22. jul. 2009

Hei igjen.

Jeg tipper det er hyggelig at dere savner meg, men jeg har egentlig ikke savnet dere. For første gang har jeg hatt en bloggpause som ikke grunner i at jeg er superemo, og det er vel noe man kan kalle verdens åttende underverk. Jeg tror dette rett og slett grunner i at jeg skal flytte. På fredag klokken 14. Moldes stolthet (som en hyggelig leser kalte meg) forlater redet for å starte et LIV! 

Jeg har allerede pakket bort sengen, så jeg har vel egentlig ikke noe sted å sove de to neste nettene. De eneste tingene jeg skal ha med meg, er de to eskene til venstre.  Det er vel egentlig alt jeg eier: bøker jeg har blitt prakket på gjennom 13 år med skolegang fra helvete, 2 bilder av Nicole Richie (überlol) og 4 partyhatter.


Resten er klær. Ikke faen om frelsesarmeen får så mye som en støvel, jeg unner ikke moldenserne en dritt.  

Så, det store spørsmålet jeg har stilt meg selv de to siste ukene er om dere skal få bli med meg til Oslo eller ikke.  Jeg skal lage en liste på vei til Oslo, så skal dere få resultatet når jeg kommer fram. So long, sneiks.

109 kommentarer:

Anonym sa...

digger deg

Anonym sa...

digger deg

Barbro sa...

Iheart partyhatter <3

Malin sa...

la oss bli med til oslo.
i 8 timer i dag har jeg lest hele bloggen din. HELE. wohei. lite å gjøre? joda. men jeg skal si at jeg sitter å ler når jeg leser det du skriver :)

Linn sa...

haha:D du er konge! tenkte akkurat på samme måte da jeg flyttet fra Ålesund til Sandefjord. kunne nesten ikke komme meg fort nok derfra. hat på møre og romsdal:P

Mona sa...

Jeg vil lese om hvordan det går i oslo!!!!

Nikki=) sa...

Jeg syns vi skal få bli med til oslo! Du skriver utrolig bra:) Er kjempe morsomt å lese bloggen din!

Anonym sa...

Jeg håper vi får bli med til Oslo (!!!), selv om jeg har forståelse for om du ønsker et mer privat liv...

celine sa...

ikke forlat meg her i molde!!! fortsett å blogg ellers dør jeg. bokstavelig talt

Anonym sa...

hva skal du i oslo?:) jobbe eller studere?

Anonym sa...

du er nødt til å la oss bli med deg til Oslo!!! ellers dauer jeg.

Anonym sa...

skjønner selvfølgelig om du ikke fortsetter etter at du kommer til oslo, jeg mener, det er jo en (god) grunn til at jeg ikke blogger selv lengre. men siden du har den eneste norske bloggen jeg virkelig liker, så håper jeg at du fortsetter.. jaja, ha det kult i oslo da! (om du velger å slutte lzm)

vidaandrea sa...

Vær så snill å ta oss med til Oslo - du har blitt en viktig del av hverdagen vår, og forlater du oss i Molde, har vel ikke vi stakkars retarder noe å ta oss til? Redd oss, Linnèa.

Hanne sa...

Du vet hva jeg mener! :) Ai luv ju

eirin sa...

ta oss med til OSLO!!

Anonym sa...

Vi MÅÅÅÅÅ få være med til Oslo!!

huilei sa...

Don't leave us!

Kaja sa...

Hadde vært fint om du fortsatte å blogge, jeg er fast leser og klarer ikke å se for meg hvordan det blir uten dine herlige innlegg! Og nei, du har kanskje ikke savnet oss, men jeg tror jeg snakker på vegne av alle lesere når jeg sier at vi har savnet deg de siste dagene! :-)

Karoline sa...

HVis vi ikke får bli med til Oslo,så sier jeg bare god turog ha et fint liv nå jeg :)

Annikenrr sa...

Jooo, vi skal bli med! :-D Ikke slutt å blogg nei!

Leni sa...

Hahaha when i have been moving i had 10 bags like that! I love you!

Anonym sa...

Vi må få lov tiil å være med til Oslo.. Herregud, tror jeg aldri har blitt SÅÅ glad for å se et blogginnlegg!

Helle sa...

La meg minne deg om det innlegget her :)

http://www.linniiie.com/2008/05/stop-making-sense.html

Anonym sa...

tusen takk for livstegn:) og håper inderlig vi får bli med til oslo!

iszting sa...

mitt forslag: gjoer det du har lyst til!:-)

Jeanette S sa...

