22. jun. 2009

Spørsmålsrunde nr. x

OMG, i dag holdt jeg på å hoppe på sjøen i stedet for å gå på jobb. Jeg hørte på Radioresepsjonen LIVE fra Hove, og ble rett og slett lei meg for at jeg valgte bort Hove i år. Men, PYTTSANN tenkte jeg og ruslet nedover mot jobb. Jeg kan jo sikkert få det fint her også! Men i det jeg runder hushjørnet og ser inngangen på Bunnpris...tiggeren med trekkspill er tilbake. Plassert 3 meter fra inngangsdøren slik at vi på jobb kan høre den ene sangen han kan 8 timer i strekk. HURRA

Dette kommer til å bli VERDENS lengste sommer i Molde. Jeg aner ikke engang hva jeg gjør her! I den anledning tenkte jeg derfor spørsmålsrunde, som nå er over. Jeg liker ikke at dere spør om det, men når jeg  kommer på det selv - da er jeg med. Så spør om hva dere vil, kjære venner! Jeg trenger en grunn til å filme meg selv! 


Jeg velger å pynte med et treffende bilde, av mine to største forbilder og meg på Hovefestivalen for nøyaktig ett år siden.

187 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, eg blir den første!

Kor gammal var du då du fekk spiseforstyrrelsar?

Anonym sa...

Hei!
Får dere lov til å gå med ull sokker i skoene når dere er på jobb?

Anonym sa...

- Er du singel? eller ha du noen i ''kikkerten''?
- Hva drikker du på fest?`
- Skal du HELT sikkert flytte til oslo?
- Hvor mange timer sover du hver natt?
- Er du lykkelig?
- Hva skal barna dine hete OM du får?
- Har du høy forbrenning etter spiseforstyrrelsene? Eller er den DÅRLIG?

Du er dritt pen! Håper du svarer på mine spørsmål. OM du gjør det; Hils til milis! :D

Tonje sa...

Overdriver du negativiteten og sarkasmen din, eller er du rett og slett så rå?

Hva ville du valgt? Spist mark eller hett Ruud Sjølie til etternavn?

Anonym sa...

Synes du er raust festlig, flott at det finnes en blogg som denne!

Hva skjedde med Ida Wulff? Var ikke dere bffz?

Anonym sa...

hvorfor er du ikke på bloggcamp?
Hva skal du etter sommeren?
hvorfor er du fantastisk?
hvilke serier ser du mest på nå?
Hva er din favorittserie EVER?
Hva er yndlingsfargen din?
hvorfor blogger du adri om tica lenger?
blogger mordi ennå?

du lager dagen min!

Anonym sa...

Hva hater du mest med molde?
Kunne du spist kunn glasuren av en kake?
Hvilke er den beste filmen du har sett?
Beste og værste barndomsminne?
Er du feminist?

tonyy sa...

Hvilken by er verst; Molde eller Kristiansund?
Hvorfor?

Anonym sa...

er du ofte lei deg?

Anonym sa...

syns du selv AT DU ER PEN?

huilei sa...

- Hvis du kunne låse hvem du ville inn i et rom og torturere dem for en dag, hvem ville du valgt og hvordan ville du ha torturert dem?
- Hvis du kunne våkne opp i morgen i hvilken som helst kropp, hvem ville du valgt?
- Hvem ville spilt deg i filmen om ditt liv?

Emilia sa...

Är du ett Alexander Rybak-fan?

Kim sa...

Er det noen mennesker i livet ditt som har påvirket deg mye og betydd mye for deg, som ikke vet det selv?

Har du lest bøkene av Stieg Larsson? I så fall, vad tycks?

Tanja sa...

Hvem syns du er verdens kjekkeste mann?

Marie sa...

Hva er galt med Molde? :-)

Anonym sa...

er du glad du har smilehull?:)

Anonym sa...

Hvem av kjendisene syntes du har drømmekroppen? Både av jente og gutt! :)

Anonym sa...

hvordan fikk du spiseforstyrrelse?

Anonym sa...

Koffor flytter du te Oslo og ikkje Bergen?

Lillian sa...

1. hvem går deg mest på nervene?
2. hva skal du gjøre med livet ditt nå når du er ferdig på vgs? :)

GP sa...

Linnéa, hvorfor har du tatt bort funksjonen som gjorde det mulig å trykke på bildet? Og hva tenker du å studere videre?

Silje sa...

