6. jul. 2009

Heiii!

Jeg burde jo ha skjønt at jeg ikke skulle ha skrevet at mamma kom FORAN Herr Dell, slik at han så det. Nå har han nemlig fått virus igjen. I tillegg tok jeg katten min i å stå og hoppe på tastaturet mitt her en dag, slik at alt var opp ned, deaktivert og avinstallert. True story!


Men uten Herr Dell har jeg hatt den mest produktive helgen i hele mitt liv. Jeg tvang nemlig min mor til å kjøpe en slik gyngesofa til hagen! Selv insisterer hun på at det heter Hammock, men da vet jo ingen at det er en gyngende utesofa det er snakk om. Uansett, jeg har ligget på denne gyngende sofaen mens jeg har lest hele Slumdog Millionaire. Så skulle jeg se filmen i går. Jeg har ikke ord, regissøren skulle ha vært SKUTT! Filmen er jo en vits!

Jo, et bilde fra gyngesofaen er på sin plass nå.


Videre har jeg hørt at det har begynt å regne i Oslo. Det har det ikke i Molde, for å si det sånn. Noe av sjokoladen har faktisk smeltet på Bunnpris! Men som sagt, jeg har en vifte! Hvem trenger en mann når man har en vifte! Alle burde kjøpe seg en maken, den kostet meg 60 kroner på Nille. (Legger forresten merke til at det ligger kun én øredobb der det i går kveld lå to, jeg MÅ drepe den katten.)


På lørdag, vet dere. Jeg gjorde faktisk ingenting jeg kunne angre på dagen etterpå! Hemmeligheten bak dette er å slette alle potensielle oppringingskandidater. Ergo omtrent hele telefonlisten min. Jeg pleier å miste venner fordi jeg er så utrolig sjarmerende når jeg ringer i alokohol-rus. Når jeg tenker meg om, burde jeg ikke hatt mobiltelefon i det hele tatt - da jeg er utrolig dårlig til å snakke i telefon i edru tilstand også.

Men apropos sjarmerende.
Slik som...for eksempel forrige helg, hvor jeg besluttet å bade naken i Spikersuppa i Oslo. Altså, stedet folk bruker som toalett etter en bytur og står på skøyter om vinteren.

Det var med andre ord mye hyggeligere å våkne med en plettfri anropsliste og kun bilder på kameraet hvor vi alle hadde klær.



På toppen av det hele kan jeg fortelle dere at jeg har fått enda mindre pupper. Det er ikke en spøk engang! Men kanskje en unnskyldning for å legge ved dette flotte bildet.


Nåvel, det er nøyaktig 3 uker til jeg flytter. Til sammen har jeg også funnet ut at det er 3 ting jeg kommer til å savne her i Molde. Presang til den som greier å gjette hva!

112 kommentarer:

Marte sa...

ha ha. ja, jeg har minst like små ;) men det er jo bare fett uansett, så hva skal vi med dem? tenk at folk skryter av hvor mye fett de har på kroppen likosm. wehei! neida, menne...

Jeanette Larsen sa...

Uff, dette tror jeg ikke jeg klarer, men jeg gir det et forsøk:
Jobben din på bunnpris, fjellet og mammaen din...?

Jeanette Larsen sa...

Jeg synes forresten det er kjempefint å ha små pupper. Jeg skulle ønske mine var mye mindre. Når jeg trener jobber jeg skikkelig hardt for å få dem mindre, men det hjelper ikke stort.

Mor sa...

1: mamma
2: hammocken
3: Tica

Lina sa...

Bunnpris, fjellet og mor.

Veronica Bremnes sa...

1: bunnpris
2: mamma
3: hammocken

eventuelt kunne det jo vært fjellet ditt. eller Tica.

ps. du er PEN!

Anonym sa...

Fjellet, gyngesofa og naturen:)

Christina sa...

Bunnpris, gyngesofaen og fjellet ;)

Anonym sa...

fjellet, mamma og bunnpris sine epler

Tina Aase sa...

Bunnpris sine epler, mamma, fjellet.

Elsker bloggen din Linnea

huilei sa...

Slumdog Millionaire er jo fantastisk! Store pupper er kjempeekle. Gooo små pupper.

Leni sa...

http://i42.tinypic.com/vi15z8.jpg

BITE ME.

julianne førde sa...

har selv små pupper. like greit.
jeg gidder ikke engang gjette på hva du kommer til å ønske deg for uansett så kommer det garantert til å bli feil (:

Oda Aslaksby sa...

