7. jun. 2009

Når nattmat når nye dimensjoner

Årsaken til at jeg prøver å unngå alkohol så ofte jeg kan, er den at jeg mister all form for viljestyrke. Ingenting kan stå trygt så lenge jeg har alkohol i blodet, og ikke minst, ALT blir godt. En gang spiste jeg faktisk et GRØNT eple bare for å spise det.
Dette nattmatbehovet derimot, har jeg heldigvis ikke. Men det kan ha noe med at jeg alltid sovner og må bli båret hjem. Men i natt! I natt var jeg faktisk så oppegående at jeg kom meg hjem, og da hadde jeg visst utrolig lyst på agurk. Så jeg tok med en agurk opp i senga sammen med Herr Reservedell, hvor jeg altså spiste HELE agurken MED stilk! Dette er faktisk det mest spennende som har hendt i løpet av hele uken når jeg tenker meg om.

Men jaja! Så våknet jeg da. Med agurkplastikk i hånda. Så kom jeg på at jeg hadde sverget på å bli med Mia på fjellet.
"Neiiiiiiii, sosialisering."
Jeg ville jo på fjellet, men jeg ville ikke snakke med noen! Så jeg måtte ta en liten tur selv. Altså, dette er den 4. fjellturen på en uke, og jeg ser fortsatt ikke resultater. Hva mer skal jeg gjøre da? LØPE opp? Det er faktisk uetisk å løpe i oppoverbakker.

Dette bildet har jeg faktisk postet før, men jeg tror det ser omtrent likt ut fortsatt. Landskapet altså.


Videre ble jeg faktisk nesten påkjørt, eller truffet i dag. I Molde praktiserer vi nemlig ikke trafikkregler, så fotgjengere hopper ut i gaten akkurat der det måtte passe dem - på lik måte som jeg kjører akkurat slik det passer meg. I den anledning fikk nesten min mors bil nesten en ny bulk på grunn av en sinnsyk moldenser som kastet seg ut i veibanen. Hun slapp dessverre billig unna, enda jeg prøvde å øke farten. (Herregud, speaking of ordet "dessverre". Jeg så en journalist som hadde skrevet "desverre" i Handelsbladet FK i går! Jeg skal komme tilbake til dere med navn og bosted.)

Jeg tror vi avslutter med et bilde av ingen ringere enn...ringenes herre. Neida, men det passet så godt. Det er altså meg, MED SPAGHETTISAUS I MUNNVIKENE! Jeg er altså akkurat slik som dere...var da dere var 7 år.


Forresten, bare et lite praktisk spørsmål:
Leser dere egentlig det jeg skriver når jeg skriver mye? Eller ser dere bare på bilder?
Skal jeg skrive mindre, og levere mer bilder?

Personlig leser jeg nemlig ikke blogger, jeg bare skummer hvis noe ser over gjennomsnittet interessant ut. Ellers ser jeg bare på bildene og konkluderer med hva de sånn ca. har opplevd.

320 kommentarer:

Tony sa...

Leser ALT, uansett! Hadde du skrevet en tekst på 2000 ord uten bilder og avsnitt hadde jeg nok lest gjennom hele likevel :)

Sleng inn bilder der det passer, har sett blogger der bildene tar overhånd, ikke et pent syn..

martha sa...

Jeg leser det du skriver, kort eller langt :) Du er genial.

Karoline sa...

Jeg leser alt jeg. Syns du skriver så mye gøy og så bra at jeg VIL lese alt :D

Christina sa...

tror de fleste leser, du skriver jo kjempebra :)

Malene sa...

Leser innleggene dine så lenge de starter bra.
Og. ehm. Det gjør de jo alltid, så da er jeg nødt til å lese resten også.

Fjell høres UTROLIG prestigetungt ut! Jeg holder meg til SKOGEN, der slipper jeg unna både opp- og nedturer!

benedictelillejord sa...