Jeg vet hvorfor jeg forguder radiorespesjonen, men hvorfor gjør du det?

Jobber også på bunnpris, kan du lære meg å elske bunnpris like mye som du gjør?

to fine spørsmål om jeg så får si det selv.

Ida sa...

Hva gjør du på en vanlig dag i sommerferien?
Favorittsang akkuratt nå?
Ditt flaueste minne?
Hva er det rareste du kan finne på å gjøre når du er full?
De teiteste kommentarene du får på blogginnlegg?
Hvis du kunne tilbrakt en dag med hvem som helst i hele verden, hvem hadde du valgt?
Tjener du penger på bloggen, evt. hvor mye?

Mor sa...

Når har du tenkt å ta med opp (fra trappa) teflonpanna som jeg kjøpte til deg på Ikea?

Anne Marie sa...

Jeg klarer ikke å høre på radioresepsjonen engang. Det blir så trist.

Mia sa...

Hei Linnéa ! Hva skal du bli når du blir stor?

emilie sa...

Heei Linnèa,
hvorfor er Bunnpris så dårlige til å prise varene sine? SE HVA DE HADDE GJORT PÅ BUTIKKEN NEDE VED MEG DA:
http://img26.imageshack.us/img26/650/yeh4.jpg
Gi dem sparken, O store Linnèa, Bunnpris-sjef.
Også.. hva er dine favorittbutikker, hvilke blogger leser du og hva spiste du til middag igår? LASAGNE?

Sara sa...

- Synes du Robert Pattinson er hot?
- Hva liker du å se på tv?
- Om du MÅTTE velge, hva hadde du helst gjort av å drikke sprite zero 2 uker i stede for pepsi masx eller å slutte å blogge?

Lol. Teite spørsmål.

Heidi sa...

Ville berre sei (viss eg ikkje har gjort det før, for det kan godt hende..) at bloggen din må vere noko av det mest fantastisk negative eg har lest! keep up the good work! :)

Anonym sa...

Ærlig nå, Linnéa... Eple- og Läkeroldiett - hvor ofte går du på do?

Isabella sa...

Skulle ikke du flytte til Oslo? Trodde du hadde skaffet deg leiligheter og greier? God sommer (selv om du blir igjen i molde da)

emilie sa...

Om du skulle vært sammen med en havfrue, ville du da at underdelen eller overdelen skulle ha vært fisk?


Om du ikke hadde hatt en hårbørste ville du børstet håret ditt med en gaffel?

hvor mange venner har du egentlig?

Hadde du hatt et liv om du ikke hadde hatt blogg?

er du et negativt mennesket?

emilie sa...

Om du skulle vært sammen med en havfrue, ville du da at underdelen eller overdelen skulle ha vært fisk?


Om du ikke hadde hatt en hårbørste ville du børstet håret ditt med en gaffel?

hvor mange venner har du egentlig?

Hadde du hatt et liv om du ikke hadde hatt blogg?

er du et negativt mennesket?

Anonym sa...

Slutt å klag, Kollega :) Den sommern her blir "summer of Bunnpris" wooho :)

Anonym sa...

Kuttet du ut all alkohol når du var syk?

Anonym sa...

Har du cellulliter?:)
Har du store krav til din (framtidige) kjæreste, ang. utseende, og hvordan liker du en guttekropp?

Anonym sa...

Kunne du tenkt deg å være sammen med en jente ?? ;)

Ingrid :) sa...

Jeg hørte også på Radioresepsjonen LIVE fra Hove i dag. Sendte misunnelig tanker til bekjente der :)
Forresten, hva syns du egentlig om Bærum? Helt ærlig! Jeg bor der skjønner du, men det hindrer meg ikke i å være uhemmet begeistret for deg. Jeg mener selvfølgelig ikke dette på en upassende måte :P hehe. Også lurte jeg på, hva er favorittboken din? Og hvorfor?

Camilla sa...

Syntes du Cola Zero smaker dritt?
Liker du The Last Shadow Puppets?

Oda Aslaksby sa...

Hva ville du valgt:
Lage en videoblogg der du synger MgpJr sangen din ELLER bo på Nordpolen til kuldeallergien tar deg?

ANNE sa...

- Liker du Kaizers ORchestra?

Anonym sa...

Er du og Lise søsken eller i familie? Hvor og hvordan ble dere kjent om ikke dere er det?

ps. Det er ISBERGSALAT og pepsi max som er tingen!

joakim sa...

