12. jul. 2009

Random

Husker dere da Mette Marit ble solforbrent i 2002? Nå har jeg OGSÅ blitt det! Riktig nok bare bare på en kvadratcentimeter, men... Jeg trodde egentlig bare at jeg hadde fått litt kvae på kinnet, men jeg har altså blitt så solbrent at jeg har fått SÅR! Why me! Jeg bruker jo ikke solkrem av prinsipp, jeg liker nemlig å tro at jeg er immun mot solbrenthet. Det samme gjelder mygg, myggen skal ikke stikke meg. Men nå har jeg fått ett stikk UNDER LÅRET! Jeg skal finne den myggen!



Anyroad. Nå braker helvetet løs. Molde Jazzfestival starter i morgen, og i dag tenkte vi å lade opp i parken med litt god stemning. Du tenker kanskje at jeg ser ut som satan selv her, men nå skal jeg fortelle dere årsaken...


Plutselig får jeg nemlig øye på...en tuba - to tubaer, en saxofon -


KORPS! Dette korpset hadde til og med innøvd en latterlig synkron "nikking" mot venstre/høyre hver gang de spilte en spesiell takt/tone/whatever. Jeg DØDE nesten!

Så var det fotballkamp, da.

Jeg er jo egentlig ikke en fotball-entusiast, men jeg skal innrømme at jeg reiste meg et par ganger da vi slo Brann 5-2.

Og hahaha, i pausen... Heiajenter, say no more! Det var så bra at rake-vaktene begynte å rake i mellom dem mens de holdt på.


Rakemennene hadde også samme drakter som Brannspillerne, og jeg ble så FORVIRRET dere!


Jeg føler at jeg ikke har noe å avslutte med...
Kanskje verdens fineste bilde som jeg kom over i Dagbladet her en dag! Er dere ikke enige?
Omg, I kill myself

151 kommentarer:

MARTHA I FARTHA sa...

Hahaha! :-D Hyggelig at det dukka opp et korps da, eller hur? Tror vi satser på hur.

Oda Aslaksby sa...

Du blir ikke med på å lage en ny nazi periode da? Alle som spiller i korps blir sendt til arbeidsleir i Afrika. Høres harmonisk ut :)

Litlte girl sa...

Haha, heiajenter er det beste jeg vet :p

Anonym sa...

Hvorfor vil du kille deg selv pga det bildet da? det var jo fint? og vanlig :P for folk med kjæreste hvertfall

huilei sa...

Jøss, finnes det virkelig ekte heiagjengledere i Norge? Ekte as in ikke de derre tullete "cheerleading er en sport - vi drar på cheer championships og sånn, hihi"-greiene.

Espen sa...

haha. Artig.

Leni sa...

You blog like crazy....... !

Stine sa...

Uffda, solbrent hud og lyden av "nydelig" korpsmusikk på en og samme dag høres virkelig ikke bra ut! Håper forresten det ordnet seg med den der dumme betalingen til krasje-bil-dama også :P Du skriver så utrolig GENIALT, og du aner ikke hvor glad jeg er for at du ikke har sluttet med bloggingen :-D

Anonym sa...

kem e ho/ han t venstre? ser ut som en mann.. ka skjedde?

Malin sa...

Når kommer oppfølgeren til denne?:

http://www.linniiie.com/2009/02/sykkelfantomet-er-tilbake.html

Anonym sa...

Liker når du blogger ofte! Trenger min daglige dose humor :)

malene sa...

Det ser ut som om diverse korpsmedlemmer følger deg overalt. De har sikkert laget en klubb "Plage Linnéa klubben". De har sikkert plaglagt å forfølge deg.

Lena sa...

jeg ler like mye hver gang jeg leser bloggen din. takk

Elie sa...

pent bilde :)

Gro sa...

Det var en trist kamp.. stakkars Brann :(

Kristine sa...

jeg har også blitt solbrent.. flassa av i panna for første gang i mitt liv.. nice

Anonym sa...

Haha, bloggen din er nesten for genial. :D

Sara sa...

Såg deg flere ganger i går..selv om det var "korps"musikk der var det jo en kjempefin stemmning! Gikk forbi deg på 1911 også, du hadde den største vesken jeg har sett. Måtte skubbe den bort for å komme meg forbi. "Oj, nå blir hun sint" tenkte jeg :p

julie sa...

hahahah. du er faktisk hysterisk morsom!
lykke til med solbrentheten, og med å finne myggen. x)

Anonym sa...

haha!Morsom blogg, ler meg i hjel hver gang, du er så god til å skrive! ;)

Men Linnea, nå virket du ganske patriotisk; "Jeg er jo egentlig ikke en fotball-entusiast, men jeg skal innrømme at jeg reiste meg et par ganger da vi slo Brann 5-2."
La merke til at du brukte ordet "vi" istedenfor Molde! :P

Anonym sa...

ord og uttrykk fra åttitallet er jeg sterkt i mot, men da du fortalte om denne nikkingen var det eneste ordet som came to mind dette: CORNY
for det var det det var

Ida sa...