Nei, ikke kort ned på tekst! Jeg er også den personen som skummer over noen blogger og ser på bildene, men når jeg er på din blogg.. Da må jeg lese! Skriv heller mer enn mindre.. klarer ikke slutte å lese!! Innholdet i din blogg syns jeg er det beste, derfor ligger du på min topp liste:D Fortsett !!

hedda sa...

jeg leser absolutt alt!

ragnhild sa...

Det er det du skriver som er interessant og MORSOMT med bloggen din!! :D
Ikke skriv mindre!!! :O :D

Veronica sa...

Jeg leser bare alt hos de bloggene jeg liker godt. De andre skummer jeg bare gjennom.

Svaret på spørsmålet blir altså JA, jeg leser alt, for jeg liker bloggen din. Dette er en av de få bloggene jeg bare MÅ innom.

Så det så :)

tinemarie sa...

Leser alt hver gang, har noe med at jeg liker måten du skriver på da, men bruker som regel å gjøre som deg på blogger der de ikke er noe flinke til å skrive!

Anonym sa...

leser alt! :) skriv gjerne maasse

Anonym sa...

IKKE SKRIV MINDRE! fortsett slik du gjør nå. jeg leser hvert ord og ser på hvert bilde. heheheh. klemsi :)

Siri sa...

Skriv LANGT :D

i sa...

Leser alltid alt på bloggen din :)

stine sa...

Jeg leser alltid :)

Karina sa...

Når folk skriver langt pleier jeg egentlig bare å se på bildene, men jeg leser alt du skriver:-)

Anonym sa...

leser alt! men det skrives faktisk desverre, frøken.

Sunniva sa...

eg les ALT. Gjerne fleire gangar.

Prinsesse Iselin sa...

jeg leser:9 fordi du er så måRsåm ::))

Anonym sa...

må lese alt, siden du blogger så bra. MED MER BILDER TAKKETAKK

engelen sa...

Nysgjerrigheten tar knekken på meg! Hvor lang tid bruker du ¨på å gå opp og ned det fjellet? Er det bare meg, eller ser det uhorvelig langt ut?
-j-

SiljeEH sa...

Selvfølgelig leser jeg alt du skriver! Du skriver genialt og rett fra levra, mye bedre enn de såkalte toppbloggerne. Jeg foretrekker teksten din fremfor bildene, selv om bildene er prikken over i-en. Stå på!

Anonym sa...

Jeg leser alt! Kjempegøy :D

Lena sa...

Den enste bloggen jeg faktisk alltid leser all tekst er din blogg.

de fleste blogger ser jeg bare på bilder eller skummer litt gjennom for å se om det er noe bra.

ida susanne sa...

Du må for all del ikke slutte å skrive, jeg leser hver gang og får meg alltid en god latter, du skriver utrolig morsomt! :)

Ane sa...

Leser alt! :)

Anonym sa...

Jeg leser alt, uansett hvor langt det er. Men synes det er mer interessant når du legger ved flere bilder også :)

Anonym sa...

Skulle ikke du flytte sammen med Ida Wulf i Oslo?

Rikke sa...

Jeg leser alt, for du skriver så jævlig bra ! Men det er selvfølgelig kjekt med bilder innimellom :)

Anonym sa...

Jag läser allt!

wormgirl sa...

Takk for at du sa dette med desverre/dessverre! Jeg tror egentlig jeg alltid har skrevet det med én s, og kan aldri huske å ha fått noe kommentar på det. MEN nå ser jeg jo at det er feil (selv om ordet ser rart ut i mine øyne). Sjekk her om noen ikke tror på: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=558788

sunniva sa...

jeg leser ypperst skjeldent et blogginnlegg, ser bare på bildene.. men din blogg derimot, leser jeg alt, uten unntak, true story!

Isabella sa...

Dette er den eneste bloggen jeg faktisk leser all tekst, HVER GANG. Så det er godt du ikke oppdaterer for ofte for da hadde det blitt mye lesing (jeg hater å lese). :)

Anonym sa...

Det kommer helt ann på faktisk :p Men jeg leser faktisk alt du skriver :)

Christina sa...

