9. jul. 2009

Høtta.

Nå har det seg sånn, at når jeg kjører bil på lange strekninger - vil jeg helst ligge først, ha oversikten og rett og slett være sjef. I dag skulle jeg kjøre i en halvannen time, og det første som begynte å irritere meg var en bil som ABSOLUTT måtte kjøre i NØYAKTIG korrekt fartsgrense. Herregud, vi var jo midt på landet!
Uansett. Jeg kom meg irriterende nok ikke forbi henne, da veien svingte mer enn humøret mitt pleier å gjøre. Derfor måtte jeg ligge bak henne helt til vil kom til en bomstasjon.

...Og jeg mener det, det var virkelig ikke meningen å kjøre inn i henne!!! Jeg bare SKLED! Jeg ble naturligvis bare sittende bak rattet mens jeg prøvde å gjemme meg, men det lot til at hun hadde merket smellet. Hun braste ut og krevde navn og nummer, mens hun gransket "DEN NYE BILEN" sin med forstørrelsesglass. Utrolig nok var den ikke skadet, så hun FANT på en skade. Plastlisten på innsiden av bagasjerommet hadde nemlig blitt litt løs. Dette var tross alt EN NY BIL. Mens jeg motvillig gir henne navn og nummer, braker helvete løs bak meg - "dere kan ikke parkere her!!! TUT!!" Uten å snu meg roper meg "JESUS CHRIST, dere kommer dere forbi!" Idet jeg snur meg er det Selvfølgelig en veivesen-bil, og for å unngå enda en utgift løper jeg tilbake i bilen.

Synderen:

Uansett. Formålet med denne turen var å dra på dagstur til den nye hytta vår. Jeg har enda ikke "hatt tid" til å dra dit, enda det har gått et halvt år.

Men etter å ha sett utsikten... Jeg må for øvrig nevne at denne hytta skal gå i arv. Så nå er det bare for meg å planlegge noe lignende som Orderud-drapet.

Neida, jeg har ikke tenkt til å drepe familien min riktig enda. Men jeg kan trygt skrive det uten å bli upopulær, ettersom pappa ikke leser bloggen min uansett.

Lillebroren min hadde jeg heller ikke sett siden jul, og nå har han blitt sånn ca 5-8 år. Da jeg gikk inn for å hilse på ham, sa han bare "åja, hei" før han spilte videre. Det ligger forresten en gutt ved siden av ham som jeg ikke vet helt hvem er.

Her ser jeg nesten litt hyggelig ut, gitt!

Dette er hvorfor jeg ikke driver en moteblogg.

Rett før jeg skulle dra kom lillebror ut fra bolet sitt, og han hadde til og med mistet en tann! Jeg er så stolt! Han har forresten to ulike farger på øynene, og det grønne har han fått av MEG!


Oi, jeg har glemt å trene i (l)år.


Jaja. På vei tilbake kjørte det forresten en TRAKTOR inn på veien rett foran meg. Say no more!
Til sist: dette er innlegg nummer 500! Gratulerer til meg - jeg skal feire med å jogge like ofte som jeg blogger. Vi starter nå

81 kommentarer:

lenaz sa...

hahaha..
genialt antrekk;p

Elise Tingvoll sa...

haha derja! Fyfaen så bra du skriver. Har du 6 i norsk? haha :) diggggggggger bloggen din. Håper det blir enda 500 innlegg til!

Martine sa...

gratulerer :)

Barbro sa...

Love the outfit, it's amazing :D So chic!

Mallis sa...

Congrats! keep it going! :)

TK sa...

Haha, jeg elsker din måte å skrive på... grattis med 500 innlegg :D

du er konge.

Anonym sa...

du er så glad i Tica atte! buusted!

elsker bloggen din!

Helene sa...

Hahahaha, jeg ler meg ihjel. Sinnssykt morsomt innlegg!

huilei sa...

For en utsikt!

Anonym sa...

Herregud så søt du er:D
Blir alltid glad når jeg ser du har kommet med et nytt innlegg:D

Gina sa...

haha,du er genial:)
Surt det med bilkræsjen,men hørtes jo ikke ut som store greiene og du kom helberga ut av det:)

Ps: Du trenger ikke jogge, du kan heller spise 10 burgere;P

Charlotte sa...

Gratulerer med 500 innlegg! Jeg har surfet gjennom mange blogger uten å finne en jeg liker, men etter at jeg begynte å følge deg har jeg ikke angret - ler like mye av sarkasmen din hver gang. Fortsett sånn!

Anonym sa...

Superkoselig innlegg, dette likte jeg! Og kjempefine bilder!

astrid sa...

hurra hurra hurra!

Lene sa...

Haha, fantastisk innlegg! Sinnsykt irriterende med folk som må kjøre AKKURAT i fartsgrensa. ARGH!

Det så forresten veldig fint ut på hytta, very nice! :)

Anders sa...

Ser ut som du har en nydelig utsikt fra hytta. Ingen ting er bedre enn å være ved sjøen :-)

Hilde sa...