Vil jo være med:( Jaja.. I hvertfall velkommen til tigerstaden :D Håper du blir å trives ^^

Anonym sa...

jeg er 110% sikker på at du kommer til å blogge videre. Hvor ellers skal du få pengene fra hvis du ikke skal jobbe?

Martine Osbakk sa...

IKKE SLUTT Å BLOGG LINNEA ! jeg er inne på bloggen din utallige ganger daglig for å se om at det har skjedd noe nytt.... noe som sier litt om meg som ikke har et liv ;s men hvis vi ser bort i fra det så vil jeg bare si at du er en for bra blogger til og slutte å blogge ;$

Anonym sa...

Nok et godt innlegg!
Vil bli med til OSLO!!! herlig med en blogg som skiller seg ut fr MENGDEN!!!

Anonym sa...

Takes us whit you, linnea! Trenger min daglige dose selvironi og antiglamor! love u!

Anonym sa...

hvordan bleker du håret ditt egentlig? hos frisøren eller selv? og hvis selv, hvilket merke og nummer? :) takk for svar

sandra sa...

hvis du møter en jan rune finnseth i oslo, crazy kul fyr fra lofoten så hils fra meg!:) han flyeer dit han også.. kanske dere blir bestfriends forever eller noe.. hvem vet..

Anonym sa...

kanskje vi skal slutte hysteriet sammen?

grow up.

/lise

Anonym sa...

Du er alt for glad. Sux :(

Anonym sa...

hva skal du gjøre der egentlig? bare jobbe?

Vegard sa...

Jeg har savnet deg, la oss bli med til Oslo

Anonym sa...

det er så oppbrukt å hate hjemstedet sitt.skjønner at du tror at oslo er bedre enn molde,men du finner nok fort ut at du får mer enn nok å skrive om på jævla østlandet.

Mari sa...

Nå skulle jeg ønske jeg hadde en skikkelig treffende kommentar som satt seg rett i hjerterota og du bestemte deg for å ta oss med til Oslo. Men det har jeg ikke.
Skjønner at du kanskje vil legge bloggingen igjen i Molde, da. Hvis du er gått lei det. Meeen da tror jeg det er flere enn deg som føler de må skaffe seg, ikke bare et liv, men et nytt liv!
For du rocker sokkene, vet du!

Marie sa...

Hvor eru bor hen aaa? La dæ ta oss me til byn din, by-byn din. 8- ) Næmmen du er THE blogger, du må jo ikke gi deg.

Anonym sa...

PRAYSE THE LORD AND HALLELUJA! Linnea er tilbake :D

Nå kan mine dager som emo være over, gleden i hverdagen min er her igjen :)

Silje/blee sa...

Vi MÅ få bli med til Oslo jaa? :D

Anonym sa...

Du er genial, absolutt genial.

Vi MÅ få bli med til Oslo!

Anonym sa...

ikke slutt å blogg, bloggen din er alt for bra! det er nett i oslo også ;)

Arma sa...

SNART SKAL VI ATTER EN GANG TREFFES!
Hilsen anonym. Ehm...eller bare meg.

Anonym sa...

La oss bli med!

Silje sa...

Vi må få bli med til oslooooo, fortsett å blogge jaaa??:):)

Hanne sa...

Håper vi får bli med deg!

Ida Bianca sa...

Så deg i Oslo for en stund siden ;-) Hehe. Lykke til med flyttingen og alt, Linnéa! .. og jeg håper virkelig du fortsetter å blogge. Trenger min daglige humordose med Linnéa.

Marte sa...

DU FÅR IKKE SLUTTE Å BLOGGE !! Jeg er innom bloggen din fleeere gangen om dagen, jeg er avhengig av ironien og humoren din ! Ta oss med til Oslo !!

Astrid sa...

Jeg vil bli med til Oslo! Du skriver så utrolig bra. Please! :-)

Anonym sa...

ikke stopp nå!!

Anonym sa...

Her har du blogget ett par år om livet ditt i Molde, som du selv sier ikke var noe til liv. Allikevel har du fanget oppmerksomheten til mange lesere. Du flytter nå til Oslo for å få deg ett liv, og da kommer jo også flere til å få opp øynene for deg. Legg til ett par reklamer på siden din, og husleien blir betalt. Med andre ord: Ta oss med til Oslo!

Marlene sa...

selg meg klærne dine!
ikke avslutt bloggingen!

