11. jul. 2009

Av og til lurer jeg på hvorfor jeg er singel

I går, mens jeg var på jobb, ringte krasje-bil-dama for å fortelle meg at jeg hadde brekt støtfangeren hennes. Ærlig talt, det er like dumt som å si at jeg knuste framlykta hennes. Jeg rullet jo bare inn i henne i MINUS en kilometer i timen! Bilreperasjonen som jeg må betale for blir sikkert kjempebillig. Det er så fint å tenke på at jeg har jobbet på Bunnpris i hele ferien for å betale for støtfangeren hennes.

Men vet dere hva jeg svarte med: TIDENES lukeparkering!


Og dette var på første forsøk dere! Jeg var mildt sagt stolt da jeg steg ut av bilen, og jeg begynte helt ærlig å lure på hvorfor jeg ikke har en mann. Jeg kan jo alt! Hva tror dere er grunnen? Er det fordi jeg blogger?

Her må jeg rote fram et fint bilde av meg selv.

65 kommentarer:

Anonym sa...

Har sett lenge etter en dame som kan lukeparkere ja.. Kanskje det er fordi du kan alt? Trenger vel ingen "mann" da?

Natalie sa...

Nydelig bilde! :D

Anonym sa...

Nei, det er jo selvfølgelig fordi du bor i Molde. Der er utvalget på kjekke gutter lik NULL

xoxo sa...

Fordi du ikke trenger noen mann, Linnea ;) Eller kanskje ingen er god nok for deg, du er jo alt for pen til å ta hva som helst... =)

Anonym sa...

du lignet litt på linni meister i ansiktet på det siste bildet. høhøhæ

Hilde sa...

Du har ikke mann fordi det ikke finnes noe annet enn homofile menn i Molde.. Nei, huff. Nå var jeg ekkel. :p

Elisabeth sa...

du er kjempepen!

MARTHE BLOMKVIST sa...

Grattis med lukeparkeringa :-D

trine sa...

Jeg tror det er fordi du ikke liker andre enn deg selv. Neida, jeg skjønner heller ikke hvorfor du ikke har en mannj.. Keep looking. Han kjem vel snart

TORA sa...

Du trenger jo ingen! Du lukeparkerer som en Gud allerede, og da trenger du ingen mann. Jeg derimot trenger en som kan lukeparkere for meg.

Anonym sa...

Øy, sjekk opp om hu derre dråket snakker sant, da...Horer og halm

joakim sa...

om du er like kresen som meg, kommer du til å være singel 4 evah! ..spes om du kombinerer det med at du bor i Molde..

AnonymtFashion sa...

Treng ingen mann når du kan alt :) Men tross alt, mannfolk er gode å ha.

Anonym sa...

haha :-D du er flink!

Anonym sa...

Haha. Bytta du bilde fordi "Anonym" sa at du lignet litt på Linni Meister der? :-P

Anonym sa...

hvordan klarer du å holde på kjolene, altså de stroppeløse? til meg glir de bare ned..

Susanna sa...

He he he.
Duhar ingen mann fordi du ikkje trenge da! Kem trenge mann når de ein kan lukeparkera sjølv, da e da eg bruke min te ;)

e.m. sa...

Spar de "hysteriske morsomhetene" deres, Anonyme pubertets-apekatter !
De fleste her vet uansett hvem jeg er faren til.

Finn heller på noe som er mer i tråd med den mentale alderen deres - som å leke i sandkassen.

Inghild sa...

N-Y-DELIG!
Mine lukeparkeringer er som regel en god del skeivere for å si det sånn..
Jeg tipper du ikke har en mann fordi du er kresen, og det er jo bare rett;)

malene sa...

Tror du valgte feil dame å kjøre på. Den der dama tar jo av!

Safia sa...

Du er faen meg fantastisk.

Victoria sa...

hahaha, herregud - jeg har spurt meg selv om hvorfor du ikke har noe mann gjentatte ganger selv! Som safia sa, du er fantastisk!

huilei sa...

Fordi du er for barsk for any man.

Kaja sa...

Trenger du en mann da? Det virker som du er veldig uavhengig og klarer deg fint på egne ben! :-) Må bare si at jeg liker bloggen din utrolig godt. Man kan ikke bli annet enn imponert over skrivemåten din!

Marianne sa...

Menn føler seg tryggere rundt kvinner som bare kan vaske og lage mat..

Kristine sa...

Omg når man ser bildet gjennom mysende øyne, lignet du på Linni Meister :o En pen versjon så klart!

Anonym sa...

du har ikke en mann fordi du kan alt!

Anonym sa...

du har ikke en mann fordi du kan alt!

Anonym sa...

Hei, nå har jeg lest det meste av innholdet på bloggen din og er imponert! godt skrevet!

Anonym sa...

haha, bra parkering ;D Du skriver så bra blogger.

Mariann sa...

Lukeparkering? Herregud, SE på den gode plassen foran og bak da! Du kunne jo nesten bare kjørt inn med nesa først :P

Anonym sa...

Kommentaren om Linni Meister kom kanskje litt feil ut. Ville frem til at grimasen din gjorde at du fikk noen likhetstrekk med linni meister, og ikke at du(til vanlig) ligner på henne. dø'h, gidd å lag så mye drama.