Jeg leser alt du skriver uansett hvor mye tekst du skriver, for du skriver så sykt morsomt! Keep on going! :-D

Anonym sa...

Jeg leser alt du skriver, men finner bildene dine VELDIG interessange også! :D

Michelle sa...

Leser alt, uansett om det er langt eller kort! :) Du skriver så jævlig bra. :p

June sa...

Saken er at din blogg er den eneste jeg faktisk leser hvert eneste ord på. For du KAN jo faktisk skrive.

Gry Elin sa...

Leser hele, uansett;)

Silje sa...

Leser alt - du skriver genialt! :) Bildene er også fantastiske!

Mariann sa...

På bloggen din leser jeg ALT. Du skriver så bra, og da merker jeg ikke en gang hvor langt det er. Ellers er jeg også en sånn som skumleses.

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

jeg liker tekst!

Linnis sa...

Leser absolutt alt du skriver, fordi du skriver på sånn herlig - "jeg-hater-hele-verden"-måte.. Og det er faktisk ekstremt underholdene! Er pga. tekstene dine jeg er fan av bloggen din.. hehe

Anonym sa...

jeg leser alt på din blogg ihvartfall, ser det evig langt ut sparer jeg det til en gang jeg kjeder meg og har tid til å nyte dine sarkastiske og morsomme ord :) liker en del bilder også!

Maren G sa...

Jeg tror kanskje dette er den eneste bloggen jeg faktisk LESER!
Ellers så er bilder bra... Bare så lenge du holder sjangeren din=P

Anonym sa...

eg leser alt- uansett ka

Mor sa...

Det skrives:
deSSverre
intereSSant
underholdenDe

Lykke til!

Anonym sa...

utan teksten blir det jo berre enda ein piss-blogg..

Anonym sa...

den eneste bloggen jeg leser alt på

Anonym sa...

den eneste bloggen jeg leser alt på

Hilde sa...

Jeg leser alt uansett! Det er så morsomt å lese det du skriver;) Forresten, så deg på fjellet i dag, bare fordi jeg vet at du bryr deg:P

Anna sa...

Leser vel egentlig mest tekst ;-p Bilder doesn't do it for me.

Monica sa...

Leser såklart alt du skriver, du har jo tidenes beste blogg og skriver helt vilt bra :)

Karen Elisabeth sa...

Jeg leser hvert eneste ord! Som regel pleier jeg bare se bildene til folk, men her klarer jeg ikke la være å lese ALT :-)

Tina Erica sa...

Jeg leser alt, jo lengre jo bedre! Du er absolutt nr 1 på min "blogg-liste", hvor ille det enn høres ut, dine over gjennomsnittlige bittre innlegg er dagens høydepunkt for meg! :P

christina sa...

du er som sagt(?) favorittbloggeren min, og jeg leser alltid ALT i innleggene dine, kanskje flere ganger også. Du er den mest geniale bloggeren:D

Renate sa...

Første gang jeg er inne på en blogg leser jeg litt for å se an hvordan personen skriver. Er bloggen bra, bildene bra og teksten bra fortsetter jeg med lesingen. Din er bra på alle tre punkter!

Linn Marit sa...

Leser alt!:) Du skriver på en genial måte, og jeg blir helt revet med:)

silje sa...

nei du må ikke skrive mindre! masse bilder og masse skrift takk!

JULIE sa...

SKRIV MER MER BILDER JEG ELSKER DEG

Amalie sa...

Vanligvis leser jeg ikke når det er skrevet mye,men du skriver alltid så morsomt så jeg må bare lese alt! :)

Ida sa...

Jeg leser alle innleggene dine. Og om du ikke har postet på en stund sitter jeg og trykker "oppdater" til det dukker opp et nytt innlegg. Gal? Jeg? Langt i fra.

ingrid sa...

jepp, eneste bloggen jeg gidder å lese alt på! og legg gjerne ut flere bilder Linnéa :)))

Anonym sa...

