29. jun. 2009

Tilbake til Bunnpris

Nååå - vil jeg dø igjen. Jeg har altså kommet hjem til Molde. Nå må jeg være her hjemme i FIRE UKER, før jeg tar med den nye teflonpanna mi og flytter til Oslo. Om jeg har noen å bo sammen med vet jeg egentlig ikke ennå. Den tid, den sorg. Dette er i alle fall leiligheten min!


Det har jo vært sikkert 50 grader i Oslo i helgen,  likevel velger disse muslimske damene å sitte i ullfrakker. Utrolig skarptenkt folkeslag. 
 
Om kvelden drakk jeg en hel vinflaske for mye, og da vi kom til byen nektet jeg å betale 250 kroner for å danse med homofile på Rockefeller sammen med Ida. Jeg hadde mye heller lyst til å sove på et gatehjørne slik som jeg pleier.


Men man kan ikke få sove uforstyrret noen steder for tiden, for idet jeg ser opp, sitter det plutselig en  mann fra Star Wars (ca.) foran meg. Sånt har vi ikke i Molde!

Jeg husker selvsagt ikke hvilket kjønn som gjemte seg bak kostymet, men viktigst av alt - jeg fikk låne masken.

Merker at dette ble et utrolig bra sammendrag av Osloturen min.
Bare hyggelig!

62 kommentarer:

tanorexic sa...

Haha:) Du kledde den maska;)
Leiligheten din ser kjempefin ut:) Jeg trodde du skulle bo med Lise?

Marthe Blomkvist sa...

Leiligheten var utrolig fin! :-) Og maska passet bra, hehe.

Natalie sa...

Gud nå har jeg sittet og lest hele bloggen din i et! Og da mener jeg liksom ALLE innleggene før man trykker "eldre innlegg", og det var mange! Men jeg fikk rett og slett dilla. Du skriver utrolig bra. Fant bloggen din fordi "helene.a" anbefalte deg som "ironiens og negativitetens dronning"... Det måtte jeg jo bare sjekke ut:)

Anonym sa...

Stilig leilighet! Du er kul :-)

Anonym sa...

så utrolig flott leilighet! misunnelig. Masken var digg =D

Anonym sa...

Haha, den maska skulle du skremt ungene i Molde / nabolaget med...

Utrolig flott leilighet!

Kamilla E sa...

HAHA, er ikke alt som er likt Molde vet du. Jeg tror Molde og Ålesund er ganske like.

Hilde sa...

HAHAHAHAHAHA

Kitiinee sa...

Haha! :D

Ida B. Støen sa...

Knallfin leilighet!!....
Lys og stor..
Merker jeg ønsker meg større plass gitt...

Guro0o sa...

Det er vel strengt tatt ikkje noko dei har valgt.

Skulle ikkje du bu ilag med Lise?

Lillian sa...

fin leilighet og fin maske :p

huilei sa...

Nydelig leilighet!

Lise sa...

Hun bor med meg om jeg får meg jobb, enkelt og greit.

Anonym sa...

Utrolig fin leilighet!
Hva må du ut med i ¨mnd for den?:)

Natalie sa...

Flott leilighet! :)
Likte den masken på deg.

Are sa...

Du skulle ha vært med i Starwars eller hva det heter.

Talkie Walkie sa...

Burkadamene skal i det minste ha for at de ikke gir seg. Selv ikke i 50 grader drar de på seg bikini. Ullteppe FTW!

Edona sa...

Wow, leiligheten var stor, i hvert fall til å være i Oslo. Den var kjempefin også ;) Lykke til med flyttinga

Anonym sa...

utrolig fin leilighet! hvor i oslo ligger den? :-)

supermarie sa...

HERREGUD for en fin leilighet. flott flott! du er dagens.

Anonym sa...

Hei :)
Jeg skal også flytte til Oslo. Skal du studere?

Amina sa...

wow leiligheten var driit fin!! Er ikke den veldig dyr!?

Og masken snakker for seg selv.

Karina sa...

Fin leilighet:)

Ida sa...

Helt enig. De dumme går i burka, mens glupingene gå med bh-en og puppen hengende ut. Lekkert.

Hanne sa...

Ååå! Kjempefin leilighet! Jeg kan flytte inn med deg jeg, hehe:)

Fomp sa...

Hahahahahaha!

Wilde sa...

Nice place!

Hilde sa...

Leiligheten var rålekker! Jeg dør nesten av misunnelse.

Frk.Fjeld sa...