Ps: E.m, du kommenterer jo anonymt du også, så hvem er det du sikter til? Du som bruker tid på å bry deg om andre likesinnede eller oss som har litt sans for humor?;)

Christine sa...

du har ingen mann fordi det ikke finnes noen så god som du!
hohoho. kjipt å ikke kunne jazze med dere i år, så kunne vi totalvraka bilen til galedama i samme slengen. jeg har vunnet en sånn sak før.

Gina sa...

Haha:)Få mannfolk er MANNFOLK,bli sammen med meg,jeg er jente,men jeg er MANNFOLK ;)

Kaja sa...

Ja, DET lurer jeg også på! Hvis ikke du har draget, hva har vi andre daa. MyGAD

MissN sa...

Flink du er!! Lukeparkering er igrunn ganske vanskelig!!!

Elly sa...

Brekt? Oi oi oi.. ;)

Anonym sa...

Ikke finn deg i noe dritt fra krasjedama! :)

Anonym sa...

Sææærlig. du kommer ikkje t å flytte t Oslo. d e bare et spill for galleriet :) hæhæh

unsecreto sa...

Så utrolig kul blogg du har!!
Veldig morsom:)

Anonym sa...

Mannen kommer! Spennende å lete! MEN: Ikke allle frosker blir prinser med et kyss!

Anonym sa...

:-DDD

e.m. sa...

Bra svart, Anonym.
Nå går jeg og henter lekespaden og spannet.

Linnéa sa...

e.m. - herved utnevnt til dagens helt. jeg og mor skratter godt i sofaen.

e.m. sa...

Helt sant ??
Du ljuger vel ikke for meg ??
Får man Fredsprisen i kontanter ?
Nei, Linnéa lyver jo aldri, he he...

Anonym sa...

god damn you're beautiful, Linnéa!

Anonym sa...

søt;)

Marita sa...

Herregud, du har verdens mest geniale blogg! Finnes ingen blogger jeg liker bedre! AWESOME

Anonym sa...

Linnèa? Hvis jeg ikke føler meg helt bra, bør jeg dra til syden da? Jeg føler at du har svar på alt. Men det er selvfølgelig bare en følelse. Jeg føler mye.

Ella sa...

Steike, det en lukeparkering det stod respekt av!

Sv: Jeg troor ikke den filmen egentlig var ment til å være sånn hysterisk grineanfall film, men det var det den utløste hos meg, hvis du virkelig VIL grine, bare si ifra, så kan jeg lage en LISTE!

Anonym sa...

Kan vel ikke kalles lukeparkering når det er så stor plass vel? Og står ikke forhjulet oppå fortauskanten? Men for all del, det er sikkert en god begynnelse :)

Leni sa...

You look so cute on that picture!

Linnéa sa...

kommentaren ang. linni meister kom etter at jeg byttet bildet.

em: det er mange som har samme initialer som deg, kjære! Jeg har ikke røpt identiteten din til noen. Men jo, du er helt #1!

Christine: AW! Du skulle ha vært her i år også!

Hallo, aner dere hvor vanskelig det er å lukeparkere med en 15 meter lang bil? det er AKKURAT nok plass til å luke seg inn!

anonym som vil reise til syden: vanskelig å si. dersom du har svineinfluensa bør du kanskje ikke gjøre det, men hvis du ikke føler deg bra som i - lei av livet og samfunnet - dra. gjør masse ting du kan angre på senere og drikk masse alkohol. glem alt i en uke! anbefaler ikke kreta :)

marita: tusen takk!

Barbro sa...

Become a lesbian like me :p

e.m. sa...

"kjære" ?? Jeg antar at det var ment som et takk for sist for den 'Ali'en jeg dro...

Angelica sa...

hm, du vet at man faktisk skal skrive skademelding på ulykkesstedet?NÅR ulykken inntreffer, for så å sende de inn til forsikringsselskapene? :p så dersom damen ikke var med på notene når ulykken skjedde, så vil det jo si at du strengt tatt kan si "støtfanger? bil? hvem er du? nå tror jeg dessverre du har feil nummer" :)

Anonym sa...

Hei lille stramme blomst.
Hvorfor er du så forførende?
Jeg er betatt.
Du er stram å mystisk som natten men innvendig skinner du like sterk som solen. Hvorfor så stram på utsiden?

2in1, eksentrisk.

XoXo Raul Martinez Gonzalez

Anonym sa...

OPPDATER FOR FAEN! JESUS CHRIST LINNÈA

Anonym sa...

JA! Skriv mer<3
Uansett ka... det e ironsk - og bra! (Rim)

Margrethe sa...

Gratulerer! Godt jobba, jeg har ikk sjans til sånn parkering.. Jeg klarer ikke å parkere rett frem mellom to andre biler en gang, bare rygge meg inn. SÅ det skal du ha!

Anonym sa...

du er moldes stolthet linnea:)

eirin sa...

Gi meg navn og telefonnummer til dette kvinnemennesket som hevder du ødla støtfangeren til, så skal jeg personlig se til at hun havner på likhus..
folk som kjører NØYAKTIG på fartsgrensene burde skytes, brennkvikt!!

Viia sa...

Hahah du er så søt og rar at det er helt skummelt! :D:D På en positiv måte, selvsagt...

Anonym sa...

HVA BETALTE DU FOR LEIELIGHETEN I OSLO? EIER DU ELLER EIER DU? HVOR MYE BETALER DU I MÅNEDEN OM DU LEIER? :)

Tonje sa...

Heisann Linnèa,flott blogg :-D
Hvor har du kjøpt kjolen?