Du er så ufattelig vakker, Linnéa! Jeg har ikke ord:)

Gina sa...

Best det bilde nederst ;P

Anonym sa...

hahahaha, bra blogg. ;)

Bianca sa...

Jeg leeer.

IDA sa...

hei:) skal på ferie i molde, hvilke bra utesteder er der? hvor pleier du å dra?:)

FlingThing sa...

Mye sol uten beskyttelse gir deg pigmentflekker...

e.m. sa...

Har aldri riktig forstått dette med fotball.
Dersom de folka er så fordømt ivrige etter å få fatt i denne ballen, hvorfor ikke bare gi dem hver sin ?
Og han fyren i svart, hva gjør han der ? Han løper jo som et piska skinn VEKK fra ballen hver gang den kommer mot ham.

Helt høl i hue, spør du meg...

Anonym sa...

IDA sa...
hei:) skal på ferie i molde, hvilke bra utesteder er der? hvor pleier du å dra?:)



Hahaha ha haaaa... DOCKSIDE

Lilli sa...

Elsker bloggen din. Må få sagt det! DU muntrer meg opp å jeg ler av hver eneste innlegg :P

Anonym sa...

Du er så kuuul! Digger bloggen din! :D

Danjel sa...

Olala!

Hanne sa...

LoL Brann!

Emma sa...

KORPS kan GO TO HELL for min del , det er akkurat som om de har en peiler på meg og finner/torturerer meg, uansett hvor jeg er. Har blitt plaget så frequently i det siste at korpsallergien har tatt meg. Blir du med å stifte et forbund for Korpsallergikere, Linnéa? Så kan vi drive dem ut av landet, sende alle korps helt til Usbekistan om vi må, og siden kan vi leve i sus og dus uten at bråkmakerne kan plage oss mer..

Malin sa...

Virkelig, Molde, Moldefan??

Av alle lag velger du å heie på laget til byen du HATER??

Nei, må innrømme at jeg ble skuffet nå!

Men ellers en morsom og interresang blogg =)

Anonym sa...

Bruk solkrem for min skyld, 'a.
En av mammas venninner soler seg i strekk fra april til oktober, og er OGSÅ prinsipiellt imot solkrem (også i "Syden"), og påstår hun er immun. Men... Huden hennes er nå blitt et par nummer for stor og full av brune pigmentflekker som små, glade innslag i alt det røde.
Det nederste bildet var helt okei. Jeg mye bedre det øverste bildet ditt, banneret eller headeren eller hvafaen det heter på bloggsk. Kos deg på Moldejazz :)

Gretch sa...

Mette Marit er virkelig i vinden! Her om dagen sa broren min eg ligna på ho etter å ha retta håret..

tina0fc sa...

fin blogg (a'

besøke min? www.tina0fc.blogg.no

MiaLAMPE sa...

latterlig at molde slo brann. idiotisk.

Ella sa...

Hahahaha, hvordan kan vi GLEMME når Mette Marit ble solbrent?!

Kine sa...

Si hei til Jamie Cullum for meg! Eller ta ett bilde. Hadde det ikke vært for dine advaringer mot Molde, hadde jeg vært på konserten. Men du kommer jo så klart foran ALT!

Anonym sa...

du er pen linnea :$:$:$

Nicoline sa...

ÆSJ! @ the picture... serr

Frk.Fjeld sa...

"Heiajenter" er alltid morsomt ja.. Cheerleadere derimot er en helt annen sak, du burde virkelig se et show engang :) Ganske tøft å se på høyt nivå i Norge, som det faktisk begynner å bli nå.

Og, korps, haha! En venninne av meg spiller i korps, og de to siste ukene har det vært omtrent "And this one time, at band camp" fra turneen deres hele tiden..

hedda sa...

haha, du er så bra

Linnéa sa...

sara: jeg er ikke farlig, så lenge du ikke er en av sigøynerne.

em: jeg er helt enig! du er vel den eneste mannen i hele verden som har det synet, i like!

ida: det finnes ingen gode utesteder i molde. du må bare drikke til du er ute av stand til å bedømme noe som helst.

malin: flott at du minte meg på det! må bare finne på en god idé, så kommer den vel.