Fjell, sol, Bunnpris.. og mor?

Ellen Marite sa...

Fjellet ditt, mor di og Bunnpris (kollegene og kundene).

Mariell sa...

Små pupper er fint! Man kan gå i utringede topper uten at det ser vulgert ut ;)
Men hadde du kanskje spist litt mer, hadde de ikke krympet :/

June sa...

Mordi, bunnpris-kolleger og fjellturer. No doubt. Alle filmer suger hvis man ser dem rett etter å ha lest bøkene, vettu.. ;)

Helene sa...

Per på Bunnpris, fjellet og den nye gyngesofaen ;-)

fat-cow sa...

Hah, visste du var mann!

Mangel på trekkspillmannen, nabolivet og 15-minuttersfjellt ditt er nok de tre tingene som kan gjøre hverdagslivet ditt i Oslo deprimerende.

hegs sa...

fjellet, bunnpris og eplene

Kaja sa...

Bunnpris,moren din og gyngesofaen?
:-)

Anonym sa...

1.bunnpris
2. moren din
3. kattene:)

Marie sa...

Moren din
Fjellet
Bunnpris

stine sa...

mamma,tica og bunnpris!

<3 Voe sa...

Mammaen din, Fjellet og jobben på bunnpris? :D

Camilla sa...

jeg tipper kattene :') kniis

CT sa...

Bunnpris, fjellet og din mor!

Mariann sa...

bunnpris, moren din og fjellet?

Ida sa...

Jeg skulle også gjette Bunnpris og mamma (din altså). Og fjellet må jo selvfølgelig være den tredje tingen. :-)

May-Linn sa...

Du kommer til å savne bunnpris! og kanskje mammaen din og fjellet? :)

Karoline sa...

Jeg flytter og om nøyaktig tre uker. Tror det er sjebnen!

tinekatrine sa...

vi kjøpte en sånn vifte. den varte en dag.

Annemarie sa...

Fjellet, Bunnpris og Tica

Anonym sa...

1. Fjellet ditt.
2. Mamma
3. Gyngesofaen

Folk betaler i dyre dommer både for å få større og mindre pupper. Det skakke værra lett :s

Ingunn sa...

Jeg så slumdog millionaire-filmen først og leste boken etterså, ble råskuffet. alt var så forskjellig! Greit at de liksom har lagt filmen til moderne tid og alt sånn, men du trenger ikke forandre på alt fordet!

malene sa...

Trekkspill-mannen, Lars Tangen og Bunnpris? :-D

Du kan jo bare vente til at katten gjør i fra seg. Da finner du sikkert øredobben!

Marie sa...

Hei :)
Er du Linnèa med en bror som heter Ulrich og som hadde besteforeldre i Kr.Sund? For da er vi visst tremenninger eller noe, hehe :P
Er ikke sikkert du husker meg, for vi har ikke sett hverandre på .. veldig mange år, men jeg husker deg iallefall dersom det er deg :)

ida sa...

tja mordi, lite folk (i forhold til oslo og med tanke på din asosialisme), og kanskje ditt vakre fjell. eller?

Marthe sa...

Tipper at du vertfall kommer til å savne Bunnpris. :)

Anonym sa...

Mordi-bunnpris og kunne gå hjem naken etter en fuktig kveld på.... dockside?

Helene sa...

Klippedamen/mannen på biblioteket. Bunnpris. Mammaen din.

Solveig sa...

1. Mamman din
2. Fjellet
3. Bunnpris

Anonym sa...

hammock er jo hengekøye? hehe, faen nå ble jeg misunnelig.. må slenge mamma på sånn møbel jakt

Wilde sa...

1. Tica
2. Katt 1
3. Katt 2

Neida.

1. Fjellet ditt
2. Mammaen din
3. Jobben din på Bunnpris

:)

Lillian sa...

Du kommer til å savne... mamma, tica (høhø) og bunnpris :)

Jovna sa...

Du kommer dessverre ikke å savne bunnpris, men derimot kollegaene dine som jobber der, og du kommer til å savne moren din og fjellturene uten forstyrrelser.

Helene sa...

mannen som spiller på et eller annet instrument utenfor bunnpris, your mama, og kattene dine

Gina sa...

Hehe,da vet jeg at jeg ikke burde se den filmen.

Jeg vil også bade naken i Oslo :P

Kristin Vicious sa...

