sa...

Californication er kjempe bra!

ceciliemaria sa...

Æsj. Katt.

Hanne <3 sa...

Høres bra ut! Ser ut osm kattene deres er en smule uvenner, eller?

Ane sa...

visste du at vi e sjelevenna?
1) jobbe på bunnpris
2) e blond
3) har en relativt useroøs blogg. no offence

yee. må være skjebne

Anette sa...

Jaja, du må bare bli med oss på Roski. Begynner å bli rutinerte, bortsett fra at jeg ikke har kjøpt billetten ennå. Ergo; jeg tar'n.

Ida Juklis sa...

Roskilde. ahh. EG VIL!
Men igjen, bli med på Hultsfred! Har framleis ingen vener som vil vere med. Og Øya er jo utsolgt.

Foresten, stygg katt!

Mvh Juklis! ;)

Line sa...

Californication er kjempebra :D

Cathrine sa...

HAHA jeg dør av latter. Herlige husdyr btw :P

Kristina sa...

okei, er dere seriøs folkens????????

nothing personal linea, men serr, tror dere virkelig at noen gir bort en gratis billett for å dra på en festival med noen RANDOMS man aldri har møtt før???? seriøst, blir så ufattelig irritert av å lese kommentarene deres. og hvis det er et forsøk på å være ironisk, dont take it, sorry man.

og ikke nok med det, å gi bort to billetter for free, noe man kan tjente 4200 kr på er det ikke en med den minste hjerne ville gjort. serriøst jeg blir så irritert, er det mulig å være hjerneskada.

seff skal jeg ikke legge skjul på at jeg vil på roskilde selv, men en legger da inn en seriøs pris, om de virkelig er til salgs. er det mulig.......skjemmes........

Kristina sa...

virke kanskje som en slags protector mot bloggen, men seriøst, det er bare av egen interesse, blir bare så syyyyykt ufattelig irritert av at folk er trangsynte i hode. er det mulig liksom. serr. herregud.

BraMarianne sa...

Det er bra ;p

kas sa...

Hvorfor er det så langt mellom mennesker som liker Californication? Sesong 4 starter i USA i dag!