Det virket som en kjempefin hytte da!

Hahah, like genialt som vanlig :D

Bente sa...

Smashing outfit! Og med en hytte som det blir noen småbulker her og der bare bagateller...

Jeg lånte headeren din i et innlegg hvor jeg anbefaler blogger, du er jo tross alt favorittbloggeren min. Hope you don't mind :o)

Julia sa...

Du ser frisk ut!

Mari sa...

Haha, blir det ikke bulk, LETER man etter bulk! (y)

Barn eier jo ikke tidsperspektiv, trøst deg med det :-)

Og traktorer burde til enhver tid kjøre på jorder.

malene sa...

Kan vi ikke bare si det sånn at det var hun damen som stoppet opp? Når hun egentlig skulle ha kjørt?:-)

carro sa...

haha, gratulerer! Dette er forresten det beste innlegget jeg har lest på lenge! Skjønner faen ikke hvordan du kommer på å skrive sånt som at veien svinger mer enn humøret ditt! Du må jo bli større enn Ibsen! Gleder meg til innlegg nr.1000... ;)

Elena sa...

haha, du skriver så utrolig bra. Gratulerer med 500 innlegg. håper du fikk en fin joggetur. det gjorde jeg :)

Anonym sa...

hahaha! bloggen din er priceless! satser på 500 til :)

Maren sa...

Jeg elsker bloggen din, Linnèa! Jeg blir like glad hver gang du har skrevet ett nytt innlegg! Gratulerer med 500, håper på MINST 500 til!

Vilde sa...

Slenger meg på den:)Dessuten må jeg si det står respekt av å poste bilded av seg selv i trusa når man har slitt med spiseforstyrrelse og slik møkk. You go girl!

Linn sa...

Du ser smashing ut, så det haster ikke med løpinga. Surt med smellen, men hei, sånn skjer. Hurra for 500, da gleder vi oss til 500 nye. Linn

Martine Elise sa...

Hun fortjente at du smalt inn i henne. Biler som kjører i fartsgrensen burde faktisk ikke få lov til å kjøre. Det skaper bare farlige situasjoner fordi jeg man må kjøre forbi.

Grattis med 500, du er sjef !

Lise sa...

Arild leser bloggen din jo. Han bruker og snakke om den av og til.
Mamma også.

Camilla sa...

Haha, herlig innlegg!

Og gratulerer med 500 innlegg! Kan vise de første innleggene dine? eller innlegg fra før jan. 08?

Elsker bloggen din :)

Anonym sa...

Hvor er alle de 500 innleggene? :/

Anonym sa...

NEEEEEI! Da kommer du ikke til å blogge igjen på 1-20 år da.. Hva faen skal jeg bedrive det verdiløse livet mitt med da?!

loppfia sa...

Bare så du (egentlig dåsa i bilen du krasja med) vet det, så er lista i bagasjerommet alltid løs. Ny eller gammel. Du er jo ganske flink å snakke for deg, så neste gang er det jo bare å vokabulart gå løs på vedkommende.

Line sa...

hvor liten fart må du ha hatt uten å gi et eneste merke a? herregud, jeg rygga ut, og traff porten og hadde et sted mellom 5 og 10 km/t og baklykta gikk rett til helvete.. stor bulk og. må si du var helig der!

Marianne sa...

FANTASTISK sted =) Forresten: Du er nå søt =)

Anonym sa...

Så søt du er!

Maren sa...

er du hjulbeint? :)

Hanne sa...

GRATULERER! Og håper det blir maange flere:) Flott innlegg!

Marie sa...

Edøya jo. Flott plass, ta deg et bad på Korsvollstranda :-)

tinemarie sa...

hehe, det så herlig ut der da...bare elsker sånne som må finne på skader... Får håpe det ikke blir for dyrt da

Emelie sa...

Så utrolig fin hytte!:)

Hanne sa...

Ajajaj, passe helsa!!

Silje sa...

gratulerer med innlegg 500! stå på :D

Marthe sa...

HAHAHA, herlighet så bra du skriver:-D Love it. du må være en jævel på kåseri?

vidaandrea sa...

Grattis med 500 innlegg - bare keep up the good work ;)

..uff, sånne trafikk-greier er så gørrkjedelige saker, altså -,-

Kaja sa...

Utrolig bra innlegg! Håper du fortsetter med å blogge så lenge du har mulighet, du skriver fantastisk! :-)

Anonym sa...

Haha, hvis jeg noengang trenger å le litt så går jeg bare inn på bloggen din Linnèa. Den sarkastiske humoren din er GENIAL. Fortsett å være deg selv, du er helt konge.

Anonym sa...

girl, you're just F A B! hiih.. Du har selvironien godt plassert, og kan å bruke den!
Synes foresten de rosa sokkene gjorde outfitet komplett ;-)
Gratulerer med 500 innlegg! og mere skal det bli.. :-)

Anonym sa...

Si til faren din at han enten må farge håret så ofte at han ikke får ettervekst, eller la det være grått. Ikke sånn mellomting som nå, det ser bare tragisk ut.