Hainnj SMÆTTI, telefonen til Ulrich skremte livskiten ut av meg da du ringte ham om Dell-problemet her om dagen. Bare så det er sagt, knis.

Ae sa...

Bunnpris i Molde, fjellturer og gule epler

Bianca sa...

Ae. Man kan da spise gule epler i Oslo og?

Marianne sa...

Herlig variert innlegg denne gangen ;) Du har nok slanket deg en smule da, evt svettet dem bort? Du kommer til å savne vovsen (Tica?), mamma og Bunnpris. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.

ragnhild sa...

fjellet, mor og bunnpris?

Anonym sa...

Trekkspillmannen/dama. neida

FJELLET!!
- Hanna

Oda Enoksen Eide sa...

Utrolig hvordan ingen nevnte Mia... Jeg tror nok jeg vil si at du kommer til å savne; Mia, Fjellene og Bunnpris.

Oda Enoksen Eide sa...

Utrolig hvordan ingen nevnte Mia... Jeg tror nok jeg vil si at du kommer til å savne; Mia, Fjellene og Bunnpris.

Anonym sa...

Moren din, Tica og Bunnpris :D !

- Maria J

Marthe Blomkvist sa...

Fjellet - moren din - bunnpris!
Du er forresten kjempepen :-)

vilde sa...

Jeg skulle til å gjette jeg også, men halve verden har vist gjettet det allerede...
men men! da sier jeg tre helt andre ting istedet.
Nydelig kjole! æsj, du er ekkel! og gud du er pen!

Vilde sa...

Filmen er helt fantastisk

Ane Konstanse sa...

Bunnpris, fjellet ditt og moren din :-)

Anonym sa...

Moren din, fjellet og bunnpris

victoria kleven sa...

moren, fjellet og bunnpris:)

Linda sa...

Gyngesofa, fjellet og biblioteket :P

caroline sa...

kjempesøt kjole!

Anonym sa...

1. Mia Andrea
2. Bunnpris
3. Mordi

Kari sa...

Ler like godt hver gang jeg leser! Du har en helt egen sjarm, du!

Jeg tror du vil savne Bunnpris, din kjære mor og Lise!

Oda sa...

- Bunnpris
- Fjellet ditt
- Den gyngande utesofaen!
:)

Marius sa...

Fjellet, mamma og Bunnpris!

Lene-Lise sa...

wild guess: korpsmusikk, det fine utelivet og herr Dell.

Arma sa...

du ringer faen meg aldri meg:((((((((((((
ikke når du er full vaffal.

Silje sa...

det som alle andre har sagt; fjellet, bunnpris og mamma

du er søt!:)

Weronika Ellen Irena sa...

Jeg maser til min mor hele tiden om at vi må få oss en gyngesofa, men hun er så sta. Jeg har mast på henne siden 6 klasse at jeg vil ha en smoothie maskin og endelig skal hun kjøpe meg en.

lai sa...

hehe, du er crazy, men det digger jeg ;) bade naken i spikersuppa er det vel ikke så mange som gjør tenker jeg.
du er ikke alene om å ringe å være dryg i tlf i fylla...like greit nesten å ikke få vite hvem man har ringt eller hva som har blitt sagt..

hmm...hva vil du savne med molde..
bunnpris, kors..? tiggerne...? hehe...

celine ellinor sa...

jeg tror du kommer til å savne;
bunnpris
moren din
fjellet

hm, wild guess :D

Anonym sa...

Bunnpris, mamma og fjellet!:)

Karete sa...

hmm, bunnpris, gyngestolen og mamma? ha-ha

Andrea sa...

Alt jeg vet er feil, så gidder ikke gjette ;) heheh

Lotte sa...

Endelig noen som er enig! Mannen bak filmen burde vært hengt! Jeg har også bannlyst skuespillerne. Hvem kan gå med på å medvirke i en slik film?

Kristina sa...

Mamma, bunnpris, gyngesofa?

Silje/blee sa...

Bunnpris, gyngesofaen og fjellet? ..eller kanskje mammaen din, eller Tica?

Kristin sa...

hei :) jeg tror du kommer til å savne Bunnpris sine epler, fjellet og mammaen din :)

-Kristin V.

Heidi sa...

Her regner det men det tordner også innimellom. Det får ikke blitt kosligere enn lummert og torden mener jeg...
Og bildet av deg i gyngesofaen var kjempe fint!

Ellenpellen sa...

Du kjem vel til å savne mor di, bunnpris og fjellet? :P

Anonym sa...