Jeg bruker vanligvis aldri å lese blogger fordi det er kjedelig.. Men DIN er jo så strålende at jeg er nødt til å lese den : )

Ina sa...

Leser selvfølgelig alt! Noe annet ville vært uetisk :)

Maria sa...

Jeg leser alltid alt du skriver. Du er favoritt bloggeren min å :)

linda-mari sa...

Jeg leser alt:) Men hadde vært bra med litt flere bilder også!

Tina sa...

Du har den eneste bloggen der jeg leser absolutt ALL tekst. ;)

Anonym sa...

Hos deg leser jeg alt!! du er kul!

Umulie sa...

Jeg leser alt på bloggen din ihvertfall, du får meg til å le! :)

Men er mange blogger hvor jeg skummer over, mange som skriver FOR deltajert og uinteressant.

Lena sa...

Du er jo så genial, at jeg må lese absolutt alt sammen, gjerne flere ganger. Du er nesten like genial som meg ;-) høhø

ak sa...

Leser alt:)!

Linda sa...

Uøyh!! Fortsett med alle de bra bokstavene! Vi er jaggu mange nok som ikke kan skrive om ikke sånne som deg som faktisk kan skal slutte med det!
...Jupp.

Annemarie sa...

Leser alt, selv om det er mye. Men hvis det bare er tekst, blir det litt kjedelig å lese. Syns bloggen din er veldig bra; du har innlegg med både tekst og bilder :D

silje sa...

Leser hele gitt, ;)
Er skrivninga di som er så sykt underholdene, ;)

sunniva sa...

jeg leser alt du skriver, og synes det er bra at du har med bilder også :)

fortsett sånn som nå, og alle blir fornøyde

Anonym sa...

Leser alt :) Kjempebra blogg du har!! :)

Tonje sa...

Jeg leser alt :)

Mathilde sa...

skriv masse :D:D:D

Gry sa...

Jeg leser alt du skriver uansett. Og så ler jeg litt for meg selv.

Anonym sa...

Leser ALT

Iselin sa...

Hos deg les eg alt alltid. Ispedd latter då, sjølvsagt.

Maria sa...

Nei, når du skriver, da leser jeg alt! Kjør på med både bilder og tekst - men skrivingen er det som gjør at jeg leser bloggen din hver dag:D

hedda sa...

leser alltid alt :-) skriv gjerne mer!

A friend of God sa...

Jeg leser ca. aldri blogginnlegg hvis de er megalange, men dine er ett unntak! Så en journalist som skrev "vere" i en lokalavis. Hater åpenlyse feil, likevell skriver jeg dem til tider selv.

Anonym sa...

du er den eneste bloggen der jeg alltid leser alt du skriver :p og kommentarene dine til bildene er også konge. jatakk begge deler!

pernille sa...

Jeg leser alt nesten uansett hvilken blogg jeg er innom. Nesten som en tvangstanke. Noen ganger hater jeg at jeg MÅ lese alt, men når det gjelder din blogg er det kjipt når det ikke er mer tekst igjen av innlegget.

May-Linn sa...

Leser alltid det du skriver, uansett om det er mye eller lite. Du skriver så bra! Interessant og morsomt! Digger bloggen din! :D

Euroace sa...

Så flink du er med epler og sånt! Link meg så linker jeg deg, om det trengs:-). www.euroace.blogspot.com Ha en god "jobbeuke". P

Anonym sa...

jeg leser alt du skriver! du er genial

Silje sa...

jeg leser alt! Ikke tenk på å forkorte tekstene.

Maja sa...

Ikke skriv mindre og ikke ha mindre bilder. Det er nettopp kombinasjonen av bildene og det du skriver som gjør bloggen din til det fantastiske bloggen den er!

Jeg leser alt du skriver for du skriver så fantastisk morsomt! Ikke forandre noe - du følger allerede suksessoppskriften!;)

Silje sa...

Jeg leser som regel det som står, men av og til bare skumleser jeg. Og av og til blir jeg glad når det bare er bilder så jeg slipper å lese, haha.