Lise sa...

^Hahahahaha, viktig.

Anonym sa...

Bra blogg ;) Du skriver vannvittig bra!

Marianne sa...

Hyttelivet så faktisk herlig ut (!) Klesstilen din er det forresten ikke poeng å gjøre narr av ;P

Christoffer sa...

For en fantastisk beliggenhet på hytta di!
Har lest alle de 500 inleggene dine fra dag en, og håper jeg får lese 500 (++) innlegg til !

litago sa...

Gratz med de 500! Synes det er bra du ikke skriver om mote, for moteblogger er kjedelige. :)

Ingvild sa...

Gratulerer med 500 innlegg! Jeg har brukt de siste par dagene på å lese gjennom alle dine tidligere innlegg, og føler meg litt som en stalker, men håper du skriver minst 500 innlegg til allikevel.

Synd du ikke kom med i Garden, forresten.

... sa...

Du er flott! :)

Anonym sa...

haahaha jeg bare digger deg. kommer innom bloggen din hver dag for å få en god dose humor og latter! :D

Wilde sa...

For et flott sted!
Gratulerer med innlegg nr. 500 ;)

Lise Marie sa...

haha, ilu!

Nugget sa...

Til lykke med 500 innlegg! Det skal godt gjøres å formidle så mye randomness på en så underholdene måte. Du får meg til å le!

zathx sa...

Hahah, ilu

Prinsesse Iselin sa...

hepp, hipp hipp for spinneaa :)

Sophie sa...

akkurat i dette øyeblikk har jeg lest gjennom hele bloggen din.
grats med innlegg nr. 500! keep up the good work

Espe sa...

Blir bra når du flytter til Oslo. Da kan du løpe rundt Sognsvann vet du. 3,25km bare. Men mulig å ta både to og tre runder.

....men... IKKE dra dit kl 1800 på en Onsdag hvis du vil løpe i fred.. gjør du det - blir du irritert

Anonym sa...

du er morsom

Frank sa...

Ble provosert av å lese litt av bloggen din! Makan til bitter, altvitende, sutrete pappajente skal man lete LENGE etter! Fy faen, blir kvalm!

grettn sa...

Frank - pappajente? Forklar!
Du MÅ ikke lese bloggen mer vettu hvis du ikke trivdes her.

e.m. sa...

DEN hytta - og DU vil til den forjævlige, møkkete betongrøysa Oslo ? Du må være gått fra forstanden, Quinde !

Gratulerer med nr 500.

Tror jeg gir meg her idet jeg begynner å bli lei av datteras stadige kjefting på meg hver gang jeg kommenterer her.
Å jada, hun holder et øye med pappa sine 'synder' - akkurat som utvilsomt fru Mor gjør, HAHAHAHA. I KILL MYSELF !
(Og dette var min "Kermit the Frog"-imitasjon nr....oh, forget it)

Anonym sa...

du er lett den beste bloggern i norge. slår lars tangen og bea og disse andre ned i støvlene. digger deg =) måten du skriver på , og personligheten din!

Anonym sa...

DU ER DEN BESTE BLOGGEREN NORGE!

Monique Lund sa...

Så deilig hytte! for en utsikt!
Jeg visste ikke at du hadde to forskjellige øyenfarger - så utrolig fint! Du er spesiell du Linnea! :)

e.m. sa...

Hvordan i huleste har den hvite genseren min havnet hos deg ?
Nøyaktig samme lengde, krave og identisk mønster.
Gussens sanning !

Jøss, visste ikke at jeg var homse etter alle disse årene.

Nå går jeg rett bak huset og skyter meg !!!

Anonym sa...

Nuggets sa det jævla bra! Randomness på en underholdende måte! I love it!

Linnéa sa...

E.m: Hahahah, jeg dør. Ikke slutt med det, det er et lyspunkt. Mamma kommer som regel bare med irettesettende kommetarer hvis hun vil understreke noe. I tilfelle jeg ikke greier å si fra selv. Dine kommentarer er litt morsommere.

Frank: Jeg vil heller kalle meg bitter mammajente.

De 500 innleggene....flesteparten av de er slettet av naturlige årsaker.

Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger!

e.m. sa...

Nåh.... (plagiat)

Anonym sa...

Elsker å lese innleggene dine! Du skriver på en måte som er humoristisk og kanskje litt ironisk. ''Lillebroren min hadde jeg heller ikke sett siden jul, og nå har han blitt sånn ca 5-8 å'' haha! ca 5-8 år? Vet du ikke hvor gammel han er? Uansett, gøy å lese :) Håper det blir enda 500 innlegg!!

Emma sa...

fin blogg,sjekk ut min.
ereiersen.blogg.no

Anonym sa...

Oppdater oftere!

Linn Emilie sa...

nydelig utsikt :D Fin blogg du har =)

NICK sa...

amazing view~^^
i wanna visit there^^

www.queenswardrobe.com

fashion for you

vibeke sa...

Superfresh utsikt! Lucky :)