Anonym sa...

You are pretty!

Anonym sa...

du e så konge linnea :-D

Anonym sa...

Dagens godbit for deg, just because I love you;
http://leave.blogg.no

Btw, hvis du ikke er i form for TUSENVIS av skrivefeil - ikke trykk på linken.

e.m. sa...

Drømmedame ?

Dagenham Girl Pipers.
Med all respekt og omtanke for min kone: Uansett hvor øm og kjærlig kona di måtte være, så finnes det ting her i livet som bare et stort drillkorps kan gi deg.
(Douglas Adams)


And ain't that the gospel truth, good buddy !!!

SA sa...

Fantastisk blogg med fantastiske meninger. Du har fått en ny fast bloggleser. Linnéa for president!

Tiril Sophie sa...

Du har tidenes blogg, ska fra no av bli fast leser. Har lest sånn ca alt idag!;)

Hanne sa...

Morro:)

Anonym sa...

du er nydelig selvom du er litt solbrent i trynet:D

Sophie sa...

jeg spilte kornett i korps en gang. jeg angrer litt :p

Egoina sa...

Jeg får höre at jeg er Sveriges motsvarighet til deg. Leste litt her og det kan nokk stemme! haha.. :)

Anonym sa...

Trenger ny oppdatering. Du kan jo skrive om at vennene dine har fått en viss influensa...

Stine Solberg sa...

Jeg er en stor fotball fan, men under den kampen gjemte jeg mer mer enn jeg jublet.

Frida:* sa...

Jeg har anbefalt deg på bloggen min! Du er best!!

Anonym sa...

update?

KamillaK sa...

linnéa, kom deg til oslo snart :D

Leni sa...

No updates, no?

Anonym sa...

Jesus christ Linnèa.... Jeg tørner på deg! Hater bloggen din akkurat nå siden du ikke oppdaterer. OPPDATER DAAAAAAaaaaa

e.m. sa...

Perez Hilton, Melding:

Linnéa Solli Myhre, Molde, Norway, bestemte seg likevel til å bli den fremtidige enkefru Meister og befinner seg for tiden på Bahamas.
Hun er foreløpig ikke tilgjengelig for nettprat.
Melding slutt.

Arma sa...

I needs to get a hold of you

Anonym sa...

savner min daglige dose av Linnèa humor..

Anonym sa...

Nå MÅ du blogge snart!!! ;D

Anonym sa...

lovte meg selv at jeg aldri skulle skrive sånn teit post som det her, men nå savner jeg å le av deg også faktisk!

Anonym sa...

Sriøøøøst, du MÅ blogge oftere!!! Du er det største bloggtalentet i Norge!!!
Du skriver så utrolig bra og morsomt, at man kan jo ikke la være å elske deg. Den gjennomførte negative holdningen din til absolutt alt, det er råkult..
Hvis du hadde giddet så kunne du tjent deg rik på bloggen din. Klem

Villvetta sa...

http://www.youtube.com/watch?v=34ZLF5eA4z4&feature=PlayList&p=DA8D1604D8A61390&playnext=1&playnext_from=PL&index=26 <3

Anonym sa...

HERREGUD ER DU DØD

KamillaK sa...

Sjokoladen var allerede spist opp, don't worry. Det var latterlig mye av den og ;) Noe annet ville vært tullete.

Rikke sa...

gud, jeg digger bloggen din, men nå begynner jeg å lure på om du faktisk HAR drept deg selv...

Rikke sa...

gud, jeg digger bloggen din, men nå begynner jeg å lure på om du faktisk HAR drept deg selv...

Anonym sa...

Du MÅ virkelig oppdatere mer. Bloggen din gir meg så mye glede og latter, at det er helt trist hver gang jeg kommer innom og ser at du ikke har oppdatert. Hver så snill og oppdater mer! :-)

Anonym sa...

oppdateeeeer, jeg er innom 10 ganger om dagen for å sjekke, og nå begynner jeg snart å grine!

celine sa...

hvor blir du av?!:( dagen er ikke den samme uten

Anonym sa...

oppdater meeeeeer!

Anonym sa...

Ikke slett bloggen! :-(

Anonym sa...

jeg savner deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOM MED ET INNLEGG A PLEASE?!

Anonym sa...

nå er det en stund siden du har blogget frøken:)

Marlene sa...

satan linea. BLOGG =(

Anonym sa...

Hun er og ser Harry Potter gang på gang på gang skjønner dere vel! Hakke tid til å blogge rundt her da!

ole//wombat sa...

BLOGG NÅ JEG TRENGER MER BITTERHET.

SOFSEN sa...

Hola!