Jeg flytter sammen med deg! Dødsfin leilighet, og jeg er drittlei av å bo hjemme;P

Anonym sa...

hvor ligger leiligheten?

Fat-cow sa...

Helvete for ei strøk-hen leilighet. Du må seriøst legge teflonpanna di ut til auksjon for å få dekt den der "ass".

Anonym sa...

lu

Martha sa...

Fiiin leilighet! Jeg har bodd i den i ett år før deg faktisk. du kommer til å trives i den =)

Christina sa...

Så fin leilighet ! :D

Anonym sa...

hvor mye betaler du i husleie? skal lise betale mindre da?

Jojoo sa...

For en måned siden så jeg 2 damer bade MED den muslimske drakten på. HELE drakten!
Tenker det var digg å gå hjem i.

Rakel sa...

Hahaha, dritbra!

Ina sa...

Leiligheten var jo drittfin! Holy crap :)

Anonym sa...

men hvorfor har du en ku på gulvet? det er jo bare grimt.

Kaja sa...

Utrolig fin leilighet!

Liss sa...

Utrolig fin leilighet!!!

zathx sa...

LETT, jeg hadde begynt å bruke burka. Slipper styr med klær. kan gå naken under alle gardinene/teppene.

Anonym sa...

Jeg tror du egentlig er den mest geniale bloggeren. Tjohei.

Lara Natascha sa...

amazing blog. exchange links?
*

,,, sa...

Wow! Linnéa, du smiler faktisk på et bilde. Kjempe fin og stor leilighet!

Aida sa...

Syns ikke burkaspøken var noe morsom at all. Skjerp deg, du kan bedre enn dette - ironi, eller ei.

Elisabeth sa...

Så søt du var med den maska :D

Anonym sa...

Jeg har surfa litt rundt på forskjellige blogger i dag(lite å gjøre på jobb), og Linnèa du har jo faktisk rett: Alle mannlige bloggere er jo homofile!!

Liker selvsagt din blogg best av alle! :-)

Anonym sa...

Skarptenkt folkeslag faktisk. Vil si det er mer "skarptenkt" med noe dekkende enn at tjukke folk går i altfor små topper og shortser, som jeg ser altfor ofte. Fysj.

Anonym sa...

æh. var i oslo selv i helga, og jeg syntes jeg så ei som KUNNE ha lignet på deg, men hun var for liten, for stygg og litt for glad. så det KAN ikke ha vært deg. håper jeg.

mariah sa...

hahaha:D jeg elsker bloggen din linnéa!

Anonym sa...

Skarptenkt er også de litt mer voksne damene som har litt for mye flesk rundt cellulitthoftene med sort string og hvit (ganske så gjennomsiktig) tights. Bare kom på det nå.

Jorid sa...

Så utrolig herlig blogg! :D

Anonym sa...

feeeeeit maske!
=)

Hilde sa...

Fin leilighet! :) Og fin Linnèa!

Linnéa sa...

Natalie: Respekt! Takk for ros!

Hvor mye jeg betaler i mnd. er vel irrelevant, men den ligger på Bislett.

Martha: Virkelig? Når?

Jeg skal IKKE studere.

Hva er galt med kuen på gulvet? Kua må jo dø uansett!

Aida: så leit...

Lise skal naturligvis ikke betale noe mindre enn meg.

anonym som kanskje har sett meg: jeg ser ikke noe annerledes ut i virkeligheten enn hva jeg gjør på bilder da jeg ikke redigerer meg verken tynnere eller penere. ergo det kan umulig ha vært meg! jeg er for øvrig ikke liten heller.

Anonym sa...

likte masken, u go giirl:)

Lene sa...

Ekstrem fin leilighet! :D

Anonym sa...

skarptenkt folkeslag? synes ikke du er så jævlig skarptenkt selv. og ikke bare fordi du skriver dritt om et helt folkeslag, ikke har noe som helst antropologisk forståelse for verden rundt deg, men fordi du ikke engang er klar over at der de kommer fra, er det ca 60 grader til vanlig, så ingen grunn til å kle av seg i oslo, egentlig.
peace.

Anonym sa...

Ha litt respekt for muslimene! en ting er å snakke om seg selv, en annen ting er å snakke dritt om andres religion.

Anonym sa...

Herregud så redd jeg blir av alle de derre muslimelsker kommentarene her inne. Sier seg selv at muslimer er idioter. Herregud... Tror FRP har rett, blir jo tvangsmuslimisert her jo...