Her må du selvfølgelig velge et av alternativene, på valgfritt grunnlag:

Cola Zero eller vanlig Pepsi?
Mora di eller leserne dine?
Joakim eller Tangen?
Rema1000 eller Kiwi?
Charterfeber eller Paradise Hotel?

Neida, så... det får holde!
Over og ut.

Anonym sa...

har du noen gang hatt brunt hår? og jentevenner eller guttevenner?

Anonym sa...

hva skal du egentlig gjøre i oslo?studere?og eventuelt hva da?
jeg elsker bloggen din.du er fantastisk.

Mari Giraff sa...

Hvilken butikk liker du best etter bunnpris?
Syns du kiwi er godt?
Har noen fått solo-capsen?
Liker du giraffer?

Siri sa...

Har du et sted, langt langt inni deg, lyst på sandpungen?

Marthe sa...

Hei, du er flott og bloggen din er flott. flott!
Tjener du penger på bloggen din? Har du blitt kjent med noen gjennom blogging?
Hva er målet for sommeren?

Mariell sa...

Jeg bor i Arendal, og skal ut te Hove en tur i morra:)
Jeg ser at du skriver at du er over spiseforstyrrelsene dine, men hva vil du da kalle spisemønsteret ditt da? Tvangsspising? Har selv hatt anoreksi, og sliter jo med tanker enda..Går ikke et måltid uten at jeg får dårlig samvittighet.
Tror du det blir sånn resten av livet?

Marit sa...

-Koffer like du itj han trækkspillmannen som e uttafor bunnpris?
-Ka e yndlingsmatn din?

btw, bloggen din e superkul, digge den!

Anonym sa...

- Hva skjedde med deg og Ida Wullf?

Prinsesse Iselin sa...

hva er planene dine i oslo ? søte deg <3

Anonym sa...

- hvor langt går du når du går turer på fjellet?
- hva gjør du når du ikke får sove?
- hatt skikkelig kjærlighetssorg? hvordan var den?

Anonym sa...

- Ville du vurdert å synge inn din egen versjon av 'No Milk Today' og lagt den ut på nomilktoday.no?
- Hva slags klipp liker du best på AFV (America's funniest homevideos), dyreklipp, folk som slår seg, folk som skader andre, folk som tryner etc?
- Hva slags klær foretrekker du å trene i, utvaska joggebukser og t-shorter eller hypermoderne treningstøy med alle slags prestasjonsfremmende funksjoner?

Anonym sa...

Haha, heerlig bilde<33 De var søte!

Hva skal du studere til høsten? Hva har du søkt på?

CHILLPADDE sa...

Hater du også folk som GÅR i rulletrapper? Har du sett noe så unødvendig, blir lei meg!

Karina sa...

Hvor får du inspirasjon til alle innleggene dine fra? Det skal godt gjøres å kun ha gode, sarkastiske, humoristiske innlegg, og på en eller annen måte klarer du det. Hva er hemmeligheten:)?

Anonym sa...

Har du noen søsken?

Karoline Madeleine sa...

Du er morsom.
Her er spørsmålet: Hva er det dummeste du noen gang har gjort!?

Anonym sa...

ENDELIG drar du igang en jævla spørsmålsrunde!
Men egentlig lurer jeg bare på en ting. Kan ikke du VÆRE SÅ SNILL å svare på det denne gangen?
Hva synst du om Marie Amanda? Du sa i ett annet innlegg at du har slengt dritt om henne før.. Men hva slags dritt var det, og hvorfor? Jeg liker henne ikke noe særlig selv..

Anonym sa...

hvilke land har du vært i?

Bjarne sa...

har du vurdert å gi tiggeren all maten som har gåt ut på dato, hver dag, uansett hvor sint han blir? penger må du i hvert fall ikke gi (du støtter vel ikke organisert kriminalitet??)

MalinStalin sa...

Hvis du hadde vært på Hove i år..(ikke meningen å gni det inn..) hvilket hodeplagg hadde du gått for da?;-)

Anonym sa...

Pleide du å spise to brødskiver til frokost, en med leverpostei og røbetter, en med makrell i tomat og agurk? sammen med et glass smak sjokolademelk? Det er jo digg! Også var du alltid å se med en is i hånda?

MissN sa...

Hva liker du best å gjøre??

Radioresepsjonen er bra!:P

Anonym sa...

Hei Linnéa.