Takk for at dere skriver at store pupper er ekle... Folk har faktisk komplekser for det også..

Anonym sa...

Du kommer til å savne

Huset/hagen
Mammaen din
Fjellet

pernille sa...

Typisk at jeg er i Oslo istedenfor Molde når det regner her. Forresten, alle filmer blir en vits når man har lest boka først. Så enten må vi slutte å lese, eller slutte å se filmer..

Anonym sa...

bunnpris, mamma og fjellet

Julie sa...

Hm.. Tross i alt du skriver synes jeg det høres (mest ser) rasende festlig ut å ta seg "en" øl med deg.

Wenche sa...

Hva skal du gjøre i Oslo? Studere? Jobbe?

Anonym sa...

Jeg tipper det elskede fjellet ditt, det faktum at du kan gå naken i byen uten at folk ikke så mye som gidder å kaste et blikk på deg engang og bunnpris! Mamma ser du vel uansett..

Irene sa...

Utrolig kult at du faktisk har nakenbada i spikersuppa hvor vannet er så utrolig ekkelt.
Tipper du vil savne fjellet, bunnpris og alt det rare i Molde

Talkie Walkie sa...

Helt enig! Jeg var kjempeskuffa over at regissøren så og si ikke hadde beholdt noe av den originale historien, men bare "konseptet". Men jeg kan tenke meg at det er en VELDIG bra film dersom du ikke har lest boka. Kjempebok by the way ;)

Hanne sa...

Jeg tipper jobben på Bunnpris, fjellet ditt og ting å være irritert over.

Ida sa...

Haha, så artig at du har badet i spikersuppa! Jeg ler så godt jeg, når jeg leser hva du skriver. Konge!

eirin sa...

1. Fjellet ditt
2. Dumme Moldeværinger. Det faktum at Oslofolk muligens ikke er til like mye latter som Moldefolk. Hvem skal du da irritere deg over i Oslo? :P
3. BunnprisFOLKA. Det er jo masse Bunnpriser i Olso også, men ikke de samme medarbeiderne som i Molde.

Så deilig med et bad i Spikersuppa, forresten, way to go!

Anonym sa...

mammaen din, Mia og fjellene

cecilie sa...

bunnpris, fjell og asylsøkerne på bibloteket

Kristin sa...

Mammaen din, Bunnpris og fjellet :D

Elise Bahía sa...

herregud, hvis det bildet av deg i spikersuppa ikke er redigert, er du mer utagerende enn jeg trodde!

Hedda sa...

Trekkspillmannen, biblioteket, og katta

flatbrød sa...

hahaha, utrolig tøft gjort å bade i spikersuppa og det naken i tillegg! i'm amazed! love it!

Linnéa sa...

leni: its all fake!

marie: det er korrekt! verden er liten.

Kommer selvfølgelig til å savne mia også! men vi holder kontakt på internett og sms slik vi pleier. hvem trenger vel sosial omgang.

fjellet, bunnpris og mamma er for øvrig riktig.

wenche: førstegangsbesøkende? jobbe.

Sunniva sa...

Du kommer til å savne Bunnpris, Per og mammaen din ;-)

xpiirke sa...

Mammaen din, den høyt hatete katten, og den nye sofagreia som er i hagen :)

Kster en slik vifte bare 60 kr? Gjett om vi skal gå til annskafelse av en når lønna kommer på.. fredag :D

Margrethe FL sa...

Nydelig bilde av deg i den jynge greia:)

Sara sa...

du ligner noe sinnsykt på Brooke Shields ;o

Anonym sa...

Endelig en til som ikke kan fordra Slumdog Millionare! Vil gjerne legge til at jeg misunner deg den hammocken-vår svingte en siste gang en rusten vårdag sent på nittitallet. Ikke at du bryr deg forresten! Uansett, skriver du helt fantastisk.

Anonym sa...

Endelig en til som ikke kan fordra Slumdog Millionare! Vil gjerne legge til at jeg misunner deg den hammocken-vår svingte seg lykkelig for siste gang en rusten vårdag sent på nittitallet. Ikke at du bryr deg, haha. Uansett, så skriver du helt fantastisk, og jeg digger bloggen din. Molde virker passe jævlig.

NICK sa...

funny play~~^

www.queenswardrobe.com

fashion is everything.

nina sa...

Familie rommet ditt og ...venner?

veronicaa sa...

Bunnpris, fjellet & Familie :)?