Christina sa...

om ikke bloggen får være med til oslo krever jeg å få deg live. om du gidder å holde et halvt øye åpent for bikinitoppen - str 40 (helst). en som jobbet på lindex sa hun kunne sjekke, men siden den er tom i min nærhet er jo sjansen stor for at den er det der og. på forhånd takk og bukk og fallerallera, om du gidder. ja, jeg er desperat.

linneafan4ever sa...

æ vil værra me te oslooooo

<3<3<3<3

Christina sa...

Jeg har savnet deg. (:

Silje sa...

selfølgelig blir vi med deg til Oslo!

sofielouise sa...

ta oss med til oslo plz :-D

Anonym sa...

Herregud så glad jeg ble for å se at du har skrevet et nytt innlegg!. Har sjekket minst 3 ganger i dag! Linnéa, du kan ikke slutte å blogge! Det er så utrolig morsomt å lese innleggene dine. Sitter å ler for meg selv av ironien din. Elsker bloggen din! Vær så snill, ta oss med til Oslo!

malene sa...

Vi må få bli med deg til Oslo. Dagen blir ikke den sammme uten bloggen din! Jeg har vært mega emo vær gang jeg har vært innom bloggen din og det ikke har blitt postet et nytt innlegg!

Jorid sa...

Du må ikke slutte å skrive!
Herregud, du gjør dagen min så mange dager, du er genial!

Mari sa...

Ta oss med til Oslo!!

Johanne sa...

Du må ikke slutte å blogge! La meg ikke rottne med rosabloggernes solariumstips og bilder av stygge ed hardy capser, vær så snill! Dessuten så kommer du ganske garantert til å få en hel haug med nye irritasjoner i Oslo, mye bitterhet å finne der.

Anonym sa...

Norges beste blogger slutte å blogge?? Da er det bare en ting å gjøre -ta en Carrie og få deg fast spalte i db, vg el. Om du er flink nok? Ja.

Anonym sa...

TA OSS MED!!!! ;D

Anonym sa...

Nå som du flytter kommer du til å oppleve dobbelt så mye som før! Selvfølgelig må vi få bli med til Oslo, dette blir jo som en finale! Ta oss meeeed :D

SA sa...

Vær så snill å ta oss med!

JuliTruli sa...

Digga den skjorta på deg, det var skikkelig hot! Lykke til med flyttinga :)

Anonym sa...

du MÅ la oss bli med til oslo. Det er jo da ting skjer :-) IKKE slutt å blogg, for da har jeg ingenting å gjøre mer..haha.

Linnéa sa...

malin: respekt!

i oslo skal jeg jobbe.

helle: da var jeg jo 14 år og retardo.

anonym; haha, tror du jeg tjener så mye at jeg kan leve på bloggen?

Jeg BLEKER ikke håret mitt, jeg farger det med nutrisse nr. 10.

Ja, vg og db vil helt sikkert ha en fjortis som ytrer meningene sine. :) men takk for tillitten!

ellers, er dette opp til eget hode. jeg må tenke litt til, men takk for fine ord!

Elise Bahía sa...

å, jeg håper du fortsetter, hvis ikke så kommer jeg hjem 3 august. da er vi i samme by samtidig...:):)

Vilde sa...

Fortsett, i hvert fall til jeg er ferdig med videregående om et år. Så har jeg en grunn for å komme meg gjennom enda en drittvinter :)

julie sa...

ta oss med til oslo værsåsnill :D:D you're my life, sorry ass

Anonym sa...

Vær så snill å fortsett å blogge, du er det eneste jeg liker med det narsissistiske 21. århundre-fenomenet blogg.

Karina sa...

vi MÅ være med til Oslo!!!!!!!

Ida sa...

Jeg håper ikke du slutter å blogge, du er toppen av bloggkaka. Lykke til med flytting og Oslo-livet! Jeg digger deg:)

Anonym sa...

Jeg vil mer enn gjerne bli med:)

Anonym sa...

JAAAAAA ta oss med

Anonym sa...

JAAAAAA ta oss med

Anonym sa...

JAAAAAA ta oss med

Oda Aslaksby sa...

Nei, ikke slutt å skriv. Pretty please.

Janne sa...

Du må fortsette å skrive blogg Linnea! (du er den beste)

Vi vil være med til Oslo :)

ronja sa...

kan du kke ha spørsmålsrunde igjen ? :-) det er underholdene å se på deg.

Anonym sa...

UnderholdenDE!
Ikke underholdene.

Susanna sa...

Lykke til med flyttinga a! Syns me ska få være med litt til, du trenge nåken å fortella allt da spananes du kjem te å oppleva under nystartingo- og når du gjenge lei av da. so berre slutte du ;)

Karoline sa...