Liker bloggen din som du gjør det nå.

Anonym sa...

Jeg leser absolutt alt, men det er bare på din blogg. Så fortsett og skriv masse!

Mari sa...

Jeg leser sjelden alt på andres blogger, men jeg leser slavisk alt som går an å leses på din blogg. Tommel opp!

Anonym sa...

Jeg leser alltid alt du skriver!

Ingrid sa...

Jeg har aldri kommentert her før, men akkurat i dag ser jeg at jeg ikke kan unngå det. Bergen korps har da bestemt seg for å øve rett utenfor døren min!! Jeg blir helt gal, hele helgen har de trommet i vei. Jeg ser ikke hva de øver på heller, takten forandrer seg aldri. Jeg mistenker dem i å marsjere frem og tilbake utenfor leiligheten, men hver gang jeg titter ut ser jeg ingenting. Så ja, jeg blir hjemsøkt av et korps!

Anonym sa...

leser absolutt alt! fordi du skriver så utrolig morsomt :-D
men det er kjekt med bilder også. for all del. men, for guds skyld, ikke kutt ned på skrivingen!

tinekatrine sa...

du er en av de få bloggene som kan skrive evig langt, og jeg leser fortsatt alt. så ikke skriv noe mindre.

Anonym sa...

Er agurk en metafor for pi*k? :P

Sandra Linn sa...

Alt sammen:)

astrid sa...

leser så det freser :)

Anonym sa...

Jeg liker når du skriver lange innlegg, jeg.

Karoline sa...

Pleier å lese alt du skriver :)

Leni sa...

your new header ---- I like!

I read all of your posts but first i check out the pictures..... im a big fan of your half naked pics... could you post them more often?

anyways when it comes to other blogs... the shorter the better. sann historie.

Kristine sa...

Jeg er en av dem som skummer igjennom om et innlegg er for langt, men dine innlegg leser jeg ALLTID, for jeg finner det du skriver så interessant at jeg rett og slett må. :)

Jeg lurte lenge på hvordan du fikk det til: så mye tekst og likevel hadde du fasinasjonen min. Du bruker mye bilder, det er bra. Du deler teksten opp og skriver selvsagt meget underholdene.

Takk skal du ha!

Martine sa...

Jeg leser alt. som regel skummer jeg bare gjennom, men du skriver så morsomt at det er gøy å lese

Thea sa...

Jeg leser ALT, gjerne flere ganger.. Bloggen din er den eneste hvor jeg ikke bare skummer igjennom.. Og skriv gjerne MASSE MER!!!!

Wilde sa...

Jeg leser hele innlegget på bloggene jeg følger, mens jeg skummer igjennom ukjente blogger (HVIS de ikke er veldig interessante vel og merke..) Leser bloggen din fast, btw, så jeg leser ALT. Bloggen din er artig ^^,

plosiv sa...

Når man skriver så bra som du gjør, leser jeg alt. Haha, utrolig gøyal den agurkspisinga! Jeg er litt lik deg, har jeg merket...;)

Rettskrivingsfetisjist (neida) (joda) sa...

Jeg sluker hvert ord, rett og slett fordi du er en fabelaktig skribent! Hadde jeg vært gutt, hadde jeg også garantert fått ereksjon som følge av den upåklagelige rettskrivingen din.
Du er såvidt meg bekjent uten sidestykke i blogg-Norge, og innehar den eneste bloggen jeg setter av tid til å lese.
Dette er første gang jeg kommenterer, men du skal vite at jeg er innom stort sett hver dag og at jeg elsker skriveriene dine høyt.

huilei sa...

Du skriver bra, så jeg leser alltid det du skriver. Men hvis det er type ramse-opp-alt-man-har-gjort-blogger, interesserer det meg ganske mye mindre enn bildene.

Anonym sa...

Leser alltid alt DU skriver, men de andre bloggeren derimot.. :D

Anonym sa...