Skal du feire sankthans i dag?
Ville du spist en hamburger for 2000 kr?
Er håret ditt naturlig stritt eller har du egentlig krøller?
Hvor lang tid bruker du på å komme deg opp på "fjellet ditt"?
Har du sett den nyeste sensongen av skins med effy og co?

Maren G sa...

Hva er mest irriterende?

Folk som snakker HØYT på toget/bussen/trikken, gjerne i telefon eller til en person som sitter tversover midtgangen. Kanskje tilogmed på et annet språk, så en ikke kan tyvlytte...(personlig syns jeg folk som snakker er irriterende)

Folk som tar tak i setet foran (altså der du sitter) når de skal reise seg opp på flyet/toget. Sann at du ufrivillig blir dratt med bakover. I tillegg får de med seg litt av håret ditt...

Folk/kunder som skal ha "mye" hjelp (ikke bare et lite spørsmål), når de helt klart ser at du står å holder på med noe annet.

Er du en som glaner (glor) på folk?
Evt hva er størst glanefaktor:

Dama med tydelig skjeggvekst, som står i kassa hos deg og skal betale?

Funksjonhemmede (/homofile gutter...) som spiser (krone)is e.l.? (Okeit, her har jeg egentlig en litt sann morsom historie om en gutt som overhodet ikke ser feminin ut på noen måte, men som benytter enhver anledning til å se mest mulig "feminin" ut (skrullete er ordet), selv når han spiser is...)

Jenter/gutter som prøver for hardt. I klesveien, sminkeveien, være-måte-veien?

Ranger gjerne med en skala fra 1-3.

Diesel sa...

Når flytter du til Oslo og kan vi da bli venner siden jeg også liker å gå tur på fjell?

MissN sa...

Er du virkelig sjenert?? Hvordan er du når du møter nye mennesker??

Elsker bloggen din!!

Cha-læn sa...

Er sologenseren din til salgs snart eller er den allerede donert bort?

Anonym sa...

er du lesbisk?

GGG sa...

Hater du spiselyder? Jeg får helt noia av slafs, smatt og gomle.

Du er filnkiz.

tanorexic sa...

Liker du å lese bøker?

Anonym sa...

Hvorfor er du så sur?
Det ser ut som om mange av vennene dine liker deg, men hvorfor liker du ikke noen?

Anonym sa...

Hva ville du gjort?

- flyttet til svalbard for resten av livet eller dratt på kostskole i 15 år?

- giftet deg med en stygg mann eller en slem mann?

- ville du gått med en grønn og rosa stripete bukse og gul og brun prikkete genser eller en blå, gul og grønn rutete kjole?


VET AT DET ER DUMME SPØRSMÅL MEN JAJA..

Anonym sa...

syns du det er vanskelig å takke nei til mat som blir servert i sosiale sammenhenger? Familiebesøk osv - kan det ikke bli litt ubehagelig?

amina . sa...

digger deg, bare så det er sagt.

-hva slags musikk hører du mest på ?
-kan du videoblogge litt oftere ? du er så gøy å se på, morsom er du :p
-hvilken butikker kjøper du klær i?
-bruker du sminke hver dag ?
-har du søsken ?
-hender det at du møter på andre bloggere fra Molde, som Julia Nyland og Lars Tangen, eller kanskje Bea ?

: )<3

anette sa...

YES!

Hvor høy er du?

Hva er det værste du ser ungdommer ha på seg?

Hva er din naturlige hårfarge?

Kine sa...

Hva tok du tattovering av i syden? og hvor tok du den?
Skal du fjerne/dekke over dem? Fikk en følelse av at du ikke var helt fornøyd med valget;)

legge ut bilde av den?

Espen sa...

haha..

Nå klikker det sikkert for Linnea..

http://www.dagbladet.no/2009/06/23/nyheter/strombrudd/molde/eksplosjon/innenriks/6858423/

:)

Anonym sa...

Hvis du oppdager en ting du syns er irriterende, eller noen sier noe teit til deg, blir du i dårlig humør resten av dagen da?

Anonym sa...

Hvorfor er du så pessimistisk hele tiden? :)

vidaandrea sa...

Er du selv fornøyd med kroppen din slik den er nå?

Hvilke tips har du til unge bloggere?

Leser du ALLE kommentarene du får på hvert eneste innlegg på bloggen din, og hvilket forhold har du til leserne dine?