Får vi ikke bli med til Oslo tar jeg selvmord! Litt selvmord hvert fall..

Irene sa...

Håper du tar oss med til Oslo. Digger det du skriver og du gir meg alltid en god latter som forbedrer dagen min :)

Ingvild sa...

Vi MÅ få være med til oslo! Vær så snill? :)

Anonym sa...

Håper du tar oss med:D Du har virkelig den beste bloggen, og det ville vært kjempe synd om du slutta:(

Anonym sa...

Åh, la oss få bli med :D digger deg!

Ella sa...

Selvfølgelig skal vi få være med! Hva er det egentlig å snakke om?:0

Christine sa...

hei fin.

e.m. sa...

Har du ikke savnet meg heller da sånn bittelite grann ?
Nåja, jeg var jo i Oslo fra lørdag til onsdag, så der gikk ditt gode og upletta navn og rykte loddrett til helvete, vesle rosenblad...

Alvorlig: Kan noen forklare meg hvordan i himmelens navn og rike folk greide å flytte fra ett sted til et annet før plastposen ble oppfunnet ?

Anonym sa...

@e.m Amerikakoffert.

Anonym sa...

IKKKKE GIIII DEG!

Barbro sa...

Du må mate bloggen din, den sulter :O

e.m. sa...

Takk, fru Mor. Jeg er også oppvokst i et hus "type eldgammelt og fredet", derfor den tidligere interessen for huset deres.
Really loved that house. Really !
Men en amerikakoffert ned de kronglete trappene fra øverste etasje og videre til bestemmelsesstedet ?
JesoChristo Hombre !!!!!!!!

rema bie sa...

Verdens tøffeste Linnèa! Du kan ikke slutte å blogge...Herregud, jeg frika ut da jeg leste dette innlegget... Dette er faktisk den eneste bloggen jeg er oppriktig avhengig av! Og nå finnes den kanskje ikke lenger, snart...:( Oh my god sier jeg bare. Jeg håper virkelig du lar oss bli med til Oslo!! Må jo få høre hvordan du har det i det minste. Jeg krever ikke flere innlegg daglig,og forstår godt at du vil få deg et liv. Men du kan da ikke slutte heeeelt!?! :o Jeg er verdens dårligste til å kommentere, men lover å skjerpe meg hvis du fortsetter! Herregud. Jeg drømte faktisk om deg i natt,jeg. LOL. Du satt i en robåt midt ute på et vann og så veldig trist ut. Også hadde du på den lange genseren og de rosa sokkene fra hyttebildene. Det regna og blåste fælt. Mer husker jeg ikke. Komisk. Men tyder i hvertfall på at den triste nyheten om at du kanskje skal forlate oss har gått inn på meg :D Små barn, små gleder... take care! Nærmer du deg forresten en beslutning?

Mor sa...

e.m: driver du noe ip-snoking siden du forsto det var meg selv i anonymisert form?
I gamledager hadde de tjenere. Og bærere. Trøste å bære, for å være kjempehumoristisk.

e.m. sa...

Mor: Jeg gjettet. Begynner visst å bli litt for godt kjent med enkelte av denne bloggens innbyggere. Ha'kke den minste peiling på hva 'ip' er og vil absolutt ikke vite det heller.

Vi var for fattige til å ha tjenere eller bærere i de gode gamle dager, dengang jeg var en ung og vakker mann.



Kjempehumoristisk ? Jeg ? Jøss !

Leni sa...

I was waiting at grønland.

Oda sa...

Håpar inderleg at du forset å blogge! Elles må eg lese alle dei gamle innlegga dine om igjen og om igjen... Og det blir jo litt lite givande til slutt :) Ha ein riktig fin dag, Linnéa!

Anonym sa...

la oss få bli med deg til Oslo! Så vi får se litt av den glade-Linnèa siden også!

Anonym sa...

http://1.bp.blogspot.com/_NvhnTb-4j3k/SJ9wO0Gsj3I/AAAAAAAAATA/ZvRmOhxM7oc/s400/isabel-lucas-jpg.jpg --- dere ser ut som søstre.

Anonym sa...

Fortsett kjære du:)

Marte sa...

Linnéa, fortsett!
Du og bloggen er noe for deg selv. Du minner meg om meg selv. Lykke til i Oslo, gleder meg til å se hvordan det går.

julia margrethe sa...

du er den morsomste bloggeren jeg vet om. jeg digger ironien og pessimistheten til fullt !
du får ha det fint i oslo

Anonym sa...

Håper virkelig du fortsetter!

Oda sa...

fortsett å blogge!