Leser selvfølgelig alt du skriver... ; - )

Anne Marie sa...

Tekstene på bloggen din er jo grunnen til at jeg er innom. Selv om bildene redigert i Paint, som dukker opp nå og da, er veldig tiltrekkende også!

Nøve sa...

haha, jeg leser.

Hanna sa...

Leser selfølgelig alt du skriver!!! Det er jo helt genialt!! Elsker bildene også, så sleng gjerne med et ekstra par!!
:):)

malene sa...

Jeg leser hele teksten. synes det er bra at du skriver så lange innlegg når du skriver bare en gang om dagen. det er like morsomt, uansett hvor langt du skriver :-)

Irja sa...

Jeg pleier egentlig ikke å lese lange innlegg, men på din blogg gjør jeg faktisk det! Du skriver bare helt genialt, og jeg er så enig i mye av det du skriver! Synes det er veldig bra at du tør å skrive meningene dine,elsker ironien din og jeg kjenner meg igjen i så masse! Fortsett med skrivingen, dette er den beste bloggen jeg har kommet over hvertfall, og jeg blir alltid glad når jeg ser du har skrevet nye innlegg. Keep up the good work! Og forresten så kommenterer jeg egentlig aldri på blogger heller, har liksom aldri helt sett vitsen i det...

Tone sa...

Jeg leser alt du skriver, og liker det. Et ekstra pluss i margen hvis du legger til bilder. Du er tøff! stå på!

Hilde sa...

Jeg leser alt! Jeg liker det når du skriver langt fordi du skriver så bra!

Pernille sa...

Leser ALLTID alt!

Edona sa...

Jeg leser som oftest det som står selv om det er mye. Mye tekst + bilder er bra! :D

Prinsesse Anita sa...

Jo, jeg leser faktisk.
Du skriver jo bra så :)

Anonym sa...

HÆÆÆÆÆ
Må jeg lese alt for å skrive en hilsen? Det er altfor mye forlangt:))

Anonym sa...

Går jo ikke å ikke lese alt du skriver. Ler faktisk like mye hver gang omentrent, værtfall når du legger ut slike bilder av kattene, og forteller katterhistorier!

Pia sa...

Det du skriver, er så genialt uansett, så jeg leser uansett hvor langt det er (: Blir faktisk "skuffet" når det ikke er mer! Haha. Bilder gjør jo ting morsommere, men flere er ikke nødvendig, spør du meg (og det gjør du jo).

oluffen sa...

Jeg leser bloggen din, og ja jeg leser alt. Men når jeg ser at det er mange kommentarer så gidder jeg ikke skrive noe. Om en blogger derimot har få kommentarer så skriver jeg noe til dem.. :P

Anonym sa...

Jeg leser alt jeg:)

Ella sa...

Jeg leser faktisk alt. Eneste bloggen! Er gøy å lese! Er selvfølgelig gøy med bilder også! Jatakk begge deler!

MARTHA I FARTHA sa...

Blogger jeg leser, LESER jeg. Dvs at du, og div andre, kan skrive så mye dere vil uten å inkludere et bilde eller to :-)

Gro sa...

Er ikke så mange blogger det er gøy å lese, men din er super! :) Leser ALT! :)

Anonym sa...

hahaha:

A friend of God sa...

Jeg leser ca. aldri blogginnlegg hvis de er megalange, men dine er ett unntak! Så en journalist som skrev "vere" i en lokalavis. Hater åpenlyse feil, likevell skriver jeg dem til tider selv.

Slå opp "likevell"!

Frøydis sa...

Dette er nesten den eneste bloggen jeg gidder å lese. Så skriv så langt du orker.

Anonym sa...

Vanligvis pleier jeg å unngå lange blogg innlegg, men dine er alltid like lange og morsomme! :)

men hva har skjedd med headeren din?

Anonym sa...

Jeg leser ALT! På mange andre blogger skummer jeg bare gjennom og ser på bildene, men det kunne ikke falt meg inn på din, den er for interessant. Hehe.

Anonym sa...