Hvilke tanker gjør du deg om homofili?

Liker du best å lese skjønnlitterære eller faglitterære bøker, eller liker du rett og slett ikke lesing?

Føler du selv at noen eller noe har LÆRT deg å bli flink til å skrive, eller er det selvlært?

TK sa...

- Hvilken øyenfarge syns du er penest på gutter?

- Hva vil du egentlig bli når du blir "stor"?

Karoline sa...

Har du god selvtillit?

Føler du at "blogg-Linnea" representerer hvordan du er i virkeligheten? Eller er "blogg-Linnea" et slags ytterpunkt av personligheten din?

Har lurt på det lenge.. Du skriver veldig bra btw:).

Anette sa...

Du som er glad i kryssord bør registrere deg på ordspill.no.

Kan bli en ny hobby;)

Ellers vil jeg bare si at du faktisk får meg til å le eller i hvertfall smile litt, det er det ikke mange som får til. stå på!

Marte sa...

er det en grunn til at du blogger på blogspot og ikke blogg.no? har du noen gang vurdert å bytte?
hvor mange besøk har du på bloggen daglig?

hvorfor begynte du å blogge?

hvilke råd har du til unge jenter (og gutter) som er fortvilet over sitt eget kroppsbildet for at de skal klare å nå sin idealvekt uten å få sf?

Anonym sa...

tjener du på bloggen ? i så fall hvor mye ?

Anonym sa...

Hva fikk deg til å begynne å blogge?

har du fått jobb i Oslo, og leilighet?

synnee sa...

hva gjør du når du er forelsket i den person, som ikke er det i deg?

Ingvild sa...

Hei Linnéa :) Digger bloggen din, omtrent hvert innlegg byr på latter fra min side. Har et spørsmål: Hvorfor spiser du ikke gjærbakst? :)

Sara D sa...

Kan du fortelle meg noen positive sider ved å være singel??

Jeg har nettopp blitt dumpa og klarer ikke se noe posetivt ved det...

Kan du lage sånn et bilde i timen innlegg!? =D

Ellen ;> sa...

- Har du noen gang drevet idrett som Håndball, ridning eller fotball?
- Er du en samfunnsfagperson eller en realfagsperson?
- Hvordan kjenner du Ida Wulff?

Heidi sa...

Er du tålmodig med gamle damer og slitsomme kunder i kassa?
(...jeg sier jo såklart ikke at du ikke slår meg som et tålmodig og tolerant vesen, men.....)
Det kan være en skikkelig prøvelse, kan det ikke?

Anonym sa...

Hvordan og når ble du venn med Ida Wulff?

ingrid sa...

hva gjør du når du ikke jobber eller sitter foran pcen? Jeg trenger tips!

Anonym sa...

hva er den beste klesbutikken du vet om ?
kan du begynne å skrive hvor klærene dine kommer fra (under bilder) ?

Anonym sa...

hva er den beste klesbutikken du vet om ?
kan du begynne å skrive hvor klærene dine kommer fra (under bilder) ?

Anonym sa...

er du så skremmende i virkeligheten, eller er det kun på bloggen?

Anonym sa...

Kva for folkehøgskule var det du hadde tengt å begynne på? Og kva linje?
Kor mange søsken(heil,halv,ste)har du og kor gamle er dei?

Hilde sa...

hva ska du gjøre i oslo? der er det jo ikke fjell!

Anne sa...

ville du dratt på to ukers korpsfestival eller veid 300 kilo?

ingrid sa...

har du fått jobb i oslo?
favorittblogger?

Anonym sa...

Leser du bloggen til Ida Wulff?

Anonym sa...

hvor høy er du ?
hva vil du bli når du blir 'stor'?
ikke meningen å være teit eller noe, men hvilken bhstørrelse bruker du? :b

digger deg, du er så morsom!

kristinee sa...

beste albumet generelt?
OG hvis du hører noe på listepop, isåfall hva? :)

Elise Bahía sa...

for et bilde! jeg kjenner at jeg elsker deg enda mer nå.

Marie sa...

Ka hende med vennskapet te deg og Ida?

Sunniva sa...

- Hvordan vil du oppsummere dine tre år på Molde vgs?
- Hva var det 'villeste' du gjorde som russ?
- Hører du på Radioresepsjonen?
- Har du og Lise funnet drømmeleiligheten?
- Fortell oss noe vi ikke vet om deg : )
- Er du romantisk?