Du er nevnt i en adjektivhistorie jeg og leserne mine har laget :P

Thea sa...

Nå får jeg snart abstinenser hvis du ikke kommer med et nytt innlegg snart!!!! Keep it coming ;)

Anonym sa...

Linnea! svar meg på dette, pleazuh. LIKER DU CHARTERFEBER?

Susanna sa...

Anonym: Ha ha ha ha ha, ditt spørsmål bva jo lika underholdande som innlegget :-P Ja eg e spent Linnea, like Charterfeber?

Anonym sa...

Linnéa :D

Anonym sa...

come back!

eirin sa...

har nylig begynnt å lese blogger, og har tilbrakt HELE søndagen til å se på bloggen din, jeg er frelst! Endelig en blogg der jeg ikke skumleser innleggene, å ser på de håpløse: "se hva jeg har på meg i dag, mens jeg lager trutemunn-bildene"..
du er helt fantastisk god og ærlig! u made my hangover much more better! :)

Anonym sa...

1 uke. 1 UKE.

Karina sa...

Jeg er bekymret Linnéa! Har korpsene i Molde tatt knekken på deg?

Anonym sa...

heia brann:)

sunnva sa...

Herregud, det e jazz i molde - dvs den eneste uka da det faktisk skjer nokka. la jenta ha et liv og skaff dokker et sjøl.

Ingvild sa...

Hei Linnèa! Jeg har akkurat "oppdaget" bloggen din, og med mange kjedelige timer på jobb som kundemottaker på et forbrenningsanlegg hvor "vi" brenner boss fra ålesund og omegn (merker at dette er veldig interessant..), så får du med din (tro det eller ei) underholdende måte å skrive på, faktisk timene til å gå LITT fortere :) Jeg gir deg skryt og ros! Hoho, nå burde du være fornøyd, og feire med et GULT eple :) Kanskje jeg skal sende et i posten.. Eller vent.. Kan heller sende penger (9kr) slik at eplene blir friske og nykjøpte. Merker plutselig at dette ble en veldig lang og muligens veldig kjedlig kommentar. Jeg skylder på den kjedlige jobben min!

Anonym sa...

Ikke skrem oss sånn da :(

Sandra sa...

du er genial - rett og slett genial.

elsker bloggen din. men skulle gjerne sett noen nye innlegg snart..

Anonym sa...

er du død eller?

Anonym sa...

Linnéa, kom tilbake til oss. Blogg igjen!

Anonym sa...

du skrev tidligere at du ikke har et liv .. om du ikke har et liv hvorfor blogger du ikke oftere?

Anonym sa...

BLOGG !!!

Anonym sa...

Blogg igjen!

Martine Osbakk sa...

heey linnea ! hvor er du henn ? : ( jeg sjekker om du har kommet med noe nytt HVER dag og jeg savnar deg rett og slett :-( blågg mer ! du er den beste bloggeren jeg vet om jeg håper det kommer MER asap ! <3

hilsen martine

Anonym sa...

OPPDATEEEEER !!

Anonym sa...

savner bloggen din!

Anonym sa...

heeeeeey, du kan ikke bare slutte å blogge i 8 dager, hvordan mener du jeg skal overleve uten bloggen din da liksom?

Anonym sa...

Hva har skjedd? we need you

Anonym sa...

Kom tilbake da.. :(

Rikke sa...

Jeg stryker herved med, jeg HATER å lese overskriften ''Random'' tre ganger om dagen!!!!11

Anonym sa...

rikke??? hater å lese overskriften tre ganger om dagen? jeg hater å lese den tjue ganger om dagen! BLOGG !!!!! :(

Hanna Louise sa...

nå må du snart blogge igjen! digger bloggen din :)

eirin sa...

jeg får nesten abstinenser .. :/

Anonym sa...

Altså, jeg trenger at du skriver om hvor fælt du har det - så jeg får det litt bedre med meg selv.

Anonym sa...

Jeg er fast leser, men er glad du ikke blogger og heller gjør noe annet.

NICK sa...

Wow~~
soooo lovely pic~^^

visit my site

www.queenswardrobe.com
fashion for you~^^

Anonym sa...

OMG!! JEG DØR HER BORTE!! Patetisk elr ikke, jeg trenger deg! 'Nå har jeg sett den samme dumme random overskriften 15 ganger om dagen, og jeg er drittlei. Ikke for at du skal tro at jeg er psyko elr no, men jeg sitter på jobben, og kjeder meg halvt ihjel. I need something funny. Please. Now. Digger'ææ!

Anonym sa...