Skal du begynne å forkorte innleggene dine, veit jeg neiggu ikke hvilken fot jeg skal stå på lengre.

Ellen Marite sa...

skriv mye! Det er derfor jeg leser bloggen din. LESER...

Anonym sa...

JEG LESER HVERT ENESTE ORD - KANSKJE TO GANGER TIL OG MED. MEN FLER BILDER ER ØNSKET :)

e.m. sa...

Spaghetti, spagHetti !
Men Herregud da, Linnéa. Du som er såpass bereist på sydligere breddegrader må da ha sett en hel bråte spaghetti-åkrer. Det kryr jo av dem der nede.

Ellers har du rett.

....dessverre....

Victoria sa...

Jeg blir kjempeglad når du skriver langt jeg! Leser alltid alt, gøy med masse bilder og, no doubt. Men leser ALLTID alt :D

Anonym sa...

Leser alt jeg, uansett :D

elisevarga sa...

Leser alt :) Btw, det skrives faktisk desverre :P

Anonym sa...

Leser alt du skriver. Utrolig underholdene å lese. Din blogg er den Eneste jeg ikke skumleser !!

Natalie sa...

Leser alt du skriver!:)

karoline br sa...

På din blogg leser jeg alt, fordi du har norges beste blogg!

Maria sa...

Haha, nei, du må skrive, jeg ler meg i hjel! (og det var et kompliment.)

SiwandTrue sa...

Helt ærlig: Jeg ser nesten aldri på bildene (med mindre bildet er poenget med innlegget). Jeg leser alle innleggene dine, lange eller korte. Uansett. Et innlegg ødelegges ofte med for mange bilder.

Anonym sa...

Leser absolutt alt, her vil jeg ikke gå glipp av noe. Herlig blogg!

zathx sa...

mer bilder

Anonym sa...

leser alltid ALT!

Ida Bianca sa...

Leser alltid ALT du skriver. Ypu make me SMILE.

Mariel sa...

det r tross alt bloggen til linnéa vi snakker om - og da er det ikke snakk om å IKKE lese. hvert bidige ord leses...digger det. du skriver så innmari bra - virkelig. journalist-utdannelse, kanskje?

Hilde sa...

Ja takk begge deler, - masse tekst og masse bilder!

Ida Bianca sa...

ypu faktisk. tror du skjønte hva det skulle stå, men nå irriterte jeg meg selv noe jævlig her.

Birgitte sa...

Jeg leser alt, uansett! :-D Du ER genial!

Sara D sa...

Jeg leser alltid alt du skriver, og jo mer det er å lese jo bedre!

Anniken sa...

leser alt.

Mina sa...

Du er genial

Mathilde sa...

Eg lese alt du skrive, uansett. Eg veit ikkje om nokon som skriv så engasjerande som du!

Ane Kamilla sa...

Selfølgelig leser jeg alt. Du er faktisk en av få blogger jeg orker å lese. Du er genial, men bilder blir det jo aldri for mye av:)

Lena sa...

Din blogg er faktisk en av de få hvor jeg gidder å lese lange tekster! Du skriver så underholdende:)

Weronika Ellen Irena sa...

Jeg hater agurker. Det smaker så utrolig ekkelt og lukter helt forferdelig. Men jeg har alltid hatt lyst til å spise en brødskive med smilansikt på. Det er jo umulig for meg når jeg ikke liker agurk for da blir det en blind mann med et smil.

Jeg skal være ærlig, jeg skummer veldig mye. Men når jeg skummer og finner noe interessant så kan det faktisk hende at jeg leser hele innlegget på nytt.

Hanna sa...

Jeg leser hvert eneste ord! Du er av den type bloggeren som får ALT du skriver til å bli dødsbra! Det, pluss at du legger med perfekte bilder, er grunnen til at du er favorittbloggeren min ;) Ingen over, ingen ved siden av! Keep up the good work! Loveju <3 (Hahahahaha, fin header!)

Anonym sa...