Sunniva sa...

Hva synes du er den fineste sangen i hele verden?

Anonym sa...

Hvor mye tjener du (månedlig) på bloggen?

Are sa...

Hva får jeg om jeg får mannen med trekkspill som sitter utenfor Bunnpris til å sette seg utenfor ICA/Kiwi/andre butikker?

bjeellen sa...

Hva synes du om Ulrikke Lund og de andre store bloggerne du IKKE har nevnt (Toroborgen, Ida Wulff) osv?

Anonym sa...

hvordan går det med klistemerke-samlingen?

Anonym sa...

Hva har du tenkt til å gjøre til høsten? Studier? Jobbe? Reise?

Anonym sa...

Hva får deg til å smile og le?

Anonym sa...

- Syns ikke du at det er litt flaut at moren din leser bloggen din?
- Har du noen gang ønsket deg flere søsken?
- Er det ikke litt ekkelt med katter uten pels?


Elsker bloggen din! :)

Anonym sa...

- Er du virkelig så asosial som du skal ha det til?
- Spiser du noen gang usunne ting i hverdagene ? (potetgull, kake osv)
- Hvor ofte trener du? (jeg anseer fjellturene dine som trening, for det er trening å gå også!)
- Skal du jobbe mye i sommer?
- Singel eller kjæreste?
- En typisk lørdagskveld: ut med venner - eller rolig hjemme alene?
- Nevn 3 blogger du leser! (de beste)
- Tror du dette fenomenet med bloggere kommer til å stige, eller er det bare nedoverbakke herfra?
- Rota du virkelig med Toroborgen?
- Hva synes du om Marie Amanda?
- Hva synes du om Ida Wulff?

Sorry, mye unødvendig. MEN du sa jeg kunne spørre om alt.

Du har forresten klodens beste blogg- alle andre handler om det samme, men din.. den skiller seg ut! Stå på snupp!
-

Tiggeren med trekkspill sa...

Hei Linnéa!
Hva synes du om Anders Eikeland? Og kommer du til å bo sammen med han til høsten?

Anonym sa...

-får du gule tenner av all den pepsi max drikkinga?

Anonym sa...

Hei!
1. Hva ville du gjort for å komme deg over en gutt du var seriøst dritforelsket i?

2. Hvem ville du helst våknet opp i samme seng med, kjente menn OG kvinner?

3. Hva syns du om innvandrere som sjekker opp norske jenter med plystring eller ordet "sexy"?

4. Ville du helst kjøpt klær på fretex eller svelgt en levende gullfisk?

Anonym sa...

Vil at du skal være helt ærlig her og tenke deg godt om..hva er egentlig så ille med å bo i Molde? Fordeler vs ulemper :)

Henriette. sa...

hva syns du om fanatiske relegiøse personer? slike som tror at gud skapte menneskene. og at Eva og Adam var de første på jorden?

er du relegiøs selv?
tror du på noe?

Anonym sa...

Kan du ikkje svare på videoblogg?

1. Kor er den finaste plassen du har reist?

2. Lika du namne ditt?

3. Ka drikke du helst? ( Alkohol )

Super blogg! Er ufattelig morsomt å lese det du skrive! Du skrive utrulig bra ! :)

Maria sa...

hei hei :)

Jeg lurte på noe jeg har lurt på lenge, hva skjedde med deg og Ida Wullf? dere dro jo til syden og greier, men nå er dere ALDRI sammen(ihvertfall utifra bloggingen)... Hun henger liksom med Lars Tangen, noe forteller med at noe har skjedd som dere IKKE har delt med oss trofaste lesere.. På tide å sladre litt?? YES PLEASE

Anonym sa...

1. Hva er den beste ferien du har vært på (hvilket land)?

2. Hva har du lyst å studere? Og hva vil du jobbe som når du blir eldre?

3. Hvilket politisk parti stemmer du og hvorfor? Hvilket parti er du mest i mot?

4. Hva var yndlingsfaget ditt på videregående?

5. Bruker du sminke på skolen, isåfall hvilken?

6. Hva synes du om mote.no nå til dags (vet at du var/er medlem der) ?

7. Dine fem favorittsanger at the moment?

8. Dine tre favorittfilmer?

9. Favoritt skuespiller og skuespillerinne?

10. Er du naturlig blond?

11. Har du noen søsken? Og hva med faren din - hvor bor han? Har aldri sett at du har skrevet om han.

12. Trener du regelsmessig?

13. Hva spiser du iløpet av en dag? Bortsett fra epler og pepsi max

14. Ville du veid 20kg mer eller 10kg mindre enn det du gjør nå?

Anonym sa...