Linnéa er ikke død.
Men hun ble så lei av tilværelsen i Molde at hun flyttet til Spania og startet en ny blogg: http://insurreccion2.blogspot.com/
Fin hva?

huilei sa...

Jaok, abstinensene are taking its toll on me. iMiss.

Anonym sa...

hallooooooo, blogg! jeg blir gaaaal!

Anonym sa...

blogg? jeg er ekstremt lei av å sjekke bloggen din to-tre ganger daglig uten en ENESTE oppdatering, hva er dette? det har vell ikke skjedd noe?:/

Anonym sa...

Hallo, dette er min andre kommentar for dagen. JEG KOMMENTERER ALDRI!! ALDRI!! UANSETT!! Ta å se til svarte helvette å kom tebakers... misssssssssss

Anonym sa...

haha, sletta du innlegget? Flaks jeg er innom her sånn hundre ganger om dagen.. Du vet d var et bra et? Bortsett fra d du sa om å kanskje slutte...

Anonym sa...

hvorfor sletter du innleggene dine?!?!?!

A friend of God sa...

Vil jo lese innlegge dine! Digger skrivemåten din. Du skriver så braaaaa.

Anonym sa...

NY BLOGG DA LINNEA?!

Lena sa...

Blogg daaaa

Anonym sa...

Jeg innså at jeg hadde kastet bort dagen ved å vre på jobb istedenfor å lese bloggen din når jeg forstod at du har skrevet et innlegg og SLETTET det etterpå? Jeg elsker jo måten du skriver på... Håper virkelig at du ikke slutter å blogge, ettersom jeg synes du skriver en av de få bloggene der jeg virkelig tror at personen bak bloggen har noe mellom ørene.

Jens sa...

LEGG UT INNLEGGET PÅ NYTT, DIN DRITT

Anonym sa...

HAR DU SLETTET ET INNLEGG SOM JEG GIKK GLIPP AV? Nå går det for langt!

=) sa...

Jeg blir provosert av kommentarer som "Blogg daaaaa!Vææææææær så snill. Jeg dør hvis ikke du blogger!!!" Kan dere ikke chille litt og la linnea få hvile og nyte ferien?

Det sier seg selv at lysten til å blogge blir mindre hvis dere holder på sånn. Ergo; sytingen deres virker mot sin hensikt.

Jeg er og en fan av denne bloggen, men jeg unner Linnea en pause hvis hun trenger det. Det burde dere andre også gjøre:)

Linn sa...

neeej no linnea, oppdater snart :-) håper du kommer tilbake fra 'pausen' din med masse morsomt og fortelle i alle fall !

=( sa...

=), NEI det kan vi IKKE. Linnéa, HVOR ER DU? :(

Astrid sa...

Hei Linnea, nå er det på tide med litt bitter sarkasme igjen, vel? Savner innleggene dine...

Trine sa...

Hvor irriterende er det ikke at det kommet opp feilkobling når man trykker på innlegget ditt? Ey. Fix it. :/

Ane Rømmen sa...

here we are, now entertain us!

Anonym sa...

oppdater please

Anonym sa...

Idag betjente jeg en kjekk ung herremann på jobb. Han kjøpte tre gule epler, pepsi max og lakerol :D

A friend of God sa...

Kom tilbaaaaake : o

Anonym sa...

HVOR ER DU!? :(

Anonym sa...

TULLER DERE?!?!
En time etter jeg har vært innom, så kommer det et nytt innlegg som så blir slettet?
Jeg er helt knust!!

Liseberg sa...

Kødde dåkker? Ta en Båtis og chill da.

Kristine sa...

Liseberg: båtis smaker hor, og jeg blir gal over at hun ikke sier ifra hun er borte engang

Anonym sa...

10 dager.......

Anonym sa...

haha, herregud. Slapp av da, folkens! Ingen som dævver her!

Marte sa...

Du er så flink til å skrive Linnea :)
Jeg håper ikke at du slutter å blogge, men du skal så absolutt ta deg en velfortjent ferie.

Hilde sa...

Haha, jeg ler. Kommentarene ovenfor er nesten like underholdende som bloggen i seg selv, og det sier mye :) Nyt sommeren du, Linnèa :)

Anonym sa...

Den solbrentheten var nesten pen, veldig pent plassert :) Heldig den ikke var midt på kinnet feks ;p

Kamilla sa...

Dæven, så godt det var å banke brann

Døx sa...

Hahaha, jeg satt tilnærma front row og kverna happythoughts under korpsinga. Dusten med Vål'enga skjerf, du har såvidt fått med bakhuet mitt på et bilde. Så deg der. You're like celeb!

disa sa...

情趣用品,情趣,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品