Leser ALT, du er jo så morsom :D

Oda sa...

Leser alt! Ekstra gøy når du skriv langt, og kjekt med masse bilde, men det er jo det du skriver som får meg til å dra på smilebandet, ikkje dei kule bilda du legger ut! ;)

Linda sa...

Jeg leser bestandig hele innlegget, uansett hvor mye det er skrevet. Det er jo alltid en historie eller en forklaring til bildene, og det syns jeg er artig. For du har bestandig noe morsomt og, som du selv sier, uinteressant å komme med!

Ikke mor sa...

http://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t314571.html

Anonym sa...

Leser alt. Du skriver så utrolig morsomt, så må bare lese alt. Og som sagt tidligere her, du er genial!

Tonje J sa...

Nei for all del, ikke skriv mindre! Jeg synes du skal fortsette som du gjør.

Live sa...

Jeg leser alt. Du skriver så bra! Men litt fler bilder gjør ikke noe, bare de ikke tar over teksten.

Anonym sa...

Ja, jeg leser når du skriver mye!

elisevarga sa...

Altså, hvis det er en ting jeg kan, er det grammatikk. Det skrives med en s, basta :)

Anonym sa...

jeg leser alltid alt, er så bra skrevet :D

Anonym sa...

Dette er så langt den eneste bloggen jeg faktisk LESER på hele www.

Marte sa...

Jeg leser alt, alltid. Love it.

Ida sa...

Jeg leser alt!

Anonym sa...

jeg leser ALT !
tekst er bra, bilder er bra. ergo ALT er bra!

Ida sa...

Synes forresten du skal skrive langt OG ha mye bilder. ;-)

Marte sa...

jeg leser alltid : )

shni sa...

Hahahaha jeg ler. Leser alt du skriver, ofte også flere ganger om det er lenge siden du sist har oppdatert.. Såååå jeg stemmer for at du skriver masse masse! For min del kan du helst utgi en bok :)

elisevarga sa...

Okei, flaut.

Amina sa...

jeg LESER!!!:D

Anonym sa...

jeg leser uansett, kort eller langt! du er helt genial!

AudM sa...

Leser hele dritten, fordi det er over snittet morsomt og interessant!

benedikte sa...

Leser alt, men bare siden du skriver på en sånn morsom og sarkastisk måte!

Anonym sa...

Leser alt - fordi du skriver så sinnsykt bra! Sitter her for meg selv og skratter av dine sarkastiske innlegg. U go girl.

Hanne sa...

Du er en av få bloggere som jeg leser ALT av, uansett hvor langt det er!
Bra med bilder, men BEDRE med tekst! :D

Anonym sa...

Jeg leser uansett alt du skriver, får aldri nok :D men bilder må du bare pøse på med det også, det er alltid gøyere med masse bilder:D

Mariell sa...

Du er så god på å skrive, at det er gøy å lese om alt du skiver:):)

Maria Isabell sa...

I læs allt du skriv :)

Anonym sa...

Leser alt, du skriver kjempebra! Fortsett med det :D Liker bildene du legger ut også :)

Anonym sa...

IKKE skriv mindre! heller mer. :) he he elsker deg.

Mariell sa...

Lese alt, for det er alltid morsomt.

Ingrid Thomassen sa...

Æ les alt!

Stine sa...

Jeg blir så glad hver gang du har skrevet et nytt innlegg på bloggen, og jeg leser absolutt alt hver eneste gang! :D Du skriver så morsomt og får meg alltid til å smile. Litt mer tekst og bilder hadde vært kult :)

Anja sa...

jeg leser alt :)

du skriver så underholdende, så kan jo for all del ikke går glipp av det!

Kaja sa...

Gjør stort sett som deg unge frøken, skumleser. Men din blogg er unntak, uten at jeg faktisk forstår hvorfor eller hvordan

flingthinh sa...

Look forward to grow up! :) OSLO wants u!

Anonym sa...

likte den gamle headeren din!

liker at du skriver mye. fortsett! men bilder er også bra:)