Svar i videblogg forresten! :D

Anonym sa...

Kan du lære mæ å skrelle potet?
Seriøst, det e et verdens problem at man i 2009 faktisk en amå skrelle potet!

http://ebbert.blogg.no/

Marten sa...

1.) Gråter du av bøker, filmer osv? I så fall hvilke?

2.) Hvilke(n) kjendis(er) hater du aller mest?

3.) ...og dersom du fikk valget og måtte velge: STEINAR, TORE eller BJARTE?? :) :)

God sommer, Linnéa!

Anonym sa...

Hva er det dummeste spørsmålet du har fått i denne spørrerunden?

Rachel sa...

Du er så utrolig god blogger og fin. Men hvorfor snakker ikke du likens som alle andre i Molde :P?
Hva må en blogg ha for å være bra ?

Siv sa...

Tattoverte du og/ellerr Ida virkeli noe på leggen da dere var i syden sammen?

Anonym sa...

kan du fortelle om spiseforstyrrelsen din? hva veide du på ditt minste og hvor mange kg gikk du ned?

Emma Angelica sa...

har du hatt sex?

Anonym sa...

kan du vise oss hvordan klesskapet ditt ser ut? :)

Anonym sa...

Når mista du jomfrudommen din? hehe..(:

Anonym sa...

hva skal du gjøre til høsten?
har du noen søsken?
hva med faren din? :)

Mia sa...

kor lenge he du jobba på bunnpris?

Karoline Madeleine sa...

har du noen gang hatt kjæreste? sånn seriøst forhold liksom? (:

Marte uten h sa...

hva skal du bli når du blir stor? eller hvilken bransje vil du jobbe innen? : )

Anonym sa...

Hvordan ble det ordnet med skole når du var innlagt?

Kristin Vicious sa...

Gleder du deg til jazzen? Eh, ja...

Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke dro på Hovefestivalen i år. Æsj. Jeg så deg der i fjor, forresten. Med indianerfjærpynt på :)

Elleonora sa...

Tjohej, Linnéa.

Hvem er din ABSOLUTTE drømmemann? Hvis du ser bort ifra Edward Cullen, da...

Marlen sa...

Hvor mye penger handler du klær for i uka/måneden?

Hva ville du gjort dersom du strandet på en meget liten og øde øy med han som spiller trekkspill utenfor bunnpris?

Hvis du bare kunne høre på fem sanger resten av livet, hvilke hadde det vært?

Hva synes du egentlig om lesere som kontakter deg på gata eller lignende?

Anonym sa...

er du alltid like useriøs og negativ in real life?
du er genial, Linnèa!

Mariiit sa...

Hei! :) Du Hevder du er over gjennomsnittet bitter, right? Du jobber jo på Bunnpris, så hvis jeg skulle befinne meg i Molde når du står bak kassa på jobb, smiler du da og sier hei? Eller er du en av de sure kassadamene? ^^

Anonym sa...

- HVA SKJEDDE MED DITT OG IDA WULFF'S VENNSKAP?

Anonym sa...

Kan du legge ut et bilde av familien din? :)
HVORFOR ''liker'' du ikke Marie Amanda?
STÅ PÅ LINNEA, du er rå!

Kanja sa...

Hvordan luktet Steinar og Tore?

Hva synes du om smileyen "xD"?

Anonym sa...

Skulle ikke du og Ida Wulff flytte sammen i Oslo??

Anonym sa...

Har du kjæreste?

Anonym sa...

På bloggen skriver du hvor sur og bitter du er, men jeg ser deg nesten hver dag på Bunnpris, og da er du nesten alltid glad :)Er det du skriver her bare oppdiktet da? Eller er det bare for å få flere kunder at du er så glad på jobb?

Arma sa...

Du vet hva jeg lurer på.

Anonym sa...

Hei Linnèa! :)

Hva slags Läkerol spiser du?

idun sa...

jeg skal til molde en tur i løpet av sommeren, har du noen overlevelsestips? (jeg hater molde)

Line sa...

Heihei:)
Hva skjedde med innflyttningsplanene mellom deg, lise og ida?

Kaffekjerringa sa...

Drikker du kaffe?
Hvis ja, hvilken kaffe-variant liker du best? Kaffe latte, Kaffe moccha osv.?

Anonym sa...

- Er du religiøs?
- Har du alltid bodd i Molde?
- Er håret ditt den naturlige fargen din?
- Hvor mye jobber du i måneden?

Anonym sa...

Hva går egentlig internasjonal engelsk ut på? Er det stor forskjell fra vg1 engelsken?

Anonym sa...

Daglige rutiner er jo det som definerer en person! Og såklart det viktigste i livet. Så jeg lurer på om du har gode rutiner? Med å fjerne sminke før du sovner for eksempel? Hvordan er det å våkne om morgenen? Er du hun som kaster vekkerklokka i veggen, eller morgenfuglen?

Også håper jeg at du, som sikkert invisterer mer i läcerol enn meg, også har fått med deg BIG PACK-versjonen som er i hyllene om dagen. Telte akkurat, man får 74 pastiller for 20 kr. Vilt! Hva tenker du forresten om alle skrivefeilene til Ulrikkelund? "Allt" osv.

Anonym sa...

Var det du som sendte inn spørsmål til Radioresepsjonen forrige uke og spurte om hvilke matvarer de likte, og hvilken butikk-kjede de sverget til? Fant det snedig at dette spørsmålet kom fra en Linnéa, så tenkte på deg omgående.

Anonym sa...

Liker du: (ja/nei-spm)

Melk?
Avocado?
Tomat?
Rucula salat?
Fun Light med Pære og Eple?
Isabella is?
Havregrøt?
Lakris?
Øl?
Pizza? (italiensk med tynn bunn + mozarella osv, ikke sånn ekkel feit amerikansk eller norsk "hjemmelaget" med kjøttdeig)
Noen former for frokostblanding?
PÆRE?

og til sist.. HVIS det ikke hadde eksistert gule epler, hadde du valgt røde eller grønne da?

josefine sa...

- hva er den beste maten (lunsj/middags-rett) du vet om? ikke epler eller knekkebrød, tenker litt mer fancy.

- nevn 5 postive og 5 negative ting ved å skulle flytte sammen med Lise

- hvor lenge tenker du å bo i oslo, og hva skal du gjøre etter en stund med jobb + chill, noen syudieplaner etter hvert?

Sara sa...

Hvorfor linker du til Lars sin blogg? Han liker jo ikke til din.

Ida sa...

Pleier du å tenke stygt om folk som har bittelitt mage?

Anonym sa...

Hva synst du om folk som er feite/kraftige?
Hva synst du om Marie Amanda?

EM sa...

JEg har et spørsmål, HVOR I HELVETE ER VIDEOEN?:p

mari sa...

Skulle ønske jeg også var på Hove i år! Men det sto mellom det å Roma med familien og da måtte jo noe velges bort:( Hvilket band ville du helst se i år da?

Birgitte sa...

Hvor høy er du? Hvilke tanker har du om håndball?

Hanne sa...

Hvor er videoen????

Julie sa...

er du stolt over din opptreden i mgp.jr? :D heheheh. digger deg

Anonym sa...

Blir du med til london i september?:)

Anonym sa...

hvorfor er du så bitter?

Hanne i Horten sa...

Mor di si at i må kommentere.

Anonym sa...

-Hva mener du om den nye ekteskapsloven?

sara sa...

hvor kjøper du klærne dine?
hva har du imot marie amanda?

Linn sa...

hva drømmer du om å jobbe med i fremtiden?

Anonym sa...

venter på video...

Anonym sa...

hva syns du om homfile og lesbiske?

G sa...

Hvor ble det av videoen?

Jeg hater å lese blogger mens folk er rundt, så jeg skulle spare den til frokost.. og nå er den borte:(

camilla sa...

hvor er videoen du publiserte?

Espen sa...

hehe.. Jeg rakk å se den i går, men nå er den borte ja :)

Hun fikk vel kalde føtter da..
Gjelder å være rask! ;)

Anonym sa...

Nei, nei, nei! Hadde ikke internett i går og fikk kun se 1 min. av filmen:( Legg den ut igjen, please!!!!

Amalie sa...

Hva er det som driver deg i livet? Har du et mål, eller noe som inspirerer deg?

Marte! sa...

hvorfor fjerna du video bloggen?? syns den var bra! :)

Anonym sa...

hva synes du om tennissokker?

Anonym sa...

hva synes du om tennissokker?